Miitti-Ideoita

Info tulevista miiteistä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä ole johtanut partiossa joukkoja, armeija paska kunnas ei viitsinyt vaivautua..
Kyllä vain jos kevyt pakkaus riittää niin metsään tahdon mennä nyt..
Joskus City aikoinanamme suunittelimme retkeä metsään.. tarvis vaan jonkun se tehdä.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hieno ketju, kiitoksia naurunpyrskähdyksistä.
Luukki on hieno paikka, viikko sitten siellä oltiin. Väriloisto olis parhaimmillaan juuri nyt.
gullible

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja gullible »

Herra Manala kirjoitti:Nimittäin et sinä isin paapoma narttu minnekään metsään uskaltaisi.
Sinut tuntien liitteenä kutsussa on ~600-rivinen ohjeistus ja kartta, joten hätää ei pitäisi olla.

Paljonkos sulla oli ikää? Eikös sulla ollut joku ameriikanurheiluauto? Milläs rahoilla olet sen ostanut? Ettet vaan faijan? Entä oletko rahoittanut itse menestyksekkään autourheiluharrastuksesi?
killkill

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bluntly kirjoitti:Mitenkäs olisi tuo Bodom-jorpakon ranta? Siellähän tuommoisia telttaretkiä on ollut aikaisemminkin.
Loistava idea.
Nussivat Kity-Lutkat (tm) telttaan ja Gattaca yksin ulkopuolelle macheten ja mäyräkoiran kanssa. Kyä lähtee!
Faghag

Ehdotus yhteishengen lisäämiseksi.

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Ehdotan, että yhteishenkeä luomaan menemme jokainen koteihimme ja pyörimme niissä piireissä, joissa olemme aina ennenkin pyörineet. En suosittele uuden kokeilemista, enkä muutenkaan millään lailla maailmankuvaa ravistelevia kokemuksia.

Tosin, jos jokut muuttavat mielensä, ehdotan pientä valikoitua eliittijoukkoa (max 3-5, koska sen ylittävät posset ovat vaarassa ajautua monenlaisiin kahnauksiin), jotka suunnistavat ihan kulttuurin perässä ja mieluiten kaukana Espoosta ja mieluiten stadin keskustassa tahi Kallion nurkilla. Myös tutustuminen eliittijoukon muihin jäseniin on sallittua.

Chappis kehui Huiman kanssa kaljoitelleensa Kuikassa. Perkele, asun melkein sen yläkerrassa, ei tullut mieleen huutaa Fägäriä apuun? :twisted:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mitenkäs olisi tuo Bodom-jorpakon ranta? Siellähän tuommoisia telttaretkiä on ollut aikaisemminkin.
Loistava idea.
Nussivat Kity-Lutkat (tm) telttaan ja Gattaca yksin ulkopuolelle macheten ja mäyräkoiran kanssa. Kyä lähtee!
Nyt alkoi kiinnostaa!
Täytyisihän City/Kityurani päättää näyttävään huipennukseen!
Tuollaisessa miitissä haluaisin ensin Kitylutkien kanssa saunaan tai tirkistelemään heitä alastonuinnilla.

Teltan ulkopuolelle jäätyäni olisi hauska keksiä käyttöä eräoloissa yleensä melko tarpeettomalle kookkaalle, teräväksi hiomalleni lapinleukulleni! Kiva kapine, osuma minne tahansa tekee "toimintakyvyttömäksi"!
Lilo

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Lilo »

RolloTomasi kirjoitti: ... runkkarien tai ihmisten seura...
Onneksi tajusit erotella nämä rodut toisistaan...! :jee:
Herra Manala

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

gullible kirjoitti:Sinut tuntien liitteenä kutsussa on ~600-rivinen ohjeistus ja kartta, joten hätää ei pitäisi olla.
Sinut tuntien et osaisi perille sittenkään.

Olen rahoittanut itse kilpa-autoharrastukseni. Varikkotytöt, 130 hengen huolto- ja organisaatiotiimi sekä kirkkonummella sijaitsevat 200 eekkerin tuotekehitystilat kuuluvat hintaan.
SingleMalt

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala vs. gullible

Teitin tarvisis kyllä lähteä kahdestaan radalle, ottaa koko ilta r-viinaa ja illan päätteeksi hakkaisitte toisenne jauhelihaksi. Saattaisitte jopa pitää siitä.

Mitä jos ottaisitte perhekossut mieheen ja lähtisitte kahdestaan bodomille?
Herra Manala

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ei käy. Pidän enemmän Finukasta.
SingleMalt

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kossulla on parempi puukkohippakerroin.
killkill

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja killkill »

SingleMalt kirjoitti:Teitin tarvisis kyllä lähteä kahdestaan radalle, ottaa koko ilta r-viinaa ja illan päätteeksi hakkaisitte toisenne jauhelihaksi.
Eipä tuosta mitään mahtaisi tulla. Jos ihan pakko olisi lyödä vetoa lopputuloksesta, menisi lantti G:lle. Kuten Fight Club opetti, laihat miehet ovat sitkeitä.
1108

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Eipä tuosta mitään mahtaisi tulla. Jos ihan pakko olisi lyödä vetoa lopputuloksesta, menisi lantti G:lle. Kuten Fight Club opetti, laihat miehet ovat sitkeitä.
Mutta toisaalta Neiti Manala voi käyttää massaa hyväkseen... Sangen mutkikas tilanne.
Mutta voi, massa tuo mukanaan hitautta. G:lle lantti kanssa.
gullible

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja gullible »

Herra Manala kirjoitti: Olen rahoittanut itse kilpa-autoharrastukseni.
Taisi isi elää menetettyä nuoruuttaan poikansa autoharrastuksen myötä. No, eipä se hukkaan mennyt: Poika oppi ajamaan Ahveniston ympäri. Mitä muuta isi osti? Paljonko saat nyttemmin viikkorahaa? Oletko ollut koskaan duunissa?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Think »

RolloTomasi kirjoitti:Viikonloppu on vain kovin lyhyt aika - lahdetaan mieluummin viikoksi.
Do dii...miitti johon jopa minä voin vaivautua. Mutta vain vähintään viikon vaellukset lasketaan ja senkin pitää olla Lapissa. Lapiksi lasketaan kaikki mitä löytyy Skandinaaviasta noin Sodankylän pohjoispuolelta. Kitisijät jääköön kotiin ettei niitä tarvitse sinne Lappiin eksyttää...
Ovela kuin orgasmi
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Think kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Viikonloppu on vain kovin lyhyt aika - lahdetaan mieluummin viikoksi.
Do dii...miitti johon jopa minä voin vaivautua. Mutta vain vähintään viikon vaellukset lasketaan ja senkin pitää olla Lapissa. Lapiksi lasketaan kaikki mitä löytyy Skandinaaviasta noin Sodankylän pohjoispuolelta. Kitisijät jääköön kotiin ettei niitä tarvitse sinne Lappiin eksyttää...
mä tuon sissiteltan, tuo sä kamina?! *jeee*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Think »

Elppis kirjoitti: mä tuon sissiteltan, tuo sä kamina?! *jeee*
Mitä me sillä kaminalla? Telttakin on vähän hienostelua, mutta menköön.
Ovela kuin orgasmi
Gina

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Gina »

Think kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Viikonloppu on vain kovin lyhyt aika - lahdetaan mieluummin viikoksi.
Do dii...miitti johon jopa minä voin vaivautua. Mutta vain vähintään viikon vaellukset lasketaan ja senkin pitää olla Lapissa. Lapiksi lasketaan kaikki mitä löytyy Skandinaaviasta noin Sodankylän pohjoispuolelta. Kitisijät jääköön kotiin ettei niitä tarvitse sinne Lappiin eksyttää...
Tässä alkaa pikkuhiljaa olemaan ajatusta. Tämmönen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Enthu kirjoitti:peruutan vaellus-idean koska todellisuudessa kukaan uskalla,halua,jaksa
lähteä tällä porukalla luontoon temmeltämään (ruuvit takaisin ohimolla)
Höpö höpö!
Mie ainaski lähtisin, vaikka heti.
Ei muutako trangiaa rinkkaan vaan ja menoks. :)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tähän väliin voisin todeta, että Luukissa oli muistaakseni tosi mukavaa pogoilla. Oltiin aikoinaan kouluporukan kanssa siellä. Kierrettiin sateessa lenkkiä/tehtävärataa ja lopuksi grillattiin semmosessa kivassa tuvassa(jonka sai vuokrata käyttöönsä).

Olis ollut kiva käydä siellä kesällä, mutta eipä tullut sitäkään tehtyä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Think kirjoitti: Lapiksi lasketaan kaikki mitä löytyy Skandinaaviasta noin Sodankylän pohjoispuolelta. Kitisijät jääköön kotiin ettei niitä tarvitse sinne Lappiin eksyttää...
Ollaan menossa siis minun kotikulmille:) mikäs siinä,olen mukana kun voi samalla käydä moikkaamassa sukulaisia ja takaisin tullessa palkita itsensä villillä juhlinalla sodankylän hetkisessä yöelämässä.

Eli jos tuo tapahtuu niin pakko osallistua :)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Todettakoon tähän hätään, että saan kyllä käytööni alkeellisen mökintapaisen saunoineen. Hökkeli on puulla lämmitettävä (itspalvelu, eli sahaaminen ja puiden pilkkominen saa tehdä ihan itse), ja vettä on kannettava sisälle kaivosta omin käsin. Hellakin lämpeää vain puulla.
Kyseinen rakennelma sijaitsee metsässä, tarjoten kuitenkin esmes luontopolkua pienen patikoinnin tarvitseville. Lisäksi kivenheiton päässä on supisuomalainen turvesuo, jossa erimielisyydet voi selvittää painiottein.

Ja sauna on oikeesti hyvä!

Miinuksena pidettäköön, paitsi mökin pientä risuntuneisuutta, se tosiasia että mökki sijaitsee 130km päästä pääkaupungista joten reissu tänne jäänee toteutamatta kun ei sais vissiin kehä III ulkopuolella olla. :twisted:


Hyvää syksyn jatkoa, pitäkää hauskaa! :yo:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
RolloTomasi

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Think kirjoitti: Lapiksi lasketaan kaikki mitä löytyy Skandinaaviasta noin Sodankylän pohjoispuolelta. Kitisijät jääköön kotiin ettei niitä tarvitse sinne Lappiin eksyttää...
Mukana ollaan.

Ja samalla voisimme testata vaatteiden sopivuutta ja kestavyytta kaytossa:

http://www.firstview.com/designerlists/menslist.html
Bliss

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Bliss »

M-ojo kirjoitti:Todettakoon tähän hätään, että saan kyllä käytööni alkeellisen mökintapaisen saunoineen. Hökkeli on puulla lämmitettävä (itspalvelu, eli sahaaminen ja puiden pilkkominen saa tehdä ihan itse), ja vettä on kannettava sisälle kaivosta omin käsin. Hellakin lämpeää vain puulla.
Kyseinen rakennelma sijaitsee metsässä, tarjoten kuitenkin esmes luontopolkua pienen patikoinnin tarvitseville. Lisäksi kivenheiton päässä on supisuomalainen turvesuo, jossa erimielisyydet voi selvittää painiottein.

Ja sauna on oikeesti hyvä!

Miinuksena pidettäköön, paitsi mökin pientä risuntuneisuutta, se tosiasia että mökki sijaitsee 130km päästä pääkaupungista joten reissu tänne jäänee toteutamatta kun ei sais vissiin kehä III ulkopuolella olla. :twisted:


Hyvää syksyn jatkoa, pitäkää hauskaa! :yo:
Täydellisyys. Eihän ole sähköjä, eihän??
Vielä paremmalta kuulostaisi, jos tuo metsä jossa mökkisi sijaitsee, olisi huomaavaisesti kasvanut jollekin merellä olevalle saarelle.
Ja 130km on toisinaan aivan liian lähellä pääkaupunkiseutua... :vihelt:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Miitti-Ideoita

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Bliss kirjoitti:Täydellisyys. Eihän ole sähköjä, eihän??
Vielä paremmalta kuulostaisi, jos tuo metsä jossa mökkisi sijaitsee, olisi huomaavaisesti kasvanut jollekin merellä olevalle saarelle.
Ja 130km on toisinaan aivan liian lähellä pääkaupunkiseutua... :vihelt:
Sähköä on valaistukseen ja tarvittaessa poppiboksiin.... ellei siinä pihalla nuotion ääressä musiikkipuolta halua ihan manuaalisesti kitaralla hoitaa.

^^ Halutessa ne voi tietenkin katkaista ja perille vievä tie räjäyttää tuusan nuuskaksi. :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin