Tampereelle

Info tulevista miiteistä
Runkkis

Tampereelle

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Ensi tiistaina 27.9. olen menossa Tampereelle työpaikan "opintomatkalle". Jossain vaiheessa kuitenkin luulen, että päihtyneiden kolleegojen jutut alkavat vituttamaan ja voisin hetkeksi karata porukasta ja ehkä tavata alkuasukkaitakin.

Eli nyt manselaiset: Järkätkää joku pikamiitti, niin voisin ilmaantua seuraanne nauttimaan ehkä yhden Hippaheikin.
SikaMika

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Runkkis kirjoitti:Ensi tiistaina 27.9. olen menossa Tampereelle työpaikan "opintomatkalle". Jossain vaiheessa kuitenkin luulen, että päihtyneiden kolleegojen jutut alkavat vituttamaan ja voisin hetkeksi karata porukasta ja ehkä tavata alkuasukkaitakin.

Eli nyt manselaiset: Järkätkää joku pikamiitti, niin voisin ilmaantua seuraanne nauttimaan ehkä yhden Hippaheikin.
Jos jaksat ryypätä seuraavaan viikonloppuun saakka Tampereella, saatan liittyä seuraan!
Runkkis

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

SikaMika kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Ensi tiistaina 27.9. olen menossa Tampereelle työpaikan "opintomatkalle". Jossain vaiheessa kuitenkin luulen, että päihtyneiden kolleegojen jutut alkavat vituttamaan ja voisin hetkeksi karata porukasta ja ehkä tavata alkuasukkaitakin.

Eli nyt manselaiset: Järkätkää joku pikamiitti, niin voisin ilmaantua seuraanne nauttimaan ehkä yhden Hippaheikin.
Jos jaksat ryypätä seuraavaan viikonloppuun saakka Tampereella, saatan liittyä seuraan!
En kuitenkaan taida jaksaa... Lähestyvä 30 taitaa verottaa ryyppykuntoa...
slam

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja slam »

ehkä viikon loppuna voisin ehtiä.
1108

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No kiitos nyt sitten tästäkin. Järkätkää kaikki hauska puuha silloin kun olen siinä kunnossa että en voi osallistua. Prkle...

No, lupaan olla hengessä mukana.
Gina

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja Gina »

1108 kirjoitti:No kiitos nyt sitten tästäkin. Järkätkää kaikki hauska puuha silloin kun olen siinä kunnossa että en voi osallistua. Prkle...

No, lupaan olla hengessä mukana.
turhaa nynnyilyä... Etkö sä voisi osallistua esimerkiksi kottikärryissä työnnettynä?

Tampere on kiva kaupunki mutta sinne on pitkä matka. :roll:
killkill

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja killkill »

Runkkis kirjoitti:Eli nyt manselaiset: Järkätkää joku pikamiitti, niin voisin ilmaantua seuraanne nauttimaan ehkä yhden Hippaheikin.
Onko odotettavissa että tapaamispaikalle ilmaantuu avattaresi näköinen hiippari? :D
1108

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gina: Suu kiinni soppaluu.

Paljoa kiinnostaa kepittää baarista toiseen hammastapurren. Ehtiihän sitä sittenkin kun on jalka kunnossa.
killkill

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Gina: Suu kiinni soppaluu.

Paljoa kiinnostaa kepittää baarista toiseen hammastapurren. Ehtiihän sitä sittenkin kun on jalka kunnossa.
Ihme asenne sulla.

Vaikka kukaan ei pyytänyt, esitän opettavaisen tarinan sarjassa "KK-Raakin Harhamuistelmat" osan MXMXCC: "Sähly on Saatanasta"

Opiskeluaikoina pelattiin ahkerasti sählyä. Eräänä keskiviikko-iltapäivänä pelin tiimellyksessä sitten astuin nilkan ns. yli. Muljahti pahasti, sattui saatanasti ja turposi törkeästi. Illaksi oli sovittu ankaraa danssaamista ja dokaamista koulukavereiden kanssa, saattoipa olla kaato-optiokin voimassa erääseen neitiin. Eihän sitä herranjumala voi kotiin sellaisessa tilanteessa jäädä.

Jalka jäihin, helvetillisen tiukkaan pakettiin liima- ja Ideal-siteellä ja , nilkuti-nilkuti lähibaariin, lääkkeeksi kolme jegua kertahuikalla.. a vot. Jalka oli kuin uusi. Bailasin koko illan niin kuin olisi ollut 1999.

Jälkeenpäin sitten koipi äityi todella pahaksi ja linkutin sauvoilla viikkokausia.. mutta se ei ole pointti. Baareilusta pidättäytyminen mihinkään vähempään kuin kolmiraaja-amputaation vedoten on pahimman lajin arkajalkaisuutta! :D
1108

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nössö mikä nössö siis.
On se perkele kun yrittää pitää itsestään huolta ja parantua, niin vinoillaan...
Olen siveellinen ja elämänmyönteinen ihminen joka omaa asioille tärkeysjärjestyksen. Kroppa kuntoon ensiksi ja sitten vasta raakkumaan baariin. Kyllä kommentin "Ykshii isho" kerkeää toteamaan myöhemminkin. Katsokaas elämä on.
Gina

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja Gina »

killkill kirjoitti: Vaikka kukaan ei pyytänyt, esitän opettavaisen tarinan sarjassa "KK-Raakin Harhamuistelmat" osan MXMXCC: "Sähly on Saatanasta"
*repee*
Asennetta!
Mäkin menen perjantaina baariin kävi kuin kävi. Pitäkää Tampereella hauskaa. :miitti: :cheer:
Avatar
gissa
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 17.08.2005 20:49
Paikkakunta: Tampere

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja gissa »

Jos joku kertoo minne pitää tulla milloinkin, niin voin ehkä tullakin. ehm. :roll:
nuuh.
Runkkis

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

killkill kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Eli nyt manselaiset: Järkätkää joku pikamiitti, niin voisin ilmaantua seuraanne nauttimaan ehkä yhden Hippaheikin.
Onko odotettavissa että tapaamispaikalle ilmaantuu avattaresi näköinen hiippari? :D
Jos olisi, niin tulisitko?
killkill

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja killkill »

Runkkis kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Eli nyt manselaiset: Järkätkää joku pikamiitti, niin voisin ilmaantua seuraanne nauttimaan ehkä yhden Hippaheikin.
Onko odotettavissa että tapaamispaikalle ilmaantuu avattaresi näköinen hiippari? :D
Jos olisi, niin tulisitko?
Vaikken juuri enää pompi paareissa, niin kyllä piippalakki-partaniekan kanssa aina yhdet voisi nykäistä :D
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tampereelle

Viesti Kirjoittaja alja »

ai tiistaina? hmmm :? no saapi nährä, onhan siitä aikaa ku on treellä käynyt mutta nyt tarvitaan kotihoitajaa, eli taitaa lykkääntyä ensi kertaan. jos tulen ni ihailkaa mua, jos en ni kaivatkaa. :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Vastaa Viestiin