Torille perjantaina?

Info tulevista miiteistä
bedlam

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä voin mennä torille perjantaina!
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

who knows...ehkä mä päädyn sinne niin voi joku kitinäläinen bongata mut
Noriyumi

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Täytyy katsoa jos jaksan mennä...
mustakikkeli

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ottiatuota nääh nääh nääh. Onpas päättämätöntä porukkaa. Ihan tännekö asti pitää ilmoittaa ettei tiedä meneekö? Mitäs jos ilmoittaisitte vasta sitten kun tiedätte?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en oikein ymmärrä laulukilpailun voittajalle järjestettyjä voitonjuhlia, joissa on muita laulajia esiintymässä. Aika tyrkyltä tunkemiselta tuntuu. Tulen paikalle, jos olen saanut leikatun kissan elvytettyä sikseen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tiikeriankka

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Lolita kirjoitti:Mä en oikein ymmärrä laulukilpailun voittajalle järjestettyjä voitonjuhlia, joissa on muita laulajia esiintymässä. Aika tyrkyltä tunkemiselta tuntuu. Tulen paikalle, jos olen saanut leikatun kissan elvytettyä sikseen.
Kissa voi kyllä olla aika pahasti kuutamolla. Meidän katti hoiperteli kännissä ympäriinsä, oksenteli ja sammui hiekkalaatikkoon. Oli vasta seuraavana päivänä selvinpäin. Koira ei ollut niin päissään, kun siltä leikattiin pähkinät mutta oli silläkin aika pahat laskuhumalat päällä. Makaili pitkin lattioita.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aivan, edellinen kissa yritti hukuttautua juomakuppiinsa...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aimohaiku

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Euroviisujen kansanjuhla

Pe 26.05.2006 18:00
Kauppatori, Helsinki

Artistit: Lordi, Egotrippi, Happoradio, Kilpi, PMMP

Lordin Euroviisuvoittojuhlat. Tilaisuus alkaa klo 18.00, ja musiikkiesityksiä kuullaan noin kello 20-22. Yleisöllä on tilaisuuteen vapaa pääsy. YLE TV2 lähettää tapahtuman suorana kello 20.00-20.15 sekä 20.45-21.50. Lähetykset nähdään uusintana lauantaina 27.5. klo 00.30 alkaen.

Jos menette paikalle, olkaa ihmisiksi:
Lordi-yhtye vetoaa faneihinsa ja koko Suomen kansaan, jotta perjantaiksi suunniteltu tapahtuma Helsingin Kauppatorilla olisi väkivallaton ja positiivinen juhla. Yhtye toivoo, että kaikki agressiiviset ja negatiiviset mielenilmaukset mediaa tai yhtyettä loukanneita tahoja tai henkilöitä kohtaan unohdettaisiin. Tehkäämme yhdessä perjantaista kaikkien aikojen kansanjuhla.
Noriyumi

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Laardi esiintyy kuulemma klo 21.
aimohaiku kirjoitti:
Lordi-yhtye vetoaa faneihinsa ja koko Suomen kansaan, jotta perjantaiksi suunniteltu tapahtuma Helsingin Kauppatorilla olisi väkivallaton ja positiivinen juhla. Yhtye toivoo, että kaikki agressiiviset ja negatiiviset mielenilmaukset mediaa tai yhtyettä loukanneita tahoja tai henkilöitä kohtaan unohdettaisiin. Tehkäämme yhdessä perjantaista kaikkien aikojen kansanjuhla.
Pyh. Suomalaisissa juhlissa juodaan. Mistä vetoa että kansa hurraa Lordille kännissä???+++
Bhven

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Noriyumi kirjoitti:Pyh. Suomalaisissa juhlissa juodaan.
Niijustiinsa. Poliisi toivottavasti käännyttää kaikki liian selvät pois tilaisuudesta.
Noriyumi

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mä olin lätkän MM-sankareita katsomassa torilla vuonna 1995. Selväpäistä meininkiä se ainakin oli. Tosin se taisi olla iltapäivää eikä iltaa, joten ihmiset eivät vielä ehtineet aloittaa juåpåttelua. Nyt Lordi kun astelee lavalle illalla, ties vaikka kuinka moni on gännissä jo...
DeliriumTremens

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Noriyumi kirjoitti:Mä olin lätkän MM-sankareita katsomassa torilla vuonna 1995. Selväpäistä meininkiä se ainakin oli. Tosin se taisi olla iltapäivää eikä iltaa, joten ihmiset eivät vielä ehtineet aloittaa juåpåttelua. Nyt Lordi kun astelee lavalle illalla, ties vaikka kuinka moni on gännissä jo...
ja se oli keskellä viikkoa!

seuraa kyll kaipais sinne... :(
Edith

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tuskin jaksan paikalle. Hengaan hetkeni kirjastossa nyt työpäivän päätteeksi ja tanssitunnin jälkeen mennen kotiin pyykkäämään ja lukemaan hesaria. Huomennakin kun menen lapsenvahdiksi jo aamupäivästä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen edelleen epävarma saapumisestani, vaikka kissa on jo tajuissaan ja kohtuullissen järjissään. Mulla on siivoaminen vielä täysin vaiheessa ja kaupassa käymättä ja leipomatta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Noriyumi

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Jostain syystä terassimiitti kiinnostaisi enemmän... Tai oikeastaan illallismiitti. Ei mulla rahaa sellaiseen silti olisi, mutta samapa tuo.
Aito_Johanna

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Noriyumi kirjoitti:Jostain syystä terassimiitti kiinnostaisi enemmän... Tai oikeastaan illallismiitti. Ei mulla rahaa sellaiseen silti olisi, mutta samapa tuo.
Oi, illallismiitti sounds like a plan. Mutta suunnitelma taisi kuivua kasaan ennen kuin kunnolla syntyikään?
silsakenraali™

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Varokaa, ne peikot haisee kuulemma kuvottavalle, siis niiden asut lähinnä!!!
Sinkkumatti

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

HUH. TV3. Torilla on jo nyt kymmeniä tuhansia ihmisiä. :shock:

http://virtual.finland.fi/netcomm/news/ ... SAID=27690
Noriyumi

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Aito_Johanna kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Jostain syystä terassimiitti kiinnostaisi enemmän... Tai oikeastaan illallismiitti. Ei mulla rahaa sellaiseen silti olisi, mutta samapa tuo.
Oi, illallismiitti sounds like a plan. Mutta suunnitelma taisi kuivua kasaan ennen kuin kunnolla syntyikään?
Nojoo... Hieman oli huolia tossa päivällä. Mutta mites vkl?
eps

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja eps »

Noriyumi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Jostain syystä terassimiitti kiinnostaisi enemmän... Tai oikeastaan illallismiitti. Ei mulla rahaa sellaiseen silti olisi, mutta samapa tuo.
Oi, illallismiitti sounds like a plan. Mutta suunnitelma taisi kuivua kasaan ennen kuin kunnolla syntyikään?
Nojoo... Hieman oli huolia tossa päivällä. Mutta mites vkl?
Illallismiitti on hyvä idea. Kannatan lämpimästi, vaikka en tänään torille lähdekään.

e.
Noriyumi

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

eps kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Oi, illallismiitti sounds like a plan. Mutta suunnitelma taisi kuivua kasaan ennen kuin kunnolla syntyikään?
Nojoo... Hieman oli huolia tossa päivällä. Mutta mites vkl?
Illallismiitti on hyvä idea. Kannatan lämpimästi, vaikka en tänään torille lähdekään.

e.
No mennääx huomenna? Minä valkkaan raflan!!! :D
eps

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja eps »

Noriyumi kirjoitti:
eps kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Nojoo... Hieman oli huolia tossa päivällä. Mutta mites vkl?
Illallismiitti on hyvä idea. Kannatan lämpimästi, vaikka en tänään torille lähdekään.

e.
No mennääx huomenna? Minä valkkaan raflan!!! :D
Laita ketju ja selvitä kiinnostusta, vai? Me tarvitaan kuitenkin pöytävaraus, jos siis tarkoitus on mennä kunnolla illalliselle.

e.
bedlam

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai tää tulee ihan töllöstäkin. Näyttäähän tuolla olevan pari ihmistäkin.
Noriyumi

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

eps kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
eps kirjoitti:
Illallismiitti on hyvä idea. Kannatan lämpimästi, vaikka en tänään torille lähdekään.

e.
No mennääx huomenna? Minä valkkaan raflan!!! :D
Laita ketju ja selvitä kiinnostusta, vai? Me tarvitaan kuitenkin pöytävaraus, jos siis tarkoitus on mennä kunnolla illalliselle.

e.
Öö privaan sulle ekana yhdestä jutusta.
slam

Re: Torille perjantaina?

Viesti Kirjoittaja slam »

bedlam kirjoitti:Ai tää tulee ihan töllöstäkin. Näyttäähän tuolla olevan pari ihmistäkin.
kohtuullisesti karjaa... lörsty heittää värryssyn puolen tunnin päästä
Vastaa Viestiin