Tammerfest 06

Info tulevista miiteistä
silsakenraali™

Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Järjestetään tällä viikolla keskiviikosta(huomisesta) alkaen kestäen sunnuntaihin. Tässä ketjussa saa ilmoittaa osallistumisestaan muillekin, jos asian tarpeelliseksi kokee.

Paikalla on tietty eturivin kansallisia esiintyjiä.
tonttu

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Minä ja Numba tulee ainakin keskiviikkona käymään katsomassa menoa, ukko menee aamusta töihin joten lähdetään ajoissa kotio.

Mie (numba) saatan perjantaina ja lauantaina notkua jossakin päin mutta lauantaian luokkakokous hillitsee menoa hivenen ja perjantain tappaa lauanai aamun muuttokeikka.
safi

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja safi »

Tarkoitus on ajella perjantaina Tampereen kautta kohti pohjoista, joten mahdollisuuksien rajoissa on myös pysähtyä tutustumaan menoon siellä päin. 1108 nyt on siis loistava tilaisuus vetää safia samalla nekkuun .. :lol:
1108

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja 1108 »

safi kirjoitti:1108 nyt on siis loistava tilaisuus vetää safia samalla nekkuun.
Huumoriksi tarkoitettu ketjuni meni osaan sakkia liian lujaa takaraivoon mutta se oli tosiaankin tarkoitettu kutsuksi Satyriconin keikalle. Mutta saa nykästä nekkuun jos törmäät, otan tikkarin mukaan varmuuden vuoksi.
safi

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja safi »

1108 kirjoitti:
safi kirjoitti:1108 nyt on siis loistava tilaisuus vetää safia samalla nekkuun.
Huumoriksi tarkoitettu ketjuni meni osaan sakkia liian lujaa takaraivoon mutta se oli tosiaankin tarkoitettu kutsuksi Satyriconin keikalle.
Äh mitä välii, mun mielestä se oli ihan helvetin viihdyttävää...
SikaMika

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tulen.

Tosin tuskin otan paljoakaan osaa itse festivaaleihin, en löytänyt mitään erityistä ohjelmatarjonnasta. Baarissa heilun ainakin torstaina ja lauantaina, tulkaa moikkaamaan ja taluttamaan taksiin!
isohaara

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kai tänään jonneen jotain, ehkä PiMMPpiä kuunteleen.
Perjantaina kuitenkin aivan varmasti Poets of the fallia katsomaan.
silsakenraali™

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Huomenna vois koukata väylällä. Perjantai kun on ainoa vapari. Olis pitkästä aikaa fiilis, et vois jaksaa herätä kaksin.
silsakenraali™

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Yritän pitää housut jalassa, mut on tuolla ulkona vaan niin upeita belloja et saas nähdä. Ajattelin lähteä autolla :shock:
RuNkkuTonttu

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Löytyisikö Tampereelta kenties (ilmaista) majapaikkaa?
killkill

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tää on todennäköisesti pyörimässä kuperkeikkaa Koskipuistossa Sangriapönttö kainalossa - tai sitten ei. Eli jos bongaatte erittäin tyylikkään klanipään suorittamassa itseohjattua akrobatiaa Tammerkosken viheriäillä rantanurtseilla, minä olen se viereinen kaveri.
silsakenraali™

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

silsakenraali™ kirjoitti:Yritän pitää housut jalassa, mut on tuolla ulkona vaan niin upeita belloja et saas nähdä. Ajattelin lähteä autolla :shock:
Lähdin autolla tosiaan juu. 1,5 km veljelle ja sitten kaksi kaljaa ihan vaan seuraksi. Veljen siippa alkoi kantamaan turkinpippuriviinasnapseja ja se oli sit siinä. Nyanssina mainittakoot, että Sahan tiskiltä joku nefroni pölli mun juuri ostamat kolma paukkua. Onneksi en löytynyt tyypiä, tilanne olisi voinut johtaa atakkiin.
isohaara

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja isohaara »

silsakenraali™ kirjoitti:Nyanssina mainittakoot, että Sahan tiskiltä joku nefroni pölli mun juuri ostamat kolma paukkua. Onneksi en löytynyt tyypiä, tilanne olisi voinut johtaa atakkiin.
:oops:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Äh miks mä en lukenut tätä aiemmin? Eilen oltiin ja jotenkin onnistuin ryömimään aamulla takaisin sinne leirintäalueelle..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tammerfest 06

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Apulanta ja Rasmus popitteli oikein kivasti, ihmiset oli ehanii, olut maukasta ja sitä oli riittävästi.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin