Miitti-miitti perjantaina 23.2

Info tulevista miiteistä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miitti-miitti perjantaina 23.2

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
Niba kirjoitti:En tykkää et mua pidetään minään preferenssinä, paitti ellei oo kyse scrow upista?
Ei siitä tarvitsekaan pitää. Olen jo merkinnyt sinut ansioluetteloonikin referenssiksi.
Ompas lyhyt luettelo!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miitti-miitti perjantaina 23.2

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Kimmen kirjoitti: Osallistun jos Arska tulee tikkatauluksi.
Vaikee sanoo, kun se on noressa.
Kohta a) Kimmen: Sehän tekisi kipeää ja tulisi ilkeitä punaisia reikiä. En haluaisi olla tikkataulu. Mutta sen verran olisin kiinnostunut mikä Arskassa olisi napakymppi ja mikä ykkönen?

Kohta b) Ann: Vanha vitsi ja jutsku. En milloinkaan ole uskonut hetkeäkään mihinkään oikeaan noraukseen. Monta kertaa on jo nähty ettei "noraaja" vain ilmoittaa noraavansa mutta sitä ei tee missään tapauksessa. Kyllä minä sinulta, Ann, odottaisin parempaa!!
Mutta älä nyt vain vahingossa vastaa, hehhehhehhhehhehhhheeeeeeeeee.
ninnithequeen

Re: Miitti-miitti perjantaina 23.2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meil olikin ihan oma sisäpiirimiitti eilen, siel oli vaan me parhaat ja valitut!
Teit ei semmosiin kutsuta! Ootte niin low niinq.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miitti-miitti perjantaina 23.2

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Meil olikin ihan oma sisäpiirimiitti eilen, siel oli vaan me parhaat ja valitut!
Teit ei semmosiin kutsuta! Ootte niin low niinq.
Pyörikö teidän (sisä)piiri eilen? Mulla ei; tosin kolme sidukkaa nyt ei pyörrytä ketään. Kotona tein ruokaa ja juotiin punkkulasilliset lihan seurana. Namz.
The great club outshines the individual, always and forever.
CandyMan

Re: Miitti-miitti perjantaina 23.2

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kiitoksia kaikille jotka olitte mukana!

Enttu, sori että rikoin aurinkopiilolasisi. Alkoi vaan yhtäkkiä ärsyttää, johonkin se oli pakko purkaa.

Ninni, sun pikkarisi jäivät mun autoni takakonttiin. Voit käydä hakemassa ne Alfjerberginkatu 12:sta, jonne jätin autoni.

Stadinarska oli positiivinen yllätys, ei sanonut miitissä sanaakaan vaan oli hipihiljaa tuopin pohjaa tuijottaen.

Erityiskiitos Homepojalle joka palautti minulle löytämänsä lompakon (tuli tarpeeseen koska oma lompakkoni jäi himppeen). With friends like these, who needs syfilis?

Ps. Onko tänäänkin meno päällänsä?
Enttu

Re: Miitti-miitti perjantaina 23.2

Viesti Kirjoittaja Enttu »

CandyMan kirjoitti:Kiitoksia kaikille jotka olitte mukana!

Enttu, sori että rikoin aurinkopiilolasisi. Alkoi vaan yhtäkkiä ärsyttää, johonkin se oli pakko purkaa.

Ninni, sun pikkarisi jäivät mun autoni takakonttiin. Voit käydä hakemassa ne Alfjerberginkatu 12:sta, jonne jätin autoni.

Stadinarska oli positiivinen yllätys, ei sanonut miitissä sanaakaan vaan oli hipihiljaa tuopin pohjaa tuijottaen.

Erityiskiitos Homepojalle joka palautti minulle löytämänsä lompakon (tuli tarpeeseen koska oma lompakkoni jäi himppeen). With friends like these, who needs syfilis?

Ps. Onko tänäänkin meno päällänsä?

:lol: :lol: :lol: koska hysteerisen nauramisen voisi lopettaa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miitti-miitti perjantaina 23.2

Viesti Kirjoittaja Niba »

EIpä juuri..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin