Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Info tulevista miiteistä
Bliss

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti: Sitä mä vaan mietin, että miten on mahdollista, että jokainen läks miitistä pienemmän kassin ja paksumman lompakon kans kuin tullessa...
Paitsi mä :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti: tyynysotaa ja painia pelkän Shangrijan voimin. Sit me mentiin yhdessä suihkuun,
Arvasin.
IhQua.
Pikkarit siis saa ja pitääkin lähettää minulle.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
swirl

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Suuret kiitokset osallistuneille, olipas oikein mukavaa. Ja erityinen kiitos bronalle maailman mageimmasta nahkarotsista. Olispa jo syksy, niin pääsisin käyttämään sitä. Ja niitä Vaolan punaisia saappaita.

Ja nyt kaikki sitten tekemään heräteostoksia, jotta voidaan tehdä tämä uudestaan 8)
ninnithequeen

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ens kerralla mä oon mukana kans.

Myytävää ei tosin oo paitti lastenvaatteita :roll:

Geetzuuuuu....?
swirl

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bronalta muuten jäi valkoinen twinsetti tänne.

Piirakkaohje löytyy blogistani, paikalla olleet saavat osoitteen pyytämällä.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja brona »

swirl kirjoitti:Bronalta muuten jäi valkoinen twinsetti
Kappas. Uffillehan se oli menossa, joten sille saa tehdä ihan mitä vaan. Vaikka antaa Silppurille, on siinä ihq kisu.

Dementikko-edit:
Kiitos Swirl miitin emännöimisestä ja mokkatakista :D
Kaikille kiitos loistavasta seurasta.
...
Bliss

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kiits kaikille seurasta, oli kiva nähdä
Lisäksi Camillalle suurkiitos astioista, setti karttuu! Ja Lolitalle housuista sekä bronalle hepenistä, ukko ei kuollut nauruun ;)

Sekä tiettykin iiiiso kiitos swirlille emännöinnistä. Jouduin tekemään kotona KAKSI piirakkaa, maistui meinaan isännällekin :P
SikaMika

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ai oli Blisskin paikalla? No höh, olisin voinut tulla vaikka muka hypistelemään jotain kivaa kesämekkoa itselleni! :wink:

Voisiko tuollaista samanlaista kirppishässäkkää kuvitella käännettäväksi meille miehille, vai onko sellainen liian homomaista? Ei mua kenenkään rievut kiinnosta paskan vertaa, mutta omat kaappini pursuavat kaikkea menneiden talvien scheissea, joita olen liian pihi heittämään poiskaan. Voisi kai siellä kaupata muutakin kuin lumppuja, nörtit voivat tyrkyttää halvalla toisilleen jotain Windows95-romppujaan ja amisspedet romuautojaan ja vähän käytettyjä wunderbaumejaan. Vahvimmat vie parhaat päältä ja kaikki juovat olutta hauskaa pitäen, Gattaca kiukuttelee amish-kostyymissaan mualiman mänöä. Hyvä idea. Ihmekös, kun oli omani.
ninnithequeen

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SikaMika kirjoitti:Voisiko tuollaista samanlaista kirppishässäkkää kuvitella käännettäväksi meille miehille, vai onko sellainen liian homomaista? Ei mua kenenkään rievut kiinnosta paskan vertaa, mutta omat kaappini pursuavat kaikkea menneiden talvien scheissea, joita olen liian pihi heittämään poiskaan. Voisi kai siellä kaupata muutakin kuin lumppuja, nörtit voivat tyrkyttää halvalla toisilleen jotain Windows95-romppujaan ja amisspedet romuautojaan ja vähän käytettyjä wunderbaumejaan. Vahvimmat vie parhaat päältä ja kaikki juovat olutta hauskaa pitäen, Gattaca kiukuttelee amish-kostyymissaan mualiman mänöä. Hyvä idea. Ihmekös, kun oli omani.
Hei tää on ihan loistava idea! PS-pelejä löytyy täältäkin jos joku vaan ottaa. Ja kaupatkaa Gattacalle sitte niitä oikeita vaatteita. Minäkin voisin harventaa tuota ukon vaatepaljoutta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Olisko jollain miehekkäällä bodarillla aNtaa JockStrap jossa vielä hänen hajunsa?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti:Olisko jollain miehekkäällä bodarillla aNtaa JockStrap jossa vielä hänen hajunsa?
Päivän reps :rofl:
Sinkkumatti

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

SikaMika kirjoitti: onko sellainen liian homomaista?
On. Tosimies käyttää vanhat vaatteet loppuun remonttihommissa, heittää ne roskiin tai unohtaa kaverin luo saunailloissa.
silsakenraali™

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: onko sellainen liian homomaista?
On. Tosimies käyttää vanhat vaatteet loppuun remonttihommissa, heittää ne roskiin tai unohtaa kaverin luo saunailloissa.
Mites kuinka sijoittuu tolla homo-asteikoilla se, että aion seuraavalla kerralla tunkea vanhoja lumppujani veljen muijan kirppispöytään? Tämä rinsessasyndrooman riivaama neiti käy varmaan kerran kuussa myymässä kerran käytettyjä Miss60:ään vain ostaakseen uudet ja käyttääkseen niitä sen yhden hetken - luonnon kiertokulkua, jonka vanhempansa auliisti kustantavat.
ninnithequeen

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Sorry Lolita kun pyrin iholle, mut en kyl kadu sitä pätkääkään! :P
:pics:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti::pics:
Ehei! Mä vaalin tätä muistoa vain sydämessäni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

silsakenraali™ kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: onko sellainen liian homomaista?
On. Tosimies käyttää vanhat vaatteet loppuun remonttihommissa, heittää ne roskiin tai unohtaa kaverin luo saunailloissa.
Mites kuinka sijoittuu tolla homo-asteikoilla se, että aion seuraavalla kerralla tunkea vanhoja lumppujani veljen muijan kirppispöytään? Tämä rinsessasyndrooman riivaama neiti käy varmaan kerran kuussa myymässä kerran käytettyjä Miss60:ään vain ostaakseen uudet ja käyttääkseen niitä sen yhden hetken - luonnon kiertokulkua, jonka vanhempansa auliisti kustantavat.
Vastaus kysymykseesi: veljesi muija on ihan täysi homo.

Kaikilla tuntuu olevan tarve päästä romppeistaan eroon, mutta kellään ei tunnu olevan tarvetta/halua ostaa niitä. Ehkä sittenkin vain tilataan tätä TosiMiesten miittiä varten pelkkä sekajätelava. Oma pullo mukaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vaola kirjoitti:Joten VÄHÄNKÖ oli siistiä kun sain esitellä tytöille kuinka monta eri variaatiota niistä pinkeistä vaatekappaleista pystyi nukelle muokkaamaan!!!!

P.S. Tytöt olivat samaa mieltä ku mä olin muksuna: Se kombinaatio missä se puuhka kiedotaan nuken hiuksiin, on ihan dorkan näköinen... 8)
Se taisi olla se Barbie, jonka mä sain 12-vuotiaana joululahjaksi. Aika pian sen jälkeen lakkasin kehtaamasta leikkiä barbeilla. Mutta ne vaatteet oli ihanat, niistä sai vaikka minkälaisia yhdistelmiä. Se puuhka hiuksissa on 80-lukua, kunnon karvalakki :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Tyttöjen kirpparimiitti la 12.08.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Helouhelou! Tämäkin kiittää kirppismiittiin osallistujia! Mun kamat on tosin vielä Swirlillä, joten en pääse tepastelemaan uusilla popoilla. Kaulahuivin ja villatakin aika ei onneksi ole vielä :)
Piirakkaa aijon tehdä heti tällä viikolla. Sen verran hyvää se oli. Shargrilaan en hetkeen koske, vaikkei päätäkään kovasti sunnuntaina pakottanut!
Vastaa Viestiin