Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja minä maksan :(
Mitä helvettiä sä ittees kiusaat tolla. On se nyt jo nähty ettei tässä perseaukisten ja tuuliviirien jengissä onnistu mikään muu kuin rahat etukäteen-keräys ja sitten vasta varataan ja tilaillaan juttuja. Jos tuon jälkeen joku peruu, niin sitten häviää rahansa. Yksinkertaista ja toimivaa.
Kiusaan itteeni sillä siksi, että jos nyt joutuukin perumaan myöhässä ja sitten maksamaan, niin veikkaanpa ettei kovin moni kanna korttaan kekoon, ja minun yhteistiedothan siellä on.

Uskotaan nyt vielä siihen, että tuo puuttuva 15 saadaan kasaan vaikka väkisin. Sen verran mukava juttu tuo on, oma tila pelkästään Kity-poppoolle, ei ulkopuolista porukkaa ollenkaan. Plus loistosapuskat.
SingleMalt

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti: Kiusaan itteeni sillä siksi, että jos nyt joutuukin perumaan myöhässä ja sitten maksamaan, niin veikkaanpa ettei kovin moni kanna korttaan kekoon, ja minun yhteistiedothan siellä on.
Mä kyllä tarkoitin sitä, että haistata jookaajille pitkät, ja peru koko järjestäminen, niin ei tartte ressata.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kiusaan itteeni sillä siksi, että jos nyt joutuukin perumaan myöhässä ja sitten maksamaan, niin veikkaanpa ettei kovin moni kanna korttaan kekoon, ja minun yhteistiedothan siellä on.
Mä kyllä tarkoitin sitä, että haistata jookaajille pitkät, ja peru koko järjestäminen, niin ei tartte ressata.
Näin mä toki teenkin 21 vrk ennen tilaisuutta, ellei osallistujia ole tarpeeksi. Jookatkoon vielä tovin. mitä hemmettiä tarkottaa jookata
Chap

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Chap »

ninnithequeen kirjoitti:Uskotaan nyt vielä siihen, että tuo puuttuva 15 saadaan kasaan vaikka väkisin.
Eikö ollut niin, että Ann ja Mylwin eivät olleet tulossa syömään, jolloin pitää löytää 17 syöjää lisää?

Itse tuskin tulen syömään, mutta mahdollisesti eksyn jatkoille jossain vaiheessa.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Uskotaan nyt vielä siihen, että tuo puuttuva 15 saadaan kasaan vaikka väkisin.
Eikö ollut niin, että Ann ja Mylwin eivät olleet tulossa syömään, jolloin pitää löytää 17 syöjää lisää?
Tuolla ne listassa keikkuvat edelleen.

Lisäksi Myltsi saa elinikäisen porttikiellon Saunailtoihin, jos peruu tässä vaiheessa :twisted:
silsis

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja silsis »

SingleMalt kirjoitti:tässä perseaukisten ja tuuliviirien jengissä
Mä uskon, että suurelle osalle nämä Kitinä-jutut eivät ole sitä kärkitekemistä. Kun ei oikein kiinnosta, niin tällastahan se sitten on. Mä en usko ollenkaan tuohon persaukisjuttuun. Kyllä sitä rahaa jostain löytyy, jos on hyvä syy.
SingleMalt

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

silsis kirjoitti:Mä en usko ollenkaan tuohon persaukisjuttuun. Kyllä sitä rahaa jostain löytyy, jos on hyvä syy.
Niin mäkin kuvittelin.
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Noniin, lopetetaas arpominen.

Ninni: laitas mainosketju ruokailusta pystyyn, johon vain ja ainoastaan tulee ruoakailuun liittyvää juttua, siinä kerrot: mitä syödään, mihin aikaan, paljon maksaa ja mitä muuta ruokailu/tila-aika tarjoaa.
Ketjuun liität ilmoittautumisen joka on sitova ruokailua varten jossain pisteessä, jossei tule tarpeeksi ilmoittautumisia niin perut koko paskan.

Tästä ketjusta tiedononkiminen on liian vaivalloista. Ja se rahankeruujuttukin pitää ratkaista ettet joudu ite makselemaan muiden peruuttamisia.

Lupaan järjestää etkoilua kalliossa tai vaihtoehtoisesti etkoilen yksin :D
Patz

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Patz »

Oon sitä mieltä että ansaitsen kohta mitalin siitä etten oo tullut vielä ketjuun aukomaan päätäni tyyliin "I told u so!". Eiku!
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Noniin, lopetetaas arpominen.

Ninni: laitas mainosketju ruokailusta pystyyn, johon vain ja ainoastaan tulee ruoakailuun liittyvää juttua, siinä kerrot: mitä syödään, mihin aikaan, paljon maksaa ja mitä muuta ruokailu/tila-aika tarjoaa.
Ketjuun liität ilmoittautumisen joka on sitova ruokailua varten jossain pisteessä, jossei tule tarpeeksi ilmoittautumisia niin perut koko paskan.

Tästä ketjusta tiedononkiminen on liian vaivalloista. Ja se rahankeruujuttukin pitää ratkaista ettet joudu ite makselemaan muiden peruuttamisia.
Mä en ymmärrä miksi pitäisi avata miljoonatta ketjua tämän asian tiimoilta. Tämän ketjun etusivulta voi lukea kaiken tarpeellisen ensimmäisestä viestistä, muokkaan sitä vielä hiukan kyllä.

Olisko se yksityisviestivarmennus meikäläiselle nyt kuitenkin paikallaan, kun osa on niin jo tehnyt? Annetaan näitten jotka ei oo tulossa mekastaa täällä ketjussa :P

Ja PS: mä tiesin että suhun voi Dumis luottaa ;)
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:Oon sitä mieltä että ansaitsen kohta mitalin siitä etten oo tullut vielä ketjuun aukomaan päätäni tyyliin "I told u so!". Eiku!
Sä ansaitset mitalin siitä että kestit tätä paskaa jotenki viime vuonna :D
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

minä kyllä olettaisin, että nuo ehkä kohdan rastittaneet ovat ovat niitä, jotka tulevat vaan joupottelemaan, jos sitäkään. niinpä ehdotan että perut sen syömisen heti bottalla. Vielä vois miettiä löytyiskö jostain tuolle illalle ravintolaa, jossa noin 13-18 henkeä vois ruokailla yhdessä.
Ann kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Muutenhan pikkarit taitaa olla levällään ihan kelle vain vai olenko sittenkin ymmärtänyt väärin?
Persees on.

En ole edelleenkään tulossa syömään muuta kuin pääs.
Ann on edelleen ruokailuun osallistuvien listalla. eli yksi vähemmän.
Eli siis 14 ruokailevaa.
Viimeksi muokannut Jyrki73, 25.10.2006 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jyrki73 kirjoitti:Ann sanoi kirjoitti itse että,
"En edelleenkään aio tulla syömän kuin sun pääs."
Mulla ei ole tapana ottaa tosissaan mitään, mitä Ann tänne palstalle kirjoittaa.
Dumari

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Noniin, lopetetaas arpominen.
Mä en ymmärrä miksi pitäisi avata miljoonatta ketjua tämän asian tiimoilta.
No sit laitat kaiken tiedon ekaan viestiin ja muokkaat otsikkoa tyyliin että "Tässä ketjussa ilmoittaudun syömään".

Enempää en pompi varpaillesi, mutta selvyys tästä touhusta puuttuu, tiedon pitää olla selvemmin esillä.
Edith

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Edith »

SingleMalt kirjoitti:
silsis kirjoitti:Mä en usko ollenkaan tuohon persaukisjuttuun. Kyllä sitä rahaa jostain löytyy, jos on hyvä syy.
Niin mäkin kuvittelin.
Niinno. Tuo yli kolkyt euroa yhdestä ruokailusta on kyllä liikaa vakituisessa työssä käymättömälle. Oli seurana sitten vaikka kityläisiä tai itse Jeesus.
silsis

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja silsis »

Edith kirjoitti: Niinno. Tuo yli kolkyt euroa yhdestä ruokailusta on kyllä liikaa vakituisessa työssä käymättömälle. Oli seurana sitten vaikka kityläisiä tai itse Jeesus.
Niinno. Kun kerran Jeesusta huutelit, niin jokaisella on vuosi aikaa säästää. Pointtini ei ollut dissata vähävaraisia, vaan nostaa kissa pöydälle, puhua asioista niiden nimillä ja lopettaa jeesustelu. Edelleen, suurimmalle osalle kyse ei varmasti ole rahasta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä en menis kanssa Jeesuksen kanssa lounaalle vaikka saisin ilmaset ruuat ja juomat.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Mä en menis kanssa Jeesuksen kanssa lounaalle vaikka saisin ilmaset ruuat ja juomat.
Aattele sitä viinimäärää hei.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:Mä en menis kanssa Jeesuksen kanssa lounaalle vaikka saisin ilmaset ruuat ja juomat.
Aattele sitä viinimäärää hei.
Niin kitkerää ja vetistä viiniä joisi vaikka paljon saisi.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jyrki73 kirjoitti: Ann on edelleen ruokailuun osallistuvien listalla.
Ei ole enää. En vain osannut poistaa. Nyt osasin. Luulin ilmoittautuvani pikkujouluihin, en ruokailuun.

Jos jutut menee mun mukavahinkolaukasuilmoittautumiseni takia vituiksi, niin voin toki tappaa itseni. Ei ole iso vaiva, olisin tehnyt sen ennemmin tai myöhemmin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti: Ann on edelleen ruokailuun osallistuvien listalla.
Ei ole enää. En vain osannut poistaa. Nyt osasin. Luulin ilmoittautuvani pikkujouluihin, en ruokailuun.

Jos jutut menee mun mukavahinkolaukasuilmoittautumiseni takia vituiksi, niin voin toki tappaa itseni. Ei ole iso vaiva, olisin tehnyt sen ennemmin tai myöhemmin.
You are so vein(divine).

Muokkaan hanskaan.
Viimeksi muokannut Niba, 26.10.2006 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Niba kirjoitti:
Ann kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti: Ann on edelleen ruokailuun osallistuvien listalla.
Ei ole enää. En vain osannut poistaa. Nyt osasin. Luulin ilmoittautuvani pikkujouluihin, en ruokailuun.

Jos jutut menee mun mukavahinkolaukasuilmoittautumiseni takia vituiksi, niin voin toki tappaa itseni. Ei ole iso vaiva, olisin tehnyt sen ennemmin tai myöhemmin.
You are so vein.
"Oot niin suoni"? :?
¡no comprendo!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ann kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Muutenhan pikkarit taitaa olla levällään ihan kelle vain vai olenko sittenkin ymmärtänyt väärin?
Persees on.

En ole edelleenkään tulossa syömään muuta kuin pääs.
Tervetuloa sit Ouluun vaan aterioimaan, ajelenko pään valmiiksi vai tykkäätkö vedellä ääntä kohti karvoineen kaikkineen? :)

Perseeni levittelyihin en kommentoi, olkoon oma asiani edelleen..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja Niba »

KisSandra kirjoitti:
Ann kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Muutenhan pikkarit taitaa olla levällään ihan kelle vain vai olenko sittenkin ymmärtänyt väärin?
Persees on.

En ole edelleenkään tulossa syömään muuta kuin pääs.
Tervetuloa sit Ouluun vaan aterioimaan, ajelenko pään valmiiksi vai tykkäätkö vedellä ääntä kohti karvoineen kaikkineen? :)

Perseeni levittelyihin en kommentoi, olkoon oma asiani edelleen..
Kuola ja sylki valuu jo pitkin suupieliä, herkullinen tilaisuus!
Lihan läiskettä ja lätinää! Ja kuolonkankeutta alapäässä.
Oulussa olis jotain hyviä olutmestoja! Ainakin yksi.
Keep your mind focused to kity-pikkareihin, man!
Pyyhin Netikettiin..
SaintJohnPerse

Re: Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Äh, perun syömisen, koska en uskalla lupautua juttuun, jonka totetumisesta en ole varma. Juomaan ainakin yritän tulla ja Ninni? Jos jostain syystä saankin aikaa järjestymään, niin voiko ilmoittautua uudestaan lähempänä ajankohtaa? (jos niitä syöminkejä ylipäätänsä pidetään.
Vastaa Viestiin