rieteily

Info tulevista miiteistä

Risteily huonojen kokemusten takia

Äänestys päättyi 25.09.2005 17:52

olen tulossa!
10
48%
ei missään nimessä!
5
24%
EVVK
6
29%
 
Ääniä yhteensä: 21

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

rieteily

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ruåttinristeily?

Olen alustavasti varannut 26.11.2005 neljä hyttiä helsinki tukholma
Mahdollisuuksia on vielä paljon saada lisääkin, hinnat vaihtelee 18-21 eeron välillä.
Onko kiinnostusta lähteä hakemaan joululahjoja tukholmasta?
ja samalla bilettää tässä epätoivoisessa porukassa!!::DD

Jo s ei käy voinen yrittää aikaistaa matkaa?
Mutta emn ole halukas neuvottelemaan kovin pitkään vaan peruutan matkan viikon kuluttua jos ei löydy halukkaista, löytyy sekä A että B hyttiä.
Laiva lienee viking mariella,
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On valmis aiheuttamaan pahennusta hurrienmaalla.

Tupakoimattomien hytti, kiitos.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lähden 26.11.2005 Tallinnan risteilylle. Olen jo maksanut.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Viimeksi oli niin hauskaa että joo,pakko tulla.

Ei,dumari,sä et ole menossa viroon vaan meiän kans ruottiin.
Ei selityksiä!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumari

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Haemaeraemies kirjoitti:Viimeksi oli niin hauskaa että joo,pakko tulla.
Ei,dumari,sä et ole menossa viroon vaan meiän kans ruottiin.
Ei selityksiä!
I´m very sorry, mutta matkanjohtaja oli ehditty buukkaamaan jo toiseen veneeseen :?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Niba »

No niin tiistaina saan tietää kuinka monta voin varata, tällä hetkellä varaustilanne on luulemani mukaan 6 A-luokkaa ja 2 B-luokkaa(köyhille) kaikki pitäisi olla 4h hyttejä joten hinta on nyt laskettu 4 hengen mukaan, tämän ilmoitan ns. väärinkäsitysten estämiseksi. Siis paikkatilanne on sellainen että vain nopeat elävät ja hitaammat nukkuu ilman ikkunaa..

ELI jos ilmoittautuneita tarpeeksi? voidaan jakaa oikeesti, silleen aikuisten oikeesti porukka ns. SÄPI-hyttiin, naisten hyttiin ja unen rakastajien hyttiin ja ns. parillista elämää harjoittavien hyttiin.. tällä kertaa tehdään kaikki oikein! Olemmehan vahingosta viisastuneet?

Mutta huomioikaa tämän tarjouksen kiinnimeno uhkaa jo viikon päästä!
Matka varmistuu tiistaina , sen jälkeen voidaan aloittaa jo hyttijaotkin.

Olisin voinut varata aiemmikin tapahtuvaksi mutta haluan kaikkien saavan hetken miettimisaikaa ja kalenteribookin avaamiseen kuluvan ajan.

Jos halukkaita enemmän viikkoa tai kahta sikaisemmalle ajankohdalle voin yrittää vaihtaa mutta! sen teen vain jos sitoutuminen on pysyvää!
Jos joku ei pääsekään retkalle ns. viime tipan ilmoituksella, rahaa ei ole tiedossa takaisin latiakaan! Lisäksi jos joku hytti ei tule täyteen, jaetaan tappio kaikkien osallistujien kesken, jolloin kenellekään ei tule liian suurta rahallista vastuuta. Mutta halutessaan varaustilanteen voinee saada sutten hytin kokonaan omaksi itselleen.

Jos saan tarpeeksi ilmoittautuneita voinen neuvotella varustamon kanssa ns. erikoisjärjestelyistä hyttien ja ruuan osalta.

Edellisellä ns. city-risteilyllä olleet voivat antaa osviittaa ja mainosta epäröiville!

Jos RaM13 alias RamsesIIIX haluaa mukaan hänen, tulee hänen sitä pyytää kirjallisesti minulta mutta jos yksinkertainen enemmistö lähtijöistä ei halua Ramia mukaan heillä on veto-oikeus asiaan.

Jos mukaan tulee tarpeeksi sieluja, voimme yrittää myydä sielujamme esim. City-lehdelle, matkakustannusten alentamiseksi ja muun taloudellisen hyödyn saavuttamiseksi. Voinemme siten näennäisesti vaihtaa lippumme Cityn alaisuuteen jos siitä meille riittävästi taloudellista hyötyä seuraa! Mutta vain tuossa tapauksessa.
Muuten en olisi tuosta mahdollisuudesta kertonut, ellei keväällä eräs stadilainen ilmaisjakelulehti olisi siihen kiinnostustaan esittänyt.

TEESIT on nyt naulattu!

"nimim. innolla odotellen!"
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Niba kirjoitti:
Edellisellä ns. city-risteilyllä olleet voivat antaa osviittaa ja mainosta epäröiville!

Jos RaM13 alias RamsesIIIX haluaa mukaan hänen, tulee hänen sitä pyytää kirjallisesti minulta mutta jos yksinkertainen enemmistö lähtijöistä ei halua Ramia mukaan heillä on veto-oikeus asiaan.

J
Joo`O ota tää kirjallisena hakemuksena tietenkin haluan mukaan :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Niba »

RAM13 kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Edellisellä ns. city-risteilyllä olleet voivat antaa osviittaa ja mainosta epäröiville!

Jos RaM13 alias RamsesIIIX haluaa mukaan hänen, tulee hänen sitä pyytää kirjallisesti minulta mutta jos yksinkertainen enemmistö lähtijöistä ei halua Ramia mukaan heillä on veto-oikeus asiaan.

J
Joo`O ota tää kirjallisena hakemuksena tietenkin haluan mukaan :wink:
Kaikki jotka eivät meidän toista Queenia halua mukaan voivat siitä ilmoittaa minulle suoraan. Katsotaan sitten loppuviikosta kuis äijän käy! :P Kesseli ainakin sai huonetoverin , eiku joo jaetaan paikkoja sit myöhemin..

Eli nyt kipin kapin ilmoittautumaan! Tarjous ei toistu. :lol:
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Edellyttäen että eräs Queenia homona kuuluttava ääliö ei lähde matkaan niin minä tulen mukaan.

Olisihan se jo aika käydä laivallakin.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

1108 kirjoitti:Edellyttäen että eräs Queenia homona kuuluttava ääliö ei lähde matkaan niin minä tulen mukaan.

Olisihan se jo aika käydä laivallakin.
No en mä sit lähe minnekään, jos itseään URPOKSI kutsuva manselainen on mukana.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
gissa
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 17.08.2005 20:49
Paikkakunta: Tampere

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja gissa »

Ois kivaa. mut meen Turusta Tukholmaan juuri tuona nimenomaisena päivänä. :) Tinitus-festarit. oujee.
nuuh.
AarneAnkka

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Olin viimeksikin, niin miksei tälläkin kertaa. Rok. :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää olis kans messissä,
niikus viimeyönä ilmi kävi.
Enthu

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Enthu »

en vielä pysty lupaamaan mtn varmaa mutta kiinnostusta olisi 26.11 mikäli tälläistä sosiaalipummia halutaan edes katsella :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:On valmis aiheuttamaan pahennusta hurrienmaalla.

Tupakoimattomien hytti, kiitos.
Kaikissa hyteissä on tupakointi kielletty, lisäksi luokka A merkitsee tarkempaa dorfmaisterien laumoja vahtimassa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Niba »

RAM13 kirjoitti:
1108 kirjoitti:Edellyttäen että eräs Queenia homona kuuluttava ääliö ei lähde matkaan niin minä tulen mukaan.

Olisihan se jo aika käydä laivallakin.
No en mä sit lähe minnekään, jos itseään URPOKSI kutsuva manselainen on mukana.
Ette ole koskaan IRL kohdanneet, ties mitä siitä voi syntyä? :P :oops: 8) :lol: otetaan kesseli koentsyymiksi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niba kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:On valmis aiheuttamaan pahennusta hurrienmaalla.

Tupakoimattomien hytti, kiitos.
Kaikissa hyteissä on tupakointi kielletty, lisäksi luokka A merkitsee tarkempaa dorfmaisterien laumoja vahtimassa..
Olen valmis myös maksamaan siitä ettei tarvitse nukkua niitten kohtuullisten isojen diiseleiden vieressä. Tosin inhimillisten äänten varalle täytyy kuitenkin varata korvatulpat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:On valmis aiheuttamaan pahennusta hurrienmaalla.

Tupakoimattomien hytti, kiitos.
Kaikissa hyteissä on tupakointi kielletty, lisäksi luokka A merkitsee tarkempaa dorfmaisterien laumoja vahtimassa..
Olen valmis myös maksamaan siitä ettei tarvitse nukkua niitten kohtuullisten isojen diiseleiden vieressä. Tosin inhimillisten äänten varalle täytyy kuitenkin varata korvatulpat.
Kuten sanottu 6 A-luokkaa ja 2 B-luokkaa, ja jos varmistukset riittävän varhain ja riittävän paljon voi yrittää varustamolta ja cityltä hyvää mönjää heruttaa.. Suurempi tilaus=enemmän etuja! Minulla ei ole suinkaan yksin tarkoitus päästä ilmaiseksi matkustamaan, vaan jos etua yhteistilauksista on, se myös jaetaan!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jep jep, ja luultavasti mies kanssa.

Oma henkivartija tällä kertaa, säästyy Nibalta nyrkit ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No mutta, minä menen viikonlopuksi Tukholmaan 30.9., muutan uuteen kotiin 28.10. ja menen viikoksi Kanarialle 4.11., joten reissuja ja jännitystä on ihan tarpeeksi tiedossa. Enkä minä voi arkipäivisin matkustaa, maanantaina paluu ei minulle passaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Niba »

Peli poikki kaikki perjantait menneet, tai sitten joku c4 alta kölin löytyy..

Eli näyttää siltä että 26.11 ainoa aika joka käyttökelpoinen!!
Viimeksi muokannut Niba, 20.09.2005 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Eli siis perjantai. Monelta lähtö ja koska tullaan takasin ?
Vaikuttaa inasen matkailuhaluihini, kas työtkin on tehtävä.

EDIT: Mukaan lähden jos matka on kokonaisuudessaan viikonloppuna. Ja lähtö perjantaina illalla.

EDIT2: No vittu, sehän on lauantai...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Eli siis perjantai. Monelta lähtö ja koska tullaan takasin ?
Vaikuttaa inasen matkailuhaluihini, kas työtkin on tehtävä.

EDIT: Mukaan lähden jos matka on kokonaisuudessaan viikonloppuna. Ja lähtö perjantaina illalla.

EDIT2: No vittu, sehän on lauantai...
Sullahan on sairaslomaa kuukausi?
Voimme helposti järjestää sitä lisää.. 8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Niba kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Edellisellä ns. city-risteilyllä olleet voivat antaa osviittaa ja mainosta epäröiville!

Jos RaM13 alias RamsesIIIX haluaa mukaan hänen, tulee hänen sitä pyytää kirjallisesti minulta mutta jos yksinkertainen enemmistö lähtijöistä ei halua Ramia mukaan heillä on veto-oikeus asiaan.

J
Joo`O ota tää kirjallisena hakemuksena tietenkin haluan mukaan :wink:
Kaikki jotka eivät meidän toista Queenia halua mukaan voivat siitä ilmoittaa minulle suoraan. Katsotaan sitten loppuviikosta kuis äijän käy! :P Kesseli ainakin sai huonetoverin , eiku joo jaetaan paikkoja sit myöhemin..

Eli nyt kipin kapin ilmoittautumaan! Tarjous ei toistu. :lol:
No kuinka kovalla prosentilla mut teilattiin?
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: rieteily

Viesti Kirjoittaja Niba »

RAM13 kirjoitti:
Niba kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
Joo`O ota tää kirjallisena hakemuksena tietenkin haluan mukaan :wink:
Kaikki jotka eivät meidän toista Queenia halua mukaan voivat siitä ilmoittaa minulle suoraan. Katsotaan sitten loppuviikosta kuis äijän käy! :P Kesseli ainakin sai huonetoverin , eiku joo jaetaan paikkoja sit myöhemin..

Eli nyt kipin kapin ilmoittautumaan! Tarjous ei toistu. :lol:
No kuinka kovalla prosentilla mut teilattiin?
Tällä hetkellä prosentti on 12% ei vaikuta vakavalta..juu, KAIKKI MUKAAN! ramikin saa mahdollisuuden. pari hyttiä alkaa olla jo täynnä..

Lähtö 26.11 klo 17.30 la ja paluu 28.11 ma 9.55 eli jos töihin kiire niiin kerkiää ennen puolta päivää kevyesti paitsi tamperelaiset ja turkulaiset, joilla pitää olla vapaata tai lomaa.

Jyväskylälaisille ja varkautelaisille ja revaniemeläisille ynnä muille ehdotan viikon lomaa..(johon voi yhdistää Kity pikkujolut) Espoolaisetkin ehtii kyllä töihin luultavasti..saman päivän aikana..
Mulla on varmaan henkilökohtainen taksi mutta siihen mahtuu vain 4 henkee.. kiiruhdan siis Espooseen itsekin..


Hyttijakoja ynnä muuta kannattaa alkaa miettimään vasta huomisen jälkeen jolloin varmistuu lähtö. :o
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin