Linnanmäelle, anybody?

Info tulevista miiteistä

Linnanmäki-miitti

Lauantai 1.7.
6
24%
Sunnuntai 2.7.
0
Ei ääniä
Sunnuntai 2.7.
0
Ei ääniä
Lauantai 8.7.
7
28%
Sunnuntai 9.7.
0
Ei ääniä
Lauantai 15.7.
8
32%
Sunnuntai 16.7.
0
Ei ääniä
Lauantai 22.7.
0
Ei ääniä
Sunnuntai 23.7.
1
4%
Lauantai 29.7.
2
8%
Sunnuntai 30.7.
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 25

Herra Manala

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Äänestin 15.7 koska olen töissä 8.7 kello 18 saakka.
Herra Manala

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Keikaus kirjoitti:Ja vaikka olenkin bi, en aio lähennellä sinua.
Minunkin luokseni voi toki tulla! Minun kanssani ei myöskään olisi tuota yllä esitettyä vaaraa, sillä olen täysin hetero!
Sinkkumatti

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

1.7 passaa mulle, koska silloin on eka kesälomapäivä, enkä ole ikinä oksentanut humalassa yhdestäkään huvipuistolaitteesta ennen. Itse asiassa passaa kyllä muutkin päivät, mutta tuo nyt vaan sattuu olla ekana vastassa.

Ja elanor, munkin sohvalla on tilaa. Mä en kyllä ole bi, mutta yhtä vaarallinen.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 19.06.2006 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsakenraali™

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Älkää nyt hemmetti naukuko jos ei joku käy, sitä vartenhan on äänestys, ja jos oikein ymmärrän, niin kaikilla on yhtä monta ääntä. Ei kai mitään sympatiaääniä voi antaa? Mä oon megessä, tosin pippaloo on joka viikonlopulle, mutta mennään maaston mukaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:1.7 passaa mulle, koska silloin on eka kesälomapäivä, enkä ole ikinä oksentanut humalassa yhdestäkään huvipuistolaitteesta ennen. Itse asiassa passaa kyllä muutkin päivät, mutta tuo nyt vaan sattuu olla ekana vastassa.

Ja elanor, munkin sohvalla on tilaa. Mä en kyllä ole bi, mutta yhtä vaarallinen :wink:
Ei ekana viikonloppuna! En pääse mukaan, senkin heterot! Jos menette ekana viikonloppuna, vaadin uusintakertaa vikana viikonloppuna.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Loma alkaa heinakuun alusta ja aikataulu on vapaa joten vois lahtee kyl kaymaan lintsillakin. Mika tahansa vaihtoehdoista sopii.
Sinkkumatti

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti: ]Ei ekana viikonloppuna! En pääse mukaan, senkin heterot! Jos menette ekana viikonloppuna, vaadin uusintakertaa vikana viikonloppuna.
No jos mä majotan Elanorin ekana viikonloppuna, Mana kolmantena, ja sä vikana vkl:na. Kuka ottaa tokan viikonlopun?
slam

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja slam »

Selvinpäin varmaan parempi mennä niihin laitteisiin, että ei oksenna ihmisten niskaan. 8)

- osallistun :) (a-klinikan kautta täytyy tulla) :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:Selvinpäin varmaan parempi mennä niihin laitteisiin, että ei oksenna ihmisten niskaan. 8)

- osallistun :)
KULTA!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: ]Ei ekana viikonloppuna! En pääse mukaan, senkin heterot! Jos menette ekana viikonloppuna, vaadin uusintakertaa vikana viikonloppuna.
No jos mä majotan Elanorin ekana viikonloppuna, Mana kolmantena, ja sä vikana vkl:na. Kuka ottaa tokan viikonlopun?
Saisinko mä tulla taputtamaan sun pohjanmaalaista massua tokana viikonloppuna? Voisin ottaa pienet päikkäritkin sen päällä. Sinä senkin isäntämies! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Sinkkumatti

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti: Sinä senkin isäntämies!
KULTA!

..emmä tiä vielä missä meen tokan viikonloppuna.. mut luultavasti sukeltamassa jossain päin suomenlahtea..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Sinä senkin isäntämies!
KULTA!

..emmä tiä vielä missä meen tokan viikonloppuna.. mut luultavasti sukeltamassa jossain päin suomenlahtea..
Oooh, miten miehekästä, oma vesipetoni! Mun mielestä olisi erittäin miehekästä, jos toisit minulle vaikka sieltä merenpohjasta vanhat tikapuut.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
KULTA!
Harjoittele pikajuoksua, että et jää niin helposti kiinni.
mustakikkeli

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

En ole varma tuunko vai meenkö ja mikä vkl sopisi parhaiten, mutta ruksitin 15.7. Toivottavasti ei sada yhtä paljon kuin viime vuonna.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
KULTA!
Harjoittele pikajuoksua, että et jää niin helposti kiinni.
Hohhoh, mä juoksin tosi kovaa. Ajattelin vain, että en uskalla juosta kovempaa, koska jos saisit sittenkin kiinni kovassa vauhdissa, minuun voisi sattua. Olen nössö. Seuraavassa miitissä voidaan ottaa sellainen juoksukilpailu, että on oikein rata eikä ketään ajeta takaa. Miten olisi Kity-olympialaiset? Ai vitsi, tekisi mieli ruveta reenaamaan heti.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti: Miten olisi Kity-olympialaiset? Ai vitsi, tekisi mieli ruveta reenaamaan heti.
Ihan bueno idea :D Mä voisin päteä heittolajeissa.
Sinkkumatti

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:Miten olisi Kity-olympialaiset? Ai vitsi, tekisi mieli ruveta reenaamaan heti.
100 metrin lähetyssaarnaajaa, vai 1000 metrin parinvaihtoa?
silsakenraali™

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Miten olisi Kity-olympialaiset? Ai vitsi, tekisi mieli ruveta reenaamaan heti.
Ihan bueno idea :D Mä voisin päteä heittolajeissa.
Mä voin järjestää Kitympialaiset, jos vain jengiä tulee. Lajit voisivat olla yleisurheilun parista? Veljen kanssa käydään vähintään kerran kesässä kokeilemassa heitto-, hyppy- ja juoksulajeja. Hemmetin kivaa, itse tykkään etenkin heittolajeista.
Viimeksi muokannut silsakenraali™, 19.06.2006 23:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Miten olisi Kity-olympialaiset? Ai vitsi, tekisi mieli ruveta reenaamaan heti.
100 metrin lähetyssaarnaajaa, vai 1000 metrin parinvaihtoa?
Äh, sinä senkin pystysukelluksen hallitseva SM.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

silsakenraali™ kirjoitti:Mä voin järjestää Kitympialaiset, jos vain jengiä tulee. Lajit voisivat olla yleisurheilun parista? Veljen kanssa käydään vähintää kerran kesässä kokeilemassa heitto-, hyppy- ja juoksulajeja. Hemmetin kivaa, itse tykkään etenkin heittolajeista.
Jumatsukka.. täytyis varmasti hieman harjoitella.. eiköhän ne palaudu mieleen, vaikkei pariin vuoteen olisikaan harjoitellut. Seitsemän (tai kahdeksan) vuoden yleisurheiluharrastelu on kuitenkin takana. Täytyy stiigata kestääkö polvi nykyään jo... hitto vie, tässähän alkaa veri viedä jo yleisurheilukentälle.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti: Jumatsukka.. täytyis varmasti hieman harjoitella.. eiköhän ne palaudu mieleen, vaikkei pariin vuoteen olisikaan harjoitellut. Seitsemän (tai kahdeksan) vuoden yleisurheiluharrastelu on kuitenkin takana. Täytyy stiigata kestääkö polvi nykyään jo... hitto vie, tässähän alkaa veri viedä jo yleisurheilukentälle.
Dääm, pitäisiköhän sun vähän valmentaa muakin...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja brona »

Messissä. Kaikki viikonloput käyp ja heinäkuun puolivälin jälkeen arkipäivätkin (sikäli mikäli pääsen lomalle...)
...
ElanorRaven

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mullekin käy tähän mennessä luultavasti kaikki em. päivät, koska luulisin, että saan työvuoron vaihdettua suhteellisen kivuttomasti.

Ja Keikaus - pidän yöpaikkatarjouksen mielessä, kiitos :h:

EDIT: Ja tietty herrojenkin tarjoukset, jotka kuitenkin kuulosti hieman huolestuttavilta :D
huima

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja huima »

ElanorRaven kirjoitti:a tietty herrojenkin tarjoukset, jotka kuitenkin kuulosti hieman huolestuttavilta :D
:shock:

Huolestuttavilta?

Eikö se hemmetti olisi huolestuttavampaa jos niitä herrojen tarjoiuksia ei kuuluisi lainkaan?
Herra Manala

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

huima kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:a tietty herrojenkin tarjoukset, jotka kuitenkin kuulosti hieman huolestuttavilta :D
:shock:

Huolestuttavilta?

Eikö se hemmetti olisi huolestuttavampaa jos niitä herrojen tarjoiuksia ei kuuluisi lainkaan?
ER onkin lähinnä huolissaan siitä, miten hänen oma itsehillintänsä riittäisi.
Vastaa Viestiin