Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Info tulevista miiteistä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No ei kai nyt sentään, panin vaan otsikoksi jotain raflaavaa, että kaikki varmasti lukevat tämän. :wink:

Kiitos kaikille Kitinä-olympialaisten sopivaa päivää koskevaan kyselyyni vastanneille! Löysin sen perusteella tuon lauantain 9.9., joten eiköhän harrasteta yleisurheilua, hassuja lajeja ja kannustusta silloin ja jatketa vielä illallakin johonkin diseen. Tosin en enää kutsu näitä kisoiksi, vaikka kisaillakin saa, vaan tärkeintä on auvoinen yhdessäolo liikkumisen tai liikkumattomuuden merkeissä. :gee: Kaverit, perheenjäsenet ja kylänmiehet mukaan myös!

Ilmoittaudu tässä ketjussa ja kerro, mihin lajeihin (juoksu, keihäs, kuula, pituushyppy) haluaisit osallistua. Kerro myös juoksun kohdalla matka. Ei niin vakavia lajeja on tikanheitto ja eukonkanto, ja lisää saa keksiä. Lisäksi pyydän ilmoittautumaan, jos omistaa jonkun sortin ajanottovälineen, jolla voi mitata noita juoksuaikoja. Huomio! Ei ole pakko kilpailla, saa vain kokeillakin lajeja! Rento meininki ja niin poispäin.

Ehdota myös iltajatkopaikkaa. Oma ehdotukseni taitaa olla diskoinferno Amarillo.

Tässä ketjussa saa myös luvata palkintoja. Minä tarjoan leffan (ei paska, vaan hyvä) ja yhdet (drinksut) parhaalle satasen mies- ja naisjuoksijalle.

Koska olen neuroottinen, muistutan, että tarkistatte vakuutuksenne siltä varalta, että venäytätte itsenne vaikka SE-keihäskaarta paiskoessanne. Toisaalta, onhan se Auroran sairaala siinä lähellä..

Jutut on hyvä lopettaa johonkin positiiviseen mielikuvaan, joten kerron teille, että käytän urheillessani Adidaksen kireitä mustia trikoita, joiden alla en käytä alushousuja.
Kikkelis kokkelis.
SikaMika

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nevermore pauhaa edellisenä iltana Tavastialla, joten jään potemaan ylikuntoni pois sängyn pohjalle. Illaksi saatan ehtiä karkeloimaan...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jos en ole muualla (= force majeure koulujutut) niin olen siellä. Oltiin joskus suunnistamassa tuolla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Jossei ole muuta ohjelmaa osallistun ainakin kiekonheittoon. Mukaani tuon seipään kahdella kuulalla. Mut se ei tainnut olla päivälaji?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mojo kirjoitti:Jossei ole muuta ohjelmaa osallistun ainakin kiekonheittoon. Mukaani tuon seipään kahdella kuulalla. Mut se ei tainnut olla päivälaji?
Seipääntyöntö on iltalajina. Gattaca on raadin puheenjohtaja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mylwin kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Jossei ole muuta ohjelmaa osallistun ainakin kiekonheittoon. Mukaani tuon seipään kahdella kuulalla. Mut se ei tainnut olla päivälaji?
Seipääntyöntö on iltalajina. Gattaca on raadin puheenjohtaja.
Jaas, mä en tiennyt et moinen oli arvostelulaji. Mut aivan sama... tärkein tässä on kai kuitenkin osallistuminen. Joten mulle tärkeämpiä tietoja ovat: Millä kentällä pelataan? Onko tasainen vai muodokas alusta? Seipään työntökohtien herkkyys? Voitelun tarve... liukastetta vai pitovoidetta jne ?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistoss

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Keikaus kirjoitti:No ei kai nyt sentään, panin vaan otsikoksi jotain raflaavaa, että kaikki varmasti lukevat tämän. :wink:
Paskat.
Jäi runkki kesken tämän takia, pitää aloittaa uudestaan.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mojo kirjoitti:Millä kentällä pelataan?
Ruskeassa heinikossa.
Voitelun tarve... liukastetta vai pitovoidetta jne ?
Pro-tyypeille alustalla ei ole merkitystä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Millä kentällä pelataan?
Ruskeassa heinikossa.
:rofl:
Sudenhenki

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Kaverin häissä olen tuolloin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sudenhenki kirjoitti:Kaverin häissä olen tuolloin.
Ryöstäkää morsian ja tuokaa hänet heittämään keihästä.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Taidetaan olla tämänkin viikonlopun koiravahteina, mutta enköhän pysty pariksi tunniksi karkaamaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:Taidetaan olla tämänkin viikonlopun koiravahteina, mutta enköhän pysty pariksi tunniksi karkaamaan.
Kuntopiiri tekee hyvää koirallekin! :wink:
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Kuntopiiri tekee hyvää koirallekin! :wink:
Niitä ei varmaan vain saa viedä urheilukentälle :think: Ovat molemmat koiruudet kyllä muutenkin hyvässä kunnossa.
sanctus

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Taidanpa tullakin. Tosin asukokonaisuudestani on käsillä vasta Kiinassa lapsityövoimalla valmistetut Adidaksen todella hikiset Superstar Kakoset ja Länsi-Saksan tekstiiliteollisuuden maailmalle lahjoittamat sangen lyhytpunttiset shordet.

Lajiharkinnan tulos ilmoitetaan muutaman päivän sisällä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mylwin kirjoitti:Oltiin joskus suunnistamassa tuolla.
Löysittekö pusikon ja kallioiden seasta lopullisen kohteen?

Mä olin tuolla katsomassa koristreenejä. Mieleen ei jäänyt muuta kuin hikisiä, lihaksikkaita miehiä pelaamassa korista. Ai, sikshän mä sinne meninkin!1
Prepare for the worstest.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sanctus kirjoitti:Taidanpa tullakin.
Jeah. Oikea asenne.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Päätän 10 min ennen H-hetkeä tulenko vai menenkö. En osaa vielä sanoa osuuko kuntohuippuni juuri tuolle viikonlopulle. Jos osuu, käyttäisin sen mieluummin johonkin muuhun, kuten seksiin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Päätän 10 min ennen H-hetkeä tulenko vai menenkö. En osaa vielä sanoa osuuko kuntohuippuni juuri tuolle viikonlopulle. Jos osuu, käyttäisin sen mieluummin johonkin muuhun, kuten seksiin.
Älä selitä, jätkä tulee näihin orgioihin ja sillä selvä! Jos et tule, kenen mehevää takapuolta mä käytän jäniksenä omassa juoksussani?
Kikkelis kokkelis.
Sudenhenki

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Keikaus kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Kaverin häissä olen tuolloin.
Ryöstäkää morsian ja tuokaa hänet heittämään keihästä.
On sen verran tuhti tapaus tuo morsian että ryöstö ei onnistu ilman tiukasti koulutettuja joukkoja, joita minulla ei luonnollisestikaan ole. Lisäksi sulhanen luultavasti kävisi kimppuuni. :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sudenhenki kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Kaverin häissä olen tuolloin.
Ryöstäkää morsian ja tuokaa hänet heittämään keihästä.
On sen verran tuhti tapaus tuo morsian että ryöstö ei onnistu ilman tiukasti koulutettuja joukkoja, joita minulla ei luonnollisestikaan ole. Lisäksi sulhanen luultavasti kävisi kimppuuni. :P

Kuulostaa hyvältä mörssäriltä tuo mamma. Sulhanen taas kunnostautuisi ensin juoksussa ja sitten painissa.
Kikkelis kokkelis.
Sudenhenki

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Keikaus kirjoitti: Kuulostaa hyvältä mörssäriltä tuo mamma. Sulhanen taas kunnostautuisi ensin juoksussa ja sitten painissa.
:D Sulhanen on vielä isompi mörssäri, ei saisi varmasti kiinni vaikka penikkataudin runtelema olenkin. Painissa hän taas voittaisi kokonsa takia 666-0
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, en vielä kertonut omia lajejani. Keihäs ja kuula ainakin ja joku juoksu. En varmaan jaksa kuin sata metriä, joten sen on oltava se. Itkettää kyllä jo nyt häviöni, mutta osallistun siksi, että joku saa voittaa..

Miten on viesti, muodostetaanko joukkueet? Oikeisto ja vasemmisto? Israel ja Hizbollah? Tampere ja Turku?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti: Miten on viesti, muodostetaanko joukkueet? Oikeisto ja vasemmisto? Israel ja Hizbollah? Tampere ja Turku?
Sininen valtio ja K-valtio.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
silsakenraali™

Re: Orgiat lauantaina 9.9. klo 14 Pirkkolan liikuntapuistossa

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mulla on tuolloin vapaa viikonloppu, joten yritän tulla, mikäli väkeä tulee riittävästi palvelemaan tapahtuman tarkoitusta. Toivottavasti noi EU-kokoukset eivät vaikeuta tilannettani, juurikin kun varsinainen miitti on samaan aikaan.
Vastaa Viestiin