Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Info tulevista miiteistä

Paras ajankohta risteilylle?

Äänestys päättyi 23.12.2006 9:31

3.11.2006
0
Ei ääniä
4.11.
0
Ei ääniä
10.11
2
29%
11.11
1
14%
17.11
2
29%
18.11
0
Ei ääniä
24.11
0
Ei ääniä
25.11
0
Ei ääniä
jokunen muu, mikä*?
2
29%
 
Ääniä yhteensä: 7

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Marraskuu, olisiko marraskuu hyuvä paikka kity-tallinna-kity -risteilylle?

Valitaan ajankohta!
Viimeksi muokannut Niba, 14.09.2006 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aijai, tänne mun on vihdoin päästävä!

En ole onnistunut vielä Kityristeilemään, enkä käymään Tallinnassa.

Mutta mistä mä rahat revin? Yhden työn varassa eläminen kun ei ole niin lokoisaa kuin kahden työn, olen huomannut :roll:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Aijai, tänne mun on vihdoin päästävä!

En ole onnistunut vielä Kityristeilemään, enkä käymään Tallinnassa.

Mutta mistä mä rahat revin? Yhden työn varassa eläminen kun ei ole niin lokoisaa kuin kahden työn, olen huomannut :roll:
Juu olenkin aina ihmetellyt kuinka tulen toimeen(ja en tule) vain yhdellä työllä? :?

Mut 10 olis kiva, et saataisiin lähtemään että edes jotain alennusta saataisiin hintoihin suolaisiin.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Juu olenkin aina ihmetellyt kuinka tulen toimeen(ja en tule) vain yhdellä työllä? :?
Sul ei oo näin isoa kämppää eikä perhettä....
Mut 10 olis kiva, et saataisiin lähtemään että edes jotain alennusta saataisiin hintoihin suolaisiin.
No oottehan te ennenkin saaneet ison porukan kasaan?
Dumari

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:No oottehan te ennenkin saaneet ison porukan kasaan?
Öh, onko yhdelläkään C/Kity-risteilyllä ollut yli 10 ihmistä?
ninnithequeen

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No oottehan te ennenkin saaneet ison porukan kasaan?
Öh, onko yhdelläkään C/Kity-risteilyllä ollut yli 10 ihmistä?
No sitä en tiiä, mutta melkein ainakin? :think:
Dumari

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Öh, onko yhdelläkään C/Kity-risteilyllä ollut yli 10 ihmistä?
No sitä en tiiä, mutta melkein ainakin? :think:
2 hytillistä on tainnut olla aika usein, en sit oo varma onko ikinä ollut 3.

:on:
Tuskin ite tuun rietailemaan, koska mulla on Ruatsin-reissu tiedossa lokakuun lopussa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Öh, onko yhdelläkään C/Kity-risteilyllä ollut yli 10 ihmistä?
No sitä en tiiä, mutta melkein ainakin? :think:
2 hytillistä on tainnut olla aika usein, en sit oo varma onko ikinä ollut 3.

:on:
Tuskin ite tuun rietailemaan, koska mulla on Ruatsin-reissu tiedossa lokakuun lopussa.
Kyllä on ollut kerran 3 hyuttiä, kun ankka ja käpynen samassa erikoishytässä.. ja muut kahdessa muussa, et kyl 10 taisi mennä rikki?
Read jour kity karefully..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Olen kyllä ehkä hiukan silleen ajatellut, että seukki kerran kun suuntaan kohti Tallinnaa niin teen sen enemmän ajan kanssa eli niin, että yövynkin siellä ja varaan aikaa niin shoppailulle kuin bilettämisellekin. Ja nämä taas nämä kitinäristeilyt taitaa olla niitä sellasia pikajuttuja joissa ei maissa edes käydä.. (?)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja Niba »

KisSandra kirjoitti:Olen kyllä ehkä hiukan silleen ajatellut, että seukki kerran kun suuntaan kohti Tallinnaa niin teen sen enemmän ajan kanssa eli niin, että yövynkin siellä ja varaan aikaa niin shoppailulle kuin bilettämisellekin. Ja nämä taas nämä kitinäristeilyt taitaa olla niitä sellasia pikajuttuja joissa ei maissa edes käydä.. (?)
Kuule, Tallinnan riesteilyt ovat sellaisia joissa käydään maissa, linjasta riippuen aikaa on 4-8 tuntia, tietenkin niin että ensin biletetään yö ja sitten voimallisimmat jaksavat vielä käväistä naissakin..
Jos kunto heikko lähellä satamaa ovat Sadamarket(josta jo kaikki irtoaa) ja Merekeskus(jos haluaa tinkiä)..

Viruun päin on vielä Rotermanni keskus ja Liviko-kauppa viinansietoisille.
Sadam-marketin ylisillä on warsteiner-pub, jossa myös Euro jyrää niinkuin melkein kaikkialla, toisella puolella on venäläinen baari, josta olut yleensä loppuu kesken, eivätkä jaksa hakea toisaalta talostaan lisää, siellä tarjolla ruokaakin, jos on jos haluaa vaihtaa käsikauppaan krooneja niin ihan siitä vaan, halvimmalla saa Visa-automaateista jne.
Satama-altaan toisella puolella on HyperMarket -Rimi(Ent. Sittari), mutta pitää olla kunnon kantovälineet tai varaa taksoon..
Olen valmis vastaamaan kaikkiin kysymyksiin, jos saamme lähtijöitä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

noista vaihtoehdoista 17. tai 18. marraskuuta ovat ainoat jotka mulle sopisivat. Haluaisin kyllä lähteä, kun en ole koskaan kityristeilyllä ollut.

Nuo pikavierailut maissa biletyksen jälkeisenä päivänä ovat kamalia, enkä tajua kuinka olen koskaan innostunut niistä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juu ei, pikavierailut krapulaPÄISSÄÄN ei ollut tosiaan se mitä ajattelin edellisessä postauksessani. Paras olisi jos pääsis tuonne niin, että olis koko päivä tai vaikka pari varattuna shoppailulle ja sitten ihan erikseen ilta ja yö biletykselle niin ettei seuraavana aamuna ole mtn pakkoherätyksiä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Marraskuu? Risteily? Ajankohtayli

Viesti Kirjoittaja Niba »

KisSandra kirjoitti:Juu ei, pikavierailut krapulaPÄISSÄÄN ei ollut tosiaan se mitä ajattelin edellisessä postauksessani. Paras olisi jos pääsis tuonne niin, että olis koko päivä tai vaikka pari varattuna shoppailulle ja sitten ihan erikseen ilta ja yö biletykselle niin ettei seuraavana aamuna ole mtn pakkoherätyksiä.
Sitä minäkin sinun ajattelin tarkoittavan, koska en enää niin freeshi ja nuorikaan ole sopii minullekin mitä mainioimmin kyseisenlainen häppeninki.
Bluntly tuossa toisaalla ehdotti valmismatkaa a'la tallink ja minä sitten jotain aivan muuta. Hotelleissa on se puoli, että huoneiden palautus viim. kakstöist.
Koska joutusin avaamaan 2 keskustelua halukkuuden ja ajankohdan selvittämiseksi, kannattaa lähtöhalukkuutensa ilmaista toisaallakin. Jatkakamme keskustelua.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin