Jussi missä?

Info tulevista miiteistä
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Herttua »

sydän-hämeessä pe-su...ja töiden takia su iltana reilun 4 tunnin turistimatkailu kuumassa bussissa eikä tietenkään kerkiä alkuviikoks palautua...pitkien pyhien jälkeen ensi vko erittäin paha töissä... kun moni aloittaa lomansa jussista... :draama:
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
ninnithequeen

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti:Bestis on kans jussin duunissa .
Kuten miun mieheni myös.

Eli kotona ollaan, grillataan ja saunotaan.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja brona »

Vaasa- Laihia-akselilla.
...
Elukka

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Aattona varmaan päivän töissä, illalla kotio saunomaan. Taitaa mennä kotona kökkiessä juhannus muutenkin.
*itse-itseäni-käskien: käännös-oikeaan-päin, tahdissa-mars. :sir: *
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

50 km helsingistä pohojoseen.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
eps

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja eps »

Razormaid kirjoitti:50 km helsingistä pohojoseen.
Sinä olet melkein naapurissa sitten. Mulla 60km Helsingistä pohjoiseen.

e.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Olen hieman epävarma vastaukseni oikeellisuuden suhteen; jos jussia vietetään Helsingissä, mutta kehä I:n nurjalla puolella, niin pitäisikö sanoa, että ollaan maalla vai kaupungissa?
Don't Panic!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kurikassa kuulemma.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja ak »

nexie kirjoitti:Olen hieman epävarma vastaukseni oikeellisuuden suhteen; jos jussia vietetään Helsingissä, mutta kehä I:n nurjalla puolella, niin pitäisikö sanoa, että ollaan maalla vai kaupungissa?
Kannattanee varuiksi ainakin välillä käydä myös oikealla puolella ettei ihan maalaistu. Ties mikä kultturishokki muuten iskee, kun taas palaa sivilisaation pariin. :wink:
Sinkkumatti

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Ai, nytkö alkaa jussin vietto? No, töissä ollaan, eikä ole kotiin kiiire, kun siellä odottaa paskainen kämppä ja tyhjä jääkaappi. Siinä juhannuksen ohjelma.

JOs kuitenkin viettäsin juhannuksen oikein mallikkaasti ja lukisin projektinhallin opuksen läpi :roll:
ElanorRaven

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ensin olin sitä mieltä, että menisin jonnekin nauttimaan nestemäisistä virvokkeista ja urpoilusta, mutta muutin suunnitelmani ja karkaan landelle, meren ääreen rauhaan ja hiljaisuuteen.
Elukka

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ai niin, unohdin mainita että allekirjoittaneen juhannustanssien ohjelmassa lienee ainakin harkkatyön dokumentoinnin naputtelua ja bugien metsästystä.

...and there was much rejoicing. :roll:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja cardic »

ElanorRaven kirjoitti:Ensin olin sitä mieltä, että menisin jonnekin nauttimaan nestemäisistä virvokkeista ja urpoilusta, mutta muutin suunnitelmani ja karkaan landelle, meren ääreen rauhaan ja hiljaisuuteen.
kai landellakin voi nauttia nesteita ja urpoilla?! hyva pointti siina on viel se, et on vahemman vakea nakemassa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ElanorRaven

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

cardic kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Ensin olin sitä mieltä, että menisin jonnekin nauttimaan nestemäisistä virvokkeista ja urpoilusta, mutta muutin suunnitelmani ja karkaan landelle, meren ääreen rauhaan ja hiljaisuuteen.
kai landellakin voi nauttia nesteita ja urpoilla?!
No voi tietenkin jos sellaiseen paikkaan menee, mutta mun pointtini oli se, että haluan sinne rauhaan ja hiljaisuuteen enkä nauttimaan nesteistä ja urpoilemaan :D
Elukka

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:
cardic kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Ensin olin sitä mieltä, että menisin jonnekin nauttimaan nestemäisistä virvokkeista ja urpoilusta, mutta muutin suunnitelmani ja karkaan landelle, meren ääreen rauhaan ja hiljaisuuteen.
kai landellakin voi nauttia nesteita ja urpoilla?!
No voi tietenkin jos sellaiseen paikkaan menee, mutta mun pointtini oli se, että haluan sinne rauhaan ja hiljaisuuteen enkä nauttimaan nesteistä ja urpoilemaan :D
:nuts: :P
Ebola

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Kotona muzzun kanssa, syömistä, syömistä ja taas syömistä. Ei kertakaikkiaan jaksettu lähteä mökkeilemään kauas, kauas.
Sinkkumatti

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Jaha. Sitä ois niinku jengiä kasassa riittävästi hyvään päiväkännäilyyn jossakin.
Patz

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hei hoi, lähden juhannuksen viettoon enkä ole enää koneen äärellä, eli jos ja kun saatte päikkärit aikaiseksi, soittakaa! Kyllä teillä se numero on!

:h: Hauskaa Jussia!! :h:
ninnithequeen

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vähän harmittaa, kun ei tänä(kään) vuonna mökkijuhannusta tullut, yllätysyllätys töitten takia, mutta hei mikäs tässä. Olla kotona, nauttia perheen seurasta, saunoa, grillata, kuunnella Suomi-iskelmiä, pelata korttia, ja vaan olla. Ah.

Ja siellä mein landella on nyt koko saakelin suku, varmaan kaikki 30 mutsin puolen serkkua jne. Ja oma mökkimme on pikkuveljen ja hänen tyttöystävänsä käytössä. Mielummin ollaan sitten perheen kesken myöhemmin kaikessa rauhassa siellä myöhemmin kesällä.
Dumari

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Näillä näppäimin olen huomisen Inkoossa, saatan tulla jo illalla takaisin, riippuu kuin viihtyy. Lauantaixi/Sunnuntaixi mut saa kutsua jonnekin maggaraa grillailemaan :D
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Jumittanen tässä tuolissa yksitoista tuntia per yö aina maanantaihin saakka. Puu-dut-taa. Toisaalta, mies musisoi yöt, joten nyt rytmi on sama.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Herra Manala

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

No hemmetti! Kaveri soitti että heillä on 8-hengen mökki jussiksi himoksella, ja että 2 kaveria ei päässeetkään tulemaan joiden piti tulla ja jotka olivat maksaneet mökistä, notta tuutko tänne. Taetaa tulla mökkijussi! Himokselle päin mars.
Herra Manala

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jaaha, taisi sittenkin mennä Jussin käteen koko suunnitelma. Kaverin tyttöystävä oli vetänyt vakavat ruoka-allergiareaktiot ja ollu koko yön sairaalassa. Plääh.
SikaMika

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

cardic kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Ensin olin sitä mieltä, että menisin jonnekin nauttimaan nestemäisistä virvokkeista ja urpoilusta, mutta muutin suunnitelmani ja karkaan landelle, meren ääreen rauhaan ja hiljaisuuteen.
kai landellakin voi nauttia nesteita ja urpoilla?! hyva pointti siina on viel se, et on vahemman vakea nakemassa
Koko urpoilu menettää täysin merkityksensä, jos kukaan ei ole näkemässä. Kuka saatana nyt yksinään urpoilisi??!!

Mä olen vielä huomisen töissä. Eli suomennettuna: jos tänään on hyvät ryyppäjäiset jossain päin kaupunkia, olen mukana! Ilmoitelkaa...
Bhven

Re: Jussi missä?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vittu, jäinkin sitten Helsinkiin, kun auto ei käynnisty. Paska romu. Toisen linjan puistoon, kallion virastotalon taakse kallioille matka vie jossain vaiheessa.
Vastaa Viestiin