Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Info tulevista miiteistä
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja brona »

Mihis aikaan nää tsembalot on? Mä voisin tulla ainakin taputtamaan karvaisia kätösiäni kannustavasti, muuhun aktiviteettiin tuskin riittää flunssaisen kehoni energia. Toki varaan itselleni oikeuden jättää tulematta kokonaan, jos olen vaipunut koomaan niistettyäni pikkuaivoni pihalle.
...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja brona »

Jahas en osaa lukea....
...
millivanilli

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Oma osallistumiseni muuttui juuri hieman epävarmaksi, olen kuumeessa.
Tiikeriankka

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

No onko sinne Pirkkolaan tulossa ketään???

Mun pitää juosta äkkiä keskustassa, joten en ehdi ajoissa paikalle mutta tulen jos sinne ihmisiä vaivautuu.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:Oma osallistumiseni muuttui juuri hieman epävarmaksi, olen kuumeessa.
Voi ei! Onpas ikävää. Kuumeessa ei kyllä kannata urheilla. Minä olen kyllä menossa Pirkkolaan, jos vain muitakin tulee eli ilmoitelkaapas itsestänne tässä ketjussa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tai no jaa, taidan mennä Pirkkolaan joka tapauksessa siltä varalta että joku ei pääse koneelle lukemaan näitä tiedotuksia. Kilpailen tai pidän treenit itselleni, jos muita ei tule.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Keikaus kirjoitti:Tai no jaa, taidan mennä Pirkkolaan joka tapauksessa siltä varalta että joku ei pääse koneelle lukemaan näitä tiedotuksia. Kilpailen tai pidän treenit itselleni, jos muita ei tule.
Olikos siellä ketään? Valitettavasti mulle ei oikein sopinutkaan urheilemaan lähtö tänään, eikä sääkään ollut kovin houkutteleva ulkoilmatapahtumaan.
"I want you to get excited about your life."
CandyMan

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

En päässyt, tuli muita kiireitä. Aarnen videoiltamatkin jäivät sikseen.
silsis

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja silsis »

Varmaan huomasitte, että tämä urheilumiitti oli mielestäni selvästi paras miittiteema evöh. Tiedän, ettei täällä kaikki pidä urheilusta. Kaikesta huolimatta olen vieläkin hieman ihmeissäni todella laihasta osallistumisinnosta. Alusta pitäen vain keikku, milli ja minä olemme olleet tosissamme ottamassa osaa ko. tapahtumaan.

Eikö olisi ollut mukava tutustua toisiimme muutoin kuin kännissä, tällee mukavassa liikuntameiningissä?

Jos joku sytyttäis tulitikun, kun täällä ei säteile!
CandyMan

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Monien tavisten mielestä osallistuminen urheilukilpailuun ei välttämättä kuulosta mukavalta ajanvietteeltä, tuo mieleen huonoja muistoja koulun liikuntatunneilta kun kaikki nauroivat ja liikuntamaikka löi kepillä päähän... Tätähän vähän itse epäilin ääneen jo heti alussa.

Mutta jäihän hommasta onneksi sentään jotain käteen, eli ne edeltävät harjoittelupäivät, jolloin väkeä jopa ilmaantui paikalle.
silsis

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja silsis »

CandyMan kirjoitti:Mutta jäihän hommasta onneksi sentään jotain käteen, eli ne edeltävät harjoittelupäivät, jolloin väkeä jopa ilmaantui paikalle.
Vares-teemalla: "Pienet sille!"
Vastaa Viestiin