Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Info tulevista miiteistä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Paiskotaanko taas keihästä ja kuulaa ja nostellaan Huimaa syliin Eltsun kentällä tiistaina 11.7. viiden maissa? Juostaan kilpaa ja uidaan Stadikan aalloissa treenien jälkeen?
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Paiskotaanko taas keihästä ja kuulaa ja nostellaan Huimaa syliin Eltsun kentällä tiistaina 11.7. viiden maissa? Juostaan kilpaa ja uidaan Stadikan aalloissa treenien jälkeen?
Juuh!! Ilmottaudun mukaan. Mä voin sitten keskittyä siihen valmentamiseen, jää selän nyrjäyttelyt muille. Mä voisin laatia just hyvän (tappo)kuntoympyrän, jos sellainen ketää kiinnostaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Paiskotaanko taas keihästä ja kuulaa ja nostellaan Huimaa syliin Eltsun kentällä tiistaina 11.7. viiden maissa? Juostaan kilpaa ja uidaan Stadikan aalloissa treenien jälkeen?
Juuh!! Ilmottaudun mukaan. Mä voin sitten keskittyä siihen valmentamiseen, jää selän nyrjäyttelyt muille. Mä voisin laatia just hyvän (tappo)kuntoympyrän, jos sellainen ketää kiinnostaa.
Jeah! Tappokuntoympyrää! Nimim. Kuolleet kolmikymppisen reidet
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja slam »

Treenit tännekin! 8) voisin vähäx keulii urheilukentällä samalla... voittaisin ainakin omalla pyörällä, jos joku muu yrittäisi, sillä reenaamatta repiä...

tai jotain muuta asian vierestä, vittan väsyttää...

olix tää durha viesti? hä? 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:Treenit tännekin! 8) voisin vähäx keulii urheilukentällä samalla... voittaisin ainakin omalla pyörällä, jos joku muu yrittäisi, sillä reenaamatta repiä...

olix tää durha viesti? hä? 8)
Ei välttämättä, voisittehan te Tampereen kotletit vetää siellä omia treenejänne.

Mietin olympialaisten viestijoukkueiksi Oikeisto vs. Vasemmisto, mutta toisaalta kävisi Tampere vs. Muu maailma.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Paiskotaanko taas keihästä ja kuulaa ja nostellaan Huimaa syliin Eltsun kentällä tiistaina 11.7. viiden maissa? Juostaan kilpaa ja uidaan Stadikan aalloissa treenien jälkeen?
Juuh!! Ilmottaudun mukaan. Mä voin sitten keskittyä siihen valmentamiseen, jää selän nyrjäyttelyt muille. Mä voisin laatia just hyvän (tappo)kuntoympyrän, jos sellainen ketää kiinnostaa.
Hahhaa olitte te naiset eilen aika hauskoja. Alatte innoissanne tehdä alkuverryttelynä spagaatteja, pystysiltoja ja kärrynpyöriä, ja kohta ovat molemmat selkä vinksallaan ja nivuset rutussa. Jopa Dumari oli lopulta teitä paremmassa kunnossa. :D

Milli taisi eilen heittää keihästä pisimmälle, multa taas pääsi paras karjaisu. Huimalle olisin luultavasti hävinnyt 800m matkan, pystyi tyyppi pitämään vauhdin sen verta kovana ekan 400m jälkeen.

Ensi kertaan saatan osallistua jos olen maisemissa (ei ole varma). Mutta pliis pääsisikö sinne Stadikan uima-altaalle lähtemään ennen puoli kahdeksaa? Meni taas se eka tunti pelkäksi odotteluksi ja miettimiseksi. Ensin odoteltiin Keikausta, sitten Keikauksen kaveria.
millivanilli

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

mustakikkeli kirjoitti:Hahhaa olitte te naiset eilen aika hauskoja. Alatte innoissanne tehdä alkuverryttelynä spagaatteja, pystysiltoja ja kärrynpyöriä, ja kohta ovat molemmat selkä vinksallaan ja nivuset rutussa. Jopa Dumari oli lopulta teitä paremmassa kunnossa. :D

Milli taisi eilen heittää keihästä pisimmälle, multa taas pääsi paras karjaisu. Huimalle olisin luultavasti hävinnyt 800m matkan, pystyi tyyppi pitämään vauhdin sen verta kovana ekan 400m jälkeen.

Ensi kertaan saatan osallistua jos olen maisemissa (ei ole varma). Mutta pliis pääsisikö sinne Stadikan uima-altaalle lähtemään ennen puoli kahdeksaa? Meni taas se eka tunti pelkäksi odotteluksi ja miettimiseksi. Ensin odoteltiin Keikausta, sitten Keikauksen kaveria.
Mä en oikein osaa selittää omaa huonoa onnea tuon venyttelyn (sillan suhteen) suhteen, sillä se ei ole mitenkään uusi liike (kotona tulee variaatioita käytettyä usein :D)

Mä voin seuraavalla kerralla karjaista sitten oikein kunnolla :D Ja voin myös heittää ihan tosissani silleen, että **tu repeää. Vauhdilla, piikkarit jalassa *pysähtyy miettimään*.. no jos sitteen taas revittelen kun manikyyri seuraavana päivänä. Lähti kynsi aika hyvin irti.

Juu tosiaan aikaa meni hukkaan turhaan odotteluun ja ihmettelyyn ihan liikaa. Mä voisin kyllä ihan mielelläni hieman miettiä noita harjoitusohjelmia, kuntopiirejä jne. Täytyy vaan palautella mieleen vanhoja harkkakertoja.

Keihäänheiton opettaminen osottautui aika vaikeaksi. Miten opettaa yhtäkkiä kerralla sellaista, jossa itsellään meni vuosia? Pitäisi melkeinpä opettaa teniikkaa aluksi pallolla..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Hahhaa olitte te naiset eilen aika hauskoja. Alatte innoissanne tehdä alkuverryttelynä spagaatteja, pystysiltoja ja kärrynpyöriä, ja kohta ovat molemmat selkä vinksallaan ja nivuset rutussa. Jopa Dumari oli lopulta teitä paremmassa kunnossa. :D

Milli taisi eilen heittää keihästä pisimmälle, multa taas pääsi paras karjaisu. Huimalle olisin luultavasti hävinnyt 800m matkan, pystyi tyyppi pitämään vauhdin sen verta kovana ekan 400m jälkeen.

Ensi kertaan saatan osallistua jos olen maisemissa (ei ole varma). Mutta pliis pääsisikö sinne Stadikan uima-altaalle lähtemään ennen puoli kahdeksaa? Meni taas se eka tunti pelkäksi odotteluksi ja miettimiseksi. Ensin odoteltiin Keikausta, sitten Keikauksen kaveria.
Kiva, että sulla oli hauskaa! Niin meilläkin. Ei mun reidet venyttelystä kipeäksi tullut, vaan juoksusta taas. Luulen, että ne tulivat kipeiksi jo tiistain juoksulenkillä, kun juoksin jyrkkää ylämäkeä.

Juoksitte molemmat pojat kuin salamat ja Milli heitti keihästä kuin Tiina Lillak konsanaan.

Myönnän, että ajanhallinta on yksi heikoista puolistani. Seuraavalla kerralla yritän parantaa tapani. Saatte aloittaa alkuverryttelyt viideltä, olin mukana tai en.. Verryttelen sitten itsekseni, jos olen myöhässä. Tai ehkä valmentaja Milli määrää minulle myöhästymisestä jonkun ikävän rangaistuksen niin että lähden töistä kahta tuntia ennen treenejä.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tarkoitus ei sitten ollut liikaa kritisoida, kiva Keikku kun jaksat tällaisia kutsua koolle. Pientä vaihtelua pissiskaljoitteluun. Ja jos kaikki naisystäväsi ovat yhtä nättejä ja mukavia kuin Tapion miitissä ja eilisessä urheilumiitissä näkemämme näytekappaleet, voisit kutsua niitä isommankin lössin että pääsemme huiman kanssa kilpailemaan tyhmillä jutuillamme yrittäessämme tehdä heihin vaikutusta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Tarkoitus ei sitten ollut liikaa kritisoida, kiva Keikku kun jaksat tällaisia kutsua koolle. Pientä vaihtelua pissiskaljoitteluun. Ja jos kaikki naisystäväsi ovat yhtä nättejä ja mukavan tuntuisia kuin Tapion miitissä ja eilisessä urheilumiitissä näkemämme näytekappaleet, voisit kutsua niitä isommankin lössin että pääsemme huiman kanssa kilpailemaan tyhmillä jutuilla yrittäessämme tehdä vaikutusta.
Kyllä, kaikki naisystäväni ovat kauniita ja mukavia. En voisi hengata rumien ja inhottavien naisten kanssa.

Olen kyllä levittänyt sanaa naispuolisten kavereideni ja lähisukulaisteni keskuuteen treeneistä ja kilpailuista.. Että parasta sunkin on tulla molempiin. Kyllä ne teidän jutut olivat sellaisia, että mulle tulisi sellainen olo, että "enkö ole naisena kelvollinen, kun kerrotte tuollaisia rasvajuttuja minun edessäni". No, kummatkin näkemänne naiset ovat varattuja, mutta mulla on kyllä muutama viehättävä sinkkukaveri, jotka ehkä saan kisoihin mukaan. Siinä sulle porkkanaa.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Huomenna siis urheilemaan. Jos käytän pari minuuttia kuntopiirin suunnitteluun, niin onko halukkaita pikku rääkkiin (kuntopiiri on helppo, ilma tekee siitä rääkin)?

Ajattelin sellaista, että 100m juoksua sitten joku vatsa, selkä tms liikesarja.. 100m juoksua jne. (ha, eihän tuossa mennyt edes minuuttia :P)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:Huomenna siis urheilemaan. Jos käytän pari minuuttia kuntopiirin suunnitteluun, niin onko halukkaita pikku rääkkiin (kuntopiiri on helppo, ilma tekee siitä rääkin)?

Ajattelin sellaista, että 100m juoksua sitten joku vatsa, selkä tms liikesarja.. 100m juoksua jne. (ha, eihän tuossa mennyt edes minuuttia :P)
Totta munassa olen halukas. Voin samalla harjoitella satasta kätevästi, kjeh kjeh..
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:
Totta munassa olen halukas. Voin samalla harjoitella satasta kätevästi, kjeh kjeh..
Hieno juttu. Tosiaan ihan vain sellaisia perusliikkeitä ja juoksua/hölkkää.

Kiitoksia Keikaus tosiaan siitä, että keksit tällaiset tapaamiset urheilun merkeissä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Kiitoksia Keikaus tosiaan siitä, että keksit tällaiset tapaamiset urheilun merkeissä.
Pakko harjoittaa vanhevaa sielun temppeliä. :wink: Urheilu on ihanaa yksistään, mutta niin on myös ihanien ihmisten seurassa!
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi pyllynpuristus! Tämän siitä saa kun ei käy kitinässä :roll: Ei ole uimavarusteita töissä mukana, ja illaksikin on jo miehen kanssa suunniteltu jotain muuta hikistä touhua (urheilua siish). Mutta musta saa kyllä stadikalle uimaseuraa muulloinkin, kunhan vaan muistaa ilmoittaa ajoissa..

Lolita - stadikalle sinäkin!
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Voi pyllynpuristus! Tämän siitä saa kun ei käy kitinässä :roll: Ei ole uimavarusteita töissä mukana, ja illaksikin on jo miehen kanssa suunniteltu jotain muuta hikistä touhua (urheilua siish). Mutta musta saa kyllä stadikalle uimaseuraa muulloinkin, kunhan vaan muistaa ilmoittaa ajoissa..

Lolita - stadikalle sinäkin!
Dääm. Tiedoksi siis muillekin halukkaille, että lähdemme Stadikan suuntaan varmaan seiskan aikaan.

Keitäköhän on tulossa...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Lolita - stadikalle sinäkin!
Vesi on kylmää ja aurinko häikäsee...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mutantti

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Mutantti »

Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taas treenaamaan! Käykö tiistai 11.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kiitos treenikavereille, olipa ihanaa taas. Kuntopiiri oli ihan älyttömän kivaa, suorastaan fantsua! Keihäs lensi kyllä tosi huonosti tällä kertaa,
mutta naisten (neljäkiloista?) kuulaa paiskasin n. 5 metriä. Trikooni olivat myös aika hienot, eikä minulla ollut siellä alla pikkareita.

Kohta ehdotan uutta treeniä ensi viikolle..
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin