Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Info tulevista miiteistä
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

silsis kirjoitti:Hei, toi mun osallistuminen oli vain läppä. Voiko tätä palstaa aina ottaa tosissaan?
Voit vapaasti suhtautua huumorilla lähes kaikkeen tällä palstalla kirjoitettuun. Nämä pikkujoulut ovat kuitenkin mitä totisinta totta. Diskriminaation ei ole tarkoituskaan olla hauskaa - ainakaan syrjinnän kohteen näkökulmasta. *potkaisee persiille*
silsis kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Snapa: Olen varattu kuin junan vessa.
Eli Kitinätyyliin tarvittaessa myös vapaa?
Junan vessahan on tunnetusti aina silloin varattu, kun sinne yrittää päästä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:Voin olla ne kaikki kaoottiset hallusinaatiot mitä tonttuviini aiheuttaa.
Paikka on teidän! Dildopyllystripparin paikka jäi siis silsikselle.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

mustanikki kirjoitti:Ei kai naamioituneita sorsita?
Ei toki, jos havaittavat tunnusmerkit sopivat kutsulistalla olevaan henkilöön. :wink: Tervetuloa, Xxxxx!
silsis

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja silsis »

EveryWoman kirjoitti:Paikka on teidän! Dildopyllystripparin paikka jäi siis silsikselle.
Mulla on oikeasti niin pieni pippeli, että joutuisin palkkaamaan jonkun (kitinäläisen) nypyttämään nappulaani semikovaksi, jotta kehtaisin esiintyä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

silsis kirjoitti:Mulla on oikeasti niin pieni pippeli, että joutuisin palkkaamaan jonkun (kitinäläisen) nypyttämään nappulaani semikovaksi, jotta kehtaisin esiintyä.
Suurimmalla osalla strippareista ei ole pippeliä ollenkaan, ja hyvin se sujuu silti! Univormusta saisit vielä plussa-pisteitä. Harkitsethan ehdotusta? Muussa tapauksessa joudumme valittaen ilmoittamaan, että tarjoamasi palvelu ei ole kelvollista sisältöä superpikkujouluihimme. Älä silti heti lannistu: tarjoa parempi vaihtoehto (saisko siitä äipän pikkupoika -teemasta kehitettyä jotain?)! Tai sitten tyydy hajoomaan moukkien tavispikkujouluissa. :D
NuoriDaavid

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aikamoiset pirskeet on tulossa. Jänskättää jo niin, että mahdanko saada untakaan.
silsis

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja silsis »

EveryWoman kirjoitti: Muussa tapauksessa joudumme valittaen ilmoittamaan, että tarjoamasi palvelu ei ole kelvollista sisältöä superpikkujouluihimme. Älä silti heti lannistu: tarjoa parempi vaihtoehto (saisko siitä äipän pikkupoika -teemasta kehitettyä jotain?)! Tai sitten tyydy hajoomaan moukkien tavispikkujouluissa. :D
Onko sulla joku fiksaatio pikkujouluista? Super-, tavis-, teemaa... Menee nyt ohi. Vai ootko loukkis, kun paljastin osallistumiseni olleen läppä?
Dumari

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja Dumari »

EveryWoman kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ja onko EW eronnut?
:doh: Mistäs nyt tuulee? Aloitetaanko uusi ketju, jossa kaikki halukkaat voivat kysyä tätä asiaa erikseen, jotta voin pyytää kaveriani ohjelmoimaan vastausautomaatin vastatakseni keskitetysti kaikille erikseen?
Voithan sie aloittaa ketjun josset tahro vastailla näihin kysymyksiin :D
Ja elco-pisteitähän oli jaossa jos onnistuu koodaamaan sen vastausbotin deitti-ilmoja varten, kait sitä vois soveltaa myös sinun keissiinkin sit.
EveryWoman kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mikä hänen ammattinsa oli, joskus luulin häntä vaatesuunnittelijaksi, mutta suvi-ketjussa hän julisti itsensä missituomariksi! WTF is häppening :?:
Ekakski: missi ja malli ovat kaksi aivan eri asiaa. Ja tokaks: vaatesuunnittelija on henkilö, jolle malli tekee töitä :arrow: malliasiantuntija..
Kukas sulle kertoi missi ja malli ovat eri astioita, oon luullut niitä aina samoiks :wink: Ei muutakuin mallikouluun sit dumaamaan, jos oot malliasiantuntija :D
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

silsis kirjoitti:Vai ootko loukkis, kun paljastin osallistumiseni olleen läppä?
Kunhan kokeilen, mitä tykkäät omasta lääkkeestäsi. Hyvää?
silsis

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja silsis »

EveryWoman kirjoitti:
silsis kirjoitti:Vai ootko loukkis, kun paljastin osallistumiseni olleen läppä?
Kunhan kokeilen, mitä tykkäät omasta lääkkeestäsi. Hyvää?
Lääke? Eilen illalla viihdytin hetken itseäni osallistumalla eri pikkiksiin, kun tapoin aikaa ruokaa odotellessani. Taisin toisessa ketjussa pistää asian ihan näkyvästi läskiksi eli "heittäydyin" lapsellisen hankalaksi. Toisaalta aina ja joka asiasta joku voi ottaa nokkiinsa...
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

silsis kirjoitti:Toisaalta aina ja joka asiasta joku voi ottaa nokkiinsa...
Toisaalta raja kannattaisi vetää viimeistään sellaiseen käytökseen, josta itse ottaisi nokkiinsa - right? Sinä et siis ilmeisesti loukkaannu siitä, jos joku järjestää pikkujoulut joihin et ole tervetullut. Jos näin on, poistanet osallistumisesi tästä ketjusta, ja kaikki on hyvin. :wink:

(Ja jos kuitenkin loukkaannut, mieti seuraavalla kerralla tarkemmin miten lapselliseksi kannattaa heittäytyä.)
silsis

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja silsis »

EveryWoman kirjoitti:Sinä et siis ilmeisesti loukkaannu siitä, jos joku järjestää pikkujoulut joihin et ole tervetullut.
Ööö...en. Jos itse haluaisin paikalle, niin voisin hieman loukkaantua. Meidän huumorintajumme ei kohtaa. Nää on just näitä. Olis pitänyt muistaa, niin en olisi edes ottanut kiinni koko juttuun.
Aito_Johanna

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Näihin karkeloihin allekirjoittaneella ei valitettavasti ole mitään asiaa, mutta nyt alkoi oikeasti kiinnostaa kaksi juttua: 1) millainen on vadim livenä ja miksei näköhavainnoista koskaan ole tiedotettu palstalla, ja 2) onko EW eronnut ja jos tai jos ei, mikä jollekulle antoi aihetta epäillä moista.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

jup. tulen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saako palkinnon jos ilmoittautuu, vai riittääkö pelkkä äänestys takaamaan sen?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Aito_Johanna kirjoitti:---nyt alkoi oikeasti kiinnostaa kaksi juttua: 1) millainen on vadim livenä ja miksei näköhavainnoista koskaan ole tiedotettu palstalla---
Tuota noin, veikkailisin varovaisesti, että syynä on se, ettei kukaan kuvitellut että ketään moinen oikeasti kiinnostaisi.

Jos tapaan hepun, lupaan ilmoitella näköhavainnosta!
SnapaHead

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Aito_Johanna kirjoitti: 2) onko EW eronnut ja jos tai jos ei, mikä jollekulle antoi aihetta epäillä moista.
Vittu mikä dorka. Tää on selkeempi homma:
EW ehdotti miittiä = EW haluaa munaa tai pillua = EW on eronnut tai haluaa syrjähypyn (ala Nanni) = EW on epätoivoinen = kukaan muu kuin paska ei nussi EW:tä = vaikee saada munaa tai pillua = EW ehdotti miittiä. Ihan samoin kun te muutkin täällä. Tosin EW:n kohdalla voi olla, että epäonnistunut tekoälysofta on päivitetty epävakaaseen versioon 0.93.05, jossa itsetuntemus-aliohjelma raporttien mukaan bugaa aika huolella.
MarthaFocker

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

silsis kirjoitti:
Mulla on oikeasti niin pieni pippeli
Yks tyttökaveri oli muuten viime viikonloppuna pannu jotain kyttää, joka oli suorituksensa jälkeen todennut "mulla on pieni pippeli ja oon huono panee".

Pitääki kertoo sille, että joo!kyl mä sen tunnen!
silsis

Re: Erakkokirjoittajien haamupikkujoulut 2006

Viesti Kirjoittaja silsis »

MarthaFocker kirjoitti:Pitääki kertoo sille, että joo!kyl mä sen tunnen!
Voi se pieni pippelikin olla evankeliumi!

Mut just juttelin työkaverille viimeisestä panojutustani tossa männä viikolla. Hermostuin illan päätteeksi hieman yhteen päättämättömään muijaan ja kysyin siltä, että mitä sä sit haluat? No muija mietti hetken ja huusi kadulla kovaan ääneen, et vittu munaa! Ei voi mitään, mutta paineitahan tollasesta tulee, se on se ihmisen mieli :D Sit naureskelin äsken vielä työkaverille perään et, niin paineita todellakin, koska millä vitulla ne naisen panohalut tyydytän kun ei kerta ole isoa pippeliäkään. Et vähiin käy ja sillee :D Näin tänään...
Vastaa Viestiin