Linnanmäelle 15.7.

Info tulevista miiteistä
ElanorRaven

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lolita lupasi tulla mua Pasilaan vastaan, eli pärjäilen sitten ihan hyvin! Huomenna nähdään, nyt Elanor menee nukkumaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sweet! Bussi lähtee kohti Linnanmäkeä klo 11.53 (tai jotain) ja ollaan perillä hyvissä ajoin. Vielä seuraavallakin bussilla ehditän, mutta Mc ei silti myöhästy!

Edit: Kuulostipa tuo ihan Nibalta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja brona »

Mie passaan Lintsin, on sen verran erinäisiä hommeleita päiväksi, mutta illalla voisin liittyä seuraan.
...
Dumari

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ai niinQ kymmenen tunnin piästä pitäs olla lintsillä, allrightythen!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari kirjoitti:Ai niinQ kymmenen tunnin piästä pitäs olla lintsillä, allrightythen!
Heikkoo voi tehdä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bluntly kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ai niinQ kymmenen tunnin piästä pitäs olla lintsillä, allrightythen!
Heikkoo voi tehdä.
Tuut kasa mukaan! Eikä tee mikään heikkoa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ai niinQ kymmenen tunnin piästä pitäs olla lintsillä, allrightythen!
Heikkoo voi tehdä.
Tuut kasa mukaan! Eikä tee mikään heikkoa.
Tuun tuun lintsille. Mitään laitteita en edes ajattelle, enkä edes niitä paikallisia "grilliherkkuja". Yhden oluen voin napata jos siltä tuntuu. Ja jotain naisihmistä puristella pyrstöstä, eikun siis tarkoitin kuvitella jotain semmoista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Heikkoo voi tehdä.
Tuut kasa mukaan! Eikä tee mikään heikkoa.
Tuun tuun lintsille. Mitään laitteita en edes ajattelle, enkä edes niitä paikallisia "grilliherkkuja". Yhden oluen voin napata jos siltä tuntuu. Ja jotain naisihmistä puristella pyrstöstä, eikun siis tarkoitin kuvitella jotain semmoista.
Keep your hands your own! :shock:

Mä oon sitten tosi freeshi..tänään.
Pyyhin Netikettiin..
saika

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja saika »

Kattellaan mitä täs tekis. Alppiharjussa oltiin yötä notta voi olla Lintsi yks vaihtoehto päivän ohjelmaks. Näjette sitte kans ton yhten mikä on nii :h:, mikäli me maltetaa nousta sängystä... ;)
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hmm.

Tää on taas niin tätä. Jos mä onnistun lainaamaan jostain rahaa, niin saatan kyllä tulla kieppumaan. Jatkot taitaa sit olla kyl ihan nounou. Kattellaan.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Väliin jää taas, on ylä- ja alapäänvaivaa. Ehkä lääkityksen jälkeen Turku tarjoaa jotain katsottavaa. Pitäkää hauskaa ja kestäkää heinäkuisen lauantain masiivisia ruuhkia, kun kesälomalaiset ovat perheittäin päättäneet pitää niin maan perusteellisen hauskaa vemputtimissa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sinkkumatti

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Melnais kirjoitti:Väliin jää taas,
Hyvä. Koska minäkin missaan, niin johan taas olisi harmittanut Mel-kultasen missaaminen. Ens kerralla sit jookos?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sinkkumatti kirjoitti: Ens kerralla sit jookos?
Pidetään sovittuna. (Ei sua ole kuitenkaan edes olemassa, en usko ennenkuin nään.)
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää sai vähän rahhoo lainattuu, mie tuun kans :cheer:
saika

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja saika »

Tulemme kohta. Ei vaan oo kenenkään sielläolevan puhelinnumeroa mulla, mutta koitetaan etsiskellä jos vielä paikantaisi kitinälauman jostain.. :P Saa soittaa jos tietää mun numeron :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen kotona jo. Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa, käytiin kaikissa laitteissa eikä muuta populaa ollut ihan niin paljon kuin olisi tälläisenä päivänä voinut kuvitella. Paljon kumminkin. Minun pääni ja niskani eivät oikein kestäneet moista vatkausta vaan tuloksena oli päänsärky ja siitä johtuva huono olo, mutta onneksi vasta kotimatkalla. Muut taitavat vielä ryypiskellä puistossa, paitsi Elanor, jonka saatoin helv.... Turkuun menevään junaan.

Nyt on ruokalistalla lihasrelaksantti, särkylääke ja miehekäs annos itse tehtyä intialaista ruokaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Kiitos kaikille kivasta päivästä... päätä särkee ja on vähän lievästi sanottuna epätodellinen olokin useammassa vekottimessa käynnin jälkeen.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
ElanorRaven

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lolita kirjoitti:Elanor, jonka saatoin helv.... Turkuun menevään junaan.
:finger: :D

Lintsillä oli hurrrrjan hauskaa, siitä muistona kummassakin kyynärpäässä pikkuhiljaa sinertyvä ja kipeä alue! Junamatkakin sujui hyvin, vähän tuli viivästyksiä matkaan, mutta ehdin silti kotiin menevään bussiin. Järkyttävän kylmää kyllä oli, Kauppatorin mittarissa 15 astetta.

JoeB:lle kiitokset, kun antoi minun adoptoida suloisen kirahvivauvan, vaikka yksinäinen sinkkunainen olenkin! Oli hauska tavata muutama uusi naamakin (Keikaus on aivan ihana ihminen :h:), ja tällä kertaa en edes saapunut paikan päälle ihan paskat housussa :D Lolitalle tuhannet kiitokset, kun tuli asemalle vastaan ja saattoi Hgin keskustaankin, yksin olisin saattanut olla "vähän" hukassa.

Nyt on kuitenkin mukavaa olla kotona taas. Pitäkää hauskaa siellä puistossa!
saika

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja saika »

Käytiin muutama tunti mekin pyörimässä Lintsillä, vaan en yhtään Kityläistä bongannut. Muistin yhdessä vaiheessa että minulta löytyy 2 kpl puhelinnumeroita, joiden haltijat olisivat mahdollisesti paikalla, mutta kumpaankaan en saanut saman tien yhteyttä. Oltiin jo raitiovaunussa matkalla keskustaan kun sain ensimmäiset koordinaatit kityläisten olinpaikasta, ja toiset kun olimme menossa leffaan.

Nyt tuli Ninniltä tieto että baarissa ovat "kaikki", mutta nyt taas oon jo iltapuhteissa äipän luona ja suunnitelmissa oli unille meno eikä niinkään baareilu. Sekin oli vaihtoehto, mutta että meikata taas ja lähteä ja laittautua ja.. *haukotus*...

Emmätiä.
Herra Manala

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ElanorRaven kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Elanor, jonka saatoin helv....
:finger:
:finger: itelles!

Olin varannut meille romanttista musiikkia, shampanjaa sekä kihlasormukset, etkä koskaan vaivautunut saapumaan paikalle!
Perkele.

Kuule kuinka se sanoo
jätä lapsenkasvosi tähän
paina kätesi multaan
jää odottamaan valon nousua
murhe tässä kuin köyhyys
kuin lupaus autiomaan
kangastusten kalkki
eikä kipu mene pois


Minun sydämeni on särkynyt!
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muah.

Kaikki parhaat on nyt Niballa, ja juuaan viel lisää :perse:

Nojoo, kerrotaan nyt. Koko Lintsireissun parhaat kommentit lienevät:

"Älä Slam ruiki nyt pliis!"

"Me hukattiin Niba Maailmanpyörään"

"No nyt me hukattiin sekä Niba että Slam"

"Mä en enää ikinä leiki teijän kans"

Kallioilla ollessamme, sinne saapui tuntematon äijä. Arvatkaa oliko mamman pakko sanoa: "Moi me ollaan Kityrunkkareita. Kuka sä oot?"

Auts. Mä en enää ikinä.....jne......
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikauksen tanssi oli muuten myös ihan ylihyvä :h:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja brona »

Kiitos Edithille leffaseurasta ja muille baarisellaisesta. Rupes väskättää Amarillon jäljiltä, joten katsoin parhaaksi poistua takavasemmalle.

Vähänkö harmittaa taas Elanorin ja JoeB:n missaaminen. McJanneen sentään tuli tutustuttua.
...
slam

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:

Lintsillä oli hurrrrjan hauskaa, siitä muistona kummassakin kyynärpäässä pikkuhiljaa sinertyvä ja kipeä alue!
Kieputtimessa tuli olkapäät kipeäksi. Pääsivät heilumaan jotenkin turvakaaren sisällä. Ennen sulkemisaikaa ajeltiin vielä vesiputoukset ja kurut...

Tulikivessä vai mikä tulivaunu mahtoi olla.. ajelin sillä privaattinakin (eli yksityiskyytillä illasta, kun nibakin hyytyi... Junissa oli hyvä kuivatella vesiä poies...

haukotus, *väsyttää aika hiljaa* Kardikit, buntlyt ja ninnit lepää vierekkäin ja niba omassa petissään... jos menisi koisaan myös toviksi...

ps. meikä oli elanoorin kanssa kummitusjunassa... olisi saanu olla vähän valosampaa... :lol: 8)
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nii, Entun kanssa mie en mee sit enää mihinkään laitteeseen :D
Vekkulan liukumäkeen mentiin yhessä et tulis kovemmat vauhdit, ja Slamppakin vielä avitti...No eipä tullu, melkeen puoleen väliin mäkee jäätiin.
Ja Rainbowssa Enttuli huus ihan hulluna, mua vaan nauratti :D

Samoin Mustakikkelin, Dumiksen jne. kanssa en suosittele Vuoristorataa. Ne jätkät huutaa jo ennenku juna lähtee liikkeelle. Ja Keikaus kiljuu siinä Kino-leffassaki :lol:

Mun naurusta taas ei tule loppua Kiepissä. Meinas ääni lähtee ku käkätin ja huusin ei perkelettä. Elanor vieressä nauro ihan vaan sille et mie nauroin.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 16.07.2006 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin