Oulumiittihäppeninki - junou

Info tulevista miiteistä
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niinkuin jo aiemmin epäilin, koskaan ei tule tilannetta että kaikki pääsevät paikalle. Son nyt vaan hyväksyttävä sitten se. Jos kokoonnuttas vähän ahkerammin hei.
segma

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja segma »

Minulle ainoa "en nyt ehkä just välttämättä" -päivä on ens lauantai. Muutoin varsin vapaata edelleen. Sysään vastuuta muille. :FAK
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voi kai sitä ny nähä pienemmällä porukalla vaikka perjantaina ja nähä uudestaan joskus toiste jos ei kuole ensin. Vittu. Tai voin mää vetää ens viikonloppunakin kalsarikännit taas, se on jotenkin mun juttu nääs!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Mites 15.pvä perj?
Älä nyt sinä ainakaan niitä perkeleen perjantaita ehdottele, alan epäillä että mua ei haluta mukaan! ;)

Beddis kyllä nyt omistautuu asialle yllättävän ihailtavasti! Eiköhän sitä tässä talvella taas ahkerammin näkystellä kaikki, aika ahkeria oltiin viime talvenakin. (Tuli mieleen uusivuosi jolloin oli ihan törkeän kivaa! sekin tosin pienemmällä porukalla.) Ollaan kesällä niin hajalla...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Mites 15.pvä perj?
Älä nyt sinä ainakaan niitä perkeleen perjantaita ehdottele, alan epäillä että mua ei haluta mukaan! ;)

Beddis kyllä nyt omistautuu asialle yllättävän ihailtavasti! Eiköhän sitä tässä talvella taas ahkerammin näkystellä kaikki, aika ahkeria oltiin viime talvenakin. (Tuli mieleen uusivuosi jolloin oli ihan törkeän kivaa! sekin tosin pienemmällä porukalla.) Ollaan kesällä niin hajalla...
Joo, ihan rikki. Eikäkö minähän olen ilmoittanut ajat sitte että 16.pvä la olen Hailuodossa. Enhän mää ny ilman sua mihinkään ees osaa lähtee :) Mut se on kyllä tosiasia että onhan se perjantai parempi päivä juhlia, koska vittumaista maanantaina mennä töihin tai muihin velvollisuuksiin kauheessa darrassa jos lauantaina tullu törpöteltyä!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Enhän mää ny ilman sua mihinkään ees osaa lähtee :) Mut se on kyllä tosiasia että onhan se perjantai parempi päivä juhlia, koska vittumaista maanantaina mennä töihin tai muihin velvollisuuksiin kauheessa darrassa jos lauantaina tullu törpöteltyä!
no SE! En mä mitään tuommoisista tiedä, vaikka onhan mulla nyt pari kertaa ollu seuraavan päivän iltana pää kipeä ja vähän hontelo olo. Oletko sä siis nyt tämän viikon jo hämiksessä? Ootko menny jo vai milloin meet? Näyttää muuten siltä että mulla ei ookaan la töitä tällä viikolla koska koululaisilla on koulua, eli pe ois mahdollinen tulla joskus ennen puoltayötä paikalle.

Entä jos miitataan joku ilta vaikka sunnuntaina ja mennään keilaamaan tai jotain. Onko pakko saada juoda kaljaa? joojootiedän että miiteissä juodaan kaljaa, mutta jos alkais uus perinne?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulle lykättiin just VIP-passi juomalippujen kera ilmakitaroinnin MM-kisoihin työn puolesta, perjantai menee siihen ja voi olla että motivaatio miittailuun lauantainakin kärsii aika pahasti launtaiaamuun mennessä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joo, mullekin passaa toisinto viime viikonlopusta paremmin kuin mainiosti. Pienet kalsaripöhnät kumpanakin iltana, elokuvia ja rokkia ja oma ylevä seura! Eikä krapulaa.
Pikku-Akka

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Pitäskö meijän vaan päättää joku päiväys tonne lokakuulle, eikä oteta sille ja seuraavalle päivälle mitään muuta aktiviteettia. *Kaivaa kalenterin esiin* Hmm, tossa lokakuun eka lauantaina saattais olla tilaa. Mites muilla? Se vara vain, että jos joku ystävällisesti kutsuu minut esittelemään kauneustuotteita, niin en voi kieltäytyä siitä kunniasta.
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Yritin naamioida miitinkihäppeninkin synttäritapahtumaksi, mutta suurimmalla osalla tuntuu olevan menoja ensi perjantaina. Jotenka aika mahdottomalta näyttää. Ilmasta viinaakin ois ollu perkele tarjolla!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No mä olen kyllä ajatellut tulla töiden jälkeen, mutta sitä viinaa en välttis juo! Hannaileeko joku?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mua ketuttaa kun mä oon siellä Pyhiksellä, iskän 60-vuotispäivät.. Huomenna Ouluun ja heti perjantaina taas lähtö. Ei millään jaksais matkustella eestaas koko ajan mut pakko :(

Ja oon harkinnu ryhtyväni apsoks..
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:No mä olen kyllä ajatellut tulla töiden jälkeen, mutta sitä viinaa en välttis juo! Hannaileeko joku?
Tuu tuu! Mutta muita kitisijöitä ei ilmeisesti ole tulossa, näin olen käsittänny.
irmelianneli kirjoitti:Mua ketuttaa kun mä oon siellä Pyhiksellä, iskän 60-vuotispäivät.. Huomenna Ouluun ja heti perjantaina taas lähtö. Ei millään jaksais matkustella eestaas koko ajan mut pakko :(

Ja oon harkinnu ryhtyväni apsoks..
No onhan tuollaiset iskän pyöreät vähän tärkeemmät kemut hei! Joskus toiste sit. Mä en absoksi ole alkamassa, mutta baarit voisin jättää kokonaan. Kivempaa istua porukalla jossain ja mennä nukkumaan kun muut menee savuiseen kapakkiin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Mä en absoksi ole alkamassa, mutta baarit voisin jättää kokonaan. Kivempaa istua porukalla jossain ja mennä nukkumaan kun muut menee savuiseen kapakkiin.
Musta ois ihan kivaa kans, välillä. Kaikilla ei SAATANA onnistu tuollanen millään.. :evil:
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mä en absoksi ole alkamassa, mutta baarit voisin jättää kokonaan. Kivempaa istua porukalla jossain ja mennä nukkumaan kun muut menee savuiseen kapakkiin.
Musta ois ihan kivaa kans, välillä. Kaikilla ei SAATANA onnistu tuollanen millään.. :evil:
Luulis siihen baariravaamiseenkin kyllästyvän joskus. Ittellä vähän kausiluonteista, tänä syksynä en ole millään jaksanut lähtä vaikka kaverit ruinaisi kuin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja aasi »

Georgina kirjoitti:Hannaileeko joku?
Mulle tuli muuta menoa viikonloppuna.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kääk! Pitää miettiä uskallanko minäkään tulla jos oon kerta noin ainutlaatuinen... pitävät vielä jonain outona nettihörhönä ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Muahan ei ole edes kutsuttu.. *hmpf*

Ei se, että pidän hetken palstailutaukoa tarkota, että munt pitää tystin unohtaa hei!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KisSandra kirjoitti:Muahan ei ole edes kutsuttu.. *hmpf*

Ei se, että pidän hetken palstailutaukoa tarkota, että munt pitää tystin unohtaa hei!
Onpas kutsuttu. Siellä se on yksityisviesteissä, et ole vain lukenut näemmä.
Georgina kirjoitti:Kääk! Pitää miettiä uskallanko minäkään tulla jos oon kerta noin ainutlaatuinen... pitävät vielä jonain outona nettihörhönä ;)
No uskallat tietenki, hölömö!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

bedlam kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Muahan ei ole edes kutsuttu.. *hmpf*

Ei se, että pidän hetken palstailutaukoa tarkota, että munt pitää tystin unohtaa hei!
Onpas kutsuttu. Siellä se on yksityisviesteissä, et ole vain lukenut näemmä.
No joo-o.. Mun kitinä tökkii näköjään.. Ylhäällä lukee et Sinulla ei ole uusia viestejä ja sit kun sitä klikkaa niin siellä onkin uusi viesti.. huRjaa! Ei pidä näymmän luottaa tyttösen omiin silmiinsä.. Laitan siis harkintaan saapumiseni.. Olikos se Gina ilmestymässä paikalle? Ja ketä muita siellä mahdollisesti on kokoontumassa..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KisSandra kirjoitti:Ja ketä muita siellä mahdollisesti on kokoontumassa..
Mun muru ja muutama kaveri. Kymmenkunta päätä ehkä, en tiedä tunnetko heistä muita kuin erään T-alkuisen ja nuo bändin pojat.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Georgina »

KisSandra kirjoitti: Olikos se Gina ilmestymässä paikalle?
Noo... kyllä mulla mieli tekis töiden jälkeen käväistä jos vain suinkin jaksan. Mulla on la aika pitkä työpäivä, joten en todellakaan missään juopottelumielessä kyllä liikkeellä. Voishan sitä yhden tai kaks ottaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Georgina kirjoitti:Noo... kyllä mulla mieli tekis töiden jälkeen käväistä jos vain suinkin jaksan. Mulla on la aika pitkä työpäivä, joten en todellakaan missään juopottelumielessä kyllä liikkeellä. Voishan sitä yhden tai kaks ottaa.
Juu, eipä mullakaan ole enemmälti tarkoitusta /mahdollisuuksia riehaantua :) Mutta kivahan tuota olis käydä nauraen ja vahingoniloisena osoittelemassa toista kun kerran taas menee vanhenemaan ;)

Moneen asti sit olet töissä?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Georgina »

KisSandra kirjoitti: Moneen asti sit olet töissä?
Yheksään tunnit... käytännössä kympiltä kotona ja ehkä yhdentoista aikoihin vois olla pelipaikoilla... Jos siellä silloin enään on ketään hereillä ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:ehkä yhdentoista aikoihin vois olla pelipaikoilla... Jos siellä silloin enään on ketään hereillä ;)
Soitelkaapa sit varmuudeksi ensin, ettei olla jo keretty lähtemään liikenteeseen tuollon!
Vastaa Viestiin