Oulumiittihäppeninki - junou

Info tulevista miiteistä
segma

Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja segma »

Otsikkoa saa lukea.

18. tai 19. päivä kulussa olevaa kuuta? Käydään mutka kuuluisalla "paska kaupunnilla" ja juodaan kaljaa niin että vaahto tursuaa kärsästä? Jotain parempaa ehdotusta? Pampam, anti paukkua!
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joo! Passaa! Kaikki passaa! Siiton muuten aikaa viimeisestä ns. Oulumiitistä. Eikä silsakonstaapeli yhtään ala siellä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No perkele! Mikä jottei. Hieno teema miitillä :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pöllöt, Kity-olympialaiset on kaiken järjen mukaan tuolloin 19.8. eli elkää! Muuten tulen nimittäin mielelläni Ouluun. No, saatte te tietenkin miitata, ei siinä mitään, mutta haluaisin nähdä kyllä teidätkin kisahumussa.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos mä pöllähdän Ouluun lomallani, saanko jostain majapaikan ja olutseuran samalla?

ps. tai sit ei ehkä kannata, Georgina varmaan nirhaa mut humalassa (tai viel pahempi, jopa selvinpäin! :shock: )
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jeejee, etelän sakkia messiin vaan!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Elppis kirjoitti:Jos mä pöllähdän Ouluun lomallani, saanko jostain majapaikan ja olutseuran samalla?
Mun luokke saa tulla :)

Kaljaseuraa en satavarmana lupaa, riippuu aina rahatilanteesta mutta sitä järjestänevät takuuvarmasti täällä aina jotkut muutkin..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KisSandra kirjoitti:Kaljaseuraa en satavarmana lupaa, riippuu aina rahatilanteesta mutta sitä järjestänevät takuuvarmasti täällä aina jotkut muutkin..
Mä juon kaljaa heti kun käsketään!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja aasi »

Notta saatanalliset änkyräkännit!1 Ihan tuubassa, tuuba arslokissa ja arslokki olalla!1
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elppis kirjoitti:
ps. tai sit ei ehkä kannata, Georgina varmaan nirhaa mut humalassa (tai viel pahempi, jopa selvinpäin! :shock: )
Öh, niinkö miksi?
Sori, Gina ei taas tajuu...

Mutta joo, osallistun tottakai mutta änkyräkännejä en lupaa vetää.

*tarkistus*

Tuohan on jalometalli viikonloppu, en osallistukaan vaan puhallan teatrialle!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niin se onkin se metalliviikonloppu. Monikos sinne nyt on sitten menossa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Georgina kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ps. tai sit ei ehkä kannata, Georgina varmaan nirhaa mut humalassa (tai viel pahempi, jopa selvinpäin! :shock: )
Öh, niinkö miksi?
Sori, Gina ei taas tajuu...
Osoitit tossa keväämmällä että yksi Tissikuningattaren (TM) kirjoittama lainaus, joka oli hetken ajan mun allekirjoituksena vitsillä, sai sut inhoamaan mua :( Joten tästä päättelin ettet ole kovin innoissasi viemään mua Oulun kuppiloihin.
The great club outshines the individual, always and forever.
segma

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja segma »

Kyseinen päivämäärähän on vain viitteellinen, siksi sitä ei otsikostakaan löydy. Moon oulussa liki koko vuoden, joten ikäänkuin miittailukelpoinen olen liki aina.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ps. tai sit ei ehkä kannata, Georgina varmaan nirhaa mut humalassa (tai viel pahempi, jopa selvinpäin! :shock: )
Öh, niinkö miksi?
Sori, Gina ei taas tajuu...
Osoitit tossa keväämmällä että yksi Tissikuningattaren (TM) kirjoittama lainaus, joka oli hetken ajan mun allekirjoituksena vitsillä, sai sut inhoamaan mua :( Joten tästä päättelin ettet ole kovin innoissasi viemään mua Oulun kuppiloihin.
Höpihöpihöps! Gina saattaa ärhennellä, mukamas, mutta ei se ny kait o i k e e s t i niin tosissaan ota :D Oikeassa elämässä kaikki on toisin, mate!

Gina, korjaa toki mikäli olen vallan hakoteille harhautunut!? :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Öh, niinkö miksi?
Sori, Gina ei taas tajuu...
Osoitit tossa keväämmällä että yksi Tissikuningattaren (TM) kirjoittama lainaus, joka oli hetken ajan mun allekirjoituksena vitsillä, sai sut inhoamaan mua :( Joten tästä päättelin ettet ole kovin innoissasi viemään mua Oulun kuppiloihin.
Höpihöpihöps! Gina saattaa ärhennellä, mukamas, mutta ei se ny kait o i k e e s t i niin tosissaan ota :D Oikeassa elämässä kaikki on toisin, mate!

Gina, korjaa toki mikäli olen vallan hakoteille harhautunut!? :)
Multilainaaja iskee jälleen!
Olin siis aivan unohtanut tuon. Tottakai jos olen asiasta sanonut niin aina ja ikuisesti inhoan Elppaa, sehän nyt on aivan päivänselvää! Olipa hyvä kun muistutitte, perhana kun sitä aivan unohtaa inhota jotain ihmisiä joille on joskus jostain omasta mielestään epäasiallisesta käytöksestä huomauttanut.

Älä nyt elppa höpötä! :) Sitä paitsi sä kai vissiiin pyysit anteeksi tai jotain?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Georgina »

segma kirjoitti:Moon oulussa liki koko vuoden, joten ikäänkuin mittailukelpoinen olen liki aina.
Minä mietin että mitähän se siellä oikein aikoo.... Jospa miettisimme vaikka Jalon Metallin jälkeistä viikonloppua? Kissis kai ainakin oli myös tulossa metallin annista nauttimaan?

Toki saa miitata ilman meitäkin mutta olisihan se harmi :roll:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Georgina kirjoitti:Jospa miettisimme vaikka Jalon Metallin jälkeistä viikonloppua? Kissis kai ainakin oli myös tulossa metallin annista nauttimaan?
Joo, no luonnollisesti minua Jalometalli- ketjun perustajana metallit kiinnostaa mutta katella pittää riittääkö mulla rahat osallistumiseen.. Todennäköisesti olen jokatapauksessa palannut kotikaupunkiini tuolloin, huomennahan tieni vie taas kohti HELLsinkiä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:Jospa miettisimme vaikka Jalon Metallin jälkeistä viikonloppua?
Sehän vois olla! Vai? Ko? Kö?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Jospa miettisimme vaikka Jalon Metallin jälkeistä viikonloppua?
Sehän vois olla! Vai? Ko? Kö?
Mä taidan olla sitte taas HELLstinkyssä.. Mites syyskuun alussa joku viikonloppu? Puolenvälin jälkeen alan mahdollisesti taas raNpata etelässä.. Mä nyt oon toisaalta tällanen hyppelöitsijä aina, ei ehkä mun varaan kannata laskee näitä ehkä mutta jos olen maisemissa niin mieluustihan tuota joukkoon liityn :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Jospa miettisimme vaikka Jalon Metallin jälkeistä viikonloppua?
Sehän vois olla! Vai? Ko? Kö?
..Mä nyt oon toisaalta tällanen hyppelöitsijä aina, ei ehkä mun varaan kannata laskee näitä ehkä mutta jos olen maisemissa niin mieluustihan tuota joukkoon liityn :)
Niin mäkin. Mutta joo.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja Georgina »

viidenkympin irroittaminen jalometalliin ei nyt kuitenkaan asian tullessa ajankohtaiseksi tunnu hyvältä, varsinkaan kun ne mitä olisi halunnut nähdä olisin halunnut nähdä ihan läpällä. Eli olen viikonloppuna käytettävissä milloin vaan. Ja miksei viikollakin kesäloman alettua. Kissis ja ia :h: taitaa vaan olla mualimalla...?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Georgina kirjoitti:Kissis taitaa vaan olla mualimalla...?
Mä tuun kyllä täältä tsadista takaisin to-pe välisenä yönä (vain lähteäkseni takaisin seuraavan viikon torstaina or so ;)). Mua kyllä edelleen kovasti viehättäisi Jalometalleihin osallistuminen mutta en tiedä onko rahaa itsellänikään.. mut katotaanpa miten mikäkin täs nyt siis menee!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ilmoitusluontoisena asiana mainittakoon, että mulla on Tyrnävällä (kyllä!) yksi saunailtahappeninki ensi viikonloppuna, viikon päästä siis.
bedlam

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Viikon päästä olen Mäntsälässä keikalla. Ei me kaikki taideta olla koskaan yhtäaikaisesti kaupunnissa, mitens tehään? Mulla on tylsä vloppu kyl tulossa ny.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulumiittihäppeninki - junou

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Viikon päästä olen Mäntsälässä keikalla. Ei me kaikki taideta olla koskaan yhtäaikaisesti kaupunnissa, mitens tehään? Mulla on tylsä vloppu kyl tulossa ny.
Niin mullakin, Hämptonissa.
Eiköhän me joskus satuta yhtäaikaakin kaikki sinne paskakaupunniin. Täsä syssyn mittaan.
Vastaa Viestiin