Raveihin

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Raveihin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yleisurheilu, grillaus, uinti ja huvipuistot on jo nähty; nyt tehrään miitti Vermoon. Niin moni on jäänyt kokonaan vaille tätä elämystä, joten mikseipä päästä ravi-neitsyydestään eroon Kityläisten kanssa? Pelaaminen on hauskaa, ja siitähän voi jopa tienata jotain. Kimppaveevitoset vetämään!

Muutama "asiantuntija" kityläisistä löytyy, jotka tarvittaessa neuvovat varmasti kuponkien täytössä jne.
Ryyppäysreissuksi tätä ei kannata tehdä, hinnat ovat totaalisen pilvissä siellä. Keskitytään siis totolappujen täyttämiseen ja hevosten ihailuun.

Vermossa on ravit joka keskiviikko alkaen klo 18:30.

Ehdottakaa mikä päivä mennään?
Sudenhenki

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Saat ampua mua reiteen, mutta mihinkään helvetin raveihin en tule.
ninnithequeen

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sudenhenki kirjoitti:Saat ampua mua reiteen, mutta mihinkään helvetin raveihin en tule.
Pöhkö!

Kaikkea pitää kokeilla. Moni kaveri on pitkin hampain lähtenyt mukaan ja seuraavalla viikolla jo ihan innoissaan että "kai me mennään tänäkin keskiviikkona pelailemaan" :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Saat ampua mua reiteen, mutta mihinkään helvetin raveihin en tule.
Pöhkö!

Kaikkea pitää kokeilla. Moni kaveri on pitkin hampain lähtenyt mukaan ja seuraavalla viikolla jo ihan innoissaan että "kai me mennään tänäkin keskiviikkona pelailemaan" :)
Olis nyt sitten edes joku joka tietää ravihevosten kunnosta mitään ja mieluummin mielentilasta?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Olis nyt sitten edes joku joka tietää ravihevosten kunnosta mitään ja mieluummin mielentilasta?
Kyllä mä aika tarkasti seuraan noita tuloslistoja, jotta vähän voi vinkkiä antaa ;)
Bliss

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vermossa ei ole kivaa. Luuhasin siellä ihan liian usein kun vielä omistin ravihevosen peräpuolen :?
ninnithequeen

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Vermossa ei ole kivaa. Luuhasin siellä ihan liian usein kun vielä omistin ravihevosen peräpuolen :?
Mitämitä, tuollaisesta et olekaan kertonut :o

Kerro toki lisää, mikä oli hevonpersiin nimi?
mustakikkeli

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Mä voisin ottaa mukaan yhden kaverini joka on harrastanut ravivedonlyöntiä puoliammattilaisena teini-ikäisestä. Jos lyö vetoa samoista kohteista kuin se, voittaakin paljon todennäköisemmin kaikennäköistä. Äijä tuntuu tietävän kaikenlaista yksittäisistä hevosista, niiden kunnosta, menestymisistä ja potentiaalista, pitää itsellään tarkkoja taulukkoja jne.

Tosin ongelmaksi muodostuu se että minulle kyllä riitti se yksi Vermo-keikka. Ei oikein iskenyt, vaikka olutta pari menikin ja arska paistoi. En tajunnut homman hienoutta silloin. Mutta menkää te muut ihmeessä, ehkä se avautuu.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Tää on mukana, jepu jee. Aina ravit maistuu! Ja näin hyvässä seurassa, kyllä. Päättäkäähän sopiva keskiviikko, sitten kopistelemaan radan varteen. Hop!
Angita

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mä oon ollu exän kanssa niiin monissa raveissa, et kaikki on nähty ja koettu. Ei mitään uutta auringon alla.
ninnithequeen

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä arvasin että Kaakkiin voi luottaa :D

Ja eiköhän se Elppakin hevosihmisenä mukaan tule.

Ensi keskiviikko ei käy, mulla on ratsastuspäivä.
mustakikkeli

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pahus nyt pistitte pahan. Jos kaakkikin menee....?
ninnithequeen

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustakikkeli kirjoitti:Pahus nyt pistitte pahan. Jos kaakkikin menee....?
Onhan siellä aika paljon kaakkeja :lol:
Sinkkumatti

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Se Lolitan ehdottama strippibaarimiitti kuulosti kyl paljon paremmalta.
Mulli75

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sinkkumatti kirjoitti:Se Lolitan ehdottama strippibaarimiitti kuulosti kyl paljon paremmalta.
Yhteistä tapahtumille: molemmissa lämmin ja täysverisiä, rahaa menee mutta sitten se voitto mahdollinen vain toisessa tapahtumassa. Kannattaa miettiä mihin rahansa työntää.

Pääsisin raveihin katsojaksi varikolle, jos sukulainen on hevostelemassa siellä. Täytyy miettiä joskus.
segma

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja segma »

Voi köyhä kekkonen, luulin jo että oltais lähetty jonneki reivaamaan. :(
ninnithequeen

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:Pääsisin raveihin katsojaksi varikolle, jos sukulainen on hevostelemassa siellä. Täytyy miettiä joskus.
Kyllä sinne tallialueelle pääsee nykyään muutenkin.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä voisin kans ehkä tulla. Sitäpaitsi Vermoon pääsee ilmatteeks sieltä tallialueen kautta kun sanoo vaan koodisanan "tulin ostamaan porkkanoita".
Herra Manala

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Manala on koska tahansa valmis lähtemään kunnon raveihin!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Raveihin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Juu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin