Välipäiväkännit - AfterChristmas

Info tulevista miiteistä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:Eikä tarvi, kyllä ravintola saa olla täysin savuton jos haluaa. Yleistä tupakointitilaa ei enää saa olla, se on niinku maksimissaan se vitun koppero, jonne ei saa viedä juomia.
Lait ja asetukset ovat tehty sinun parhaaksesi, ettäs tiedät. Kasva aikuiseksi ja lakkaa vastustamasta kaikkea terveellistä. :wink:
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Eikä tarvi, kyllä ravintola saa olla täysin savuton jos haluaa. Yleistä tupakointitilaa ei enää saa olla, se on niinku maksimissaan se vitun koppero, jonne ei saa viedä juomia.
Lait ja asetukset ovat tehty sinun parhaaksesi, ettäs tiedät. Kasva aikuiseksi ja lakkaa vastustamasta kaikkea terveellistä. :wink:
Kyl se ny on niin, että jos me haluamme tuhota keuhkomme, me saamme sen kyllä tehdä. Vaikka jossain pirun kopissa, jos ei muuta.

Saamarin terveysintoilijapaskat noita lakeja keksii ihan kiusallaan vaan :evil:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti: Kyl se ny on niin, että jos me haluamme tuhota keuhkomme, me saamme sen kyllä tehdä. Vaikka jossain pirun kopissa, jos ei muuta.
Miksi haluat tuhota keuhkosi? Miksi haluat haisevan hengityksen, keltaiset sormenpäät ja hampaat, seksuaalisen nautinnon vähenemisen, keuhkoahtauman (johon ei ole parannusta), ruman ihon ja hengästyvät keuhkot, vyötärölihavuutta? Dr. Phil kysyisi, että etkö ajattele, että ansaitset paremman olon?
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Dr. Phil kysyisi, että etkö ajattele, että ansaitset paremman olon?
Ninni kysyisi, että etkö halua hermoillesi lepuutusta? Ihania henkosia? Nuuh!
Mun parhaalla ystävälläni on keuhkoahtauma, joten tiiän kyllä mitä se on...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Eikä tarvi, kyllä ravintola saa olla täysin savuton jos haluaa. Yleistä tupakointitilaa ei enää saa olla, se on niinku maksimissaan se vitun koppero, jonne ei saa viedä juomia.
Lait ja asetukset ovat tehty sinun parhaaksesi, ettäs tiedät. Kasva aikuiseksi ja lakkaa vastustamasta kaikkea terveellistä. :wink:
Odotas .. joo, en. Hetken päästä kävely ei ole terveellistä ilman kypärää, ja toisaalta ulkona liikkuminen kymmenen jälkeenkin saattaa vaarantaa terveyttä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SaintJohnPerse

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Voisihan tuolla käväistä, jos sattuu olemaan noihin aikoihin olemaan kaupungilla liikenteessa... Mut kännejä en vedä... Niih!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:Mut kännejä en vedä... Niih!
Hahaa! Etpä tietenkään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
isohaara

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Syömään en kyä, mut siihen seuraavaan baariin voisin osallistua. Eli ei nyt ihan kuudelta kaupungissa, illemmalla vois tulla poikkeen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja sipsi »

isohaara kirjoitti:Syömään en kyä, mut siihen seuraavaan baariin voisin osallistua. Eli ei nyt ihan kuudelta kaupungissa, illemmalla vois tulla poikkeen.
Niin, aivan, tätä mäkin juuri kelailin. Että millonko ja mihin sitä kannattais ilmestyä, jos ei ollenkaan halua syödä? Siltikinkö savuttomaan Amarilloon?
Tai ehkä sit vaan soittelen Ninnille tai jollekin, jos ees selviän paikalle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
isohaara

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja isohaara »

sipsi kirjoitti:Niin, aivan, tätä mäkin juuri kelailin. Että millonko ja mihin sitä kannattais ilmestyä, jos ei ollenkaan halua syödä? Siltikinkö savuttomaan Amarilloon?
Tai ehkä sit vaan soittelen Ninnille tai jollekin, jos ees selviän paikalle.
Pitää kait järjestää mielenosoituksellisesti röökaavien ryyppääjien varjopileet. :wink:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja sipsi »

isohaara kirjoitti: Pitää kait järjestää mielenosoituksellisesti röökaavien ryyppääjien varjopileet. :wink:
Joo, savuttomuus ja syöminen on ihan yliarvostettuja juttuja.

Asiasta kukkaruukkuun. Toi otsikko on alkanu ärsyttää mua, koska siitä tulee välittömästi mieleen Whamin Last Christmas.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ilmoitelkaa että missä olette sitten iltasella niin katsotaan että josko sitä sinne sitten jossain vaiheessa .. aika paljon puuhasteltavaa vielä tänään.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul näyttää kyl kans ny vähän pahalta tää pääseminen...
Juhani

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Mylwin kirjoitti:Ilmoitelkaa että missä olette sitten iltasella niin katsotaan että josko sitä sinne sitten jossain vaiheessa .. aika paljon puuhasteltavaa vielä tänään.
Joo, sama vika. Joskus yhdeksän jälkeen voisi harkita röpöttelyä, jos satun olemaan tsadissa. Tulemista voisi vauhdittaa - Ich komme, öh öh öh!!11! - jos satutte olemaan jossain fiksummassa paikassa, kuten esim Kuikassa josta saa erinomaisia oluita.
ninnithequeen

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en mitenkään ehi ainakaan kuudeks yhtään mihinkään. Illemmalla ehkäpä. Molly Malones?
Quarter

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja Quarter »

te senkin prkl.... Jospa sit mollyssä kaikki klo 21? Unohetaan amarillot.. :P Ärrinmurrin.. Mun täytyy jotain syödä tai oon kiukkunen. Tai sit mua ei kattele kukaan.. :twisted:
ninnithequeen

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Quarter kirjoitti:te senkin prkl.... Jospa sit mollyssä kaikki klo 21? Unohetaan amarillot.. :P Ärrinmurrin.. Mun täytyy jotain syödä tai oon kiukkunen. Tai sit mua ei kattele kukaan.. :twisted:
Toi kuulostaa paremmalta. Ajankohta oli vähän liian aikainen...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Klo 2100 Molly. Roger and rabit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enttu

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja Enttu »

quarterin takia ois voinu ilmaantuu,mut jaksa nähdä samoja vanhoja partoja
Viimeksi muokannut Enttu, 29.12.2006 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yönmustaritari

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nii en kyllä tiedä pitäisikö sitä vähän lämmitellä huomisia, oikein teemalla varustettuja uudenvuoden avajaispirskeitä. Ans kattoo ny sano millaiset tumut sitä saisi aikaiseksi kun ei oikein vieläkään ole perinteisistä joulupäivistä kunnolla selviydytty.

Sitä kyllä pirulauta kääntyilee, kuin haudassa koko tulevan viikon jos nyt vielä kiskoo viinaa muutaman päivän putkeen. Nii se kaljakaan ei enään tänään tee kuin vihaiseksi tai jotain.
ninnithequeen

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt mä oon ihan kamala, ilkee luuseri, mutta perhe ajaa edelle, enkä siis pääse tulemaan. Anteeksi Quarter :(
Quarter

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja Quarter »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt mä oon ihan kamala, ilkee luuseri, mutta perhe ajaa edelle, enkä siis pääse tulemaan. Anteeksi Quarter :(
...

Selevä. bannit! Ikuinen porttari!! You'rrrrrre out!! :kele:
Mä tunne sieltä ketää naamalta ni jaksa si lähtee keekoilee. :P Säästän bensani.
ninnithequeen

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Quarter kirjoitti: Mä tunne sieltä ketää naamalta ni jaksa si lähtee keekoilee. :P Säästän bensani.
Sipsi, Bluntly, Runkkis ja Enttu ainakin menossa sinne klo 21.
Älä ny tuota heille pettymystä ;)
isohaara

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vois koittaa kans tonne ysiin.
Huomenna kyl työpäivä että sen mukaan edettävä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Välipäiväkännit - AfterChristmas

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

isohaara kirjoitti:Vois koittaa kans tonne ysiin.
Huomenna kyl työpäivä että sen mukaan edettävä.
Hyvä, tuon sulle tatskalehdet mukanani! :wink: Otan mukaan myös permanenttitussin, niin että voin luonnostella kuvia ihoosi. Huomenna voit sitten mennä tatuoimaan ne.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin