Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Info tulevista miiteistä
Patz

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jos tää siideri suhahtaa päähän ni suatapma lähteäkin...
AarneAnkka

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Enthu kirjoitti:Ankka..viel yks täsmennys onks sinne mtn pukukoodia/etikettiä ettei tavalliset arkivaatteet kelpais???
Ei siellä tietääkseni mitään pukukoodia ole. Botta on nuorten tanssimesta ja ei Manalakaan mitenkään tyrmäävän fiiniltä mestalta vaikuta.
Edith

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä arvon tätä tulemistani nyt täällä ittekseni, käyn ainakin Siwassa ja luen muutaman kymmentä sivua tanskaa ja sit tarkistelen, oonko tarpeeks vireessä aloittaa sheivaus- ym. valmisteluasioitani. Eli siis ainakaan varmaan ennen niikun kymmentä en olis paikalla, jos satun tuleen. Eli mistä mä niiku löytäsin teidät ja miten?

(Älkääkä sanoko mitään tän tekstin tasosta. Johan tuo oliks se nyt yleis- vai asiakeskustelujen orgasmitopikkikin paljastaa, että mä oon helvetin älykäs.)
SingleMalt

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

AarneAnkka kirjoitti:
Enthu kirjoitti:mtn pukukoodia/etikettiä e
fiiniltä mestalta
Siellä pitää olla jussipaita ja lierihattu varusteina.
Muistakaa myös tehdä Manalan puolella kunniaa sen Könnilääsen kellon kohdalla.
AarneAnkka

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti:Eli siis ainakaan varmaan ennen niikun kymmentä en olis paikalla, jos satun tuleen. Eli mistä mä niiku löytäsin teidät ja miten?
Manalasta meidät löytää 20:00 eteenpäin. Botta aukeaa 23:00, joten siinä paikkeilla tai sen jälkeen kaiketi siirrymme sinne. Nämä kaksi paikkaa ovat naapureita joten jos yhdestä mestasta ei löydy, toinen löytyy helposti.
Edith

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Edith »

AarneAnkka kirjoitti: Manalasta meidät löytää 20:00 eteenpäin. Botta aukeaa 23:00, joten siinä paikkeilla tai sen jälkeen kaiketi siirrymme sinne. Nämä kaksi paikkaa ovat naapureita joten jos yhdestä mestasta ei löydy, toinen löytyy helposti.
Eli mun kantsis ehtii sinne ennen kakskolmee siis, kun Manalan puolelta on varmaan helpompi löytää. Bluntly ja Lolita ovat ainoat paikalle ilmeisesti tulijat, joiden puhelinnumero mulla on, mutta toisaalta siellä on varmaan niin kova häly, etteivät helpolla kuulisi puhelimen sointia.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt se hemaiseva neito, joka haluaa mun asuntoon asumaan, lähti. Alan siis valmistautua meikkaamalla ja vetäisemällä hameen päälle, mutta sääriäni en ajele.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tuulenpuiska

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lolita kirjoitti:Nyt se hemaiseva neito, joka haluaa mun asuntoon asumaan, lähti. Alan siis valmistautua meikkaamalla ja vetäisemällä hameen päälle, mutta sääriäni en ajele.
Keikaus #2.
Edith

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ei hitto, nyt kun Lolitakin tulee, ni sit mäkin! Pieni pyöreä minä. Mut hitto kun ois vaalemmat säärikarvat. Toisaalta pakko pestä hiuksetkin, kun en ottanut hiustenpesuvarusteita tanssitunnille mukaan.

Mä etsin teidät jostain.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja kaakki »

No niin, nyt on uudelleen kirjauduttu.

Lähdössä baanalle mutta Glorian suuntaan, isot reggae-bileet. Katsotaan mitä yö tuo tullessaan..

Pitäkee kivvaa, Murut! :)
Edith

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hihii, mä olen ihan Gepardin-kuuntelufiiliksissä. Uusi ripsivärini toimii ja levitin itseeni jopa meikkipuuterin sijasta modernia meikkivoidetta (joku tosi ainutlaatuinen koostumus jmps.). Ja mä olen opintojen kanssakin aikataulussa. Vielä kymmenisen sivua luen ja sitten huulipunat ja liikennevälineeseen! Huomenna sitten rävellän kirjallisen osuuden.

Ja jokainen linjoilla oleva helsinginseutulainen mukaan vaan!
Edith

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vaativa ihmiskoe aiheesta "selvin päin baarissa" on suoritettu. Ei se jotenkin toimi näin. Mutta aina ei vain maistu.
Mulli75

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vihdoinkin omalla kämpällä. Rauhallinen kotielämä veti niin puoleensa että oli pakko poistua.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kotona mukavan ja vauhdikkaan illan jälkeen. Jätin Gepardin kokonaan katsastamatta ja keskityin runkkariseuraan alkuillasta aloittelemassa. Kiitokset vaan seurasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
huima

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja huima »

Jumalauta että patsy on kone. Siis tuossa on niin ihana nainen joka täyttää miehien unelmat myös tanssilattialla sheikkaamalla. Aivan ihanaa. Pakko tunnustaa kuitenkin että vanhalle miehelle noin aktiivinen yöelämä oli liian raisua - joten oli pakko palata kotiin näin ajoissa.

Tai sitten ei.

Paikallisella grillillä olivat taas iloisia nähdessään. Olivat ihmetelleet minne mies on kadonnut, kun ei ole viikkoihin näkynyt. Juteltiin siis mukavia ja muistivat vielä hyvin perustilauksen. Which is nice.

Ihania tyttöjä. Kyllä.

Kivaa jorata.

Pitäisi päästä taas klubbaamaankin. Ehkä pitäisi soittaa kaverille ja mennä sen luokse Lontoon liepeille vähäksi aikaa. Cyberdogista taas releitä ja sitten juoksemaan warehouseja läpi.

Nyt iltapalaa ja Hellacoptersia.

Herra olkoon tykönänne.
AarneAnkka

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kotiin palattu on. On juteltu hyvässä seurassa, syöty tartarpihvi, hytkytty Gebardin tahdissa ja parannettu yksi hikka. Ihan jees ilta. :ohyeah: Silti jostain jäi sellainen tosi kalsea fiilis... :?

Espoossa asuminen on siitä hanurista, että joutuu aina palaamaan himppeen etuajassa kun bussit eivät enää kulje.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Niba »

AarneAnkka kirjoitti:Kotiin palattu on. On juteltu hyvässä seurassa, syöty tartarpihvi, hytkytty Gebardin tahdissa ja parannettu yksi hikka. Ihan jees ilta. :ohyeah: Silti jostain jäi sellainen tosi kalsea fiilis... :?

Espoossa asuminen on siitä hanurista, että joutuu aina palaamaan himppeen etuajassa kun bussit eivät enää kulje.
Siideri vie takso tuo..

Imcredible evening..porukkaa valui paikalle kuin housuihi, epävirallisen laskennan mukaan paikalla 13 kityrunkvistia...
Lot of joy, nothin' just hide eway..
Osalle ruokaa nautinnon mukaan, paistettu maksa oli suberb..
Yläkertaan siirtyi vielä moni.. :P
Ge_pardi soittti tunnetuimmat linjalla Abba ja muut kasarit..
pää hiukka sekaisin, vielä nukuksii kait menee,..
aluksi kyseltiin Ylöjärven ihmeen numeroo ja kuulumisii, joten ylöjarvi kuuluviin äänesi..kiitos ettei shätti keskustelu mene ihan ala-kvartaaliin.
Pyyhin Netikettiin..
AarneAnkka

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

huima kirjoitti:Jumalauta että patsy on kone. Siis tuossa on niin ihana nainen joka täyttää miehien unelmat myös tanssilattialla sheikkaamalla. Aivan ihanaa.
Hän on varsinainen loton tuplajättipotti, ettenkö sanoisi. Onnenpekka se, joka hänet lopulta omakseen voittaa.
AarneAnkka

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti:Vaativa ihmiskoe aiheesta "selvin päin baarissa" on suoritettu. Ei se jotenkin toimi näin. Mutta aina ei vain maistu.
Harmiksemme emme voi etukäteen päättää milloin on hyvät fiilikset, ja milloin ei. No, parempi onni ensi kerralla. Toivottavasti iltasi ei kuitenkaan mennyt täysin puihin.
AarneAnkka

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Niba kirjoitti:Siideri vie takso tuo..
Säästän uutta autoa varten (!), ei ihan joka viikko viitsisi taksilla mennä... tosin tietty jos menee vetäisemään persaukset olalle niin omasta autosta ei ole mtään iloa - ellei se ole ihmeauto KITT joka ajaa itse kotiin. Kuten Kesseli taisi sanoa tuolla St. Urhossa.

BTW: Kaikki paikalla olleet saavat ottamani kuvat halutessaan.

P.S. olisin kyllä voinut yhdistää nämä kaikki kolme viestiä yhteen viestiin mutta en jaksanut. Älkää kysykö miksi olen hereillä tähän aikaan jos menin nukkumaan neljältä aamulla. En todellakaan tiedä.
Patz

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kiitos kauniista sanoista pojat, ihan tässä alkaa punastella... :oops:

Vaan kylläpä oli vaihteeksi kivaa sheikata sitä äässiä siellä tanssilattialla! Olisin ehdottomasti jäänyt pidempäänkin, jollei tänään olisi rankahko päivä. Ensin hyväntekeväisyyttä ja iltapäivällä sitten hakemaan karvaturria...

*niiaa*
AarneAnkka

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:ja iltapäivällä sitten hakemaan karvaturria...
Rapsuta hauvelia korvan takaa minunkin puolestani. Miten päädyit muuten nimenomaan brasilianterrieriin?
Patz

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:Miten päädyit muuten nimenomaan brasilianterrieriin?
Iso koira pienessä ruumiissa, kuten terrierit yleensäkin. Russeleihin (parson&jack) verrattuna sirompi ruumiinrakenne ja "helpompi" luonne. Se on aktiivinen ja väsymätön ja haluaa ottaa osaa kaikkeen ympärillä tapahtuvaan. Tyypillistä myös poikkeuksellisen voimakas kiintymys perheenjäseniin ja selkeä pidättyvyys vieraita kohtaan. Sopii myös isomman koiran kaveriksi (ehkä tulevaisuudessa ;)).
AarneAnkka

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

*muistaa* Ai niin, olisinhan voinut lukea tuon tuolta "kuin kissat ja koirat" -ketjustakin. :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaativa ihmiskoe tuli sitten suoritettua. Kolme baaria eikä tippaakaan alkoholia mennyt. En itseasiassa juuri edes huomannut ero niihin iltoihin, jolloin olen tuota tyhmennysjuomaa nauttinut. Baarina Manala oli käsittämättömän syvältä, mutta ruuan takia sinne voi joutua suoriutumaan toistekkin, maksa oli todella hyvää.

Bottalla en jaksanut edes kierrellä ja se bändikin oli aika vaisu, nuo finnshitshit on kuultu satoja kertoja paremminkin esitettynä. Nuoria naisihmisiä sielä kyllä keinutti persettä sanotaanko riittävästi. Lopulta orastava selkäsärky ja uni lähetti punaniskamme kotiakohti aikas aikaisessa vaiheessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin