Pulkkamäkeen

Info tulevista miiteistä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin, onko kiinnostusta ja milloin kiinnostaisi? Joku paremmin pk-seutua tunteva voi ehdottaa paikkaa, mä osaan ehdottaa vaan tota mun takapihan mäkeä, mutta siinä yhteydessä tarjoilisin kyllä kuumaa mehuakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja isohaara »

En oo käynyt pulkkamäessä vuosikausiin, joten olisi kiva osallistua. Huomenna tiedän paremmin tän ja ens viikon aikataulut.
ninnithequeen

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tahtoo kans! Tytär tulee sit mukaan tietty. Meil on hieno uus pulkkakin!
isohaara

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Mä tuun laskeen mun uudella lumilapiolla!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Viikonloppuna päivällä voisi olla mukavampi kuin viikolla töiden jälkeen. Viikonloppuna jaksais lähteä johonkin kauemmaskin julkisilla, mutta töitten jälkeen, not a chance.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Mä tuun laskeen mun uudella lumilapiolla!
Ota firman muovikasseja liukuriksi ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enttu

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Kityrunkkarit Feat Paloheinän Pulkkamäki :P :wink:
Kid

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kontulassa on muuten kanssa aikas kiva mäki, kenties jopa kaksi. Joskus pikkusena käynyt sillä pulkka/liukuroimassa. Ja systeri edelleen lapsukaisensa kanssa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kauniaisten "pujottelumäki" tarjoaa hyvät kyydit.
Miinukset: P-Paikka ja huoltorakennus mäen juurella.
Plussat: Jorvi lähellä.
Älä löi! En ole hurrit!
millivanilli

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jätemäessä riittäisi ainakin pituutta.. En tiedä kuitenkaan siitä, että kuinka hyvin ko mäki soveltuu pulkkailuun.

Asiasta hieman toiseen. Paras pulkkamäki on ollut kyllä Saariselän Kaunispäältä. Liukurilla tunturi alas ja iskä heitti takaisin autolla ylös.. wiiiiii! Siinä kantsii varoa, ettei laske päin puuta.. au.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Enttu kirjoitti:Paloheinä
Koskaan en ole runkannut pulkkamäessä mutta kokemus varmaan sekin. Paloheinä on kuitenkin ihan oikea ja hyvä pulkkamäki.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
huima

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja huima »

millivanilli kirjoitti:JLiukurilla tunturi alas .
Luin eka: liukkarilla
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

huima kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:JLiukurilla tunturi alas .
Luin eka: liukkarilla
Mä haluan laskea huimalla!
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Kontulassa on muuten kanssa aikas kiva mäki, kenties jopa kaksi. Joskus pikkusena käynyt sillä pulkka/liukuroimassa. Ja systeri edelleen lapsukaisensa kanssa.
Missä missä siellä??
Täs meijän lähellä ei ole juurikaan mäkiä. Yks on mutta ihan liian jyrkkä tuolle ipanalle laskea (ja äitillekin).
millivanilli

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

huima kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:JLiukurilla tunturi alas .
Luin eka: liukkarilla
8)

Mua kyllä innostais lähteä pulkkamäkeen. Täytyy etsiä mun megaseksikäs kevyttoppapuku.
Kid

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:
Kid kirjoitti:Kontulassa on muuten kanssa aikas kiva mäki, kenties jopa kaksi. Joskus pikkusena käynyt sillä pulkka/liukuroimassa. Ja systeri edelleen lapsukaisensa kanssa.
Missä missä siellä??
Täs meijän lähellä ei ole juurikaan mäkiä. Yks on mutta ihan liian jyrkkä tuolle ipanalle laskea (ja äitillekin).
Mee sivulle kartta.hel.fi ja hae Kontulan kelkkapuisto.
Oli muuten huippupaikka pienenä =)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

millivanilli kirjoitti:Jätemäessä riittäisi ainakin pituutta.. En tiedä kuitenkaan siitä, että kuinka hyvin ko mäki soveltuu pulkkailuun.
Se soveltuu oikein hyvin. Jännitysastetta voi säädellä laskemalla mäkeä eri suuntiin alas.
Asiasta hieman toiseen. Paras pulkkamäki on ollut kyllä Saariselän Kaunispäältä. Liukurilla tunturi alas ja iskä heitti takaisin autolla ylös.. wiiiiii! Siinä kantsii varoa, ettei laske päin puuta.. au.
Aivan mahtavaa! Kun oltiin porukalla Saariselällä tallustelemassa, heitettiin rinkat jätesäkkeihin ja laskettiin niiden päällä lakettelurinnettä alas. Naama ja varusteet hieman kärsi mutta hyvä kyyti!
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Valitettavasti paloheinä rules ja julkiset kulkee ja enenki on kuljetukset järjestyny, vuorovedolla vaolakin kulki dumiksen (vihtis) kanssa..
viimeksi oli lunta hiukan masentavan vähän ja perse puuduksissa juurakoiden ja isompien heinäpaalien jälkeen, mutta erityisen mukavaa oli!!
Teeppä ilmoilmolista Lolita kun kerran avasit tämän? Jookos kookos?
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Njahas, kaipa meikäpoikakin sit vois ilmoittaa halukkuuteni. Pulkkamäkeen tarvittavia varusteita löytyy; 3 tai 4 pulkkaa, tusinan verran liukureita sekä toi ilmadonitsi, jonka paikkasin. Voin kyyditellä myös porukkaa tsekkiferrarillani :D
feliformia

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Kid kirjoitti:Kontulan kelkkapuisto.
Khihi. Joskus vuosia sitten olen alkoholin vaikutuksen alaisena kierinyt tuon mäen alas SikaMikan kanssa :o
SikaMika

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

feliformia kirjoitti:
Kid kirjoitti:Kontulan kelkkapuisto.
Khihi. Joskus vuosia sitten olen alkoholin vaikutuksen alaisena kierinyt tuon mäen alas SikaMikan kanssa :o
Heh, muistan tapauksen! Kylläpä olimmekin humalassa, ei sellaisia kännejä enää edes valmisteta... :)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja cardic »

SikaMika kirjoitti:
feliformia kirjoitti:
Kid kirjoitti:Kontulan kelkkapuisto.
Khihi. Joskus vuosia sitten olen alkoholin vaikutuksen alaisena kierinyt tuon mäen alas SikaMikan kanssa :o
Heh, muistan tapauksen! Kylläpä olimmekin humalassa, ei sellaisia kännejä enää edes valmisteta... :)
muistaakseni maenlasku ei ollu ainoa vahemman fiksu tempaus sina paivana.
noh, se oli sita villia nuoruusaikaa.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
SikaMika

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

cardic kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
feliformia kirjoitti:
Khihi. Joskus vuosia sitten olen alkoholin vaikutuksen alaisena kierinyt tuon mäen alas SikaMikan kanssa :o
Heh, muistan tapauksen! Kylläpä olimmekin humalassa, ei sellaisia kännejä enää edes valmisteta... :)
muistaakseni maenlasku ei ollu ainoa vahemman fiksu tempaus sina paivana.
noh, se oli sita villia nuoruusaikaa.
Oli kätevää, kun saattoi laittaa hölmöilynsä nuoruuden piikkiin (olinhan tuolloin kaiketi vain 30v.!). Nykyisin hölmöilyt menevät vanhuuden piikkiin...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
cardic kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Heh, muistan tapauksen! Kylläpä olimmekin humalassa, ei sellaisia kännejä enää edes valmisteta...
:)
muistaakseni maenlasku ei ollu ainoa vahemman fiksu tempaus sina paivana.
noh, se oli sita villia nuoruusaikaa.

Oli kätevää, kun saattoi laittaa hölmöilynsä nuoruuden piikkiin (olinhan tuolloin kaiketi vain 30v.!). Nykyisin hölmöilyt menevät vanhuuden piikkiin...
Siinä teille dementikot?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Pulkkamäkeen

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Jospa vaan tulette tänne Kotkaan. Hyvä pulkkamäki löytyy 40m mun kotiovelta. pieni hypprikin siitä löytyy.

Ehkä minäkin sitten kehtaisin testata tuon mäen. Ei se liian jyrkkä ole. Ei vaan ole tähän saakka lapsettanut niin paljoa.

Valaistu latukin siitä lähtee vierestä.

Voin sitten tarjota juotavaa ja syötävääkin. Sopiva aika vois olla esim. 16.2. ens. perjantai.
Vastaa Viestiin