Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Info tulevista miiteistä
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

mustakikkeli kirjoitti: Tällä tavoin myös vähemmän kilpailuhenkiset uskaltavat tulla mukaan.
Tää on kyllä väärä oletus. Enemmän kilpailuhenkisethän osallistuvat ainoastaan, jos ovat varmoja voitostaan tai ainakin kunniakkaasta sijoittumisesta. Jos on mahdollisuus jäädä sijoitusten häntäpäähän, ei kannata osallistua ollenkaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tulee katsos kouluajat kiusallisine tilanteineen mieleen.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mä ajattelin osallistua ihan vaan sen takia että saisi rehkittyä itsellensä janon ja sitten juoda itsensä mukavaksi hyvässä seurassa. Siinä mielessä ihan sama viskonko kiekkoa vai juoksenko satasta. Jälkipelit terassilla! :beer:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Eiks vois ehdottaa uuscityläisten ja meidän välist futismatsia?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

rontti26 kirjoitti:Eiks vois ehdottaa uuscityläisten ja meidän välist futismatsia?
niille voi tulla paha mieli jos kitisijät taklaa rumasti, vittuilee ja huutelee "runkkari!" aina välillä... ja minä huudan paitsio aina kun vastapuoli on tekemässä maalin :wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

par-sky kirjoitti: niille voi tulla paha mieli jos kitisijät taklaa rumasti, vittuilee ja huutelee "runkkari!" aina välillä... ja minä huudan paitsio aina kun vastapuoli on tekemässä maalin :wink:
No,jos joku vaik kävis ihan piruuttaan alottamas cityssä ketjun siitä futispelistä?Ja katotaan oisko niist munaa siihen.Vois jonnekin Kaisaniemen puistoon mennä pelaan sen matsin?Ei tarvis mtn kenttävarauksia jne...Kai?
millivanilli

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Diu diu, juu kuntoilemaan.

Tunnustaudun henkilöksi, jolle on kauhean tärkeää se voittaminen/hyvä sijoitus osallistuakseen, mutta ok, kyllä mä olen mukana, vaikken enää niin huippukunnossa olekaan.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Niin,saadaankon me porukkaa siihen futismatsiin cityväen kanssa?Jos käyn avaamassa cityssä haasteen niille.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Vain yhden kerran elämässäni keihäänheittoa ja moukaria kokeilleena sanoisin, että niistä tulee pelkkää pelleilyä jos on paljon ensikertalaisia mukana, mutta ehkä se on tarkoitus? Haluttiinko tässä kisailla kunnolla, tekniikalla vai molemmilla?

Jotenkin tulee mieleen että voitaisiin unohtaa koko kilpailuidea, ja mennä porukalla yksinkertaisesti koittamaan joitakin eri lajeja. Ne jotka haluavat mitata tuloksensa, voivat tehdä niin. Tällä tavoin myös vähemmän kilpailuhenkiset uskaltavat tulla mukaan. Joukkuelajeihin myös useammat uskaltavat ehkä paremmin mukaan, esim. viesti.

Mutta jos joku alkaa tehdä henkilökohtaisia haasteita, voisin mahdollisesti kisata esim. satasella ja neljälläsadalla metrillä, kun muistaakseni nuorempana pärjäsin niissä varsin hyvin. Olisi mielenkiintoista nähdä miten vuodet ovat vaikuttaneet.
Ei todellakaan unohdeta kilpailua! Kilpailu on tässä parasta! Mutta ei sen nyt niin vakavaa tarvitse olla, kunhan vain voitan muutaman lajin. Äh, mitä on urheilu, jos ei mitata ja oteta aikaa. Ei mitään. Silti haluan, että kaikki kynnelle kykenevät tulevat mukaan. Ja saahan sitä olla mittailematta ja ottamatta aikaa. Itse kyllä haluan että minut arvioidaan kaiken mahdollisin määrein. Määritän nimittäin arvoni ihmisenä sen mukaan.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

rontti26 kirjoitti:Niin,saadaankon me porukkaa siihen futismatsiin cityväen kanssa?Jos käyn avaamassa cityssä haasteen niille.
Musta olisi kiva pelata, mutta en kyllä osaa kauhean hyvin. Kerran kyllä pelasin yhden tyttökaverini kanssa kahta poikaa vastaa ja me annettiin kyllä hyvä vastus niille. Kaverini kuitenkin sanoi jälkeenpäin, että ne pojat olivat aika huonoja.
Kikkelis kokkelis.
MarthaFocker

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Pehmis kirjoitti:Paskanpuhujille: Ette te osaa juoda kuin viinaa.
Jos ei sitä ole kilpailulajina, niin en tule. Sen nimittäin voittaisin, naisten ja miesten sarjan. Homot.
Bhven

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

osallistun
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuvia Annalle.

(muahahahahhaa, en vain osannut! Piti tämän mennä tonne Tapio-ketjuun, mutta huudellaan niitä kuvia täälläkin sitten jo näin etukäteen.)
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsakenraali™

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

MarthaFocker kirjoitti:Jos ei sitä ole kilpailulajina, niin en tule. Sen nimittäin voittaisin, naisten ja miesten sarjan. Homot.
Arvasin, ettei Lahdesta tule kuin homehtuvia sieniä. Tiesitkö, että toleranssi ei suinkaan kasva loputtomiin, vaan sisukaluille käy riksraksjapoks, jolloin sä viimeistään huomaat juttujesi lapsellisuuden.
silsakenraali™

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Vaola kirjoitti:Jos tämä ei toteudu voin hengailla taustajoukoissa ja hieroa kipeytyneitä lihaksia (vitsi).
Mulla on jo valmiiksi kipeät lihakset (ei ollut vitsi).
silsakenraali™

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lilo kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti: Tällä tavoin myös vähemmän kilpailuhenkiset uskaltavat tulla mukaan.
Tää on kyllä väärä oletus. Enemmän kilpailuhenkisethän osallistuvat ainoastaan, jos ovat varmoja voitostaan tai ainakin kunniakkaasta sijoittumisesta. Jos on mahdollisuus jäädä sijoitusten häntäpäähän, ei kannata osallistua ollenkaan.
Nokijöpö nyt mussattaa omiaan. Totta munassa otetaan aikaa ja lasketaan sijoituksia. Kuten jo todettua, siinäpä urheilun idea onkin, siitä se hauskuus kumpuaa. Olkoon mottona taas kerran: "Tosissaan muttei vakavissaan."
MarthaFocker

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

silsakenraali™ kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Jos ei sitä ole kilpailulajina, niin en tule. Sen nimittäin voittaisin, naisten ja miesten sarjan. Homot.
Arvasin, ettei Lahdesta tule kuin homehtuvia sieniä. Tiesitkö, että toleranssi ei suinkaan kasva loputtomiin, vaan sisukaluille käy riksraksjapoks, jolloin sä viimeistään huomaat juttujesi lapsellisuuden.
NIII JUST!!! Ollaan hei aikuisii sillai siis ja jutellaa ajankohtasista ja tärkeistä asioista. niin just. Eiks o ihanan sivistynyttä? Ja purraan hei patonkii hei ja otaks lisää punaviinii hei? Täs menee hipraan hei, kikikiakkakakaka, vaik vasta toinen lasi menos. hihi, meijän Jani-Petteri teki tarhassa tänään tosi isot kakat, hups, mitä mä puhun, siis apua oikeesti, ei enää yhtää mulle viiniä, ja ei kyl miehellekään. Voi vitsi siis.
Sinkkumatti

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Harmi ettei helykkä ole palstalla enää. Oltas otettu mukaan helykän-heittokisa, kun se on niin käteensopivan kokoinen.
mustakikkeli

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

silsakenraali™ kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti: Tällä tavoin myös vähemmän kilpailuhenkiset uskaltavat tulla mukaan.
Tää on kyllä väärä oletus. Enemmän kilpailuhenkisethän osallistuvat ainoastaan, jos ovat varmoja voitostaan tai ainakin kunniakkaasta sijoittumisesta. Jos on mahdollisuus jäädä sijoitusten häntäpäähän, ei kannata osallistua ollenkaan.
Nokijöpö nyt mussattaa omiaan. Totta munassa otetaan aikaa ja lasketaan sijoituksia. Kuten jo todettua, siinäpä urheilun idea onkin, siitä se hauskuus kumpuaa. Olkoon mottona taas kerran: "Tosissaan muttei vakavissaan."
Mulla on vaan pelko että jos joku vaikka voittaisi vahingossa ton silsakikkelin, se katoaa taas palstalta pahantuulisena eikä kellään ole taaskaan yhtään kivaa. Mutta voisinhan mä vaikka haastaa sen pyykinpesukoneenkantokisaan.
silsakenraali™

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

mustakikkeli kirjoitti:Mulla on vaan pelko että jos joku vaikka voittaisi vahingossa ton silsakikkelin, se katoaa taas palstalta pahantuulisena eikä kellään ole taaskaan yhtään kivaa. Mutta voisinhan mä vaikka haastaa sen pyykinpesukoneenkantokisaan.
Tämmönen psyykkaushan on pelkästään hauskaa. Mulla ei muuten ole yhtään vahvaa lajia, mitään en ole harrastanut juurikaan kuin liikuntatunnilla. Tältä foorumilta löytyy varmasti lajiin kuin lajiin paljon parempia. Yleensä he ovat vain hiljaa tässä vaiheessa :D
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mustakikkeli kirjoitti: Mutta voisinhan mä vaikka haastaa sen pyykinpesukoneenkantokisaan.
mä voin järjestää teille puitteet. muutan tän kuun lopussa, löytyy astianpesukone ja pyykinpesukone. toinen ottaa toisen ja toinen toisen. matkaa kaks ja puol kilometriä, perillä kolmas kerros, ei hissiä. kumpi eka perillä? :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Mulla on vaan pelko että jos joku vaikka voittaisi vahingossa ton silsakikkelin, se katoaa taas palstalta pahantuulisena eikä kellään ole taaskaan yhtään kivaa. Mutta voisinhan mä vaikka haastaa sen pyykinpesukoneenkantokisaan.
Valitettavasti musta tuntuu, että sitä ei hetkauta ollenkaan. Ja sekös vituttaa mua! :wink: Heh, pyysin jo muutamaa kovakuntoista kaveriani ja lähisukulaista (naisia) mukaan, että näkisin edes muutaman luonnonlakeja vastaan taistelevan tilanteen, kun nainen voittaa miehen yleisurheilussa. Nähtäväksi jää. Tosin silloinhan nainen on rutkasti miestä parempi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Koskas tällainen kiinnostavaakin kiinnostavampi spektaakkeli olisi tarkoitus järjestää? Pe 30 tai la 31 Tätäkuuta kun sopisivat vallan huikean mainiosti...

Ja oliko kiekonheitto mukana?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mojo kirjoitti:Koskas tällainen kiinnostavaakin kiinnostava spektaakkeli olisi tarkoitus järjestää? Pe 30 tai la 31 Tätäkuuta kun sopisivat vallan huikean mainiosti
Vasta elokuun puolella, kun tässä heinäkuussa on kaikenlaista Lintsi-aktiviteettia ja että ehtii treenata. :wink: Järjestän äänestyksen ajankohdasta lähitulevaisuudessa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Järjestetäänkö Kity-olympialaiset?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sinkkumatti kirjoitti:Oltas otettu mukaan helykän-heittokisa, kun se on niin käteensopivan kokoinen.
Heittele sä vaan sitä munaas.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin