Linnanmäelle, anybody?

Info tulevista miiteistä

Linnanmäki-miitti

Lauantai 1.7.
6
24%
Sunnuntai 2.7.
0
Ei ääniä
Sunnuntai 2.7.
0
Ei ääniä
Lauantai 8.7.
7
28%
Sunnuntai 9.7.
0
Ei ääniä
Lauantai 15.7.
8
32%
Sunnuntai 16.7.
0
Ei ääniä
Lauantai 22.7.
0
Ei ääniä
Sunnuntai 23.7.
1
4%
Lauantai 29.7.
2
8%
Sunnuntai 30.7.
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 25

ElanorRaven

Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Laitanpa samantien kyselyn pystyyn, kun Linnanmäki houkuttaa. Mulle sopisi esim. joku heinäkuun viikonloppu, paremmin se toinen/kolmas viikonloppu. Kuitenkin mieluiten lauantaipäivänä. Ajatuksia? Osallistujia?
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 19.06.2006 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kääk, heinäkuun alku ollaan landella, ja sit kolmantena viikonloppuna on ne häät :(
Koitetaan sopia joku semmonen päivä et mammakin pääsee kieppumaan. Onks muuten pakko olla ees viikonloppu?
millivanilli

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Eikös tänään ollut mainos lehdessä, että 22.6 (olikohan se nyt tuolloin) saisi kaksi ranneketta yhden hinnalla? Tekisi mieli mennä...

EDIT: "Rollen päivä 22.6.
Rollen päivänä kaksi ranneketta yhden hinnalla! Tarjoamme edullisemman, kun ostat rannekkeet Linnanmäeltä."
Viimeksi muokannut millivanilli, 19.06.2006 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Voi kääk, heinäkuun alku ollaan landella, ja sit kolmantena viikonloppuna on ne häät :(
Koitetaan sopia joku semmonen päivä et mammakin pääsee kieppumaan. Onks muuten pakko olla ees viikonloppu?
Kun mulle ainakin saattaa olla vähän hankalaa (ei toki mahdotonta) saada töistä vapaapäivää, ei kuitenkaan kovin myöhään viitsi enää Turusta Hkiin lähteä. Voin yrittää sitäkin vaihtoehtoa järkkäillä toki :)
ElanorRaven

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

millivanilli kirjoitti:Eikös tänään ollut mainos lehdessä, että 22.6 (olikohan se nyt tuolloin) saisi kaksi ranneketta yhden hinnalla? Tekisi mieli mennä...

EDIT: "Rollen päivä 22.6.
Rollen päivänä kaksi ranneketta yhden hinnalla! Tarjoamme edullisemman, kun ostat rannekkeet Linnanmäeltä."
Höh, se kuulostaa kyllä aika loistavalta, mutta torstai on meillä töissä se kaikkein kiireisin päivä, vapaata tuskin tippuu :/
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mä tuun jos saan olla Ellun kaa kaksin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Mä tuun jos saan olla Ellun kaa kaksin.
Sä et saa ku hattaran perseesees.

Joo, mäkin voisin lähteä lintsille.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ajankohdasta riippuen voisin juu kyllä lähteäkin. Kesä kaipaa aktiviteetteja ja pahoinvointia Vikingissä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
millivanilli

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Yritin juuri ruinata kaveria lähtemään torstaina. Tahtoo lintsille!! Nyt vielä kesäkuussa saan hurvitella ympäriinsä, heinäkuussa täytynee keskittyä opinnäytetyöhön.
Bliss

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Heinäkuun 10. päivän jälkeen olisi mitä mainioin tilaisuus! Pikkuihmisen mummi on nimittäin silloin kesälomalla = hoitopaikka!!! :D
Herra Manala

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tuskinpa töiden takia pääsen, ellei auttamaton flaksi käy, mutta voin olla hengessä mukana!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen mukana, ehdottomasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mie myös. Arkisin sopii joskus iltapäivällä, viikonloppuna milloin vaan, kunhan olen maisemissa. Heinäkuun eka viikonloppu on jo varattu, mutta muuten ei ole mitään sovittua.

Voisiko joku nero panna jonkun äänestyksen päivästä pystyyn?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Miä! Miä! MIÄ!!!

(tosin pitää tarkistaa erinäisiä pikkuseikkoja olenkoesimerkiksi töissä)
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Sudenhenki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lolita kirjoitti:Olen mukana, ehdottomasti.
Miekii!
ElanorRaven

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Keikaus kirjoitti:Voisiko joku nero panna jonkun äänestyksen päivästä pystyyn?
Pitäisi ensin sopia, että laitetaanko vaihtoehdoiksi vain esim. vkonlopun päivät vai joka ikinen päivä :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Voisiko joku nero panna jonkun äänestyksen päivästä pystyyn?
Pitäisi ensin sopia, että laitetaanko vaihtoehdoiksi vain esim. vkonlopun päivät vai joka ikinen päivä :D
Vuoden jokaikinen päivä! Tehdään sellainen, että sitä voi käyttää kuukautiskirjanpitoon ja kauppalistana! :wink:

Miten olisi heinäkuun kaikki lauantait ja sunnuntait paitsi ne 1.7. ja 2.7., kun MINÄ en ole silloin täällä?
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Keikaus kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Voisiko joku nero panna jonkun äänestyksen päivästä pystyyn?
Pitäisi ensin sopia, että laitetaanko vaihtoehdoiksi vain esim. vkonlopun päivät vai joka ikinen päivä :D
Vuoden jokaikinen päivä! Tehdään sellainen, että sitä voi käyttää kuukautiskirjanpitoon ja kauppalistana! :wink:

Miten olisi heinäkuun kaikki lauantait ja sunnuntait paitsi ne 1.7. ja 2.7., kun MINÄ en ole silloin täällä?
Minä väsään pienen äänestyksen.
ElanorRaven

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Nyt on äänestys pystyssä. Äänestäkää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joo, lauantaissa on se hyvä puoli, että sitten miittiä voi venyttää sunnuntain puolelle. Kjeh kjeh.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Keikaus kirjoitti:Joo, lauantaissa on se hyvä puoli, että sitten miittiä voi venyttää sunnuntain puolelle. Kjeh kjeh.
Sen varaan minäkin laskin, eikä tarvisi välttämättä illalla lähteä takaisin Turkkuseen, kun on tuo sunnuntai vapaata :D
Edith

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ensimmäinen viikonloppu kävisi minulle varmasti, viimeinen taas varmasti ei käy, muista en ihan vielä osaa ihan varmasti sanoa.
slam

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja slam »

kaippa sitä abaut 10 vuoden tauon jälkeen voisi huvipuistoon mennä.

Pesukonetyyppiset laitteet sucks, mut junat ja korkkiruuvit on ihan kohtuu jees.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Joo, lauantaissa on se hyvä puoli, että sitten miittiä voi venyttää sunnuntain puolelle. Kjeh kjeh.
Sen varaan minäkin laskin, eikä tarvisi välttämättä illalla lähteä takaisin Turkkuseen, kun on tuo sunnuntai vapaata :D
Olet niin luotettavan oloinen immeinen, että saat jopa tulla luokseni yökylään, jos yöpaikkaa tarvitset. Asun Lintsin vieressä, joten jos sammut vuoristorataan, voimme kantaa sinut luokseni rauhoittumaan. Ja vaikka olenkin bi, en aio lähennellä sinua.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eijeijei 8.7., miun rakas siippani täyttää silloin vuosia. En mitenkään pääse. Loppukuusta, mut ei 22. päivä.
Mut saatte kai te mennä ilman muakin, koska mä pääsen huomenna perheen kanssa Lintsille :D
Vastaa Viestiin