Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Info tulevista miiteistä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sopiiko millivanillille ja muille halukkaille urheilijoille ja valmentajille treenit torstaina 6.7. Eltsussa viiden aikaan? Millivanillin sana taitaa painaa eniten, koska hänellä on tietotaitoa, josta olen kiinnostunut.

Voimme taasen uida tuon jälkeen, että voin päteä edes jossain lajissa ja että lihaksemme rentoutuvat. Siis jos ei ole kuukautiset.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Sopiiko millivanillille ja muille halukkaille urheilijoille ja valmentajille treenit torstaina Eltsussa viiden aikaan? Millivanillin sana taitaa painaa eniten, koska hänellä on tietotaitoa, josta olen kiinnostunut.

Voimme taasen uida tuon jälkeen, että voin päteä edes jossain lajissa ja että lihaksemme rentoutuvat. Siis jos ei ole kuukautiset.
Täytyy laittaa tuo päivä sopimaan :D Nyt vaan toi tavallinen ongelma, mitä mä laitan päälleni. Mun kaikki verkkarit ovat jotenkin viallisia, vetskarit hajalla tms.. Ja ehjät taasen liian kuumia kesäurheiluun, pyöräilyshortsit ovat liian lyhyet/kireät tms. Hyvä syy lähteä penkomaan alennuslaareja.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Sopiiko millivanillille ja muille halukkaille urheilijoille ja valmentajille treenit torstaina Eltsussa viiden aikaan? Millivanillin sana taitaa painaa eniten, koska hänellä on tietotaitoa, josta olen kiinnostunut.

Voimme taasen uida tuon jälkeen, että voin päteä edes jossain lajissa ja että lihaksemme rentoutuvat. Siis jos ei ole kuukautiset.
Täytyy laittaa tuo päivä sopimaan :D Nyt vaan toi tavallinen ongelma, mitä mä laitan päälleni. Mun kaikki verkkarit ovat jotenkin viallisia, vetskarit hajalla tms.. Ja ehjät taasen liian kuumia kesäurheiluun, pyöräilyshortsit ovat liian lyhyet/kireät tms. Hyvä syy lähteä penkomaan alennuslaareja.
Kivaa, mennään tuolloin! Minulle kyllä käy myös tiistai, jos se on sinulle parempi.

Onnea alennusmyynteihin, löysin Addun trikoot, paidan ja Ergeen sukat 50 eukalla Kouvolasta.. Tosin siellä taisikin olla paremmat alkkarit kuin täällä, mutta kyllä täälläkin jotain on.

Heh, ja uudet urheilurintsikat tulivat postissa tänään. www.figleaves.com, sieltä saa Berlein liivejä 22-24 punnan hintaan. Ei kyllä liikahda lehtikään, kun ne panssarit panee päälleen.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti: Kivaa, mennään tuolloin! Minulle kyllä käy myös tiistai, jos se on sinulle parempi.

Onnea alennusmyynteihin, löysin Addun trikoot, paidan ja Ergeen sukat 50 eukalla Kouvolasta.. Tosin siellä taisikin olla paremmat alkkarit kuin täällä, mutta kyllä täälläkin jotain on.

Heh, ja uudet urheilurintsikat tulivat postissa tänään. www.figleaves.com, sieltä saa Berlein liivejä 22-24 punnan hintaan. Ei kyllä liikahda lehtikään, kun ne panssarit panee päälleen.
Tiistai voisi olla ehkä parempi. Torstaille saattaa kertyä jo aika kiitettävästi töitä, voipi olla, että silloin en olisi edes keskustassa töissä. Mutta noi suunnitelmat elävät vielä, eli ihan sen mukaan mikä muille sopii.

Ai hitto, rintsikat. Mun urheilurintsikat ovat osoittautuneet ihan susiksi. Täytyy pitää käsillä kiinni :P jos juoksee.

EDIT: juu torstaina urheilemaan... miten mä saatoin unohtaa avokin syntymäpäivän.. *läpsii itseään* ne on tiistaina
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hyvä, torstai se sitten on, ellei tule estettä.

Berlein Shock Absorber -liivit ovat tosi hyviä, kannattaa ottaa mieluummin pikkasen liian pienet ja kireät kuin isot ja löysät. Ja kysyä myyjältä apua ja mielipidettä, jos on epävarma. Ja pitää tsekata mikä impact level liiveissä on, niitä on yhdestä neljään muistaakseni, ja miettiä, mihin lajiin niitä tarvitsee.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täl olis sillon synttärit, ei tää pääse.
Kauniissa Keski-Suomessa aattelin nautiskella taas shamppanjaa ja mansikoita, mutta lupaan vetää Saarijärvessä pari kierrosta uintia ihan vaan ollakseni hengessä mukana :D
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

ninnithequeen kirjoitti:Täl olis sillon synttärit, ei tää pääse.
Ai ollaanko me synnytty samana päivänä? Eri vuonna kai kuitenkin.. Tää täyttäis 6.7. maagiset 30 :) Juhlia aion tosin pitää vasta sitä seuraavana lauantaina 8.7. ja jos joku sattuu olemaan saapuvilla Oulun korkeudella tuolloin niin antakoon itsensä ilmi niin saapi tarkempaa koordinaattoria hänkin :)

niin tärkeänä en toki pidä omia piskuisia partyjäni , että omaa ketjua niitä varten avaisin.. sotkin asian mieluummin tänne toisten ketjun väliin.. yhteyttä saapi silti siis ottaa mikäli aiheelliseksi kokee :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KisSandra kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Täl olis sillon synttärit, ei tää pääse.
Ai ollaanko me synnytty samana päivänä? Eri vuonna kai kuitenkin.
Eksää mitään muista, ollaanhan me ennenkin puhuttu asiasta :D

Tunnen muuten yhteensä 8 ihmistä, jotka on syntynny samana päivänä. 4 heistä oli töissä samassa paikassa ko mie. Pomo tykkäs hyvää ku joutu tarjoo kaikille meille illan sinä tiettynä päivänä :lol:
ninnithequeen

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KisSandra kirjoitti:Juhlia aion tosin pitää vasta sitä seuraavana lauantaina 8.7.
Mieheni synttärit tuolloin :rofl:
AarneAnkka

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

millivanilli kirjoitti:Mun urheilurintsikat ovat osoittautuneet ihan susiksi. Täytyy pitää käsillä kiinni :P jos juoksee.
Mä voin tulla.. kannustamaan. :D
millivanilli

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AarneAnkka kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Mun urheilurintsikat ovat osoittautuneet ihan susiksi. Täytyy pitää käsillä kiinni :P jos juoksee.
Mä voin tulla.. kannustamaan. :D
Niin.. mun tissit ovat hieman kutistuneet sitten viimenäkemältä, mutta teretulemast.
huima

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja huima »

millivanilli kirjoitti: Niin.. mun tissit ovat hieman kutistuneet sitten viimenäkemältä, mutta teretulemast.
Pöh, Aarnella oli mielessä suuri urheilujuhlan tuntu - ei tissit.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Urheilua? APUA :shock:

No ei ;) Mun lenkkikengät jäi tädille toukokuun lopussa, ja olo on ollut kovin orpo. Knox:eilla on pitänyt pärjätä, joten ilman minkäänlaisia kenkiä (eikä ole tähän hätään varaa ostaa mitään parempia), en usko että saatte musta urheilijaa. Siideriliiderin korkeintaan.

(saanen mainita olleeni hopeasijalla 4. luokkalaisten SM-kisoissa 60m pikajuoksussa :D)
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Urheilua? APUA :shock:

No ei ;) Mun lenkkikengät jäi tädille toukokuun lopussa, ja olo on ollut kovin orpo. Knox:eilla on pitänyt pärjätä, joten ilman minkäänlaisia kenkiä (eikä ole tähän hätään varaa ostaa mitään parempia), en usko että saatte musta urheilijaa. Siideriliiderin korkeintaan.

(saanen mainita olleeni hopeasijalla 4. luokkalaisten SM-kisoissa 60m pikajuoksussa :D)
Tule meidän kanssa uimaan treenien jälkeen. Lähdemme varmaan puoli seitsemän, seitsemän aikaan hiipumaan Stadikalle päin. Etkös sinäkin ollut vanha uimari? Voisit hioa tekniikkaani vähän..
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Keikaus kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Urheilua? APUA :shock:

No ei ;) Mun lenkkikengät jäi tädille toukokuun lopussa, ja olo on ollut kovin orpo. Knox:eilla on pitänyt pärjätä, joten ilman minkäänlaisia kenkiä (eikä ole tähän hätään varaa ostaa mitään parempia), en usko että saatte musta urheilijaa. Siideriliiderin korkeintaan.

(saanen mainita olleeni hopeasijalla 4. luokkalaisten SM-kisoissa 60m pikajuoksussa :D)
Tule meidän kanssa uimaan treenien jälkeen. Lähdemme varmaan puoli seitsemän, seitsemän aikaan hiipumaan Stadikalle päin. Etkös sinäkin ollut vanha uimari? Voisit hioa tekniikkaani vähän..
Uimaan tulen, no problemo! Kunto 0, mutta aina sitä pulikoida voi :) Ja alastomien kitytyttöjen kanssa saunoa :jouden:
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Uimaan tulen, no problemo! Kunto 0, mutta aina sitä pulikoida voi :) Ja alastomien kitytyttöjen kanssa saunoa :jouden:
Ei kai haittaa, jos runkkaan nyt?
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Keikaus kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Uimaan tulen, no problemo! Kunto 0, mutta aina sitä pulikoida voi :) Ja alastomien kitytyttöjen kanssa saunoa :jouden:
Ei kai haittaa, jos runkkaan nyt?
Ei, ole hyvä vaan! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
silsakenraali™

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

En pääse, oma futispeli.
Dumari

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

En pääse "Doctors order". (tai voinhan mä ehkä tulla milliä kannustaa, josse haluu tulla voitta teidät.)
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Mä voisin tulla juokseen pitkää matkaa riisikepin vartalollani, jos ei tuona päivänä ilmaannu mitään muuta tekemistä. Vielä en kyllä voi sanoa mitään varmaa. Ainakin mielenkiinto heräsi.

Mä oon muuten surkea uimaan. Pitääkö joku mua pinnalla vai pitääkö tuoda pelastusliivit kotoa? :lol:
millivanilli

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:(tai voinhan mä ehkä tulla milliä kannustaa, josse haluu tulla voitta teidät.)
hih, kiitos :D

No niin, nyt on keihäspiikkarit haettu vanhempien alakerrasta. Kaikki ihanat kisafiilikset ja muistot palas sillä sekuntilla mieleen, kun avasin tuon kenkäpussin. *huokaus*

Isiltä kysyin myös valmennusvinkkejä, jotta osaan neuvoa Keikausta kaaren hiomisessa. Isi aikoinaan valmensi mua, kun vielä kilpailin.
slam

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja slam »

Jos tulisi torstaina hesaan teltan kanssa voisi mennä city-olympicaan kuokkailemaan samalla. :roll:

paas kattoo ny... painan ainakin pari yötä työtä... putkelta punnertaen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kvasaari kirjoitti:Mä voisin tulla juokseen pitkää matkaa riisikepin vartalollani, jos ei tuona päivänä ilmaannu mitään muuta tekemistä. Vielä en kyllä voi sanoa mitään varmaa. Ainakin mielenkiinto heräsi.

Mä oon muuten surkea uimaan. Pitääkö joku mua pinnalla vai pitääkö tuoda pelastusliivit kotoa? :lol:
Tule! Mä olen aika hyvä uimari, joten ehkä voin harjoitella hengenpelastustaitoja sun kanssa. Vaihtoehtona vesijuoksuvyön käyttäminen.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hehheh. Luin jonkun valmentajan treeniohjelmaa 400 metrin juoksijoille. Hylkäsin sen, kun siellä kehotettiin yhtenä päivänä juoksemaan 5 km. Hyvä kun jaksan 500m. Sen sijaan taidan ottaa käyttööni juoksuharrastuksen aloittelijoille tarkoitetun ohjelman. Siinä juostaan ekalla viikolla korkeintaan 1 min. kerrallaan.. Sen ehkä jaksan.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Treenit osa 2 torstaina 6.7.?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Multa jää valitettavasti treenit väliin. Meen huomenna grillaamaan ja dokaamaan kaverille, joten ylihuomenna on mahdotonta olla urheilukunnossa. :lol:
Vastaa Viestiin