Risteilyuutisia!

Info tulevista miiteistä
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:Matka maksettu jääkää rannalle ruikuttaa!

Kukaan ei sitten pikku slämiä koske, ei edes katso pahasti..
Pikku Cas..Släm voi olla koko risteilyn rauhasssa omissa oloissaan.. :wink:
Not sen väliä (ihmisten keskuudessa leppään pystynee), kyl unen lahjat hyvät ovat :lol: Lepäsin keskusvaraston pöydällä tovin, kun paperit olivat myöhässä. Sähkörukkeja rymisee ohitse... Melkein tunnin siinä lepäsin jossakin unen ja valveen rajamailla... ;D

Ihan hauskoa lähteä risteilylle. Hyvin menee viikon vaikein päiväkin eli sunnuntai-maanantai yö siellä. En laita pahitteeksi, aloittaa vasta maanantaina kello 24.
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti: Ei ehkä sentään, mutta voitaisiin ensin kokoontua Maleksin Stockan kellon alle vaikka klo. 15?
Siitä linja-autolla pelipaikalle eli satamaan? Onko tämä nyt varma juttu?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Apu-va!! Mulla ei ole vaatteita. :shock:

Tää probleemos iskee joka kerta, laivalle lähtiessä. Mitä helvettiä sinne pitäs pakata mukaan? Eniten tuskaa tuottaa kengät. Laivalla ei ole kylmä, joten ei oo kiva hikoilla jaloistakaan. Maissa taas on, joten pakattava kaiketi kahdet kengät. Sitten jos pistää korkkarit, ni sitte niksauttaa nilkkansa, kun kuitenkin kompuroi portaissa...

Enkä mä muutenkaan osaa pukeutua. :?

Mitä te yleensä pakkaatte mukaan, jos laivailemaan meette?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti:
Mitä te yleensä pakkaatte mukaan, jos laivailemaan meette?
Ajattelin ottaa jonkun repun kaveriksi (jos ostaisi viinaa tuliaisiksi ja säilyttäisi siinä takkiaan..., ja sopivat housut ja rennot skede kengät ovat päällä valmiiksi...

bläkä käy noutamassa minut keskustasta, katajanokalle en ihan heti osaa... ehkä kartasta katsomalla, mutta tierä sitten mikä linja sinne menee?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti: bläkä käy noutamassa minut keskustasta, katajanokalle en ihan heti osaa... ehkä kartasta katsomalla, mutta tierä sitten mikä linja sinne menee?
ulle yv! :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Katajanokalle pääsee ainakin nelosen ratikalla sokoksen tai stockan edestä ;)
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

Camilla kirjoitti:Katajanokalle pääsee ainakin nelosen ratikalla sokoksen tai stockan edestä ;)
Jees, kait sinne jotenkin selviytyy... :)

ps. Ai perhana, on pää kipeä... nukkuma-ajat rokkaa aika vidusti... :x
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:Apu-va!! Mulla ei ole vaatteita. :shock:

Tää probleemos iskee joka kerta, laivalle lähtiessä. Mitä helvettiä sinne pitäs pakata mukaan? Eniten tuskaa tuottaa kengät. Laivalla ei ole kylmä, joten ei oo kiva hikoilla jaloistakaan. Maissa taas on, joten pakattava kaiketi kahdet kengät. Sitten jos pistää korkkarit, ni sitte niksauttaa nilkkansa, kun kuitenkin kompuroi portaissa...

Enkä mä muutenkaan osaa pukeutua. :?

Mitä te yleensä pakkaatte mukaan, jos laivailemaan meette?
Otat vain mukaan yhden ilmavan, lämpimän, näyttävän, peittävän, yksinkertaisen, mukavan, kestävän, hikoamattoman, kauniin, rypistymättömän, käytännöllisen, ja ennen kaikkea tyyliltään, kooltaan ja väriltään sopivan vaateparren!

Niin yksinkertaista se voi olla! :lol: :lol:

P.S. Kyseisen laivayhtiön tarjoaman ohjelmiston ja aterian taso ei edellytä järjenvastaista määrää laittautumista ja maskeerausta! 8)

P.S.S. Paitsi jos teet sen minun takiani?:oops:

P.S.S.S. Vaikka tekisitkin sen jonkun muun takia..:evil:

P.S.S.S.S. Vaikkapa itsesi takia.. :lol:
Viimeksi muokannut Niba, 21.11.2005 0:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niba kirjoitti:Otat vain mukaan yhden ilmavan, lämpimän, näyttävän, peittävän, yksinkertaisen, mukavan, kestävän, hikoamattoman, kauniin, rypistymättömän, käytännöllisen, ja ennen kaikkea tyyliltään, kooltaan ja väriltään sopivan vaateparren!
Onko tuollaisia todella olemassa!! :shock:

Muutes, Tukholmassa ei taija noin niinku sunnuntaina olla kaupat auki? Vai onko siellä jotku jouluhömpötyssunnuntait jo alkanu... Hmph.. :?

Tai sitte pitää vaa maihin päästyä ottaa iisisti, tepastella vanhassa kaupungissa ja metsästää mahdollista krapulasafkaa (ellei humala jatku ja krapula siirry?!). :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

mustaenkeli kirjoitti:Apu-va!! Mulla ei ole vaatteita. :shock:
Mitä te yleensä pakkaatte mukaan, jos laivailemaan meette?
Vaihtokalsareita tarpehiksi (eli jokaiselle päivälle) ja sitten vaihto-päälivaatteet, jos tulee sotkettua huikilla. Ei voi olla niin vaikeeta, yksillä tennareilla/monoilla olen aina pärjännyt...

huh, onneksi olen mies ettei tarvi näitäkään asioita stressailla viikkoa etukäteen :wink:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Dumari kirjoitti: yksillä tennareilla/monoilla olen aina pärjännyt...
Voiko nainen lähteä laivalle pelkissä lenkkareissa?!! :shock:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

mustaenkeli kirjoitti:
Dumari kirjoitti: yksillä tennareilla/monoilla olen aina pärjännyt...
Voiko nainen lähteä laivalle pelkissä lenkkareissa?!! :shock:
No viddu, kuin monet stiflat siellä tarvii?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Dumari kirjoitti:Voiko nainen lähteä laivalle pelkissä lenkkareissa?!! :shock:
No viddu, kuin monet stiflat siellä tarvii?[/quote]

Kahet mä yleensä oon matkaan pakannu...
Joskus tullu tehtyä poikkeuksiaki. :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
Dumari kirjoitti: yksillä tennareilla/monoilla olen aina pärjännyt...
Voiko nainen lähteä laivalle pelkissä lenkkareissa?!! :shock:
No viddu, kuin monet stiflat siellä tarvii?
Mulla on yleensä kolme-neljä paria.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lolita kirjoitti:Mulla on yleensä kolme-neljä paria.
Jos vielä kuvailisit, mimmosia nää kolme-neljä paria on!

*kiihottuu*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Otat vain mukaan yhden ilmavan, lämpimän, näyttävän, peittävän, yksinkertaisen, mukavan, kestävän, hikoamattoman, kauniin, rypistymättömän, käytännöllisen, ja ennen kaikkea tyyliltään, kooltaan ja väriltään sopivan vaateparren!
Onko tuollaisia todella olemassa!! :shock:

Muutes, Tukholmassa ei taija noin niinku sunnuntaina olla kaupat auki? Vai onko siellä jotku jouluhömpötyssunnuntait jo alkanu... Hmph.. :?

Tai sitte pitää vaa maihin päästyä ottaa iisisti, tepastella vanhassa kaupungissa ja metsästää mahdollista krapulasafkaa (ellei humala jatku ja krapula siirry?!). :?
Ajattelin lähinnä täyttä sightseeing kierrosta tukholmin päivässä, paria ympyrää böönalundissa, pikaista junamatkaa uppsalaan, nopeaa tutustumista löhöiden siirtolaispaikkojen etniikkaan, "halpaa" ruåtsalaisolutta, Hemköp ruokakaupassa käyntiä, kerran uponneen Paavo Nurmen pienoispatsaan kellutusbaattia hivelevien silmiemme alla, tutustumista tukhalman pintapaikkoihin ja maanalaisen, jo "perinteeksi" muodostunutta lounasta paikallisessa Burger Kingissä ja paikallisessa dildokaupassa pyrähtämistä! :roll: :lol: :lol: 8) 8) :twisted: :twisted:

Ohjelma tulee olemaan täyttävä ja lompakkoa tyhjentävä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niba kirjoitti:jo "perinteeksi" muodostunutta lounasta paikallisessa Burger Kingissä ja paikallisessa dildokaupassa pyrähtämistä! :roll: :lol: :lol: 8) 8) :twisted: :twisted:

Ohjelma tulee olemaan täyttävä ja lompakkoa tyhjentävä!
Tää sun matkaohjelmistohan kuulostaa kerrassaan houkuttelevalta! :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:
Niba kirjoitti:jo "perinteeksi" muodostunutta lounasta paikallisessa Burger Kingissä ja paikallisessa dildokaupassa pyrähtämistä! :roll: :lol: :lol: 8) 8) :twisted: :twisted:

Ohjelma tulee olemaan täyttävä ja lompakkoa tyhjentävä!
Tää sun matkaohjelmistohan kuulostaa kerrassaan houkuttelevalta! :P
Pidän aina sanani, tai ainakin puolet siitä!
tai ainakin jossain käydään, eikä mieluusti kävellä koko aikaa..pipi polvi nääs..ja silloin toivottavasti pääkin! (kaikkea sitä toivoo) ja Åhlensin alakerrassa käydään suorittamassa pikaisku lihatuoteosastolle..

vihjeenä ne hevoskasvoiset vaaleatukkaiset ovat ruotsalaisbööniä, pyöreä kasvoiset vaaleatukkaiset suomalaisia, tummatukkaiset ja naamaiset sitten joitain muita bööniä, not nou..
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
huh, onneksi olen mies ettei tarvi näitäkään asioita stressailla viikkoa etukäteen :wink:
Kylhän samoilla kuukauden painaa putkeen. Yksi vaeltaja esitteli paitaa, johon oli kuivunut ihosta ja hiestä muodostunutta suolaa pitkän käytön jälkeen. Se on äijää , jos jokin ;)

Off-topic: rento lähtee laivalle... menis tämä viikko ny nopsaa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
huh, onneksi olen mies ettei tarvi näitäkään asioita stressailla viikkoa etukäteen :wink:
Kylhän samoilla kuukauden painaa putkeen. Yksi vaeltaja esitteli paitaa, johon oli kuivunut ihosta ja hiestä muodostunutta suolaa pitkän käytön jälkeen. Se on äijää , jos jokin ;)
Off-topic: rento lähtee laivalle... menis tämä viikko ny nopsaa...
Kyllä olikin kova jätkä!
Mutta jos sinä aiot seurata sesimerkkiä niin tytöt antaa sulle..tukkapöllyä ellei peräti lumipesun, hyvä nuori herra! :P :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba tuo mulle dildo sielt.
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:
Kyllä olikin kova jätkä!
Mutta jos sinä aiot seurata sesimerkkiä niin tytöt antaa sulle..tukkapöllyä ellei peräti lumipesun, hyvä nuori herra! :P :lol: :lol:
Pyöräytän pakkausmuovia kainaloiden ympärille... :lol:
Niba kirjoitti:
Ajattelin lähinnä täyttä sightseeing kierrosta tukholmin päivässä, paria ympyrää böönalundissa, pikaista junamatkaa uppsalaan
voisi tutustua stocholmen kollenin niaras tarjontaan... :wink:
Viimeksi muokannut slam, 22.11.2005 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

Vaola kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
Dumari kirjoitti: yksillä tennareilla/monoilla olen aina pärjännyt...
Voiko nainen lähteä laivalle pelkissä lenkkareissa?!! :shock:
:yo:

(vaikken tälle reissulle osallistukaan)
Vaatetus on mukava lämmön lähde.
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

jees, pääsen levänneenä tulemaan laivalle... :) (vapaata ennen systeemiä) ei tarvitse heti mennä hyttiin maate ja nukkua 24h putkeen :lol:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Niba tuo mulle dildo sielt.
Tota tota..

Nyt on kyl heikkohappinen tilanne..

Mun täytty pistä' sulle raha-anomus, tukholmi kallis..

Mut onneksi kaikkee ei tarvi panostaa koko omaisuutta..

Mut järjestelyt toimii..

Sellain mahollisuuski olis et vuokrais auton ja ajais ynpyrää siellä kerkeis useemmissa paikois käyä.. sais halvalla.. meillähän on REKKAMIES ♫ ♫ ♫ mukana(Matti Eskon muistoa kuinnioittaen) :P

P.S. Jopa tukholmassa on yleistä ns. julkista liikettä.. :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin