Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Info tulevista miiteistä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Eikö olisikin mukavaa urheilla hyvässä seurassa kesähelteillä? Lajeina olisi pikajuoksu, hidasjuoksu (pitkä matka), tikanheitto, pituushyppy, keihäänheitto ja vaikka kävely, kaikki tiukassa olympialaisten hengessä. Ai niin ja kuulantyöntö, koska kuvittelisin olevani siinä(kin) hyvä. Onko kellään suhteita yleisurheiluseuroihin tai johonkin kentänhoitajiin, niin että voisi varata kentän ja saisi keihäät ja muut vempeleet lainaan?

Tai edes jalkapallomatsi, jos ei olympialaisia. Tai rantalentispäivä.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ehdit ensin - totta munassa. Paras miitti-idea ever!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:Ehdit ensin - totta munassa. Paras miitti-idea ever!
Vittu, rupean vetämään hemohessiä ja anabolisia justiinsa. Pakko voittaa kaikki lajit ja hajoittaa tuoleja kapakassa.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

You talk the talk and I walk the walk...ja sama suomeksi: tuuli suhisee ja huulet liikkuu, yrittääkö kekkuli sanoa jotain?
Sudenhenki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mihin jäi paini? :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:You talk the talk and I walk the walk...ja sama suomeksi: tuuli suhisee ja huulet liikkuu, yrittääkö kekkuli sanoa jotain?
Hei, ei ehdi puhuu, kun treenaan niin kovasti. Intervalliharjoitukset on päällä. :wink:
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haahaa, huikee idea. Harjoitukset ainakin painissa, pikajuoksussa ja uimisessa oli kovat jo Tapion meiningeissä.

Miten näitä miittejä muuten syntyy aina kuin sieniä sateella yhden isomman jälkeen :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sudenhenki kirjoitti:Mihin jäi paini? :)
Luit ajatukseni!
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sudenhenki kirjoitti:Mihin jäi paini? :)
Susimies, muista sarjajako! Saat manan raskaaseen, mä heittelen noita hyttysiä :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joo, kyllä se uiminen olisi kai hyvä mahduttaa mukaan, kun sitä aina reenaan. Tosin olen hieman epävarma uintitekniikastani, mutta kilpailisin silti.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mihin jäi paini? :)
Susimies, muista sarjajako! Saat manan raskaaseen, mä heittelen noita hyttysiä :D
Kuten minua? Syön hernekeittoa ennen ottelua ja olet mennyttä.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikaus kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mihin jäi paini? :)
Susimies, muista sarjajako! Saat manan raskaaseen, mä heittelen noita hyttysiä :D
Kuten minua? Syön hernekeittoa ennen ottelua ja olet mennyttä.
Mä oon otellut olympiavoittaja Pertti Ukkolan kanssa Ratinan painisalissa joskus alle parikymppisenä. Kyl mä tommosen hienostorouvan lady-paskanhajun kestän.

Pertti tosin opetti vain tekniikkaa, mut kuitenkin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti: Mä oon otellut olympiavoittaja Pertti Ukkolan kanssa Ratinan painisalissa joskus alle parikymppisenä. Kyl mä tommosen hienostorouvan lady-paskanhajun kestän.
Äijä isottelee. Katotaan sitten painimatolla kenen trikoot kostuu.
Kikkelis kokkelis.
Sudenhenki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

silsakenraali™ kirjoitti:Susimies, muista sarjajako! Saat manan raskaaseen, mä heittelen noita hyttysiä :D
Tottakai sarjajako, ja Bluntly myös isojenpoikien liigaan.
Keikaus kirjoitti:Kuten minua? Syön hernekeittoa ennen ottelua ja olet mennyttä.
Hah! Tuon kokoisena et pysty pungertamaan kaasua ulos rööristäsi sellaista vauhtia että menettäisin tajuni. :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

[quote="Sudenhenki]
Hah! Tuon kokoisena et pysty pungertamaan kaasua ulos rööreistäsi sellaista vauhtia että menettäisin tajuni. :)[/quote]

Niin, minä olen kyllä hoikistunut ja painan enää 67 kiloa. Mä painin sitten varmaan Ninnin kanssa. :wink: Öh, mites mulle nyt tulikaan mieleen poliittisesti epäkorrektisti, että pitäisikö kääpiönheitto ottaa mukaan myös.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja ak »

Keikaus kirjoitti:Vittu, rupean vetämään hemohessiä ja anabolisia justiinsa. Pakko voittaa kaikki lajit ja hajoittaa tuoleja kapakassa.
*tilaa WADAn paikalle testaamaan*
silsakenraali™

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Esimerkiksi täällä Tampereella tai itse asiassa Tampereen kupeessa Kangasalla on kunnan ylläpitämä yu-kenttä, josta saa välineet ilmaiseksi käyttöön. Samantyyppisiä kenttiä lienee ympäri Suomea. Varmasti varaus on kuitekin syytä tehdä kentänpitäjän toimistolla.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:Esimerkiksi täällä Tampereella tai itse asiassa Tampereen kupeessa Kangasalla on kunnan ylläpitämä yu-kenttä, josta saa välineet ilmaiseksi käyttöön. Samantyyppisiä kenttiä lienee ympäri Suomea. Varmasti varaus on kuitekin syytä tehdä kentänpitäjän toimistolla.
JÄRJESTÄ! Mä treenaan nyt niin kovasti, etten ehdi. Ja kun en treenaan, tankkaan. Ja kun en tee niitä, nukun. Tällaista tämä urheilijan elämä on.
Kikkelis kokkelis.
Pehmis

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Paskanpuhujille: Ette te osaa juoda kuin viinaa.

Toteuttajille: Eläintarhan kentällä on "talon puolest" välineet ja suorituspaikat ainakin kiekkoon, keihääseen, kuulaan, aitajuoksuun, korkeushyppyyn, seiväshyppyyn, pituushyppyyn, eri mittaisiin ratajuoksuihin ja se on vapaasti käytettävissä erilaisille porukoille suurimman osan ajasta. Kaveriporukalla on joka kesä pidetty siellä 10-ottelun tapainen, joskin seiväshyppyä ei ole kukaan iljennyt koittaa ja kymppitonni on vaan kolme tonnia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pehmis kirjoitti: Toteuttajille: Eläintarhan kentällä on "talon puolest" välineet ja suorituspaikat ainakin kiekkoon, keihääseen, kuulaan, aitajuoksuun, korkeushyppyyn, seiväshyppyyn, pituushyppyyn, eri mittaisiin ratajuoksuihin ja se on vapaasti käytettävissä erilaisille porukoille suurimman osan ajasta. Kaveriporukalla on joka kesä pidetty siellä 10-ottelun tapainen, joskin seiväshyppyä ei ole kukaan iljennyt koittaa ja kymppitonni on vaan kolme tonnia.
Orgasmus! Kuulostaa hyvältä, vain tikkataulu puuttuu, mutta sen voi varmaan naulata kentänhoitajan talon oveen.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikaus kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Esimerkiksi täällä Tampereella tai itse asiassa Tampereen kupeessa Kangasalla on kunnan ylläpitämä yu-kenttä, josta saa välineet ilmaiseksi käyttöön. Samantyyppisiä kenttiä lienee ympäri Suomea. Varmasti varaus on kuitekin syytä tehdä kentänpitäjän toimistolla.
JÄRJESTÄ! Mä treenaan nyt niin kovasti, etten ehdi. Ja kun en treenaan, tankkaan. Ja kun en tee niitä, nukun. Tällaista tämä urheilijan elämä on.
Ehkä olisi kollektiivisesti parempi, jos joku pk-seutulainen järjestäisi, koska kenttä on helppo varata läheltä ja näin ollen osanotto olisi suurempi.

Lupaan toki järjestää, mutta näkisin itseni ja täällä tapahtuvat kisan vasta toissijaisena vaihtoehtona.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti: Ehkä olisi kollektiivisesti parempi, jos joku pk-seutulainen järjestäisi, koska kenttä on helppo varata läheltä ja näin ollen osanotto olisi suurempi.

Lupaan toki järjestää, mutta näkisin itseni ja täällä tapahtuvat kisan vasta toissijaisena vaihtoehtona.
Voit olla oikeassa, ja Eläintarha kisapaikkana kuulostaa meille sopivammalta kuin Kangasala.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mihin jäi paini? :)
Luit ajatukseni!
Noh, eipä sitä nyt hentoa tyttöä vastaan viitsi otella nyrkein.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Keikaus kirjoitti:Eikö olisikin mukavaa urheilla hyvässä seurassa kesähelteillä? Lajeina olisi pikajuoksu, hidasjuoksu (pitkä matka), tikanheitto, pituushyppy, keihäänheitto ja vaikka kävely, kaikki tiukassa olympialaisten hengessä. Ai niin ja kuulantyöntö, koska kuvittelisin olevani siinä(kin) hyvä. Onko kellään suhteita yleisurheiluseuroihin tai johonkin kentänhoitajiin, niin että voisi varata kentän ja saisi keihäät ja muut vempeleet lainaan?

Tai edes jalkapallomatsi, jos ei olympialaisia. Tai rantalentispäivä.
Eltsussa sa nuo kaikki, eikä täydy kenttää edes varata. Sen kun vaan meette ja haette vehkeet varastosta. :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RAM13 kirjoitti:
Eltsussa sa nuo kaikki, eikä täydy kenttää edes varata. Sen kun vaan meette ja haette vehkeet varastosta. :wink:
No kai sinäkin tulet?
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin