Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Mites olis Aarnelle, eiks sillä ollu iso kämppä? Kuca lähtee?
Jos kysyisit ensin Aarnelta :D

Ja muutenkin, mihin baariin sit tämmönen revohka sopii?
Dumis tietää, Dumis tietää kaiken.
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mites olis Aarnelle, eiks sillä ollu iso kämppä? Kuca lähtee?
Jos kysyisit ensin Aarnelta :D
Ei siltä mitään kysellä, mennää vaa :twisted:
ninnithequeen kirjoitti: Dumis tietää, Dumis tietää kaiken.
Got that right.
Bliss

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Bliss-muru, tulethan mukaan? Minä suojelen sinua kaikelta :D
Paitsi siltä kaikenkattavalta vitutukselta, joka pamahtaa päälle heti paikalla, kun joudun samaan suljettuun tilaan humaltuneiden ihmisten kanssa. Ulkona humalaisten keskellä oleminen vielä menenttelee, mutta sisällä, EIEIEI...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mites olis Aarnelle, eiks sillä ollu iso kämppä? Kuca lähtee?
Jos kysyisit ensin Aarnelta :D

Ja muutenkin, mihin baariin sit tämmönen revohka sopii?
Dumis tietää, Dumis tietää kaiken.
Ensinnäkin Dumais on bi-sexuaali must!

Ja toisex voisitte valita sen mestan joka on siinä Kalliossa kait, siinä ihan ympyräskäisen talon viekussa. Muistatteko sen jossa oli kaksi kerrosta? Ja muistatteko siellä oli UnetonRauhaton..oli kyllä aika lailla mun efektit vaikka vähän väsyneeltä näyttikin. Ja siellä oli myös Mustisenkuli joka edellämainitun kanssa veti niitä saatanan kielareita ja yritti mua kiusia.

Mutta sitä yhtä mestaria en muista millään et mikä sen hottenin nimi olikaan, siis se jolla oli se fredimercurimikälie homo-hanska kädessä ja joka huusi siihen malliin siellä yläkerrassa huoraa ja kaikkee muuta liikkuvaa et lopullisuustuloksena oli se että, niin että sinnehän ei kait enää tarviikaan mennä?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mites olis Aarnelle, eiks sillä ollu iso kämppä? Kuca lähtee?
Jos kysyisit ensin Aarnelta :D
Ei siltä mitään kysellä, mennää vaa :twisted:
ninnithequeen kirjoitti: Dumis tietää, Dumis tietää kaiken.
Got that right.
Jotenkin tuntuu siltä että tämmöinen keskustelu olisi pitänyt käydä aikaa sitten?
No aikansa kutakin, sanoi ..
Tietysti Citynkin uudelleenkeksimä IRL-miitti perinne? vaikuttaa asiaan?
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

jouden-za kirjoitti: Ensinnäkin Dumais on bi-sexuaali must!
Pidäs ne päiväunifantasiat ihan ittelläs vaa.
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Btw, voisko joku joka tuntee aarnen vähän paremmin, niin soittaa sille ja ilmoittaa että me ollaan tulossa. Ilmoita samalla että saunan pitää olla lämpimänä 21.00, thx!!1
SikaMika

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

jouden-za kirjoitti:

Ja toisex voisitte valita sen mestan joka on siinä Kalliossa kait, siinä ihan ympyräskäisen talon viekussa. Muistatteko sen jossa oli kaksi kerrosta?
No vittu, Kettunenhan se oli.

Ja muistatteko siellä oli UnetonRauhaton..oli kyllä aika lailla mun efektit vaikka vähän väsyneeltä näyttikin. Ja siellä oli myös Mustisenkuli joka edellämainitun kanssa veti niitä saatanan kielareita ja yritti mua kiusia.
No vittu, tuttuja tyttöjä...
Mutta sitä yhtä mestaria en muista millään et mikä sen hottenin nimi olikaan, siis se jolla oli se fredimercurimikälie homo-hanska kädessä ja joka huusi siihen malliin siellä yläkerrassa huoraa ja kaikkee muuta liikkuvaa et lopullisuustuloksena oli se että, niin että sinnehän ei kait enää tarviikaan mennä?
No vittu, Aerishan se oli. Räväkkä oli miehen esiintulo, propsit siitä hänelle. Muistan hänen verranneen tilaisuuden tunnelmaa ruumiinvalvojaisiin (kovaan ääneen karjuen), eikä ihan väärässä ollutkaan.

Koettakaas nyt järkätä jotkin kinkerit jonnekin, niin voin sitten kertoa viitsinkö vaivautua paikalle.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noni, mie peruutin sen.
Mulle oltiin erittäin töykeitä puhelimessa. Sanoin että no nyt se vapautuu jollekin onnelliselle, niin tiuskaistiin että "No jos nyt enää löytyy ottajia".
Luulis löytyvän, eikö? *ei ymmärrä*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Noni, mie peruutin sen.
Mulle oltiin erittäin töykeitä puhelimessa. Sanoin että no nyt se vapautuu jollekin onnelliselle, niin tiuskaistiin että "No jos nyt enää löytyy ottajia".
Luulis löytyvän, eikö? *ei ymmärrä*
Se oli vaan joku homo menkoissaan?
Joo kiitos tästä!
Kettuseen oli porttari tällä porukalla?
Aika hyvin patsi sai torpedoitua tämän, saksalaiset U-miehet olisivat kateellisia?
Toisaalta voimmehan olla jo väsyneitä seuraamme, puuttuu uutuudenviehätys jne.
Mitään suurta tapahtumaa ei pysty ei kykene enää järkkäämään, kun on tämä "nousukausikin" ja ihmisillä liikaa rahaa ja ravintolat täynnä?
Toisaalta olette vuoden vanhempia kutaleet ja keskitytte omaan hyväänne ja juhlitte ns. pers..perhepiirissä?
Todetttakoon joittekin kotihippojen tuskin korvaavan jotain yhteistä pikkujoulua.
Amarilloon en tule mitenkään päin! Järjestäkää siellä sillä sinne en tule.
Lisää vuotoa myöhemmin.
Ottakaa tytöt Efexorit tälle!

Sitten tarvitaan lyhyt kartoitus mahdollisista paikoista, joihin olisi helppo kaikkien saapua?
Ruokailu jossain muodossa on aina bueno.
Pyyhin Netikettiin..
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

SikaMika kirjoitti:
No vittu, Aerishan se oli. Räväkkä oli miehen esiintulo, propsit siitä hänelle. Muistan hänen verranneen tilaisuuden tunnelmaa ruumiinvalvojaisiin (kovaan ääneen karjuen), eikä ihan väärässä ollutkaan.

Koettakaas nyt järkätä jotkin kinkerit jonnekin, niin voin sitten kertoa viitsinkö vaivautua paikalle.
No dänks ty juu badi, not fuck semmonen, koska olen 130% heteroluokan nussija.

Ja että siis Aeris, no täytyy sanoo et sulla on muisti kohdillaan. Ja mitä Aerikseen tulee niin oli joo aikamoinen metsäläinen ja täytyy sanoo melkein kadehtien että sillä oli kyllä asennetta. Mäkin olen vähän yrittänyt tollasta joskus mutta kun ei vaan luonteeseen istu ni ei istu. Siis sellanen vähän öykkärimeininki ja ylimielinen ja tulee mestoille ja sanoo että nyt otan sut narttu ja kohta lähetään.

Itellä enemmän herrasmies-tyyli ja "puhuttamalla" olen melkein jokaisen daamin napsinut, en siis tohon tyyliin juurikaan kuten Aeris, mut kokonaan toinen zydeemi onkin sitku päästään sexuaaliselle kontrahti-pinnalle.

Mutta oikein mukavaa wiikendiä sinne jonnekin:)
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Niba kirjoitti:

Se oli vaan joku homo menkoissaan?

Aika hyvin patsi sai torpedoitua tämän,
Vai homppeli--repzzz

Ja mitä se Patsi nyt on tehnynnä..no se vaan on vähän kuumana kun ei ole saanut Kunnolla pitkääääääääääääään aikaan sitä kovaa kikkeliä!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Niba »

jouden-za kirjoitti:
Niba kirjoitti:

Se oli vaan joku homo menkoissaan?
Vai homppeli--repzzz
Jostain tuntemattomasta syystä niihin tuntuu törmäävän noissa ravintolahommeleissa, kuulin joskus vähän aikaa sitten Ale-bubien omistajasta, jolla oli 2,5 metrinen poikaystävä, siitä hyvästä kähmi tuo ilmestys myös kaikkia miespuolisia baarimikkojakin, tietämäni baarimikko sen sijaan on nykyisin neljän lapsen isä kahden eri naisen kanssa, joten tunteikkuus ei ollut molemminpuolinen.
jouden-za kirjoitti:

Niba kirjoitti: Aika hyvin patsi sai torpedoitua tämän,
Ja mitä se Patsi nyt on tehnynnä..no se vaan on vähän kuumana kun ei ole saanut Kunnolla pitkääääääääääääään aikaan sitä kovaa kikkeliä!!
Kyllä mullakin sitä kovaa olis ainakin joka aamu tarjolla, mutta valitettavasti mulla on nyt siveysvyö päällä, koska kuulun? niinku jollein toiselle.
Joo, torpedoa se kaipaa kylkeen, torpedot on vaan niin kiireissään, it's up to Ya, man?
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti: Luulis löytyvän, eikö? *ei ymmärrä*
Hmm, pitäisikö tämä nyt varata erikoisjengin pikkujouluille?
huima

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Hmm, pitäisikö tämä nyt varata erikoisjengin pikkujouluille?
Millaiset pöydät siellä on tanssitytöille?

Mun vakuutus ei nimittäin kata jos tytöt joutuvat nousemaan liian huterille alustoille tanssimaan.
SingleMalt

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

huima kirjoitti:Millaiset pöydät siellä on tanssitytöille?

Mun vakuutus ei nimittäin kata jos tytöt joutuvat nousemaan liian huterille alustoille tanssimaan.
Ehkä sun kannattaisi harrastaa hieman kevyempirakenteisia tyttösiä?
huima

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja huima »

SingleMalt kirjoitti:Ehkä sun kannattaisi harrastaa hieman kevyempirakenteisia tyttösiä?
Hutera as in keikkuva.

Vähintään 12 sentin korot asettavat tasapainolle vaatimuksia.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Hutera as in keikkuva.

Vähintään 12 sentin korot asettavat tasapainolle vaatimuksia.
Ei sun oo pakko laittaa niin korkeita korkoja vaan meitä varten, kyl puoletkin tosta riittää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Mun vakuutus ei nimittäin kata jos tytöt joutuvat nousemaan liian huterille alustoille tanssimaan.
Pitikö taas säästää väärässä paikassa? Amatööri pihi juutalainen.
ComeBack

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Siis blondi on ihan ulkona taas:

Eli Manalan pippalot on peruttu 2.12. ja sen sijaan epämääräinen joukko kokoontuu jossakin väkijuomien ja väkinäisen seurustelun merkeissä?

Nimimerkki Kyselee Hän.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juurikin näin.

Parhaani yritin, mutta ei kelvannut *leikkii marttyyriä*

Dumis on LUVANNUT hoitaa porukan kasaan, minen tahdo enää järjestellä yhtikäs mitään. Tulen kyllä paikalle aiheuttamaan pahennusta :P
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti: Dumis on LUVANNUT hoitaa porukan kasaan, minen tahdo enää järjestellä yhtikäs mitään. Tulen kyllä paikalle aiheuttamaan pahennusta :P
Enttu ei ehkä ymmärrä tuota vitsiä, joten sanottakoon se ääneen vielä; mitään en ole luvannut.

Mua ei nyt niin hirmuisasti nabbaa nää pikkikset että viittisin alkaa kuuntelemaan itkemistä raflan huonoudesta&kalleudesta, jos päättäisin ottaa vetovastuuta tässä touhussa.

Katsellaan ja mietiskellään mitä 2.12 päävällä vois tehä. Päikkäritkin vois olla ohjelmassa :P (tiedän ainakin yhden paarin jossa olis pelejä, lähisijainti ytimeen ja kohtuullisen edullinen hintataso)
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Katsellaan ja mietiskellään mitä 2.12 päävällä vois tehä. Päikkäritkin vois olla ohjelmassa :P (tiedän ainakin yhden paarin jossa olis pelejä, lähisijainti ytimeen ja kohtuullisen edullinen hintataso)
Anna mä arvaan: Trickshot?

Siellähän oltiin etkoilla viimeksikin, ja hauskaa oli. Hyvin voitais sopia että nähdään siellä siihen ja siihen kellonaikaan, ja katsotaan illemmalla mihin nokka vie.

EDIT: sähän tunnet sen omistajankin?
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:EDIT: sähän tunnet sen omistajankin?
No ei me olla mitään sydänystäviä, mutta viime vuonna sain meidän kitypikkareiden etkoilubiliksen ilmatteeksi (ja kutsun paikan pikkareihin).
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Katsellaan ja mietiskellään mitä 2.12 päävällä vois tehä. Päikkäritkin vois olla ohjelmassa :P (tiedän ainakin yhden paarin jossa olis pelejä, lähisijainti ytimeen ja kohtuullisen edullinen hintataso)
Anna mä arvaan: Trickshot?
Mä luulin et tarkoitit sitä Saalemin seurakuntaa? Sieltä löytyy varmasti samanlaista seurakuntaa..
Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:EDIT: sähän tunnet sen omistajankin?
No ei me olla mitään sydänystäviä, mutta viime vuonna sain meidän kitypikkareiden etkoilubiliksen ilmatteeksi (ja kutsun paikan pikkareihin).
Meidän pitää antaa dumikselle mahdollisuus lisäbonusryyppäjäisiin?

Ainakaan Sedu helvetteihin ei sitten kannata ees yrittää, keravan kakarat ovat ne valloittaneet, Highlight jono on liian pitkä samoin baker's , ellei halua viettää 2.12 jonottaen ravintolan ulkopuolella? Amarillo on niin reseptin mukainen kuin voi olla, kuka sitä lääkettä lisää haluaisi? Big time bar? jos esim se 30-50 henkee ilmestyy voidaan luvata vaikka 250€ tuntitaksan muodostusta. Mut samapa tuo, katsotaan sitten vasta ihan huulilla ollen? Vaiko vasta kun kärkikin on märkä?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin