Kitinä-olympialaiset la 12.8. Ilmoittautuminen ym. mukavaa

Info tulevista miiteistä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Kitinä-olympialaiset la 12.8. Ilmoittautuminen ym. mukavaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Huom! Kisat siirretään syyskuulle vähäisen ilmoittautuneiden määrän vuoksi! Ilmoittelen tässä osastossa, kunhan päivä on selvillä! Hyvät urheilijat ja kannustajat! Tervetuloa urheilemaan rennosti lauantaina 12.8. klo 14 Pirkkolan urheilupuistoon!

Kuten tuossa ajankohtaäänestysketjussa totesin, nyt minulle ei sovikaan tuo 19.8. eli jos haluatte minun heiluvan mukana, kisat olisi kiva pitää lauantaina 12.8... 19.8. päivänä on myös Kontufestari, jonne epäilen muutamankin kityläisen haluavan.. Eli lauantai 12.8. olisi se päivä ja kisat alkaisivat klo 14 Pirkkolan urheilupuistossa eli pitkänmatkalaisetkin pääsevät mukaan. (Haa, silsakin pääsee mukaan pullistelemaan!) Aloitamme tietenkin verryttelyllä, etteivät paikat repsahda heti ensimmäisessä lajissa. Ja vakuutukset sitten kuntoon, minä eikä kukaan muu vakuuta teidän urheiluanne. :wink:

Ilmoittautukaa ja kertokaa tässä ketjussa, mihin lajeihin haluatte osallistua. Hiukan vakavammat lajit ovat siis kuula, keihäs, pituushyppy ja juoksut 100m, 400m, 800m ja 3000m. Noiden lisäksi voi ehdotella muitakin. Miten olisi esim. viesti, joukkueina vasemmisto ja oikeisto? Eikä ole pakko kilpailla, saa vaan kokeillakin! Ilmoittautukaa myös vielä vähemmän vakaviin lajeihin eli tikanheittoon ja eukonkantoon! Jos keksitte muita vastaavia, kertokaa ajatuksistanne tässä ketjussa. Ilmoittautukaa myös, jos haluatte vain katsoa urheilijoidemme nuoria varsia ja kannustaa heitä.

Sitten ajanotosta ja tulosten mittauksesta. Kuula, keihäs ja pituus on helppoja mitata, mutta miten juoksun ajanotto? Onko kellään ajanottoon sopivia kelloja, kännyköitä tai muita vempeleitä? Mitään kovin virallisia aikoja tuskin saamme, mutta ehkä voimme elää tämän tiedon kanssa jotenkin.

Tässä ketjussa saa myös ehdottaa ja luvata palkintoja. Minä lupaan viedä satasen parhaan mies- ja naisjuoksijan (hyvään) leffaan ja tarjota yhdet sen jälkeen.

Minä ilmoittaudun ainakin kuulaan ja keihääseen ja tikkaan. Satasta voin harkita myös, kunhan en vain ole kauhean toipilas silloin. Nopea en kyllä ole, millivanilli voitti mut Eltsun nurmella kirmatessamme..

Ja illalla palkitsemme itsemme menemällä ulos! :wink: Minä ehdotan diskoinfernoksi Amarilloa, se on juuri sopivan mauton ja hajuton paikka kaikille.

Huom! Kisat siirretään syyskuulle vähäisen ilmoittautuneiden määrän vuoksi! Ilmoittelen tässä osastossa, kunhan päivä on selvillä!
Viimeksi muokannut Keikaus, 09.08.2006 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Kitinä-olympialaiset la 12.8. Ilmoittautuminen ym. mukavaa

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Onko täällä nyt sotatila, kun on kaksi kilpailevaa miittiä?
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Kitinä-olympialaiset la 12.8. Ilmoittautuminen ym. mukavaa

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Itellä on työporukan kans miitti just kyseisenä päivänä, joten enpä ehdi urheilemaan.
"I want you to get excited about your life."
silsakenraali™

Re: Kitinä-olympialaiset la 12.8. Ilmoittautuminen ym. mukavaa

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mä tässä mietin ihan vaikka markkinointipäällikön kaksoisveljen ominaisuudessa, että miten saisin ihmiset liikkeelle. Ei viitsisi ihan suoraakaan valehdella, että Eliittikisat ovat vain esikarsintoja Kitinän kisoja varten. En oikein osaa sanoa ketkä palstalla olisivat niitä kaikkein karimaattisimpia ja vetovoimaisimpia - otollisimpia magneetteja. Niillehän vois tarjota illalla vaikka yhden hiivan starttirahana, jotta he esimerkillään imaisisivat vaikutuspiirinsä mukaan.

Jospa aloitan näin, että esitän avoimen kysymyksen kaikille. Mitä toivomuksia teillä arvon palstailijat olisi kisoja ja oheistoimintaa kohtaan? Onko joitain ehdottomia nounouta, jotka pitävät teidät varmasti kotona?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinä-olympialaiset la 12.8. Ilmoittautuminen ym. mukavaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen kirpparimiitissä kisojen aikana, mutta kirppujen hälvettyä olen halukas osallistumaan jälkiohjelmaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Kitinä-olympialaiset la 12.8. Ilmoittautuminen ym. mukavaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Minäkin kirppuilen, enkä muutenkaan viitsi osallistua. On teillä muillakin sitten edes jotain jakoa palkinnoille.. :roll:
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Kitinä-olympialaiset la 12.8. Ilmoittautuminen ym. mukavaa

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Jos tulee vain kolme osallistujaa, niin jokaisella on mahdollisuus mitalisijaan!
"I want you to get excited about your life."
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinä-olympialaiset la 12.8. Ilmoittautuminen ym. mukavaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No, ainahan on mahdollisuus järjestää kisat vaikka syyskuussa, jos tuo 12.8. on hankala ja toiminnantäyteinen päivä. Katsomme asiaa viikon edetessä..
Kikkelis kokkelis.
Angita

Re: Kitinä-olympialaiset la 12.8. Ilmoittautuminen ym. mukavaa

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tää ei pääse tona päivänä. Eli pakkohan se on järkätä jonain toisena päivänä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinä-olympialaiset la 12.8. Ilmoittautuminen ym. mukavaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Huom! Kisat siirretään syyskuulle vähäisen ilmoittautuneiden määrän vuoksi! Ilmoittelen tässä osastossa, kunhan päivä on selvillä!
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin