Ihanaa yleisurheilutreenausta taas, käykö torstai 20.7.?

Info tulevista miiteistä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Ihanaa yleisurheilutreenausta taas, käykö torstai 20.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mitäs sanotte tuosta? Viideltä Eltsun kentällä kaikkea kivaa kuten kuntopiiriä, keihästä, kuulaa, juoksua, pituushyppyä ja oikeiden urheilijoiden ihailua. Seiskan pintaan Stadikalle sitten uimaan.

Voisin tarjota jälkipelit residenssissäni eli tehdä ravitsevaa ruokaa väsyneille urheilijoille. Chili on bravuurini, mutta jos sen ainekset eli jauheliha, ruokaöljy, kidney-pavut, sipuli, chilijauhe, tomaattimehu/murska eivät jollekulle sovi, voin keksiä jotain muuta. Näihin treeneihin kannattaisi edes varovaisesti ilmoittautua, että osaan tehdä tarpeeksi ruokaa. Ja turha luullakaan, että voi tulla vain syömään! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihanaa yleisurheilutreenausta taas, käykö torstai 20.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

McJanne kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Voisin tarjota jälkipelit residenssissäni eli tehdä ravitsevaa ruokaa väsyneille urheilijoille. :wink:
Ruokaa? Count me in, count me in!
Jos treenaat meidän kanssa, saat ruokaa. :wink:
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Ihanaa yleisurheilutreenausta taas, käykö torstai 20.7.?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jeespoks, juu olen mukana.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihanaa yleisurheilutreenausta taas, käykö torstai 20.7.?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä vaikuttaa parhaudelta, koska omalla kohdellani on aina tiistaisin vakava ottelu, joskus maaottelu makkaroitten vakavalla saralla! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihanaa yleisurheilutreenausta taas, käykö torstai 20.7.?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pistän vakavasti harkintaan, ainakin uimisen. (Urheilu kun ei muuten ole bravuurini) ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihanaa yleisurheilutreenausta taas, käykö torstai 20.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Pistän vakavasti harkintaan, ainakin uimisen. (Urheilu kun ei muuten ole bravuurini) ;)
Me ei suoriteta ryppyotsaisesti, vaan pidetään hauskaa. Hei, mun liikuntanumero oli aina 8 ja silti olen mukana!
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihanaa yleisurheilutreenausta taas, käykö torstai 20.7.?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Keikaus kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pistän vakavasti harkintaan, ainakin uimisen. (Urheilu kun ei muuten ole bravuurini) ;)
Me ei suoriteta ryppyotsaisesti, vaan pidetään hauskaa. Hei, mun liikuntanumero oli aina 8 ja silti olen mukana!
Mulla 10, mutta mä olen lässähtänyt.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mutantti

Re: Ihanaa yleisurheilutreenausta taas, käykö torstai 20.7.?

Viesti Kirjoittaja Mutantti »

Keikaus kirjoitti:Me ei suoriteta ryppyotsaisesti, vaan pidetään hauskaa. Hei, mun liikuntanumero oli aina 8 ja silti olen mukana!
Sain nelosen lukion liikuntanumerokseni, mutta yritän huomenna vääntäytyä paikalle, koska olen nykyjjään reipas urheilijanuorukainen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihanaa yleisurheilutreenausta taas, käykö torstai 20.7.?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mutantti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Me ei suoriteta ryppyotsaisesti, vaan pidetään hauskaa. Hei, mun liikuntanumero oli aina 8 ja silti olen mukana!
Sain nelosen lukion liikuntanumerokseni, mutta yritän huomenna vääntäytyä paikalle, koska olen nykyjjään reipas urheilijanuorukainen.
Oletko joku vastasyntynyt vai uudestisyntynyt kityläinen? Meinaan vaan, että tunnistatko sä meidät vai et.
Kikkelis kokkelis.
ComeBack

Re: Ihanaa yleisurheilutreenausta taas, käykö torstai 20.7.?

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Paska juttu!!

Olisin halunnut urheilla ja paljastaa selluni stadikalla jokaikisen Kitinäläisen kuolattavaksi, mutta tänään en ehdi. Huomenna olisi ollut optimaalista, sillä mulla on vapaapäivä!! Eiks tätä vois siirtää huomiseksi? Pliiz, pieni pyytää?
Vastaa Viestiin