Paska elämä aikuiselle

Info tulevista miiteistä
Edith

Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja Edith »

Haluaisiko joku ehkä lähteä Tavastialle maanantaina? Minulla on harkinta meneillään.

Ma 11.9.
21–02 Radio Helsinki nolona esittää:

Paska elämä aikuiselle -pahantekeväisyyskonsertti

klo.22.00.Karkkipäivä
klo 22.30.Alusvaatenäytös(malleina mm.Jone Nikula,Ylppö ja oikeita naisia!)
klo 23.00.Suomen paskin bändi-kilpailun voittaja Dream Teamer.
klo 23.30.Paska,21-vuotisjuhlakonsertti.
klo 00.00.Ile Vainio(lukee paskimpia lauluntekstejään)
klo 00.30.Petri Kaivanto.
klo 01.00-Paskalista-show featuring Ari Peltonen ja DJ.Kusipää. Huom! 100 ensimmästä saa Ari Peltosen Pallinaaman Paluu -romaanin ja 100 viimeistä CD-levyn.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kenkuttaa vietävästi kun tuo sattuu juuri mun äitiviikolle ja vapaudu vankilasta -korttikin on jo tuhlattu saman viikon Soundsin keikkaan. Nauratti kyllä kovin kun tämän ohjelman bongasin :D
Prepare for the worstest.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pikkasen kiinnostaa, etenkin kun tuossa paskimmassa bändissä soittaa yksi tuttu ja Edith on mukava.
Kikkelis kokkelis.
Lepikkorapu

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Tämä voisi olla maanantain piristys.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun rahatilanne ei anna periksi harjoittaa hyväntekeväisyyttä jonkun muun hyväksi. Jos minulle luovutetaan osa tapahtuman tuloista, saavun paikalle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen Paskan suuri ystävä, vietän aikaa paskalla ainakin kerran päivässä!
Kuolen luultavasti aiemmin päivällä sählätessäni, ettekä rigor mortis -seuraani varmaankaan kaipaa. Ja vielä 5 eeroa tähän? Tosi köyhä mutta paska juttu.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

Fyffet ihan loppu.

Mut jos joku heittää fessen dösälippuun, maksaa lipun ja narikan - sekä tarjoaa bissen, niin pydessä oon.

Kai mä pääsen jonkun sohvalle goijaa tai heittäiskö joku fessen et pääsee takas himaan.
SikaMika

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jos ei ole huomenna töitä, saatan(a) pyörähtää paikalle.
silsis

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja silsis »

Ehkä tulen. Nyt on tosin vähän pää kipeä ja tuntuu että olisin tulossa kipeäksi. Lupasin mennä lastenvahdiksi ja koirani on ehkä huumattu. Yritän silti parhaani, mutta voi olla että voin tulla.
Edith

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja Edith »

Noniin, pian menoksi. Jos joku tykkää katsella, niin Lepikkorapu ja minä pelaamme piakkoin shakkia baarissa ja sitten menemme kokemaan paskaa. Mikä täydellinen ilta.
Lepikkorapu

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Edith ja minä mennään. Sitä ennen tehdään kuitenkin sitä Ilveksessä.
Lepikkorapu

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Edith kirjoitti: Jos joku tykkää katsella,
... tän tiedotuksen pitäis oikeastaan olla erotiikkaosiossa...
Edith

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lepikkorapu kirjoitti: ... tän tiedotuksen pitäis oikeastaan olla erotiikkaosiossa...
Näh, erotiikallahan ihmiset miitteihin houkutellaan. Mut mä lähden justiinsa. Eräälle henkilölle antamani ennakkotiedon vastaisesti kohtaamme jo yhdeksältä. Tuskin maltan odottaa...
SikaMika

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jäänee väliin. Pomo laittoi viestiä, ettei huomenna ole töitä. Heti perään eräs vanha kaveri laittoi viestiä, että lähde ryyppäämään. Pomo taisi kuulla mun olutpullon avauksesta lähteneen kihauksen, kun laittoi välittämästi korjauksen edelliseen viestiinsä: huomenna onkin töitä. Lähden kuitenkin käväisemään keskustassa kaljalla, saa nähdä maltanko tulla ajoissa nukkumaan vai vittuako keksin...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

SikaMika kirjoitti:Lähden kuitenkin käväisemään keskustassa kaljalla, saa nähdä maltanko tulla ajoissa nukkumaan vai vittuako keksin...
Kuinkas siinä sitten kävikään, keksitkö tulla vittuun vai maltoitko tulla vasta kotona?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Lepikkorapu

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Paskan jälkeistä elämää: Edith ja minä emme saaneet peliä loppumaan ajoissa joten sovimme tasapelin. Itse Tavastialla meno oli juuri niin paskaa kuin sopikin odottaa! :hep: Seura kuitenkin oli tosi jees, joten voi mennä hyvin fiiliksin tästä nukuksimaan, hyvää yötä ja kauniita unia itse kullekin! :h: (naisille) :yo: (miehillle) *130%*
SikaMika

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

KisSandra kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Lähden kuitenkin käväisemään keskustassa kaljalla, saa nähdä maltanko tulla ajoissa nukkumaan vai vittuako keksin...
Kuinkas siinä sitten kävikään, keksitkö tulla vittuun vai maltoitko tulla vasta kotona?
Tulin suht' ajoissa nukkumaan. Joku hullu nainen tuli Tavashtian mieshten vesshan viereisheen looshiin, kun olin kushella. Se kertoi ylpeänä jollekin tyypille näyttäneensä persettä lavalla Paskan keikan aikana. Pyysin saada nähdä encoren, mutta suostui vain näyttämään etumuksensa stringeillä verhottuina.
Myöhemmin näin saman böördin kaljatiskillä ja tietenkin tiedustelemaan mistä moisen viuhahduksen syntytarinaa. Oli kuulemma vain halunnut edistää kaverinsa Paskan "uraa", ei osannut kertoa jatkokysymyksistä huolimatta miten moinen tempaus sitä edisti. Päästin sen kuitenkin menemään, koska olin reilulla tuulella. Ei sen perse olisi kestänyt enää mua samana iltana tuollaisen julkisen näyttelyn jälkeen, se kuluu käytössä. Minusta on tullut armollinen naisten perseitä kohtaan näin vanhemmalla iällä, olen ymmärtänyt että miehekkään murhakullini kantaminen tuo mukanaa paitsi oikeuksia (näillä mitoilla vaaditaan kanto-oikeus), myös velvollisuuksia...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Paska elämä aikuiselle

Viesti Kirjoittaja cardic »

SikaMika kirjoitti:
Tulin suht' ajoissa nukkumaan. Joku hullu nainen tuli Tavashtian mieshten vesshan viereisheen looshiin, kun olin kushella. Se kertoi ylpeänä jollekin tyypille näyttäneensä persettä lavalla Paskan keikan aikana. Pyysin saada nähdä encoren, mutta suostui vain näyttämään etumuksensa stringeillä verhottuina.
Myöhemmin näin saman böördin kaljatiskillä ja tietenkin tiedustelemaan mistä moisen viuhahduksen syntytarinaa. Oli kuulemma vain halunnut edistää kaverinsa Paskan "uraa", ei osannut kertoa jatkokysymyksistä huolimatta miten moinen tempaus sitä edisti. Päästin sen kuitenkin menemään, koska olin reilulla tuulella. Ei sen perse olisi kestänyt enää mua samana iltana tuollaisen julkisen näyttelyn jälkeen, se kuluu käytössä. Minusta on tullut armollinen naisten perseitä kohtaan näin vanhemmalla iällä, olen ymmärtänyt että miehekkään murhakullini kantaminen tuo mukanaa paitsi oikeuksia (näillä mitoilla vaaditaan kanto-oikeus), myös velvollisuuksia...
oli siis jaany kaatolupa hankkimatta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin