Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Info tulevista miiteistä
millivanilli

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jassoo, tiistai on sitten näemmä buukattu jo täyteen minulta kysymättä. Toivottavasti innostus riittäisi vielä toiseenkin urheilukertaan, jotta hidaskin ehtii mukaan.
silsakenraali™

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

millivanilli kirjoitti:Jassoo, tiistai on sitten näemmä buukattu jo täyteen minulta kysymättä. Toivottavasti innostus riittäisi vielä toiseenkin urheilukertaan, jotta hidaskin ehtii mukaan.
Toivottavasti, ei muuta kuin rohkeasti kyselyä asiasta.

Mä pyrin tulemaan tiistaina, toivottavasti jengi aktivoituu. Ettehän halua antaa kavereille etumatkaa?

Ilmoittakaa tulostanne tässä ketjussa, koska sillä on tapana ruokkia muidenkin osallistumista.
mustakikkeli

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Huomenna sataa sataa ropisee? Ilmeisesti ei vaikuta suunnitelmiin?

En ole varma tulenko, johtuen aikaisesta ajankohdasta (pitäisi lähteä suoraan töistä kamojen kanssa?).
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä voisin tulla, jos ei sada ja aikatauluttaminen onnistuu. Yleisurheilutaitoni ovat pääseet pahasti ruostumaan sitten 80-luvun :oops:
Prepare for the worstest.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja ak »

16.30 on liian aikasin. Ei täältä syrjäseudulta ehdi noin aikaiseksi ellei vahingossa erehtyisi töihin nomaalia aikasemmin mitä tuskin tapahtuu. Voisi sitä tietty yrittää, mutta tuskin onnistuu.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sadehan vain viilentää hikistä urheilijaa, joten minä ainakin urheilen. Kunhan ei iske salama siis. Eikä sinne nyt just klo 16.30 tarvitse ilmestyä, voi tulla vähän myöhemminkin. Joskus seiskan jälkeen kannattaa varmaan siirtyä Stadikalle, jos uimaan meinaa, joten onhan siinä aikaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tänään on urheilupäivä! Tulkaa, sillä bikinikausi on ovela. :wink:

Voisimme kyllä treenata tämän jälkeenkin, esim. kerran viikossa. Minä tai joku muu voi sitten ilmoitella tässä Miitti-osastossa ehdotuksiaan.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Paljonkos sinne Stadikalle maksoi päästä sisään uimaan, ja kannattaako sitä maksaa vajaasta tunnista? Siis jos meinasitte sinne vasta seitsemän jälkeen, ja paikka menee jo kahdeksalta kiinni jolloin allas tyhjennetään ja hukkuneet kerätään pois? Enemmän kiinnostaa se pulikointi, jos menisinkin sinne jo valmiiksi...

Kokemusta onko Eläintarhan kentän viereisillä parkkipaikoilla noihin aikoihin yleensä hyvin tilaa, vai pitääkö tulla julkisilla?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Paljonkos sinne Stadikalle maksoi päästä sisään uimaan, ja kannattaako sitä maksaa vajaasta tunnista? Siis jos meinasitte sinne vasta seitsemän jälkeen, ja paikka menee jo kahdeksalta kiinni jolloin allas tyhjennetään ja hukkuneet kerätään pois? Enemmän kiinnostaa se pulikointi, jos menisinkin sinne jo valmiiksi...

Kokemusta onko Eläintarhan kentän viereisillä parkkipaikoilla noihin aikoihin yleensä hyvin tilaa, vai pitääkö tulla julkisilla?
Taisi maksaa 3 euroa, kun kävin sunnuntaina. En tiedä, oliko tarjous vai ei, mutta saat sen selville, kun käyt guuglaat uimastadionin. Käsittääkseni stadikalla saa pulikoida puoli yhdeksään asti ja yhdeksältä pitää poistua, joten onhan siinä aikaa.

En osaa sanoa parkkipaikoista. Toisaalta niitä on tosi paljon esim. Auroran sairaalan vieressä ja vanhan Jäähallin kupeessa, että luulisi löytyvän.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Mä pärjäsin nopeuslajeissa, nypari loisti kirkkaasti voimalajeissa, ja Keikurilla oli nätein uimalakki. Jostain syystä Mylwin kuitenkin hikoili eniten vaikkei edes osallistunut urheilusuorituksiin.

Nyparille ei myöskään kelvannut ilmainen olut.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olin muualla harjoittelemassa ampumaurheilua. Voin sitten ampua teihin vauhtia, kun juoksette.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Mä pärjäsin nopeuslajeissa, nypari loisti kirkkaasti voimalajeissa, ja Keikurilla oli nätein uimalakki.
Tulkkaan mustakikkeliä: Sekä hän että nypari olivat ilmeisen vaikuttuneita uimataidoistani. Poikia vähän ujostuttaa antaa tunnustusta.. Kyllä ne sitten viisikymppisinä, kun eläinmaailman opit eivät enää jyllää niin pahasti, kertovat teille, kuinka se Keikaus veteli ja niin poispäin.

Itse sanon suoraan, että varokaa vaan, mustakikkeli on sellainen poika juoksemaan, että heikompaa hirvittää. Ihan mieletöntä vauhtia veti nelisatasen, siis ihan käsittämätöntä. Jaksoi myös loppuun asti toisin kuin allekirjoittanut.

Kuula oli mun mielestäni mun paras yleisurheilulajit. Keihäs osui omaan päähän, kun heitin sitä, mikä oli pettymys, koska haluaisin heittää sitä pitkälle niin ettei se osu mihinkään muuhun kuin nurmeen. Pituushyppy oli kivaa, mutta nyt reidet tutisevat. Juoksussa olen ihan kökkö. Onneksi Eltsu on tuossa lähellä, että pääsen reenaamaan monta kertaa ennen kisoja.

Kiitos pojille, oli ihanaa treenata kityn kahden pahimman köntsikkään kanssa.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Kuula oli mun mielestäni mun paras yleisurheilulajit. Keihäs osui omaan päähän, kun heitin sitä, mikä oli pettymys, koska haluaisin heittää sitä pitkälle niin ettei se osu mihinkään muuhun kuin nurmeen. Pituushyppy oli kivaa, mutta nyt reidet tutisevat. Juoksussa olen ihan kökkö. Onneksi Eltsu on tuossa lähellä, että pääsen reenaamaan monta kertaa ennen kisoja.
Jahas, sulla ei ole ollut käsi suorassa linjassa, kun olet saanut keihään takaraivoosi. Korjattavissa pienelle hiomisella.

Ilmottele kun menet seuraavan kerran, jos vaikka pääsis/ehtisi töiltään mukaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kuula oli mun mielestäni mun paras yleisurheilulajit. Keihäs osui omaan päähän, kun heitin sitä, mikä oli pettymys, koska haluaisin heittää sitä pitkälle niin ettei se osu mihinkään muuhun kuin nurmeen. Pituushyppy oli kivaa, mutta nyt reidet tutisevat. Juoksussa olen ihan kökkö. Onneksi Eltsu on tuossa lähellä, että pääsen reenaamaan monta kertaa ennen kisoja.
Jahas, sulla ei ole ollut käsi suorassa linjassa, kun olet saanut keihään takaraivoosi. Korjattavissa pienelle hiomisella.

Ilmottele kun menet seuraavan kerran, jos vaikka pääsis/ehtisi töiltään mukaan.
Joo! :wink: Eiköhän järjestetä jotkut ryhmäreenit taas ensi viikolla ja katsota, ketkä pääsevät paikalle.

Voisin uskaltaa heittää keihästä (meinaan koko ajan sanoa tai kirjoittaa seivästä) uimalasit päässä, eihän muista elimistä nyt niin väliksi ole.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Joo! :wink: Eiköhän järjestetä jotkut ryhmäreenit taas ensi viikolla ja katsota, ketkä pääsevät paikalle.

Voisin uskaltaa heittää keihästä (meinaan koko ajan sanoa tai kirjoittaa seivästä) uimalasit päässä, eihän muista elimistä nyt niin väliksi ole.
Eiköhän me saada se sun heitto hiottua sellaiseksi, että uskallat jossain vaiheessa luopua uimalaseista :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Joo! :wink: Eiköhän järjestetä jotkut ryhmäreenit taas ensi viikolla ja katsota, ketkä pääsevät paikalle.

Voisin uskaltaa heittää keihästä (meinaan koko ajan sanoa tai kirjoittaa seivästä) uimalasit päässä, eihän muista elimistä nyt niin väliksi ole.
Eiköhän me saada se sun heitto hiottua sellaiseksi, että uskallat jossain vaiheessa luopua uimalaseista :D
Teikäläisessähän on varsinaista valmentaja-ainesta! Melkein pystyn jo visioimaan 60-metrisen kaaren.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Teikäläisessähän on varsinaista valmentaja-ainesta! Melkein pystyn jo visioimaan 60-metrisen kaaren.
Heh, olenhan mä valmentanutkin, tosin vain jalkapalloa. Eiköhän yleisurheiluvalmentaminen ole samanlaista kuullun toistamista hieman omin maustein.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja ak »

Yritin muuten tulla paikalle ja siis tulinkin, mutta en minä teitä siellä nähnyt/tunnistanut. Niin myöhässä olin, että ajattelin teidän jo häippässeen, joten menin sitten stadikalle uimaan. Muutenkin pelkästään matkalla alkulämmittelyn virkaa hoitanut juoksu himaan hakemaan kamppeita ja kauppaan ostamaan evästä oli tarpeeksi kova treeni tälle kerralle. Ehkä sitten ensi kerralla pääsen myös yleisurheilemaan... :oops:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ak kirjoitti:Yritin muuten tulla paikalle ja siis tulinkin, mutta en minä teitä siellä nähnyt/tunnistanut. Niin myöhässä olin, että ajattelin teidän jo häippässeen, joten menin sitten stadikalle uimaan. Muutenkin pelkästään matkalla alkulämmittelyn virkaa hoitanut juoksu himaan hakemaan kamppeita ja kauppaan ostamaan evästä oli tarpeeksi kova treeni tälle kerralle. Ehkä sitten ensi kerralla pääsen myös yleisurheilemaan... :oops:
Voi itkujen itku! Me oltiin kentällä puoli seitsemään asti, sitten menimme uimaan, jossa näytin pojille, kuinka uidaan. Minulla oli kentällä vihreät verkkahousut ja olen vaalea, mutta vielä paremmin meidät olisi tunnistanut siitä, että mustakikkeli ja silsakenraali on sellaisia köntsikkäitä, eli ei mitään pitkänmatkan ruipeloita. Ja mustakikkeli on se, joka juoksi 400 metriä niin että perävalot vain katosivat horisonttiin.

Seuraavalla kerralla panen joitain tuntomerkkejä, että kaikki halukkaat voivat yhtyä meihin.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ak kirjoitti:Yritin muuten tulla paikalle ja siis tulinkin, mutta en minä teitä siellä nähnyt/tunnistanut.
Mihin aikaan tulit? Yritin välillä kuikuilla josko jostain päin tulisi epäurheilullisen näköisiä rutjakkeita. Kyllä mä luulen että erotuimme aika selvästi muusta porukasta (=pitkiä ja laihoja urheilijatyttösiä). Jossain välissä olimme hieman aikaa aidatun alueen ulkopuolella heittämässä keihästä, mutta vain 15 min ajan. Muun ajan olimme kentällä, lähinnä katsomon länsipäädyn tuntumassa pituushyppyradan luona jossa Keikaus harjoitteli kymmenloikkaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti: Muun ajan olimme kentällä, lähinnä katsomon länsipäädyn tuntumassa pituushyppyradan luona jossa Keikaus harjoitteli kymmenloikkaa.
Eli pojat katsoivat, kun juoksin ja hyppäsin. Mietin, että takapuoleni saattaa näyttää hassulta, kun juoksen kovaa. Minua hiukan häiritsi poikien läsnäolo, olisin halunnut keskittyä omaan suoritukseeni ja pelata omaa pelia. Ehkä ratkaisu löytyy uusista, tiukoista juoksutrikoistani, jotka pitävät pyllyn paremmin paikoillaan.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja ak »

Puoli kuuden nurkilla mä kävin siinä kuikuilemassa. Harmi, kun ei ollut maamerkkiä kuten Niban teltta & grilli tms. Yllättävän paljon siellä oli kyllä väkeä. Ensi kerralla paremmalla onnella.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja ak »

Keikaus kirjoitti:Ehkä ratkaisu löytyy uusista, tiukoista juoksutrikoistani, jotka pitävät pyllyn paremmin paikoillaan.
Niiden myötä varmasti poikien häiritsevä pälyily ympäriinsä loppuu. Tuijotus pysyy sitten tiiviisti siinä pyllyssä niin ei tule häiritsevää vilkuilua muualle. Voit rauhassa keskittyä omaan suoritukseen, kun ei tarvitse vahtia minne ne poikien silmät katsoo ;)
silsakenraali™

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mäkin olen kännissä, mäkin haluan kehua kaikkia ja kaikkee. Keikku alisti tyylikkäällä uintitekniikallaan, mutta 50 m pyrähdys jäi ilman voittajaa väenpaljouden vuoksi. Sovimme, että Keikku voitti, koska huomasin sen hänelle tärkeämmäksi. Itseäni en kehu, joten mustakikkelssonin nopeus jopa hieman masensi minua.

Itsekin tähyilin koko ajan kentällä potentiaalisia palstalaisia, mutta harmi että ak jäi vaille näyttöjä - no myöhemmin ehtii.

Jälkipelit olivat Manalassa pihvien ja hiivan kera. Tällöin porukkaan liittyi kadetti muusansa kera.

Kiva reissu, kotona olin ennen kolmea yöllä. Puhalluttivatkin vielä juuri konetien alussa. Vittu, kolleega tylytti mua, kun luulin valojen tarkoittavan kolaria, joten vain hiljensin, enkä pysäyttänyt. Taisin puhaltaa nollan, vaikka muutama, ilmeisesti kokonaan jo haihtunut, olut tuli imastua.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussin jälkeen tiistaina treenaamaan olympialaisia varten

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:.Keikku alisti tyylikkäällä uintitekniikallaan
Tulihan se sieltä, kun vähän kaivoi.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin