Risteilyuutisia!

Info tulevista miiteistä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ai niin jostain kulmasta löytyi pari lisähyttiä, jos joku tunkee mukaan niin vielä mahtuu 8 hemmoo tai lyylii.. peruutan hytit klo 15 satamassa..
Et jos hulluus ja rahat riittää niin vielä :still slaitly possible to go to stockholm
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Niba kirjoitti: Sellain mahollisuuski olis et vuokrais auton ja ajais ynpyrää siellä kerkeis useemmissa paikois käyä.. sais halvalla.. meillähän on REKKAMIES ♫ ♫ ♫ mukana
Jopa yksi paikallista kieltä puhuva :shock:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:
Kylhän samoilla kuukauden painaa putkeen. Yksi vaeltaja esitteli paitaa, johon oli kuivunut ihosta ja hiestä muodostunutta suolaa pitkän käytön jälkeen. Se on äijää , jos jokin ;)
Oneks siel hytissä on suihku, jonne voiaanki toi Slamari heti ekaks pistää pesuun! :)

Tai sitten se olen minä, joka suoraan töistä laivalle tulen ja saatan kaivata suihkautusta... :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

yksi yö ja sitten pääsee lepäileen... Taidan peseytyä tuossa perjantaina... 8) , että ei syytä suoranaiseen pelkoon :lol:
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

M-ojo kirjoitti:
Niba kirjoitti: Sellain mahollisuuski olis et vuokrais auton ja ajais ynpyrää siellä kerkeis useemmissa paikois käyä.. sais halvalla.. meillähän on REKKAMIES ♫ ♫ ♫ mukana
Jopa yksi paikallista kieltä puhuva :shock:
eN mä osaa ruottissa ajaa... Apua! *naur* , mutta kukapa siellä nyt selvin persein keikkuisi? en mie ainakaan... 8)
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Niba kirjoitti:Ai niin jostain kulmasta löytyi pari lisähyttiä, jos joku tunkee mukaan niin vielä mahtuu 8 hemmoo tai lyylii.. peruutan hytit klo 15 satamassa..
Et jos hulluus ja rahat riittää niin vielä :still slaitly possible to go to stockholm
Mun yksi ei-kityläinen kaveri haluais kovasti mukaan, että jos on kolme muutakin halukasta ni voin sen hälyttää paikalle.

Kutkas kaikki nyt on lähdössä? Oon hiukan pudonnu kärryiltä..

p.s. Mulla ainakin tuppaa olemaan parit kengät mukana ja muutenkin paljon kamaa ku en ikinä osaa päättää mitä laittaisin. On se niin vaikeeta :lol:
Save a horse, ride a cowboy
AarneAnkka

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

aydemir kirjoitti:Kutkas kaikki nyt on lähdössä? Oon hiukan pudonnu kärryiltä..
Ootko säkin tulossa? Sitten tuon ne teiltä kaaaaauan sitten lainaamani levyt mukaan. :D
Dumari

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jo on muuten aika salamyhkäistä toimintaa, kun ei voi paljastaa ketä on lähdössä veneelle :perse:
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja aydemir »

AarneAnkka kirjoitti:
aydemir kirjoitti:Kutkas kaikki nyt on lähdössä? Oon hiukan pudonnu kärryiltä..
Ootko säkin tulossa? Sitten tuon ne teiltä kaaaaauan sitten lainaamani levyt mukaan. :D
Hmmm... En kyllä edes muista mistä levyistä oli kyse :) Että en oo vielä ehtiny hirveesti kaivata.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:Jo on muuten aika salamyhkäistä toimintaa, kun ei voi paljastaa ketä on lähdössä veneelle :cheer: :cheer: :cheer:
Juu mee vaan tallinnaan, se me jo osataan! :cheer: :beer: :cheer: :beer: :cheer: :beer:

Tärkeintä on että järjestelyt toimii!

Aarne, Angita, Aydemir, bluntly, hämärämies, Mustis & avec(konjakilla), etc. on ainakin lädössä, tässä vaiheessa en edes varmasti tiedä ketä kaikkia on lähdössä..

Eniweis, Jos vielä halukkaita? terminaaliin klo 15:30 mennessä rahat käteen periaatteella..helpompaa on ilmoittaa minulle etukäteen.. väh. 1läh 84 kaksi läh. 42, kolme 28 jne. 4 hyttii ja max 8 henkee.

Aydemir siis lisää naisia? joo ilman muuta..

Buffea en pysty ehkä enää varmistamaan noille, mutta hytillisen tullessa voin yrittää, lupaamatta mitään.. jos ilmoittautuneita voin yrittää.. viimeksikin hyppäs viimonen kyytiin 5 minuuttia vajaa lähtöaika..

Saunaa on sitten 4 ja 6 varaukset..sinnekään mahtumisesta ei voi sanoa mitään, mutta ei se mitn.

tiedossa Expedition...

Mukaan passi ja hammasharja!
Laiva on lastattu...?
Lähtöön reilu 64 tuntia
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

tavataanko keskustassa, ainakin osa pöpulaa? ajattelin tulla hyvissä ajoin hesaan lauantaina, että ehkä mie sinne satamaankin reitin keksin, mutta jos stocmannilta joku on lähdössä, niin samaan seuraan voisin tulla...

MUTTA NYT! -> :dream:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:tavataanko keskustassa, ainakin osa pöpulaa? ajattelin tulla hyvissä ajoin hesaan lauantaina, että ehkä mie sinne satamaankin reitin keksin, mutta jos stocmannilta joku on lähdössä, niin samaan seuraan voisin tulla...

MUTTA NYT! -> :dream:
Mustis ainakin tietää josko hän saapuisi kellon alle ellei sitä suurta junaa vastaan, voisi sinut sitten kädestä ainakin pitäen ohjata perille 4:en aikataulut by HKL niihen en voi vaikuttaa..ehkä liikaa osaathan sinä Helsingin kadut niitä mittailleena? Lisäksi Epsoon tulijat voivat antaa sinulle guidance?

Sinne lähdönselvitykseen olis kuitenkin hyvä tulla ajoissa..
Voidaan käydä vaikka wanhassa satamassa sitten oluella välissä, ettei tuu aika pitkäksi?
Ne haluu tietää mahdollisten haveriuhrien todellisen määrän? eli pitää osaa prosyr ja identiteetti näyttää kun lippuja vaihetaa..

Pistän numbaa ditten epätietoisille.. 8)
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Haluisin mukaan mut kun Niba ei päästä! Yy-hyy-hyy, miksi kaikki aina vihaa ja haukkuu mua! Yy-yy!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:Haluisin mukaan mut kun Niba ei päästä! Yy-hyy-hyy, miksi kaikki aina vihaa ja haukkuu mua! Yy-yy!
P.S. olen sinulle viinaa tarjonnut en vihaa..

Yllätys! yllätys! Sinua varten, juuri sinua, on varattuna 1 A-luokan hytti kaikilla mukavuuksilla! vessa/pesuhuone ja ikkuna. Tarvitsen vain 84 euroa matkan varmistamiseen + expences, buffaan et varmaankaan halua koska olet maailmankuulu kulinaristi, joten en sitä yritäkkään sinulle ehdottaa! :roll: :wink: :lol: :keskustelu: :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:
Pistän numbaa ditten epätietoisille.. 8)
nappaan yyveen sinulle. Pakkaspoika (pakkasten kuskaaja) on telonut itsensa pahasti ja joudun töihin ensi yöksi. Minun tuuraaja menee ajamaan pakkasia, mutta ei vaikuta laivalle tulemiseen mitenkään...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Pistän numbaa ditten epätietoisille.. 8)
nappaan yyveen sinulle. Pakkaspoika (pakkasten kuskaaja) on telonut itsensa pahasti ja joudun töihin ensi yöksi. Minun tuuraaja menee ajamaan pakkasia, mutta ei vaikuta laivalle tulemiseen mitenkään...
Tämän viestin totuusarvo oli täysi 10 mutta merkitys 0.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Tarvitsen vain 84 euroa matkan varmistamiseen + expences
:shock: Mulla on noita ilmaislippuja...
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:
slam kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Pistän numbaa ditten epätietoisille.. 8)
nappaan yyveen sinulle. Pakkaspoika (pakkasten kuskaaja) on telonut itsensa pahasti ja joudun töihin ensi yöksi. Minun tuuraaja menee ajamaan pakkasia, mutta ei vaikuta laivalle tulemiseen mitenkään...
Tämän viestin totuusarvo oli täysi 10 mutta merkitys 0.
viikkoketju osastoo, nii 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Tarvitsen vain 84 euroa matkan varmistamiseen + expences
:shock: Mulla on noita ilmaislippuja...
Sit sul ei oo ongelmaa, vai onko? Paitti että mulla on varattuja matkoja eikä pelkkiä lippuja. A-luokan matkaa on turha enää toivoa pelkällä lipulla.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Sit sul ei oo ongelmaa, vai onko? Paitti että mulla on varattuja matkoja eikä pelkkiä lippuja. A-luokan matkaa on turha enää toivoa pelkällä lipulla.
Niin kai. Sit on varmaan pakko ottaa sviitti. Kun ois tollanen erikoisvoitto-supermies-karaokekuningas -ilmaismatkalahjakortti, joka käy myös viikonloppusin, eikä siinä ole ainakaan mainittu että kävis vaan tiettyihin hyttiluokkiin...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Sit sul ei oo ongelmaa, vai onko? Paitti että mulla on varattuja matkoja eikä pelkkiä lippuja. A-luokan matkaa on turha enää toivoa pelkällä lipulla.
Niin kai. Sit on varmaan pakko ottaa sviitti. Kun ois tollanen erikoisvoitto-supermies-karaokekuningas -ilmaismatkalahjakortti, joka käy myös viikonloppusin, eikä siinä ole ainakaan mainittu että kävis vaan tiettyihin hyttiluokkiin...
Kas niin jos sellainen löytyy, niin siitä vaan..
Lippusissani ja lappusissani ei kyllä kirjoitettu sviitistä..
Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä Finn_Monsteriin..
Joka toipuu viime viikonlopullisesta ES risteilystä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Asiaan!
Näyttää siltä että ruåtsinpuolella ollaan lauantaina plussan puolella vaikka se olisikin vaikeaa hyväksyä! Pientä lumi(räntä)sateen vaaraa, mutta uskomme taivaan esterin pitävän kutinsa eivänkä aukaisevan persiitään meidän niskaamme!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saavuin tänään aamulla viikinkillä maahan. Kyseisellä puljulla alennuksia atm esim. Remy Martin V.S.O.P 1l 32e.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Saavuin tänään aamulla viikinkillä maahan. Kyseisellä puljulla alennuksia atm esim. Remy Martin V.S.O.P 1l 32e.
Huomenna olisi taas lähtö..
Rymymartti on kyllä parenpaa kuin Mustarellu..

Kokoontuminen Terminaalivaiheessa klo 15:30 alkaen..
Minut tulisi tavoittaa sen jölkeen lipppujonosta..
siihen aikaan olisi jo porukan hyuvä olla stoccan kellon alla..
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Risteilyuutisia!

Viesti Kirjoittaja slam »

jees... 8)

didden ei tarvitse mennä pikkujouluihin edes, kun tuolla käy :lol:
Vastaa Viestiin