Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Info tulevista miiteistä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Niba »

brona kirjoitti:Kiitos ja kumarrus Patz! Mulla oli kivaa. Sulolle rapsutus.

"Mä en muuten tule olemaan sun lapsiesi äiti." Kops. Tätä mä tulen käyttämään.
Minkähän näköisiä niistä tulisi?
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kiitoksia patsyliini. Oikeen mukavat kinkerit ja kiva kämppä! Tarjoilukin oli ihan mainiota. Oikeastaan mikään muu ei jäänyt vituttamaan kuin se, miten paljon kusipäistä paskaa AA jaksoi livenä kuunnella. Taidan sittenkin olla aika amatööri vittuilussa.

Ja angita, olisi se kyllä ihan mukavaa että edes kysyisit ensin ennen kuin vedät puolikkaan salmarin joka ei sinun ole. Juoppo.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kiitos patz,oli hyvät pidot! Seura,kämppä,ruoka ja Sulo oli just bueno :)
Hämis kiittää ja suosittelee <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
prosessi

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Juh, hauskaa oli loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:Kiitoksia patsyliini. Oikeen mukavat kinkerit ja kiva kämppä! Tarjoilukin oli ihan mainiota. Oikeastaan mikään muu ei jäänyt vituttamaan kuin se, miten paljon kusipäistä paskaa AA jaksoi livenä kuunnella. Taidan sittenkin olla aika amatööri vittuilussa.

Ja angita, olisi se kyllä ihan mukavaa että edes kysyisit ensin ennen kuin vedät puolikkaan salmarin joka ei sinun ole. Juoppo.
Jatka manala vain näitä raporttejasi tapahtumista. Eli siis hileet bileet, ilmeisesti kun näin aikaisin päätttyivät?
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Eli siis hileet bileet, ilmeisesti kun näin aikaisin päätttyivät?
No sanotaan näin, että mä taisin olla niitä vähiten hiiltyneitä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Eli siis hileet bileet, ilmeisesti kun näin aikaisin päätttyivät?
No sanotaan näin, että mä taisin olla niitä vähiten hiiltyneitä.
Kiitos, näin vasta jälkikäteen.
Pyyhin Netikettiin..
AarneAnkka

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ma kiitamma mahtavista grillailubileistä, kumarrus Patzin suuntaan. Tämä oli hauskaa. En tullut tosin juoneeksi yhtään jäistä margaritaa, joten joko missasin jotain tai mainonta oli harhaanjohtavaa. :o Tapahtui myös peräti kaksi maailmaa pienentävää kohtaamista. Häkellyttävää.

Napsin siellä vähän kuvia. Jos joku paikalla olleista haluaa niitä, heittäköön privalla.
Herra Manala kirjoitti:miten paljon kusipäistä paskaa AA jaksoi livenä kuunnella.
Ei tuntunu missään.... ööm.. itse asiassa en edes tiedä mihin mahdat viitata. :? Se mitä siellä olosi aikana todistit, sehän oli vaan läppää.
MarthaFocker

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mulli75 kirjoitti:
Ai niin ja Martta sun lasit jotka unohdit sinne niin SikaMikasta otettiin hyviä kuvia sun lasit päässä.
Eipä ole ensimmäinen kerta. Olisitten nyt edes keksineet jotain perinteikästä "SikaMikasta otettiin hyviä kuvia sun lasit alapäässä". Tai jotain!!!

Niin, mutsiläppä on mun osa mun ennaltaehkäisevää takertumisenestopuhetta miehille.

Kiitos Patz juhlista!
Patz

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Patz »

Siivosta päätellen ihan hauskaa oli. Muutama muistiinpano näistäkin juhlista itselle jäi. Kaikille osallistuneille: kiitos ja anteeks!
SikaMika

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mulli75 kirjoitti:Pari hyvää läppää kuulin täälläkin, ketkä muistaa sanoneensa seuraavat lauseet ?

"Tässä porukassa on helppo päteä tyhmemmilläkin jutuilla."
Muistan sanoneeni. Niillä tarkoitin tietenkin muiden juttuja. Omani - kuten yo. läpästä huomaa - ovat aina timanttia.

Kiitos vielä kerran emännälle + vieraille kemuista, erikoiskiitos kuskeille (Brolli ja Muna). Oli hauskaa olla hauska.
Herra Manala

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Ei tuntunu missään.... ööm.. itse asiassa en edes tiedä mihin mahdat viitata. :? Se mitä siellä olosi aikana todistit, sehän oli vaan läppää.
No mahdan varmaan viitata siihen koko illan jatkuneeseen bashaukseen, missä kaikki ominaisuutesi habituksestasi aina sosiaalisiin taitoihisi asti haukuttiin ala-arvoisiksi ja verrattiin siihen, miten kaikki muut paikallaolevat miehet ovat ihan toista maata.

Ihan kiva hei jos oli vaan läppää - siis koko illan kestänyttä sellaista - mutta muut kyllä olivat aika vaivautuneita puolestasi ja ihmettelivät miten jaksat kuunnella / pystyt kuuntelemaan moista itsetuntoa systemaattisesti murjovaa sontaa tunti toisensa perään. Varsinkin kun se tulee ihmiseltä joka on kuitenkin tavallaan läheinen. Ei siis mitään kovin mukavaa läppää kuunnella kenenkään paikallaolleen puolesta.

Mutta en mä sano että se sun syysi olisi. Kyllä se kusi on jonkun toisen päässä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kiitokset kaikille ja Patzille anteeksipyynnöt seinästä, my Rice Krispies told me to do it. Tosin vain kirkkovene on mun tuotosta. Mukavaa oli ja monet kerrat sai nauraa melkein pissat housuissa.

Olen Manalan kannalla, AA kesti pikkusen enemmän kuin olisi pakko, mutta tyylillä. Toivottavasti oli kuitenkin hauska ilta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ah. Kyllä varmistuu vain kaNta miittaamisen suhteen. Juodaan toisten viinaa ja vittuillaan perse ruvelle. Ihan liikaa houkutuksia käyttää luuvitosta, ei kiitos siis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tääkin kiittää kaikkia paikalla olleita seurasta. Oli kivaa ja mukavaa. Pyydän myös anteeksi jos olen käyttäytynyt sopimattomasti, en kylläkään muista sellaista mutta juodun viinan määrä oli sen verran runsas etten ihmettele jos olen jotain unohtanut. Erityismaininta tietysti illan emännälle. Mukavaa, että petipaikkakin järjestyi ilman ennakkovarauksia. Erityisen ihana koti sulla (joskin sijainniltaan liian keskellä ei mitään mulle mutta sehän ei muuta asiaa mihinkään).

Ja vieläkin huokasuttaa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
safi

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja safi »

Rouva Pupu kirjoitti:Ah. Kyllä varmistuu vain kaNta miittaamisen suhteen. Juodaan toisten viinaa ja vittuillaan perse ruvelle. Ihan liikaa houkutuksia käyttää luuvitosta, ei kiitos siis.
Harvemmin niissä kuitenkaan suoraan vittuillaan. Leiriydytään siihen omaan porukkaan ja hankaliksi tiedetyt kierretään kaukaa, niin ei sitten satu sellaisia ei toivottuja välikohtauksia. Patsylin bileissä ei kai kiertäminen ja välttely ihan onnistunut, koska kyseessä on kuitenkin koti ja siitä syystä pieni tila. Näin siis veikkailen hurjalla kahden miitin kokemuksella.

Villi arvaus, että se enemmän possua, kuin naista muistuttava akka on aukonut AA:lle turpaansa ja tietysti ensin vetänyt rohkaisuksi Manalan salmarit. Happamia ovat, sano kettu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

safi kirjoitti:...
:h:

Repeilen. Sä sanot mun ajatukset ääneen täysin sensuroimattomina useammin kuin uskotkaan.

Edit: Tää olisi varmaan pitänyt sanoa jossain muussa ketjussa. Nyt tulee vielä väärinkäsityksiä, mutta olkoon.
Viimeksi muokannut Lolita, 27.08.2006 22:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mulli75 kirjoitti:Pari hyvää läppää kuulin täälläkin, ketkä muistaa sanoneensa seuraavat lauseet ?

"Tässä porukassa on helppo päteä tyhmemmilläkin jutuilla."

"Mä en muuten tule olemaan sun lapsiesi äiti."
Unohdit parhaan:

"Mä luulin että ne oli mun kädet! :shock:"

Niijoo ja kivaa muuten oli. :)
Leppoisaa chillailua, hyvää läppää ja maittavat grillieväät.

Emän-näl-le kii-tos!

Se yks nyt tosiaan rusikoi AAnkkaa enemmän kuin olisi ollut aiheellista, mutta tuskin hirveiden kilarien vetäminen olisi ollut oikea ratkaisu. Näytti menevän sujuvasti yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos aiheuttamatta mitään reaktiota.
Geetzu

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:-- Ei siis mitään kovin mukavaa läppää kuunnella kenenkään paikallaolleen puolesta.
Kukaan muukaan ei sitten älähtänyt? Vasta nyt täällä. Hassut...
prosessi

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:-- Ei siis mitään kovin mukavaa läppää kuunnella kenenkään paikallaolleen puolesta.
Kukaan muukaan ei sitten älähtänyt? Vasta nyt täällä. Hassut...
Vaikea umpikännissä olevalle on älähtää, ainakaan niin että se mitään auttaisi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä yritin vähän jotain hienotunteisesti, mutta ei oikein onnistunut. Tosin sain omille korvillenikin sellaista juttua, että maku suussa ei ollut paras mahdollinen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:Mä yritin vähän jotain hienotunteisesti, mutta ei oikein onnistunut. Tosin sain omille korvillenikin sellaista juttua, että maku suussa ei ollut paras mahdollinen.
Ok... :?
Kunhan kysäsin.
Herra Manala

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Kukaan muukaan ei sitten älähtänyt? Vasta nyt täällä. Hassut...
Tieksä, ihan oikeesti ainakin itse ajattelin Patsia ja sen naapureita, ja siksi en sanonut rumasti. Ja kauniisti yrittäen mitään tulosta ei syntynyt. Nimittäin jos olisin sanonut ilkeästi - minkä meinasin kyllä pariin otteeseen tehdä - niin sitä kohteeksijoutuneen raivokohtausta ei olisi jaksanut kuunnella kukaan. Nytkin desibelirajat jo paukkuivat punaisen puolella, vaikka kyseessä oli lähinnä monologi eikä dialogi.
Geetzu

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:...
Joo, tiedän itsekin tuollaisen tyypin. Ihan hyvä tuttu. Jostain syystä se aina on tervetullut kemuihin, vaikka kaikki tietävät miten ilta päättyy. Sangen ikävää.
1108

Re: Grillailua ja chillailua, jäisiä margaritoja...

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:Vaikea umpikännissä olevalle on älähtää, ainakaan niin että se mitään auttaisi.
Oisitte ottaneet senkan nenästä ja muiluttaneet pihalle.
Vastaa Viestiin