Linnanmäelle 15.7.

Info tulevista miiteistä
ElanorRaven

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Niin joo, kai ainakin joku on valmis lähtemään mun kanssa kaikkiin mahdollisiin härveleihin? Minä en halua hissutella missään possujunissa :D
millivanilli

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ElanorRaven kirjoitti:Niin joo, kai ainakin joku on valmis lähtemään mun kanssa kaikkiin mahdollisiin härveleihin? Minä en halua hissutella missään possujunissa :D
Hitsin vimpulat, meidät on jälleen varattu koiravahdeiksi, joten en pääse lintsille lauantaina :( Jos vaikka ei tarvitsisi ihan aamusta lähtien olla siellä, niin sitten saattaisin päästäkin hurvittelemaan. Täytyy selvitellä asiaa vielä.

Mää olisin uskaltanut ja viitsinyt käydä kaikki hurjat laitteet (paitsi kummitusjunan.. siel on se hämyhäkki) läpi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Night Life Rock
Tuolla voisin minäkin jonkin "kesäpiisin tanssia".
Olin kerran ja kyllä riitti vähäksi aikaa. Hirveetä hevihuudatusta, ei ollut musiikki ollenkaan sydämen sykkeen mukaista.
Voi ei! Ensin ei kelvannut KesäJessepartani ja nyt tanssipaikkani :(
Sydämeni vuotaa verta, mutta joudun sanomaan että häät on nyt kyllä peruttu!!!
Jos keskusteltaisiin vielä vähän... Ei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä, eihän? :h:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herra Manala kirjoitti: Joku yökerho lienisi paras, jossa olisi vähän rauhallisempi puoli, mutta myös mahdollisuus irrotella lattialla. Amarillo? :D
Mietin itsekin Amarilloa. Myönnän myös, että perverssisti ajattelin jopa jotain Sedun mestaa kuten viisykköstä. Sama kai se on minne menee, helle on tehnyt etenkin nuorista ihmisistä eläimiä joka tapauksessa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:Niin joo, kai ainakin joku on valmis lähtemään mun kanssa kaikkiin mahdollisiin härveleihin? Minä en halua hissutella missään possujunissa :D
Tässä joudun tuottamaan pettymyksen, koska olen pelkuri. Kummitusjunaan ainakin haluan, siellä pelottaa ihanasti ja siellä on kuulemma tänä vuonna oikeat ihmiset pelottelemassa. He eivät saa kuitenkaan koskettaa vaunuissa ohi ajavia. Vekkula on myös pop ja ehkä se pieni vuoristorata siellä vesitornissa.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: Tässä joudun tuottamaan pettymyksen, koska olen pelkuri. Kummitusjunaan ainakin haluan, siellä pelottaa ihanasti ja siellä on kuulemma tänä vuonna oikeat ihmiset pelottelemassa. He eivät saa kuitenkaan koskettaa vaunuissa ohi ajavia.
Oikeesti :shock: Sittenhän tonne on pakko päästä!!! Valitettavasti vaan tuo ajankohta ei käy..Menen joskus toiste kummitusjunaan ja vielä tänä kesänä.
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Oikeesti :shock: Sittenhän tonne on pakko päästä!!! Valitettavasti vaan tuo ajankohta ei käy..Menen joskus toiste kummitusjunaan ja vielä tänä kesänä.
Mä mietin just samaa...siis OIKEITA ihmisiä!! Huhuu, varmaan aika mieletön.

Mä en kans taida rahatilanteen ja miehen menojen takia tuona ajankohtana päästä, mutta myöhemmin kesällä rakkaan Nuutin kanssa mennään kyllä :dream:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kid kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Tässä joudun tuottamaan pettymyksen, koska olen pelkuri. Kummitusjunaan ainakin haluan, siellä pelottaa ihanasti ja siellä on kuulemma tänä vuonna oikeat ihmiset pelottelemassa. He eivät saa kuitenkaan koskettaa vaunuissa ohi ajavia.
Oikeesti :shock: Sittenhän tonne on pakko päästä!!! Valitettavasti vaan tuo ajankohta ei käy..Menen joskus toiste kummitusjunaan ja vielä tänä kesänä.
Böö!
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti:
Böö!
Böö itelles. Tää joutuu olee töissä sillon.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ElanorRaven kirjoitti:Niin joo, kai ainakin joku on valmis lähtemään mun kanssa kaikkiin mahdollisiin härveleihin? Minä en halua hissutella missään possujunissa :D
Minä lähden! Ainoastaan kummitusjuna on typerä, siihen en tule, ja sit siinä yhdessä vatkaimessa mua sattuu ne turvakaaret, siihen en tule.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sinkkumatti

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti: sit siinä yhdessä vatkaimessa mua sattuu ne turvakaaret, siihen en tule.
Mitä. Eiks Lolliitta muka mahu possujunan?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti: sit siinä yhdessä vatkaimessa mua sattuu ne turvakaaret, siihen en tule.
Mitä. Eiks Lolliitta muka mahu possujunan?
Siellä on montakin laitetta joihin mä en melkein mahdu, mutta tuo entinen Topspin on kivuliain. Perkele!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja JoeB »

ElanorRaven kirjoitti:Niin joo, kai ainakin joku on valmis lähtemään mun kanssa kaikkiin mahdollisiin härveleihin? Minä en halua hissutella missään possujunissa :D
Joo kaikissa pitaa kayda, paitsi siihen tornado juttuun vai onko se tuo topspin, joka tapauksessa yksi kieputin on johon en tule, se on tehty mua pienemmille ihmisille ja sen turvakaaret haluaa painaa minusta n 5 cm lyhyemman, kerran kavin ja oli varsin kivulias kokemus kun rutistettiin vakisin lyttyyn.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kipu on vain tunne!
Kieputin on kyllä raaka paikka mutta huolimatta vatsansisällön kääntymisestä ympäri siinäkin pitänee käydä että saa ulosmitattua kaiken huvin kalliista lipusta, 28€ = kymmenen tuoppia hesarilla..
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No moneltako nähdään ja missä? Helsinginkadun / Sturenkadun puoleisella portilla klo 12.30?

Onko myöhemmin paikalle tulevia?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eikä sitten oteta hirveitä känöjä edellisenä iltana ettei peruukki kastu kenenkään oksuista vemputtimissa!

Lupaan teipata tekarit paremmin kiinni myös!
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Keikaus kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Joku yökerho lienisi paras, jossa olisi vähän rauhallisempi puoli, mutta myös mahdollisuus irrotella lattialla. Amarillo? :D
Mietin itsekin Amarilloa. Myönnän myös, että perverssisti ajattelin jopa jotain Sedun mestaa kuten viisykköstä. Sama kai se on minne menee, helle on tehnyt etenkin nuorista ihmisistä eläimiä joka tapauksessa.
Vai miten olisi perinteiset kitinäkaraoket illalla?

Ja SM, mehän voidaan mennä ottamaan pussikaljaa alppipuistoon tai lintsin kallioille. :-p
RuNkkuTonttu

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Pussikalja voisi kuulostaa hyvältä idealta. Kun minua harmittaa vielä tuo Koffin-puisto miitin väliin jääminen.
DeliriumTremens

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

pussikalja on kyllä kanssa hyvän kuuloinen vaihtoehto, kun en viitti sitä ranneketta ostaa.... hmmm....
DeliriumTremens

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ja karaoke ^^
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herra Manala kirjoitti:Vai miten olisi perinteiset kitinäkaraoket illalla?
Ei pliis karaokea tällä kertaa, muuten rupeaa kyllästyttämään. Jotain uutta ja erilaista mieluummin!
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Keikaus kirjoitti:No moneltako nähdään ja missä? Helsinginkadun / Sturenkadun puoleisella portilla klo 12.30?
Pitikin juuri tulla aikatauluista kyselemään. Mulle käy tämä ehdotus ainakin, kunhan vaan löydän perille :P
Sinkkumatti

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti: Ei pliis karaokea tällä kertaa, muuten rupeaa kyllästyttämään. Jotain uutta ja erilaista mieluummin!
Ryhmäseksiä?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ei pliis karaokea tällä kertaa, muuten rupeaa kyllästyttämään. Jotain uutta ja erilaista mieluummin!
Ryhmäseksiä?
Hetken jo harkitsin, mutta sitten tajusin, ettei ollut tosissaan tehty ehdotus.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Linnanmäelle 15.7.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ei pliis karaokea tällä kertaa, muuten rupeaa kyllästyttämään. Jotain uutta ja erilaista mieluummin!
Ryhmäseksiä?
Hahaa! Ryhmäseksiä ja karaokelaulua yhtäaikaa! Se vasta oiskin uutta ja erilaista.
*plop*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin