Yleisurheilutreenejä odotellessa

Info tulevista miiteistä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hei vaan kaikki atleetit ja kotletit!

Koskaan ei ole liian aikaista aloittaa henkistä valmennusta, joten kannustan teitä siihen jo tässä vaiheessa. Kohta on hallikausi ohi ja siirrymme ulkoradoille. Olen jo muutamana päivänä ilolla ja lämmöllä muistellut viime kesän keihäs-, kuula- ja muita harjoituksia Eläintarhan kentällä, jossa minä, milli ja vaihteleva joukko muita huippuyksilöitä harjoitimme nuoria vartaloitamme. Olen myös tehnyt kuvitteellisia keihäänheittokaaria 28 neliön yksiössäni. Lenkilläkin olen käynyt talven mittaan, joten voi olla, että tänä kesänä yllän mielettömiin suorituksiin 400 metrillä. Candya voinen kuitenkin käyttää harjoitusvastustajana.

Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin. Urheilu on parasta huumetta.
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

En lupaa mitään koskaan, saa nähdä kiinnostaako tarpeeksi vaikka ihan kiva kokeilu se viime kerralla toki oli, kun oli milli keihäänheiton opettajana, nypari näyttämässä mallia kuulantyönnössä ja huima hyvänä juoksuvastuksena.

Kisat taidetaan tällä kertaa skipata, koska etkös sinä voittanut viime kerralla kaikki lajit?
Dr.Diarrhea

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Voin järjestää täällä Tampereella/Kangasalla sit kesällä jonkun yu-judanssin. Toi menee vaan helposti suorittamiseksi, jos on vaan se yu-juttu. Ymppäähän, keikku, jtk tykö, niin houkuttavuus kasvaa. Mitkään viinanjuontikilpailut ei kiinnosta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Voin järjestää täällä Tampereella/Kangasalla sit kesällä jonkun yu-judanssin. Toi menee vaan helposti suorittamiseksi, jos on vaan se yu-juttu. Ymppäähän, keikku, jtk tykö, niin houkuttavuus kasvaa. Mitkään viinanjuontikilpailut ei kiinnosta.
Suorittaminen ja kilpailuhan siinä just on parasta. En tajuu teitä. No joo, lupaan tuoda tikkataulun ja pestä teidät siinäkin lajissa. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

CandyMan kirjoitti:En lupaa mitään koskaan, saa nähdä kiinnostaako tarpeeksi vaikka ihan kiva kokeilu se viime kerralla toki oli, kun oli milli keihäänheiton opettajana, nypari näyttämässä mallia kuulantyönnössä ja huima hyvänä juoksuvastuksena.

Kisat taidetaan tällä kertaa skipata, koska etkös sinä voittanut viime kerralla kaikki lajit?
Kokeilu! Luuletko, että kokeilemalla pääsee huipulle?!

Voitin kyllä kaikki, taas kerran. Olisi kerrankin mukavaa, jos olisi vähän vastusta.

No, entäs se kerta, kun kyykytin sua ja Dr. Ripulia uima-altaassa? Eikö se enää ollutkaan niin kivaa? :wink:
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja slam »

kuulaa
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:kuulaa
Siitäkin mä tykkään tosi paljon. Järjestetään me kahdestaan sellainen titaanien kohtaaminen kuularingissä, eikös joo? Ähkitään ja puhkitaan ja näytetään kuinka rautaa viskataan.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ihana tuo kohta "harjoitimme nuoria vartaloitamme" :D

Talvi on mennyt ahkerasti urheillessa, ja kesällä lisäisin oikein mielläni kyllä yleisurheilun ohjelmaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:Ihana tuo kohta "harjoitimme nuoria vartaloitamme" :D

Talvi on mennyt ahkerasti urheillessa, ja kesällä lisäisin oikein mielläni kyllä yleisurheilun ohjelmaan.
Joo, olen katsos jo siinä iässä (toisin kuin sinä), että pitää olla nuorekas vaikka väkisin. Saatan panna leopardikuvioiset trikoot treeneihin päälle jo tänä kesänä.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Joo, olen katsos jo siinä iässä (toisin kuin sinä), että pitää olla nuorekas vaikka väkisin. Saatan panna leopardikuvioiset trikoot treeneihin päälle jo tänä kesänä.
Siitä tuli vaan sellainen mustavalkofilmimielikuva meistä urheilemassa rivissä.

Mä tuossa juuri ihastelin Cosmosta tämän kevään trendiä kultaisia pitkiksiä.. :shock: Mä olen oikein mielelläni epämuodikas.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:Mä tuossa juuri ihastelin Cosmosta tämän kevään trendiä kultaisia pitkiksiä.. :shock: Mä olen oikein mielelläni epämuodikas.
Kuulostaa just ihanan mauttomalta. En kyllä taida jalkaani panna, koska tyylini on hillitty ja hallittu. Kultaisesta olkalaukusta kyllä hiukan unelmoin...
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti: Kuulostaa just ihanan mauttomalta. En kyllä taida jalkaani panna, koska tyylini on hillitty ja hallittu. Kultaisesta olkalaukusta kyllä hiukan unelmoin...
Yeah... vähän asian vierestä, mutta mun mielestä on kauhean hassua, että nyt tulee muotiin sellaiset vaatteet, mitkä muistan myös olleen joskus muotia. En mä kyllä tykännyt niistä silloinkaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti: Yeah... vähän asian vierestä, mutta mun mielestä on kauhean hassua, että nyt tulee muotiin sellaiset vaatteet, mitkä muistan myös olleen joskus muotia. En mä kyllä tykännyt niistä silloinkaan.
Noh, me olemme naisia ja voimme jouhevasti yhdistää urheilun ja muodin. Minä odotan, että muotiin tulee se mintunvihreä puuvillainen anorakki, jonka kahteen rintataskuun ja kahteen etutaskuun mahtuivat niin kätevästi 2 tennispalloa, hyppynaru ja tvisti... Se oli tyylikästä se. Sen seurana ollut värikäs, kultalangoin kirjottu huivi on jo pop.
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Keikaus kirjoitti:hyppynaru ja tvisti
Hahaa! Edelleen menee ihan täysin asian vierestä, mut hyppynaru- ja/tai twistimiittiin mä osallistuisin ilman suurempia empimisiä! Olinki jo unohtanu ko.lajit kokonaan.
Mieletön idea.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:hyppynaru ja tvisti
Hahaa! Edelleen menee ihan täysin asian vierestä, mut hyppynaru- ja/tai twistimiittiin mä osallistuisin ilman suurempia empimisiä! Olinki jo unohtanu ko.lajit kokonaan.
Mieletön idea.
Voitaisiin pitää paikallaanhyppimismiitti, vaikkei enää oo kylmäkään ja lämmöntuottokaan ei riitä pelkästään syyksi tuohon miittiin?
Pyyhin Netikettiin..
Dr.Diarrhea

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti: Suorittaminen ja kilpailuhan siinä just on parasta.
Kirjoitin huonosti. Tarkoitin, että jos tulee kauempaa, kuten Tampereelta, reenaan Eltsulle, niin max parin tunnin kisailu ja sitten takaisin kuulostaa suorittamiselta. Eli, jos ja kun muiden ohella olen tulossa, niin viime vuoden ekan miitin tapaan vaikka sinä voisit kehittää jtk oheisjuttua - iltakivaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Suorittaminen ja kilpailuhan siinä just on parasta.
Kirjoitin huonosti. Tarkoitin, että jos tulee kauempaa, kuten Tampereelta, reenaan Eltsulle, niin max parin tunnin kisailu ja sitten takaisin kuulostaa suorittamiselta. Eli, jos ja kun muiden ohella olen tulossa, niin viime vuoden ekan miitin tapaan vaikka sinä voisit kehittää jtk oheisjuttua - iltakivaa.
No totta helkkarissa järjestetään iltakivaa! Lupaan hieroa sun kipeät lihakset sen jälkeen, kun olet hävinnyt mulle uintikisassa. Sitten voidaan mennä syöpöttelemään ja tarvittaessa juopottelemaankin, kuten kunnon urheilijan kuuluu.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleisurheilutreenejä odotellessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sipsi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:hyppynaru ja tvisti
Hahaa! Edelleen menee ihan täysin asian vierestä, mut hyppynaru- ja/tai twistimiittiin mä osallistuisin ilman suurempia empimisiä! Olinki jo unohtanu ko.lajit kokonaan.
Mieletön idea.
Jep, loistoidea! Toi miitti tulee ihan varmasti. Haluan nähdä etenkin miespuoliset kitisijät hyppimässä. Joo, ja ruutuhyppely ja kymppis voisivat myös olla pop.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin