Oulun heviÅke

Info tulevista miiteistä
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vihdoin ja viimein tämän kuun lopussa aamuherätykset loppuvat!
Mennäänkö siis sitä kauan odotettua karaokea joikhaamaan 1. tai 4. päivä kesäkuuta?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä olen just sillon Hämptonissa.. ;)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Mä olen just sillon Hämptonissa.. ;)
No perskeles.... heitetään samantien viikolla eteenpäin? Aamuherätykset jatkuvat vasta mahdollisesti syyskuussa 8)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hunsvottiserkun lakkiaiset noihin aikoihin, jonne voi pian joutua lähtemään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti:Hunsvottiserkun lakkiaiset noihin aikoihin, jonne voi pian joutua lähtemään.
Ai kumpiin aikoihin?
Jos otetaan se kesäkuun eka kokonainen viikko?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja aasi »

Georgina kirjoitti:Ai kumpiin aikoihin?
Jos otetaan se kesäkuun eka kokonainen viikko?
Kai ne tuolloin kesäkuun ensimmäisenä lauantaina ovat.

Joo, ensimmäisellä kokonaisella viikolla luultavasti sopii.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti: Joo, ensimmäisellä kokonaisella viikolla luultavasti sopii.
No niin, nyt ia ja beddis kiirehtii pistämään nimeä listaan!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
aasi kirjoitti: Joo, ensimmäisellä kokonaisella viikolla luultavasti sopii.
No niin, nyt ia ja beddis kiirehtii pistämään nimeä listaan!
En mää ole kyllä olleskaan varma jaksanko tulla työpäivää edeltävänä iltana. Kattoos sitten.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti: työpäivää edeltävänä iltana.
Kun eivät perkeleet niitä muulloinkaan järjestä :/
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti: työpäivää edeltävänä iltana.
Kun eivät perkeleet niitä muulloinkaan järjestä :/
Eihän ne niin. Tottahan tuota vois harkita, josko voisi kesälomapäivistä ottais ja losauttas.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Me tullaan Hml:n siskon kans sillä ekalla kokonaisella viikolla Ouluun loppuviikosta, ja mennään pesis-stadionille perjantaina.. Pitää kattoo miten sit kykenee. Sit tulis myös se pikkunen sisko mukaan, ja meidän pitäis se mun kaaoksen vallassa tod.näk. tuolloin oleva kämppäkin saada kuntoon ja muuttolaatikot purettua. Mutta let's see! Avoimin mielin.
bedlam

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ajattelinpa ottaa tuon pyhätorstain jälkeisen perjantain tältä viikolta vapaaksi. Mutta lieköhän kukaan liikkeellä tuolloin? Kai se hevioke olisi kuitenkin tänä torstainakin, vaiko?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Ajattelinpa ottaa tuon pyhätorstain jälkeisen perjantain tältä viikolta vapaaksi. Mutta lieköhän kukaan liikkeellä tuolloin? Kai se hevioke olisi kuitenkin tänä torstainakin, vaiko?
Kaipa se on. Kaipaiskohan mun muuttostressin kuormittamat aivot pientä breikkiä siinä vaiheessa.. Ehkä. Varmaksi ei kyllä arvaa näin maanantaiaamupöhnässä mitään sanoa vielä. Kaikkee kissanristiäistä tällä viikolla, Tuuboksen siskon syndetkin on huomenna, apua. Millon mä pakkaan?!
bedlam

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ajattelinpa ottaa tuon pyhätorstain jälkeisen perjantain tältä viikolta vapaaksi. Mutta lieköhän kukaan liikkeellä tuolloin? Kai se hevioke olisi kuitenkin tänä torstainakin, vaiko?
Kaipa se on. Kaipaiskohan mun muuttostressin kuormittamat aivot pientä breikkiä siinä vaiheessa.. Ehkä. Varmaksi ei kyllä arvaa näin maanantaiaamupöhnässä mitään sanoa vielä. Kaikkee kissanristiäistä tällä viikolla, Tuuboksen siskon syndetkin on huomenna, apua. Millon mä pakkaan?!
Pakkaat tänään! So simple!

Katellaan, musta kyllä tuntuu että ensi torstaina Hevimestassa soi putkeen pelkästään Hard Rock Hallelujat, jos siitä on ehditty karaokeversio kyhätä. Mutta oluttahan toisaalta voi ottaa ilman laulamistakin! Varsinkin jos on hyvät terassikelit, niin vois jossain pyörähdellä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:Ajattelinpa ottaa tuon pyhätorstain jälkeisen perjantain tältä viikolta vapaaksi. Mutta lieköhän kukaan liikkeellä tuolloin? Kai se hevioke olisi kuitenkin tänä torstainakin, vaiko?
irmelianneli kirjoitti:Kaipa se on. Kaipaiskohan mun muuttostressin kuormittamat aivot pientä breikkiä siinä vaiheessa.. Ehkä.
Katellaan, musta kyllä tuntuu että ensi torstaina Hevimestassa soi putkeen pelkästään Hard Rock Hallelujat,
Saamari kun nää viikot pukkaa äkkiä! Hei kesäkuustahan me ollaan puhuttu! Mutta miksi ei jo tänä torstainakin, ei oo pe aamuna duunia. Tosin to iltana menee puol yhdeksään töissä, mutta sitten sen jälkeen mahd pian kävis.

Joo-o, ei hullumpi aate ollenkaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onx ne huomenna liikkumassa? Jos on, niin jätän tän illan Staminat katsomatta. En osaa juoda kuitenkaan kohtuudella.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Onx ne huomenna liikkumassa? Jos on, niin jätän tän illan Staminat katsomatta. En osaa juoda kuitenkaan kohtuudella.
Perkule, eihän tämmöstä ole huomattu eilen. No enideis, mäkin kyllä jätin eilen juomatta kohtuudella.. eiku. Olin selvinpäin. Siis join vaan pari lasia vinkkua ja yhden loNkeron jäillä. Siis ei kankkusen poikastakaan. Mutta määpä voisin tässä ajan ratoksi kertoa mitä kaikkee mulla löytyy kaapeistani; noooo, n. litra Leijonaa, puoli pulloa Tasavaltaa, hieman kahvilikööriä, pullo punaviiniä, pienempi pullo valkoviiniä, pullo keskiolutta ja neljä pulloa ykkösolutta. Mitäs siihen sanotte hä. Pitäsköhän alotella.
bedlam

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:litra Leijonaa, puoli pulloa Tasavaltaa, hieman kahvilikööriä, pullo punaviiniä, pienempi pullo valkoviiniä, pullo keskiolutta ja neljä pulloa ykkösolutta.
Eiköhän noilla jo laulun luulisi irtoavan. Paitsi onko nuo ykkösoluet tarttuneet vahingossa kaupassa kainaloon vai mitä ihmettä?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:litra Leijonaa, puoli pulloa Tasavaltaa, hieman kahvilikööriä, pullo punaviiniä, pienempi pullo valkoviiniä, pullo keskiolutta ja neljä pulloa ykkösolutta.
Eiköhän noilla jo laulun luulisi irtoavan. Paitsi onko nuo ykkösoluet tarttuneet vahingossa kaupassa kainaloon vai mitä ihmettä?
Eiku ihan vakaa aikomus on ollu ne juoda joskus, vissiin jotain lauantaiaamukännialoitteluatasoittelua silmällä pitäen, kun ei vanhan naisen ruumis ja sielu enää kestä näämmä semmosta aamusta asti keittoilua. Sinne ne on jääny sit kuitenkin.. Mää en kyllä tänään aio vetää perseitä. Enkä laulaa. Mut Gina aikoo! Mut ei perseitä siis, tai ollenkaan. Huomenna töitä hänellä. Ei pääse tänään koneelle, niin käski mun päivitellä muuten puolin ja toisin.

Edit: saatan mä parikytä tuoppia kuitenkin maistella..
bedlam

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Mää en kyllä tänään aio vetää perseitä. Enkä laulaa. Mut Gina aikoo! Mut ei perseitä siis, tai ollenkaan. Huomenna töitä hänellä. Ei pääse tänään koneelle, niin käski mun päivitellä muuten puolin ja toisin.

Edit: saatan mä parikytä tuoppia kuitenkin maistella..
No otapa tuostakin sitten selvää! Sinnekö hevimestaan ootta/ollaan menossa, vaiko? Ei taida ihan terassikelejä illaksi siunaantua.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mää en kyllä tänään aio vetää perseitä. Enkä laulaa. Mut Gina aikoo! Mut ei perseitä siis, tai ollenkaan. Huomenna töitä hänellä. Ei pääse tänään koneelle, niin käski mun päivitellä muuten puolin ja toisin.

Edit: saatan mä parikytä tuoppia kuitenkin maistella..
No otapa tuostakin sitten selvää! Sinnekö hevimestaan ootta/ollaan menossa, vaiko? Ei taida ihan terassikelejä illaksi siunaantua.
Niin. Monelta se aukee? Mäpä soitan ny Ginalle monelta se ees pääsee tänään töistä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja aasi »

En taida pystyä kyetä enää tänään näillä nukkumisilla. Kevyt kuorsaaminen tuntuu huomattavasti paremmalta ajatukselta raskaaseen örisemiseen nähden.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aasi kirjoitti:En taida pystyä kyetä enää tänään näillä nukkumisilla. Kevyt kuorsaaminen tuntuu huomattavasti paremmalta ajatukselta raskaaseen örisemiseen nähden.
No nooo kyllä se siitä, päivä on vielä nuori.. lapsenkengissä etten sanois!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:No nooo kyllä se siitä, päivä on vielä nuori.. lapsenkengissä etten sanois!
Ja mun kengätkin on rikki!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulun heviÅke

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aasi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:No nooo kyllä se siitä, päivä on vielä nuori.. lapsenkengissä etten sanois!
Ja mun kengätkin on rikki!
Oot tainnu jorata kenkäs puhki? :)
Vastaa Viestiin