Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Info tulevista miiteistä
Patz

Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ilmottautumiset yyvee:llä allekirjoittaneelle, joka tekee yhdessä lautakunnan kanssa valinnan osallistujien hottiskertoimen mukaan. Paikka ja tarkka aika ilmoitetaan valituille yyveellä.

Ja ei, tämä ei ole vitsi, ainoastaan vaihtoehto :]

Edit: otsikkoa muokattu epäselvyyksien välttämiseksi
Viimeksi muokannut Patz, 27.09.2006 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Varjot ja varsinaiset päälletysten? Onks paljo sinkkunaisii?
1108

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Meitsi tulee!
Olen varjo jo muutenkin ihmisestä.

EDIT: Ihana kahtiajako! Kuppikuntaisuus kunniaan, mä ainakin tahdon olla kauniiden ja hyväpalkkasten porukassa.

Saanks mä tulla vaikka ajankin opelilla?
CandyMan

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Loogisena jatkeena tälle släm järjestää varmaankin Älykköjen Pikkujoulut?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

CandyMan kirjoitti:Loogisena jatkeena tälle släm järjestää varmaankin Älykköjen Pikkujoulut?
Paha, paha. Hyi namusetää!
ninnithequeen

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onpa muuten ihan vitun reilua, varsinkin kun Manalan kellari on meille jo varattu, ja 38 pitäisi saada kasaan.

Kiitti vaan oikeen niinku ylipaljon.

Mutta jos Patz kerran osaa paremmin niin ihan miten vaan.
silsis

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mä en uskalla lähettää Patsille yyveetä, kun jänskättää jos ei valitakaan :cry:
Tsaari

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut 2.12.2006

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Superhottiksillehan tulee tietysti kutsu yv:nä.
elco

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja elco »

Eikö tätä tosiaan voi ulkoistaa niin, että kutsut lähtevät järjestelytoimikunnan puolesta? Kutsuun mukaan lista kutsutuista.
Geetzu

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oot sä kyllä Patz melkonen narttu! Siis sulleko pitäis porukalla olla pokkaa laitella ilmottautumista ja sit venata, että mitä mimmi päättää, riittääkö se hottius vaiko eikö?? Mieletön! Vähän kyllä joudun hihittelee ilmoittautujille, jos ne siis joskus paljastuu. ;)
1108

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:Oot sä kyllä Patz melkonen narttu!
Vitut onkin!
Jos ei halua nähdä suurinta osaa teistä jälkeenjääneistä niin kai nyt vittu saa tehdä vaihtoehdon?

Dah?

Mene sinä kutoon niitä sukkia ja ole hiljaa.
Geetzu

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei mun nartuttelua pahalla pidä ottaa koskaan, tuskin Patz ottaakaan muuten kuin oikein. Sä nyt oot ihan apina taas niin pihalla! Ja vittu narttuhan kutoo. Vittu joo.
1108

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:Sä nyt oot ihan apina taas niin pihalla! Ja vittu narttuhan kutoo. Vittu joo.
En muuten ole kun sisällä, ei mulla ole wlania tai kannettavaa.

Tikkua perkele.
silsis

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja silsis »

ninnithequeen kirjoitti:Mutta jos Patz kerran osaa paremmin niin ihan miten vaan.
Äläs nyt heti lannistu! Tarjoa parempi vaihtoehto!
1108

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja 1108 »

silsis kirjoitti:Äläs nyt heti lannistu! Tarjoa parempi vaihtoehto!
Ei se pysty!
Siinähän olisi ninni itse mukana ja uskollinen retard sidekick enttu.
Syö nyt tossa seurassa joulupuuroa, on manteli väärässä kurkussa varmasti.
safi

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut 2.12.2006

Viesti Kirjoittaja safi »

Patz kirjoitti: Ja ei, tämä ei ole vitsi, ainoastaan vaihtoehto :]
Oikeesti kuka haluaa viettää pikkujouluja seurassasi? Akka istui vuosi takaperin pöydässään lähes ylhaisessä yksinäisyydessään ja katseli iloisia juhlijoita nenän varttaan pitkin. Kumma juttu, jos ei ollut kivaa.

Viime vuonna porukkaa oli ainakin niin paljon, että oli todella helppoa löytää mieleistänsä ruoka/juomaseuraa. Inhokkejen kanssa ei ole pakko olla missään tekemissä näissäkään pippaloissa.

Mene itseesi typerä harppu, sillä toiset ovat jo varanneet paikan ruokailuineen. Tämä järjestely tuntuu sitä paitsi paljon paremmalta ratkaisulta, kun vuosi takaperin meille järjestelemäsi paikka. *släp*
Dumari

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut 2.12.2006

Viesti Kirjoittaja Dumari »

safi kirjoitti: Mene itseesi typerä harppu, sillä toiset ovat jo varanneet paikan ruokailuineen. Tämä järjestely tuntuu sitä paitsi paljon paremmalta ratkaisulta, kun vuosi takaperin meille järjestelemäsi paikka. *släp*
No eipä kukaan viime vuonna halunnut järjestää jouluja, joten patz päätti tehdä sen meille mahdolliseksi. P:lta tais vähän paikan päällä pinna palaa kun jengi ei osannut maksaa, tai maksoi kymmensenttisillä ja loppusummakaan ei mennyt tasan. Puhumattakaan että joku/jotkut tais tulla sit ilmoittamatta.
Paikan ryhmäruokailun huonoudesta/tasosta mulla ei ainakaan ollut etukäteen mitään tietoa, eikä kukaan siitä mitään etukäteen muistaakseni vinkunut ja jos vinkui niin oli enemmistön päätös paikka hyväksyä.

Tämän siitä saa palkaksi kun jotain järkkäilee, ei mikään ihme ettei patsia kiinnosta olla julkisena sylkykuppina toista vuotta. Kiitos kuitenkin mun puolesta viime vuodesta Patzille.
SnapaHead

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Ei osannut maksaa...? Kerro ihmeessä lisää.

Minun piti viime viikolla laittaa veikkaus pystyyn monenko päivän, tunnin ja minuutin kuluttua on ensimmäinen pikkujoulu-ÄÄÄÄÄÄÄ!!!!ÄÄÄÄÄ!!!-SATTUUU-KOSKOO-KOSKOO!!!-haista-paska -viesti kirjoitettu. Missasin.

Voidaan toki veikata kuinka monen tunnin kuluttua tämän viestin kirjoittamisesta ensimmäinen lähtee palstalta pikkujoulujen takia. Oma veikkaus n. 128h. Viimeistään.
1108

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SnapaHead kirjoitti:n. 128h. Viimeistään.
Ja vitut. 48h max.
Chap

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja Chap »

1108 kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:n. 128h. Viimeistään.
Ja vitut. 48h max.
Mä veikkaan, että se on 1108 joka lähtee.

Edit: typo
Viimeksi muokannut Chap, 26.09.2006 16:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SnapaHead

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Chap kirjoitti:
1108 kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:n. 128h. Viimeistään.
Ja vitut. 48h max.
Mä veikkaan, että se 1108 joka lähtee.
Niin no. Jos kukaan ei ole vielä tuon 128h jälkeen poistunut pikkujoulujen takia niin minä ainakin poistun, jotta todistaisin olleeni oikeassa. Siis itselleni.
Chap

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja Chap »

SnapaHead kirjoitti:
Chap kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Ja vitut. 48h max.
Mä veikkaan, että se 1108 joka lähtee.
Niin no. Jos kukaan ei ole vielä tuon 128h jälkeen poistunut pikkujoulujen takia niin minä ainakin poistun, jotta todistaisin olleeni oikeassa. Siis itselleni.
Vetäydyt silloin voittamattomana.
Flipperix

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

SnapaHead kirjoitti:Niin no. Jos kukaan ei ole vielä tuon 128h jälkeen poistunut pikkujoulujen takia niin minä ainakin poistun, jotta todistaisin olleeni oikeassa. Siis itselleni.
No hemmetti. Kaipa sitä vois hyvän asian puolesta vaikka poistua. Haittaaks jos tulee heti takas?
SnapaHead

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Flipperix kirjoitti:
No hemmetti. Kaipa sitä vois hyvän asian puolesta vaikka poistua. Haittaaks jos tulee heti takas?
Riippuu siitä kuinka pitkään pysyy poissa. Saa tulla heti takaisin jos tulee jatkamaan rääkymistä ja/tai keräämään niiltä, jotka rääkyivät kuorossa, kannatusta ja kaveruutta. Edellytyksenä on vielä yksi lopullinen poistuminen jatkorääkymisien johdosta. Tämä poistuminen tulee suorittaa 2-3 päivän kuluessa. Toivottavaa olisi myös, että vonkaisi näiden 2-3 päivän ajan baarisuraa-ketjussa edes jotakuta baariin kanssaan-->siis sellaisia jotka ovat hyvää pataa kaikkien niiden kanssa joiden kanssa itse riitelee. Näin koska nyt ne rääkyjämulkutkin haluaisi liittyä seuraan, mutta eivät uskalla tai suostu kun siellä on yksi vihollinen matkassa. Jotenkin näin. Voittajan on helppo hymyillä ja kitinäläinen on selkee suosikki!
Flipperix

Re: Kauniiden ja Rohkeiden varjopikkujoulut X.12.2006

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

SnapaHead kirjoitti:Jotenkin näin.
Liian monimutkaista. Eiks vois jotain helpompaa, vaikka sarjamurha tms?
Vastaa Viestiin