Ruismiitti

Info tulevista miiteistä

rokruisrok oheisohjelma?

Äänestys päättyi 11.07.2006 23:20

perjantaina iltamat 19.00 --->
1
14%
lauantaina etkoilut 11.00? --->
2
29%
lauantaina etkoilut 11.00? --->
2
29%
lauantaina jatkoilut 01.30 ---> (ei saunaa)
0
Ei ääniä
Vittu mä mitään mojoa saati muita kitinäläisiä halua nähdä!
2
29%
Useampi tai kaikki!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 7

Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Näin kun olen havainnut että enempi kuin yksi kitinäläinen on suuntautumassa tänne Aurajoen ja Ruissalon maantieetellisen sijainnin kehtoon, kysynkin teiltä, arvon rokkaajaat: Tavataanko kaikki yhes koos? Jos, niin koska? Milloin? Ja miksi?

Paikkaakin voi ehdottaa jossei mojola kelpaa. Jos kuitenkin kelpaa esittäkää toiveenne mahdollisista lisäohjelmista kuten grillailusta (jotta tiedän hakea grillin veneestä), saunoilusta (jotta tajuan varata saunan) tai muusta...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ääh...etkot on ihana ajatus, mutta oikeasti, oletteko katsoneet aikatauluja? Bändit aloittaa lauantaina puoliltapäivin ja lopettaa yöllä yhden jälkeen, samoin perjantai loppuu vasta yhdeltä. Niin paljon kuin tahtoisinkin muita tavata, mulla ei riitä kunto yli puolen vuorokauden ohjelmaan. Ja sieltä tukkoisesta niemestä kestää vähintään puolitoista tuntia samoilla ihmisten ilmoille. Anteeksi ilonpilaus, hieno idea niille kutka jaksavat.

Kannatan sitä alueella tapaamista lauantaina puoli neljän aikaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Mojo »

[quote="Melnais"][/quote]

Totta toisaalta turiset... laadin kuitenkin kallupin omien suunitelmien mukaan. Ymmärsin kuitenkin ettei kaikki välttämättä mene perjantaina pelipaikalle, tuskin menen itsekään jo ihan työviikon rasituksesta johtuen, joten miksei pieni lämmittely siihen iltaan. Lauantaina olisi tietenkin Apocalyptica jo 14:30, mutta ennen sitä kai kerkiää hieman lämmitteleen. Ja koska tuo jää luultavasti se mun menopäiväksi en kaihda pitkää settiä jatkojen muodossa. Sunnuntain pysyn aisoissa maanantain työpäivän takia joten jätin sen vaihtoehdon kokonaan pois.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tähtään kunnianhimoisesti jo 22-Pistepirkkoon, mutta jos porukkaa kokoontuu aiemmin, yhtykää minuun kunhan saavutte bakkanaaleihin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

Ööh.. Mistä muuten runkkarit tunnistaa? Ymmärrän että illemmalla koko råccikansa näyttäää ihqpuznuz itsensäsaasttuttajilta, mutta entä etkoilla. Pitäisikö sopia joku aika esim. ruissalon sillan päässä? Vai olisiko yhtenäinen vaatetus hyvä tunnistamiskeino? Miehillä esim. puuttuva vasemman jalan kenkä ja naisilla ulospullahtanut oikea rinta?
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

voyager2 kirjoitti: Vai olisiko yhtenäinen vaatetus hyvä tunnistamiskeino? Miehillä esim. puuttuva vasemman jalan kenkä ja naisilla ulospullahtanut oikea rinta?
Aika monella on galleriakuvia, niiden perusteella löytyy melkoisen hyvin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

Melnais kirjoitti:
voyager2 kirjoitti: Vai olisiko yhtenäinen vaatetus hyvä tunnistamiskeino? Miehillä esim. puuttuva vasemman jalan kenkä ja naisilla ulospullahtanut oikea rinta?
Aika monella on galleriakuvia, niiden perusteella löytyy melkoisen hyvin.
Selailin noita gallerioita. Eipä paljon apua herunut ehdotetussa tunnistamis milessä. Naisista ei ole ko. kuvia ensinkään ja miesten kengistäkin vain jotain kauko-otoksia! Höh!
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
SikaMika

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eiköhän nää etkoilut ole lähinnä itse rokkiin osallistumattomia varten. Itse rokkaan vasta sunnuntaina, joten olen avoin etkoiluille.
ElanorRaven

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Perjantaina kellun paatissa jossain siinä Ruisrockin edustalla, mutta lauantaina saattaisin mahdollisesti osallistua noille etkoille!
bedlam

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä etkoilen tänään luultavasti. Joskus yhdeksän-kymmenen pintaan saapuu ajokkimme turkkuseen. Huomenna tulee varmaan hilpastua alueelle jo iltapäivästä, mutta sunnuntaina ei ole niin kauheaa kiirettä. Eli myös lauantai-ilta sopii kaikkeen ördellykseen melkoisen mainiosti ainakin näin etukäteen ajatellen.
sanctus

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Itse skippaan kaikki miitit, koska luultavasti tärisen pimeässä ja joudun vetämään erilaisia rauhoittavia, kuten *epoa, selvitäkseni sunnuntai-iltaan. Seurueen naisosasto saattaa toki käyttäytyä hyvin ja olla kiinnostunut sosiaalisesta elämästä.
SikaMika

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olen tänään mestoilla joskus iltasella, ja aina valmiina ankaraan miittamiseen!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:Perjantaina kellun paatissa
Mulla on vakava tutina ettet kellu. Ainakin viime vuosina ovat järjestäjät ja poliisi ajaneet pois kaikki siihen edustalle pysähtyneet veneet. Myös edestakaisin ajaminen siellä edustalla on kielletty.

Nimim. Veneilijä 8)

Sen sijaan jos vaikka ottaa poijuun kiinni ASS:n pienvenesatamassa Pikisaaressa kukaan ei valita. Pikisaareen ääni kuuluu ihan hyvin mutta sieltä ei näe festareille.


Niin... miten päin vaan toi miittaaminen. Mulle aivan sama, uskokaa tai älkää, mulla on myös paikallisia kavereita. Mutta olisi hauska tavata uusia ja muita harvemmin näkyviä tuttavuuksia. Yhteystietoja saa YV:nä, mikäli joku tännepäin on tuuntautumassa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mojo kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Perjantaina kellun paatissa
Mulla on vakava tutina ettet kellu. Ainakin viime vuosina ovat järjestäjät ja poliisi ajaneet pois kaikki siihen edustalle pysähtyneet veneet. Myös edestakaisin ajaminen siellä edustalla on kielletty.
Hekoti hei. Näin minäkin olin käsittänyt ja kysyinkin paatin omistajalta, mutta hän sanoi, että saa siinä lähistöllä kumminkin olla... Tai jotain. Saa nähdä miten käy, sitten lähdetään varmaan vaan köröttelemään muualle, jos tulee lähtöpassit :D
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:saa siinä lähistöllä kumminkin olla... Tai jotain.
Kuten totesin, siinä Pikisaaren poukamassa saa olla. Muuten menee kas väylä tukkoon ja joko isot laivat ei tule turkuun lainkaan, tai aikaiseksi saadaan pienveneiden massaupotus Viking Amorellan toimesta :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Täällä valmistaudutaan mehutölkkiin upotetuin viinapulloin! Suunta alueelle viimeistään parin tunnin päästä, pistän viestien niille joiden olen ymmärtänyt paikalla olevan.

Elanor! Kun nyt siellä merellä kellut, niin sukella poijujen ohitse alueelle ja liity suraan. Kyllä kesä kuivaa minkä kastelee. :D
Elämä kantaa, jos sen antaa
ElanorRaven

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Eikö kukaan aio huomenna päivällä miittailla?
bedlam

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mojo kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:saa siinä lähistöllä kumminkin olla... Tai jotain.
Kuten totesin, siinä Pikisaaren poukamassa saa olla.
Pikisaari onkin Oulussa, eli tarpeeksi riittävän matkan päässä alueelta! ;)

Meillä lähtöö kyyti kohta, eli olemma vasta varmaan klo 23 pintaan Turkkuses. Kaipa tuota silti jotain aloittajaisolusteluja ja elosteluja harrastetaan kohtuullisen lievässä muodossa tänään.

Huomenna voisi ennen kolmea miittailakin jos jotkut ovat liikenteessä jossakin. Nettiin ei pääse, mutta SikaMikalla ainakin on numero. Sunnuntaipäivänäkin olisi ehkä aikaa.
SikaMika

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:Eikö kukaan aio huomenna päivällä miittailla?
Aiotaan aiotaan. Kunhan heräillään niin jotain Kitinärähinän poikasta voisi järjestellä. Eikös Mojo ainakin ollut tarjoamassa saunomiskaljoittelu-optiota, siitä voisi sitten hiihdellä kaupungille/rannalle/jonnekin. Tai sitten toisin päin. Ole huomenna kuulolla, kyllä me sut löydetään!
ElanorRaven

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

SikaMika kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Eikö kukaan aio huomenna päivällä miittailla?
Aiotaan aiotaan. Kunhan heräillään niin jotain Kitinärähinän poikasta voisi järjestellä. Eikös Mojo ainakin ollut tarjoamassa saunomiskaljoittelu-optiota, siitä voisi sitten hiihdellä kaupungille/rannalle/jonnekin. Tai sitten toisin päin. Ole huomenna kuulolla, kyllä me sut löydetään!
Saattaapi olla vaikeaa löytää, ellette kanna läppäreitä mukananne :D
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Mojo »

bedlam kirjoitti:Pikisaari onkin Oulussa, eli tarpeeksi riittävän matkan päässä alueelta! ;)
Pitäisiköhän nostaa piratismista syyte. Perkele... onko aina kaikkien apinoitava turkua?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
SikaMika

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Eikö kukaan aio huomenna päivällä miittailla?
Aiotaan aiotaan. Kunhan heräillään niin jotain Kitinärähinän poikasta voisi järjestellä. Eikös Mojo ainakin ollut tarjoamassa saunomiskaljoittelu-optiota, siitä voisi sitten hiihdellä kaupungille/rannalle/jonnekin. Tai sitten toisin päin. Ole huomenna kuulolla, kyllä me sut löydetään!
Saattaapi olla vaikeaa löytää, ellette kanna läppäreitä mukananne :D
Homma hoidossa/hoidettu...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:Saattaapi olla vaikeaa löytää, ellette kanna läppäreitä mukananne :D
[pelottava äänensävy]Mä tiedän missä sä a.... [/pelottava äänensävy] eiku..... sä tiedät, edes suurin piirtein, missä mä asun. Ja jos me täällä kaljoitellaan kuulet sen kyllä jos lähimastoon eksyt.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mojo kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Saattaapi olla vaikeaa löytää, ellette kanna läppäreitä mukananne :D
[pelottava äänensävy]Mä tiedän missä sä a.... [/pelottava äänensävy] eiku..... sä tiedät, edes suurin piirtein, missä mä asun. Ja jos me täällä kaljoitellaan kuulet sen kyllä jos lähimastoon eksyt.
Itse asiassa luultavasti olen lauantaina siinä lähistöllä, kun taidan tänään jäädä siskoni luo yöksi, hän asuu jokirannassa siinä Rahtilaivan Valintatalon takana. Pidän korvat auki :D
SikaMika

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:
Mojo kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Saattaapi olla vaikeaa löytää, ellette kanna läppäreitä mukananne :D
[pelottava äänensävy]Mä tiedän missä sä a.... [/pelottava äänensävy] eiku..... sä tiedät, edes suurin piirtein, missä mä asun. Ja jos me täällä kaljoitellaan kuulet sen kyllä jos lähimastoon eksyt.
Itse asiassa luultavasti olen lauantaina siinä lähistöllä, kun taidan tänään jäädä siskoni luo yöksi, hän asuu jokirannassa siinä Rahtilaivan Valintatalon takana. Pidän korvat auki :D
Taitaapi osua juuri sopivasti reitille Baari-joenranta-Mojonkämppä. Nähdään sitten yöllä...*kirjoittaa "osoitteen" tussilla otsaansa" :) :twisted:
Vastaa Viestiin