Ruisrock

Info tulevista miiteistä
bedlam

Ruisrock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tehdääns nyt vielä tästäkin tällainen ilmoittautumisjutka, näkee osallistujat tuolla painallushärdellissysteemillä helpommin kuin ketjuja kahlaamalla.

Tapahtuma siis 7.-9.7.2006. Hitto, sehän on jo kohta.
millivanilli

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Liput on varattu ja lunastettu, tosin vain sunnuntaille.
bedlam

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

millivanilli kirjoitti:Liput on varattu ja lunastettu, tosin vain sunnuntaille.
Ai niin juu, mie olen paikalla la-su. Saattaa toki olla että Turkkuseen hiihdän jo perjantaina jos majapaikka löytyy.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tulen, tulen!! Tsekkailin juuri aikatauluja, ohjelmat on vedetty kaksitoistatuntisiksi, joten saattaa hyydyttää maanantaina töissä. No, tuhoutui samalla orastanut etkoiluajatus, ehkä nipinnapin ehtii heräämään siihen kun soitto alkaa. Ja neljä lavaa? Otan kyllä Aikuisen ja Väsyneen ihmisen merkiksi mukaan rakkaan jakkarani.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Oon reilaamassa samaan aikaan, joten en pääse.. Harmittaa kyllä jonkin verran.. Siellä olis ollut kuitenkin aika hyviä bändejä, kuten esim. The Sounds.
swirl

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja swirl »

Liput on koko kolmeksi päiväksi :)
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja nexie »

Liput on la-su, turkuistuminen ilmeisesti pe-iltana.
Don't Panic!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vaola kirjoitti:
kvasaari kirjoitti:The Sounds.
:shock: :shock: :shock:

Yksi mun lemppareista, mutta enpä ole aikoihin törmännyt johonkuhun toiseen joka diggailee. :shock:
Olenpa minäkin kuunnellut tuon ihan puhki, vaikken nyt ehkä ihan mielettömästi diggailekaan.

Edit: kuulostaahan tämä taas hyvältä kun pitkästä aikaa kuuntelee. Näköjään löytyisi uusikin levy, pitänee laittaa tuulta purjeisiin...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja alja »

lauantaina paikalla. miittijatkot?

huom huom huom festarialueella myös hevikaraoke. 8)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
bedlam

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

alja kirjoitti:lauantaina paikalla. miittijatkot?

huom huom huom festarialueella myös hevikaraoke. 8)
Just harmittelin perjantaina sitä, että karaokea ei ole Hevimestassa kuin torstaisin ja sunnuntaisin, olisi nimittäin laulattanut! Miittijatkot tai miittietkot olisi ihan jeespoks!
SikaMika

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pallotin epävarman.

Majoitus vielä hakusessa, luulen sen kuitenkin järjestyvän. Sanoisin tulevani 64%:n todennäköisyydellä. Majapaikkaa saa edelleen tarjota, eikä tarvitse olla nakuna tai tarjota pesää tai tehdä mitään muitakaan niljakkaita gattagamaisuuksia saadakseen mut "omakseen" pariksi yöksi!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vituttaa... lähdin ajatuksella että olisin ollut merellä tuona viikonloppuna. Nyt se kuvio on mennyt vähä niinq sekaisin ja mikään ei ole niin varmaa kuin epävarmaa.

Jos kuitenkin jää seilaamatta saatan herättää sen etkoiluisännöinti-idean henkiin, ja ehkä majoittaa jonkun. Mutta älkää luottakoo minuun.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
nokkaelain

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Hitto, sehän on jo pian. Koskaan en ole osallistunut, vaikka "täällä" asun. No ei kyllä majoituksen toivossa kannata luottaa, että olisin paikalla.
menhir

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja menhir »

Huomasin juur, että täällähän on tämmöinenkin keskustelu meneillään ja mie kun oon pohtinut, notta tohtisko tuota lähteä yksinänsä paikalle viipottamaan, kun nuo ystäväni eivät tunnu moisista bakkanaaleista viehättyvän ikääntymisen, perheellistymisen, sijainnin, kehnon musiikkikorvan tahi muun vastaavan seikan takia. Kitisijöistä ehkä seuraa ainakin etkojen merkeissä, I presume?

Itse siis sijaitsen maisemissa ja jos luoja suo ja paikan päällä ko. ajankohtaan olen, voin myöskin mahdollisesti suoda majoituksen sisäsiisteille homo sapiens- lajin edustajille.
bedlam

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä ehkä saattaisin olla vailla yöpymispaikkaa, eiköhän sitä tosin aina jonnekin saa itsensä survottua. Päätösillan Toolin keikan jälkeen on sentään hotellihuone varattu. Sen jälkeen palkitsen itseni kylvyllä ja kuohuvalla.
Tiikeriankka

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Kiinnostaisi kyä kovasti lähteä ja lomakin on mutta riippuu paljolti. Koiralle pitäisi saada hoitaja enkä minä millään vitun julkisilla lähe.
mustakikkeli

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Joo, festaripaku on nyt vuokrattu ja patja kärrätty sisälle, joten ties vaikka lähtiskin? Minä noista pändeistä mitään tiedä. Onko siellä PMMP?
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja alja »

myöskin olen vailla yöpaikkaa, mutta ei sitä ennenkään oo etukäteen kyselty. eikä festareilla nukuta. ellei väsytä.

miittiaikataulua? festarialueella voitais nähdä? sopia jatkoista tms? lauantaille ehdotan klo 18.15 hevikaraokessa, muut saa ehdottaa muita aikoja :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Aljushka, olisi ihq nähdä, mutta mäkätän jälleen aikatauluista. Esiintyjät on porrastettu sangen vittumaisesti, joten mikäli bändejä tahtoo nähdä ei mihinkään miittailuun juuri jää aikaa. Lauantaina tilaa löytyy puoli neljästä viiteen, entä silloin?

Huomatkaa loistava festariasenne, aikataulutan liikkumisen ja optimoin ajankäyttöni taatakseni parhaan ja rentoutuneimman fiiliksen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
millivanilli

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jösses, Tool soittaa hurjan myöhään. Kiva sen jälkeen ajaa takaisin Vantaalle. Nooh, batteryä kehiin vaan.

Jänskää. Mä en ole aikaisemmin ollut kunnon festareilla ( DBTL:ää tuskin luokitellaan kunnon festareiksi, vai?)
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja alja »

Melnais kirjoitti:Aljushka, olisi ihq nähdä, mutta mäkätän jälleen aikatauluista. Esiintyjät on porrastettu sangen vittumaisesti, joten mikäli bändejä tahtoo nähdä ei mihinkään miittailuun juuri jää aikaa. Lauantaina tilaa löytyy puoli neljästä viiteen, entä silloin?

Huomatkaa loistava festariasenne, aikataulutan liikkumisen ja optimoin ajankäyttöni taatakseni parhaan ja rentoutuneimman fiiliksen.
no neidilläpäs on tiukka aikataulu :P mutta puoli neljältä käypi mulle myöskiin, entäs muut?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
bedlam

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kashmir aloittaa 16.50 ja se on kuulemma hyvä. Mutta kattoos nyt miten siellä jaksaa kaikki aikomansa bändit muka tsiigata. Kaljaahan se mieli jossain vaiheessa tekköö kuitennii.
SikaMika

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Yösija, kiitos.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja Melnais »

SikaMika kirjoitti:Yösija, kiitos.
Pahoitteluni jälleen Melnaisin majatalon kapasiteetin pienuudesta. Olethan huomioinut jo nämä anteliaat tarjoukset?
menhir kirjoitti:Itse siis sijaitsen maisemissa ja jos luoja suo ja paikan päällä ko. ajankohtaan olen, voin myöskin mahdollisesti suoda majoituksen sisäsiisteille homo sapiens- lajin edustajille.
Zeb kirjoitti:Harkinnassa luovuttaa palanen aitoturkulaista asuntoani majoituskäyttöön rokkien ajaksi. Viime hetken epätoivoiset majattomat voivat kuitenkin ilmoittautua, mutten vielä siis lupaa mitään.
Elämä kantaa, jos sen antaa
menhir

Re: Ruisrock

Viesti Kirjoittaja menhir »

Nyttemmin on alkanut näyttää siltä, että olen luultavasti ruisrokkien aikaan matkannut pohjoiseen, joten en voine valitettavasti tarjota majatalomme palveluksia. Siinäkin tapauksessa, että paikkakunnalla olisin, majoittaisin tuolloin ystäväni, joka taasen on työkeikalla täällä viikonlopun ja suotakoon hänelle siis kunnon yöunet. Count me out.
Vastaa Viestiin