Kitinän puolivakavat olympialaiset, äänestys päivästä

Info tulevista miiteistä

Milloin pidämme Kitinän olympialaiset?

Lauantai 5.8. (Ankkarock-päivä myös..)
1
8%
Lauantai 12.8.
4
31%
Lauantai 19.8.
8
62%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kitinän puolivakavat olympialaiset, äänestys päivästä

Viesti Kirjoittaja alja »

Vaola kirjoitti:Mä en ole treenannut koko kesänä yhtään, mutta tulen kyllä mieluusti kannustamaan, jos pääsen. Tai voinhan mä eukonkantoon osallistua, mutta tuskinpa kukaan jaksaa rumba-askelta minä selässään taittaa. 5.8 ei todellakaan sovi, muut saattaisivat jopa sopia.
ai onko tää näin vakava että pitää treenatakin? no en mä sitten voi tulla. enkä kyllä muutenkaan kun kanssakilpailijat nauraa mun tissien pomp pomp pomppimiselle koko sadan metrin matkan... :cry:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
silsakenraali™

Re: Kitinän puolivakavat olympialaiset, äänestys päivästä

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

alja kirjoitti:ai onko tää näin vakava että pitää treenatakin?
Ei suinkaan. Saahan sitä harjoitella, jos siltä tuntuu, mutta kukin tavallaan ja tasollaan. Ei tässä ole tarkoitus ketään nöyryyttää tai nauraa huonoille suorituksille. Moni on nuorena harrastanut jos jonkinlaista lajia, jotkut myös yleisurheilua. Jos vain löytäisitte edes yhden lajin, jota olis mukava pitkänkin ajan jälkeen kokeilla, niin olette lähellä sitä tarkotusta, jota nämä olympialaiset palvelevat. Yhtä lailla vaikkei urheilupohjaa oliskaan, niin vaikkapa tulevien EM-kisojen innostamana voi tulla paikanpäälle esimerkiksi työntämään kuulaa. Sen varmasti jokainen osaa tehdä loukkaamatta itseään.

Jos vain pääsen paikanpäälle, niin olisi tarkoitus järjestää myös jotain oheiskivaa, ja paikalle saa ja pitääkin tulla vaikkei lajeihin osallistuisikaan.
mustakikkeli

Re: Kitinän puolivakavat olympialaiset, äänestys päivästä

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kuten pelkäsinkin, jo pelkkä kilpailuasetelma tuntuu karkoittavan monia pois ja tuovan paikalle vain "kannustajia" (eli kaljankittaajia). Vaikka osallistumiseni on muutenkin epävarmaa, ei hotsita "kilpailu" pelkkien kannustajien silmäparien alla. Ehkä minunkin pitäisi ilmoittautua vain kannustajaksi? Hei jos tehtäisiin kaikki niin, mennään kaikki vaan istuksimaan Eläinpuiston urheilukentän laidalle?

Ei vaiskaan, mutta jospa sovittaisiin että voittaminen on sitten kiellettyä ja sitä tulee välttää viimeiseen asti?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän puolivakavat olympialaiset, äänestys päivästä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nyt onkin niin, ettei tuo 19.8. oikein sovi mulle muutamankaan asian takia. Sitäpaitsi silloin on Kontufestari, jossa esiintyy mm. Notkea Rotta ja Dave Lindholm ja epäilen muutamankin kityläisen haluavan sinne. Taidanpa yrittää sellaista, että panen ilmoittautumiset 12.8. päivälle ja katsomme sitten, tuleeko siitä mitään. Ja jos joku urheilija lukee tätä, voi sitten ilmoittautua sinne, jookos. Jos ei, voimme yrittää tunnelmallisia syyskuun kisoja..
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin