Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Info tulevista miiteistä
Elukka

Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop.
Niinkun jo viikonpäiväketjussa mainitsinkin, niin kaipailisin viikonlopulle saunasuraa Kitisijöistä, kun tuo pareNpi puoliskoni on hautajaisissa ja yksinään on tylsä möllöttää. :|
Ruokia tai juomia ei valitettavasti voida talon puolesta tarjota, mutta grillaus- ja saunomismahdollisuus siis olisi.

Anyone?

Tänne korpeen on PK-seudulta noin tunnin matka Porvoon motaria myöten, tarkempia koordinaatteja jaellaan yksityisviestitse jos kiinnostuneita löytyy.
AarneAnkka

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kahtotaan. Alustavasti mutsini on pyytänyt minut Turkkusseen raahaamaan huonekaluja (suku on pahin), mutta jos onnistun kiemurtelemaan irti siitä velvoitteesta niin mikäs siinä.
mustakikkeli

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ei täysin mahdoton ajatus, juuri huomiselle kun en ole vielä järjestänyt muuta ohjelmaa. Päätän vaikka huomenna aamupäivällä olon mukaan. Saako lampaita ottaa mukaan saunaan (platonisessa mielessä) ja onko mitään hyviä elokuvia tai videopelejä?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Valitettavasti olen estynyt saapumasta paikalle. :cry: Mutta pitäkää te hauskaa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustakikkeli kirjoitti:Saako lampaita ottaa mukaan saunaan (platonisessa mielessä) ja onko mitään hyviä elokuvia tai videopelejä?
Tuskin ne haluaa saunoa, luulisin että on ihan riittävän lämmin ilmankin. :wink:
Elokuvaosastoa löytyy "jonkun verran", hyvyys on sitten mielipidekysymys. Aika laajasti noita kyllä on, skaalaa löytyy Paistetuista vihreistä tomaateista ja Driving Miss Daisysta DooMiin ja Ren&Stimpy -pläjäykseen. :D
Elukka

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tarkennuksia aiempaan: Päiväksi valikoitunee siis lauantaagi 3.6. Sopiva aika ilmaantua paikalle vois olla siinä 17:n jälkeen, että ehdin laitella paikkoja vähän edustavaNpaan kuosiin.
Ohjelmassa paikallaolijoiden toivomassa määrin:
  • opastettu kiertokäynti ja elikkolauman esittely
  • grillailua
  • saunomista
  • leffoja
  • Yeti sports / Scorched3d -turnaus
  • paskanjauhantaa ja :miitti:
  • lautapelejä
Allergiavaroitus: Kissoja on sitten myös sisätiloissa ja tietokoneet sijaitsevat samassa tilassa noiden karitsaisten kanssa, joten allergikkojen kannattaa ottaa lääkevarasto mukaan tai jättäytyä kokonaan poies. :?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hmmm..
Sauna yesh!
Saako tuoda omat makkarat?
Entäs oluet?
Käytkö viini?
Saako tulla Avec?
Saako lampaita silittää?
Saako kissoja silittää omalla vastuulla?
Saako tuoda allergikkoja?
Saako tulla omalla autolla?
Entäs taksi?
Saako ajaa pidempään kuin tunnin moottoritietä?
Saako tulla puolessa tunnissa?
Saanko?
Jos saan, niin tulen!
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Niba kirjoitti:Hmmm..
Sauna yesh!
Todellakin! :D Oikein kunnon Wanhan ajan puusauna.
Niba kirjoitti: Saako tuoda omat makkarat?
Entäs oluet?
Saapi tuoda.
Saako tulla Avec?
toki.
Saako lampaita silittää?
Saako kissoja silittää omalla vastuulla?
Ihan vapaasti. :)
Saako tuoda allergikkoja?
Kunhan lupaavat olla tukehtumatta.
Saako tulla omalla autolla?
Entäs taksi?
Saako ajaa pidempään kuin tunnin moottoritietä?
Saako tulla puolessa tunnissa?
No nuin tunnin verran menee moottoritietä rajoitusten mukaan. Taksia emme suosittele, voi tulla hintoihinsa. Toki jos tuntuu varakkaalta, niin mikä ettei.
Saanko?
Jos saan, niin tulen!
Hmmm... Riippuu siitä,
1) tuleeko paikalle Kit(y/inä)misuja
ja
2) onko joku heistä halukas antamaan. :P

Minä ainakin aion kyllä valitettavasti ns. pihdata, vaikka avopuolisko onkin kätevästi poissa maisemista.
ninnithequeen

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Da Mamah ei pääse.
Da Mamah on luvannut lusmuilla kotona.
Da Mamah olisi halunnut kyllä tulla, jo viikonpäiväketjusta kattelin, et hitto ku ois kiva mennä.
Da Mamahilla ajaa ny perhe ohi.

Pitäkää hauskaa ja kaikille karvaisille olioille iso pusu :D
AarneAnkka

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mutsilleni on vaan niin helvetin vaikea puhua järkeä. Tavoitteena on heivata hänen omistamastaan yksiöstä ja sen vinttikomerosta vanhoja huonekaluja helevataan, koska se menee myyntiin. En saa millään vakuutettua häntä siitä, että olisi järkevämpää soittaa kierrätyskeskuksen kavereille ja maksaa heille kymppi pari siitä hyvästä että tulevat hakemaan roinan pois, ottavat haluamansa ja vievät loput kaatopaikalle, kuin että minä poltan €25:n edestä bensaa ja tulen sinne sahan kanssa, sahaamme kalut paloiksi ja heitämme roska-astiaan, kuten hän haluaa tehdä. Ei mitään järkeä, eihän huonekaluja edes saa laittaa roska-astiaan, sitä varten tarvitaan roskalava.

Aion tänään vielä yrittää puhelimitse vakuuttaa hänet että hänen suunnitelmansa ei ole se järkevin optio. Katsotaan onnistunko.
1108

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Da Mamahista ajaa ny perhe yli.
Sulla on kiva perhe.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulisin, mutta olen täällä keskellä ei-mitään jumissa maailman halvimman ja vittumaisimmin asennettavan rullaverhon kansssa. Miksi, oi miksi, se on niin vaikea porukoiden ymmärtää käsitettä "kuka halpa ostaa, se paska saa"?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Da Mamahilla ajaa ny perhe ohi.
No höh. :|
Pitäkää hauskaa

Täytyy yrittää, olettaen että tänne nyt saadaan ketään pakotettua. :P
ja kaikille karvaisille olioille iso pusu :D
Kiitän omasta ja kaikkien muiden karvaisten olioiden puolesta. :oops: :D
AarneAnkka

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No niin, mustakikkeli ja minä ollaan ainakin tulossa, puhuttiin just puh-elimessä asiasta. Autossa on tilaa vielä 2-3 ihmiselle jos lisää tulohalukkaita ilmoittautuu. Aateltiin lähteä liikkeelle siinä klo 16:00 paikkeilla, matkaan menee noin tunti, eiköhän tuo sovi aikatauluun?

Mukaan lähtevät kiinnostuneet, ilmoittakaa katuosoitteenne minulle YV:nä, niin mustakikkelin navigaattori löytää teidät.
Elukka

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:No niin, mustakikkeli ja minä ollaan ainakin tulossa, puhuttiin just puh-elimessä asiasta. Autossa on tilaa vielä 2-3 ihmiselle jos lisää tulohalukkaita ilmoittautuu. Aateltiin lähteä liikkeelle siinä klo 16:00 paikkeilla, matkaan menee noin tunti, eiköhän tuo sovi aikatauluun?

Mukaan lähtevät kiinnostuneet, ilmoittakaa katuosoitteenne minulle YV:nä, niin mustakikkelin navigaattori löytää teidät.
Hop, täytyypä koettaa laittaa paikkoja vähän ihmisasumusmaisempaan kuntoon täällä. :shock:
Tere tulemas.
Laitan kistamukkelille YVnä karttakuvan selityksineen, eiköhän sen avuilla löytäne perille. :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

AarneAnkka kirjoitti:...
Samoin Fida-kirppiksiltä tulevat hakemaan ilmaiseksi tavarat pois.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mikäs navigaattori kikkelillä on? Bongasin netistä kivan pikku palikan joka ymppää Suomen kaikki liikennekamerat karttoihin, ei naksu enään sakkoja!!!!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja alja »

mulla on tylsää. mutta en uskalla mukaan, koska en tunne elukkaa, enkä tiedä mustakikkeliä. olen siis ihan out. olen myös täysin masentunut omaan elämääni, eli olisi voinut olla hyvä idea poistua siitä hetkeksi. raportoikaa meiningistä.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
bedlam

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

alja kirjoitti:mutta en uskalla mukaan, koska en tunne elukkaa, enkä tiedä mustakikkeliä.
Voi raasuparka! Kyllä sää sinne uskallat ihan hyvin mennä.
ninnithequeen

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

alja kirjoitti:mulla on tylsää. mutta en uskalla mukaan, koska en tunne elukkaa, enkä tiedä mustakikkeliä.
Elukka on oikein mukava nuorimies ja kyllä sä tunnet mustakikkelin. Olet tavannutkin useasti.

Raporttia poijaat sit meille jotka jäimme kinkereistä pois!
Noriyumi

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

En tule. En tunne isäntää ja tässä säässä on vähän tylsää matkata jonnekin Jumalan selän taakse. Toiste sitten ehkä, ja paremmalla varoitusajalla.
AarneAnkka

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ja tuollahan mustakikuli, minä, Niba & avec nys sit käytiin. Kivaa oli. Grillattiin makkaraa ja pihviä, saunottiin, juotiin siideriä ja parannettiin maailmaa. Seurapeleittäkin onnistunut illanvietto. Kiitokset isännälle hyvistä puusaunan löylyistä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kiitos navikaattorin, pääsimme viimein 62.1 kilometrin päähän ja takaisin vaikka olikin yövalaistus päällä..
Sauna toimitti oivallisesti asiansa.
Kiitokset Avec'neen myös!
Vaikka asumismuoto kaupunkilaiselle outo niin näimme myös minipossun!
Kuinka mukava paikka voikaan löytyä noinkin läheltä.
(Oikeesti puhuttiin vain kuinka hulluja ihmiset jaksaa olla)
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Omasta ja edustamani yhtiön[1] puolesta kiitän kaikkia tilaisuuteen osallistuneita. :)
Mukavata oli, sauna tuli bonuksena siivottua ja grilliherkut olivat maittavia.
Lisäksi sain hyvän tekosyyn patistaa itseni siivoilemaan vähän muutenkin. :wink:
(Täytyy ruveta kutsuilemaan useammin Kitinäväkeä koolle niin ehkä pysyy kämppäkin ihmismäisen näköisenä sitten. :D )
Ensi kerralla uskaltautuu sitten alja ja Noriyumikin mukaan. Enhän mää tai noi muutkaan elukat tämänkään miitin osallistujista syönyt kettään. :P
Nii ja ninni kans megeen sitte, toiste ei hyväksytä mitään "muttakun mulla on perhekin..." -selittelyjä. :P

[1]Maatalousyhtymä <elukka> & <prosessi> on muuten ihan oikeasti yhtiö. :lol:
mustakikkeli

Re: Elukkalaan saunaan 2.-4.6.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kiitoksia minunkin puolestani erityisesti lampaille. :h: Kaipuu jäi sydämeeni, sitä sulattavaa tuijotusta ei voinut paeta. Määää-ä!

Porukan älykkäin oli epäyllättäen feminiini, enkä puhu nyt lampaista.

Kiitoksia myös Noriyumille sekä Aljalle ettette tulleet mukaan, sillä en tunne teitä. Kohtaaminen olisi voinut olla liian traumaattinen kokemus molemmille osapuolille. Olen opetellut erityisen varovaiseksi kesselin tapauksen jälkeen. Epäilen että osa Elukankin lampaista oli oikeasti susia, ainakin se joka näytti hampaitaan jatkuvasti verenhimoinen ilme kasvoillaan (kuvatodisteita löytyy Aarnen kamerasta).
Vastaa Viestiin