Lauantaina leffaan?

Info tulevista miiteistä
Edith

Lauantaina leffaan?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nyt olisi värikästä seuraa (ehhehee) tarjolla leffaan huomiseksi 15.7.

Minulla on Finnkinon alennuskuponki, jolla saa kaksi lippua 12 eurolla ja yksin mennessä pitäisi maksaa kymppi. Katsomaan esim. joko Punahilkka-piirrettyä tai Rakkaita rikkaita ystäviä?
Edith

Re: Lauantaina leffaan?

Viesti Kirjoittaja Edith »

McJanne kirjoitti:Ei Piraatit kelpaisi?
Kun en oo nähnyt sitä ykkösosaakaan. Ja Hesarissa sanovat ylipitkäksi yms. Että ei kelpaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantaina leffaan?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Haluaisin kyllä kovasti nähdä tuon Rakkaat, rikkaat ystävät, mutta en oikein osaa sanoa huomisesta. Etkös sinä Edith tule sinne Lintsille tai illemalla ulos meidän kanssa? Minä menen Lintsille ja jos jaksan pms:ltäni, niin lähden illalla ulos. Jos olen yltiösosiaalinen ja pirteä, käyn vielä sukuloimassa siinä välissä.

Mulla on kyllä sellainen alennuskortti, jolla saa leffalipun 5 eukalla per perse, 2 lippua per leffa, joten olisi hyvä, jos joku, jolla ei ole korttia tulisi sun kanssa.
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Lauantaina leffaan?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Keikaus kirjoitti:Etkös sinä Edith tule sinne Lintsille tai illemalla ulos meidän kanssa?
En mä Lintsille, mutta aattelin silleesti, et jos meen leffaan, niin sen jälkeen voisin tulla teidän seuraan yhdelle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantaina leffaan?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Nyt olisi värikästä seuraa (ehhehee) tarjolla leffaan huomiseksi 15.7.

Minulla on Finnkinon alennuskuponki, jolla saa kaksi lippua 12 eurolla ja yksin mennessä pitäisi maksaa kymppi. Katsomaan esim. joko Punahilkka-piirrettyä tai Rakkaita rikkaita ystäviä?
Minua kiinnostaisi molemmat leffat, mutta kun huomenna on se Lintsi-möte ja kissoja ei viitsisi jättää yksin ihan koko päiväksi ja jos sen hurvittelun jälkeen väsyttää...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantaina leffaan?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Etkös sinä Edith tule sinne Lintsille tai illemalla ulos meidän kanssa?
En mä Lintsille, mutta aattelin silleesti, et jos meen leffaan, niin sen jälkeen voisin tulla teidän seuraan yhdelle.
Kiva, sitten nähdään, jos jaksan liikkeelle.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Lauantaina leffaan?

Viesti Kirjoittaja brona »

Mä voin tulla seuraksi, molemmat pätkät käyp.
...
Edith

Re: Lauantaina leffaan?

Viesti Kirjoittaja Edith »

brona kirjoitti:Mä voin tulla seuraksi, molemmat pätkät käyp.
Kiva. Oisko se Rikkaat rakkaat ystävät klo 19 sopiva? Voitais nähdä vaikka kakskyt vaille seittemän tai jotain Tennispalatsin lippukassa-aulassa?
Vastaa Viestiin