Turkuun tai Tampereelle?

Info tulevista miiteistä
RuNkkuTonttu

Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Nyt alkaa pikku hiljaa kyllästyttämään tämä Helsingin meno ja olen vakavissani ajatellut hypätä joka Tampereen tai Turun junaan huomenna (tai miksei tänä iltana)

Löytyykös kummastakaan kaupungista halukasta opasta kaupungin nähtävyyksiä esittelemään? Majapaikkaa ei välttämättä tarvitse tarjota, jos vaan Osuuskaupan hotelleista löytyy tilaa. Ja jos muita stadilaisia olisi lähdössä, niin mukaan vaan...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Baari-innosta en tiedä. Ehkä huomenna on fiilis eri. Nyt kuitenkin keskityn rentoutusoluisiin ja otan iisisiti. Toki tarjoan moiset jos kylään päätät tulla.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
SikaMika

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lähden kyllä huomenna piipahtamaan Turussa, mutta musta ei taida olla pahemmin ryyppyseuraksi. Joko olen illan selvinpäin muussa seurassa tai sitten palaan juopottelemaan luu kourassa takaisin Helsinkiin iltasella. Mä olen puolestani saanut yliannostuksen kantakaupungin ulkopuolisesta elämästä vähäksi aikaa!
Sinkkumatti

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Älä nyt ainakaan turkuun eksy. Se on niin persekylä ulkopuoliselle, ettei mitään rajaa. Tampere on aina varma veto.
Sudenhenki

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Sinkkumatti kirjoitti:Tampere on aina varma veto.
Sama asia huomattu.
SikaMika

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sinkkumatti kirjoitti:Älä nyt ainakaan turkuun eksy. Se on niin persekylä ulkopuoliselle, ettei mitään rajaa. Tampere on aina varma veto.
Turku on leikkikenttänä kieltämättä haasteellinen. Noista kahdesta suosittelen minäkin Tamperetta. Sorry vaan kaikki turkulaiset... :)
RuNkkuTonttu

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Turku skipattu neuvojenne mukaisesti. Ekä sitä huomenna hypätään Tampereen junaan kunhan ole herännyt. Ja jos Ilveksestä löytyy tilaa... Nyt Manselaiset miittiä pystyyn.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Sinkkumatti kirjoitti:persekylä ulkopuoliselle
Yllättävän rajusti on tätä kompattava. Joku viisas joskus sanoi: "Turku niin vitun hyvä paikka, turussa viihdyt satavarmasti.... kunhan oot turkulainen"

Onneksi on on kuitenekin syntynyt turkulaiseksi. Sitä pärjää täällä, ja kun Helsinkiläiset ja Tamperelaisetkin ovat niiiiin maan perkeleen avoimia, ystävällisiä ja ulospäinsuuntautuneita, eivätkä yhtään katsele nenänvartta pitkin, niin johan on hyvä olla. :roll:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Sinkkumatti kirjoitti:Älä nyt ainakaan turkuun eksy. Se on niin persekylä ulkopuoliselle, ettei mitään rajaa.
SikaMika kirjoitti:Turku on leikkikenttänä kieltämättä haasteellinen.
Paaaskapuheita, asennevammaa.
Mojo kirjoitti:... kunhan oot turkulainen
Ei ees tarvi olla!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
1108

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sinkkumatti kirjoitti:Älä nyt ainakaan turkuun eksy. Se on niin persekylä ulkopuoliselle, ettei mitään rajaa. Tampere on aina varma veto.
:komp:
Rouva Pupu

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Älä nyt ainakaan turkuun eksy. Se on niin persekylä ulkopuoliselle, ettei mitään rajaa. Tampere on aina varma veto.
:komp:
Dildoa perseeseen vääräuskoisille!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lapitii kirjoitti:
Mojo kirjoitti:... kunhan oot turkulainen
Ei ees tarvi olla!
Mä oletin et tietäisit turkulaisuuden olevan mielentila. Eikä mikään paikkaan sidottu syntymä, kasvatus tjms. Nih!!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Sudenhenki

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Rouva Pupu kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Älä nyt ainakaan turkuun eksy. Se on niin persekylä ulkopuoliselle, ettei mitään rajaa. Tampere on aina varma veto.
:komp:
Dildoa perseeseen vääräuskoisille!
Lepra oli muuten ihan kiva paikka. :)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mojo kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Mojo kirjoitti:... kunhan oot turkulainen
Ei ees tarvi olla!
Mä oletin et tietäisit turkulaisuuden olevan mielentila. Eikä mikään paikkaan sidottu syntymä, kasvatus tjms. Nih!!
Niin no, onhan se vähä niinnii... Alkuperäsenä ajatuksena oli, että voin olla Turussa asuva hämäläinen, mutta en silti ikinä turkulainen.

Runkkikselle tiedoksi kohteen arvontaa suorittaessa, että Treen aamu sarasti tänään sateisena, mutta taitaa se tuosta kirkastua.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Yhdyn rajusti Turun haukkujiin. Tämä kaupunki näivettää ja vie voimat, byrokratia ja omakehu ovat vertaansa vailla ja sisäänpäinlämpeävyys suorastaan ristisiittoista. Vittu mä en jaksa!

Sori Runkun ihqketjun sivuraide, hauskaa Tampereen matkaa. Siellä mä olen aina hyvin viihtynyt vieraanakin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
mustakikkeli

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Emmä osaa sanoa, en kovin montaa turkulaista tunne. Yksi entinen työkaveri puhui aika hassusti, ja lopulta selvisi että se oli Turusta kotoisin. En ollut sen kanssa kovin läheinen ystävä, mutta emme myöskään olleet koskaan nokkapokkasilla.

Tamperelaiset kollegani olivat puolestaan sellaisia vieraanvaraisia ja avoimia hauskuuttajia, joiden kanssa tuli heti hyvin juttuun. Kovia olivat myös vetämään viinua ja pettämään (ex-)vaimojaan. Niin ja jostain syystä he kertoivat jatkuvasti Turku-aiheisia vitsejä.

Kaikki syntyperäiset hesalaiset ovat Mun Kavereita.
aimohaiku

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mä olen turistina Turussa ja mulla on tällä hetkellä todella tylsää. Taidan lähteä kohta tarkistamaan kaupungin baareja...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

aimohaiku kirjoitti:Mä olen turistina Turussa ja mulla on tällä hetkellä todella tylsää. Taidan lähteä kohta tarkistamaan kaupungin baareja...
Ehkä voisin opastella moisessa operaatiossa. Baari ei meinaan tänään tunnu ihan väärältä ajatukselta.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
1108

Re: Turkuun tai Tampereelle?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Melnais kirjoitti:Yhdyn rajusti Turun haukkujiin. Tämä kaupunki näivettää ja vie voimat, byrokratia ja omakehu ovat vertaansa vailla ja sisäänpäinlämpeävyys suorastaan ristisiittoista. Vittu mä en jaksa!
Mel, olenko ikinä sanonut että olet ihQ?

:h:
Vastaa Viestiin