Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Info tulevista miiteistä

Lintsille mennään...

30.6./1.7.
1
5%
7.7./8.7.
3
15%
14.7./15.7.
2
10%
21.7./22.7.
11
55%
28.7./29.7.
2
10%
...muulloin, milloin?
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:Etusivu uusiksi.

Ekana vaihtoehtona olen töissä, toisena Turussa, kolmantena ja neljäntenä ulkomailla, joten ainoaksi mahdolliseksi miittipäivämäärämahdollisuudeksi jää siis tuo viimeinen ehdotettu. Tosin lienen silloinkin jossain muualla, joten pitäisikö tämä siirtää suosiolla ensi kesäksi?
Kannatetaan säkin pääset jo niihin 140 senttisten vehkeisiin? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja Bliss »

plumps kirjoitti:Puheletteko lämpimiksenne vai tapailetteko ihan oikeasti oikeasti?
No ei tieteskää tavata oikeesti, me niinku leikitään vaik sätissä et tavattais. Niinku vaik lintsillä. Silleen niinku et "tää menis nyt vuoristorataan, tuleeks kukaan mukaan?" ja muutenki niinku leikisti syödään vohveleita ja hattaroita, ja pelataan ja kaikkee. Eikä tuu ees oikeesti paha olo, ku vaan leikitään eikä oikeesti mennä kaljapäissä kieputtumiin.
:P
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Bliss kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Nyt kun suurin äänikertymä näyttää osuvan tuohon 21./22.7.-viikonloppuun, niin voisi ehkä fundeerata, että kumpi päivä se noista sitten olisi.

Minä kannatan lauantaita 21.7., entä muut?
Kumpi vaan käy, mutta oon perässähiihtäjä ja kannatan sit kans lauantaita :P
jeps jeps! molemmat käy mullekin :D
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
plumps

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja plumps »

Bliss kirjoitti:
plumps kirjoitti:Puheletteko lämpimiksenne vai tapailetteko ihan oikeasti oikeasti?
No ei tieteskää tavata oikeesti, me niinku leikitään vaik sätissä et tavattais. Niinku vaik lintsillä. Silleen niinku et "tää menis nyt vuoristorataan, tuleeks kukaan mukaan?" ja muutenki niinku leikisti syödään vohveleita ja hattaroita, ja pelataan ja kaikkee. Eikä tuu ees oikeesti paha olo, ku vaan leikitään eikä oikeesti mennä kaljapäissä kieputtumiin.
:P
Eli tämä vissiin luettavissa, että todellakin tapaamme.

Ihmettelen sitten, että miten kehtatte tavata oikeasti kun täällä monesti tulee näytettyä huonoin puolensa ja kirjoiteltua naapurin näppiksellä. Kitinä on lähinnä salainen pahe, olen ymmärtänyt ja toteuttanut.
ninnithequeen

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

plumps kirjoitti:Puheletteko lämpimiksenne vai tapailetteko ihan oikeasti oikeasti?
Mä kutsun näitä hulluja jopa kotiini saunomaan.
plumps

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja plumps »

Minä ainakin saisin valituksia, että olen johtanut harhaan, kosken olekaan turkoosi ja ehkä olen hieman yrittänyt pistää nuoren ihmisen piikkiin tyhmyyttäni. Sanunassa minusta vasta paljastuisikin vanha käppyräselkäinen akka. Hui olkoon teidän miittejänne. Taidatte olla oikeasti kauniita ja rohkeita. Minä olen jotain siltä väliltä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
plumps kirjoitti:Puheletteko lämpimiksenne vai tapailetteko ihan oikeasti oikeasti?
Mä kutsun näitä hulluja jopa kotiini saunomaan.
Kutsut meitä hulluiksi? Samassa venhossa seilataan!
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haa! Mäpäs oonki käyny tänä kesänä jo kolme kertaa Lintsillä. 8)
Tosin viimeks en käyny laitteissa, vaan pelkästään Peacockissa. (Edessä istu muuten Kride. :wink: Tykkääköhän sekin Jonnasta?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Haa! Mäpäs oonki käyny tänä kesänä jo kolme kertaa Lintsillä. 8)
Tosin viimeks en käyny laitteissa, vaan pelkästään Peacockissa. (Edessä istu muuten Kride. :wink: Tykkääköhän sekin Jonnasta?)
3some 4u2? :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Edessä istu muuten Kride. :wink:
Mäpä tanssin sen kanssa viime viikolla ex-työpaikallamme Lapin Kesän ;)
(ja ihan selvinpäin molemmat, juu...)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Mäpä tanssin sen kanssa viime viikolla ex-työpaikallamme Lapin Kesän ;)
(ja ihan selvinpäin molemmat, juu...)
Aivan sairaan superia. Lauloko se messissä? Mahtava biisi.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mäpä tanssin sen kanssa viime viikolla ex-työpaikallamme Lapin Kesän ;)
(ja ihan selvinpäin molemmat, juu...)
Aivan sairaan superia. Lauloko se messissä? Mahtava biisi.
No ei ku saatiin kato vähän maistiaisia herran tulevalta uudelta levyltä. Ja siinähän tuo biisi on. Kajareista siis kyllä kuului hänen äänensä :)
plumps

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja plumps »

plumps kirjoitti:Minä ainakin saisin valituksia, että olen johtanut harhaan, kosken olekaan turkoosi ja ehkä olen hieman yrittänyt pistää nuoren ihmisen piikkiin tyhmyyttäni. Sanunassa minusta vasta paljastuisikin vanha käppyräselkäinen akka. Hui olkoon teidän miittejänne. Taidatte olla oikeasti kauniita ja rohkeita. Minä olen jotain siltä väliltä.
Jotta uskallatte kummitusjunaan, niin pehmennän vähän tätä. En minä siellä kummitusjunsaa luuraa, vaan siellä vesisäiliössä, siellä on se paras ja viilein paikka. Tiedättehän sen pikkujunan, jossa vanhemmat juoksevat junan perässä ja vilkuttavat pienokaisilleen, niin juuri sen säiliön sisässä on lintsin villein paikka.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja Niba »

plumps kirjoitti:
plumps kirjoitti:Minä ainakin saisin valituksia, että olen johtanut harhaan, kosken olekaan turkoosi ja ehkä olen hieman yrittänyt pistää nuoren ihmisen piikkiin tyhmyyttäni. Sanunassa minusta vasta paljastuisikin vanha käppyräselkäinen akka. Hui olkoon teidän miittejänne. Taidatte olla oikeasti kauniita ja rohkeita. Minä olen jotain siltä väliltä.
Jotta uskallatte kummitusjunaan, niin pehmennän vähän tätä. En minä siellä kummitusjunsaa luuraa, vaan siellä vesisäiliössä, siellä on se paras ja viilein paikka. Tiedättehän sen pikkujunan, jossa vanhemmat juoksevat junan perässä ja vilkuttavat pienokaisilleen, niin juuri sen säiliön sisässä on lintsin villein paikka.
Siis sä oot töissä lintsillä?
Hanki meille joku vapaa kiertoajelu ympäri lintsiä tai jotai tai sit mennään vaan muuten vapaalle kiertoajelulle.
Pyyhin Netikettiin..
plumps

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja plumps »

Niba kirjoitti: Siis sä oot töissä lintsillä?
Hanki meille joku vapaa kiertoajelu ympäri lintsiä tai jotai tai sit mennään vaan muuten vapaalle kiertoajelulle.
Olet ilmeisen kiva, Niba.
Muistaakseni siihen näköalalaitteeseen pääsee ihan ilmaiseksi, se mikä hinaa ylös ja pyörähtää ympäri ja laskee alas. Jos olen oikeassa, voin piffata teidät siihen. Myös pelihalliin pääsee ilmaiseksi kauttani. Voimme piipahtaa kaikki täysi-ikäiset meistä sielläkin. Kun nälkä yllättää, voin puhua meidät sisään siihen ravintolaan huikopalalle. Penkeilläkin voimme istuskella kustannuksellani ja illan huipennukseksi voimme asettautua riviin siihen penkkirivistöön lavan eteen kummitusjunan ja maailmanpyörän kolminaisuuteen. Voimme katsella esitystä ulkolavalta. Kustannuksellani.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja Niba »

plumps kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Olet ilmeisen kiva, Niba.
Viihtyisämpi luonnossa kuin paperilla tai näytöllä.
Pyyhin Netikettiin..
plumps

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja plumps »

Niba kirjoitti:
Viihtyisämpi luonnossa kuin paperilla tai näytöllä.
Minä en ole ihan varma miten mulla toi menee. Helpompi kuvitella itsestään suuria näin näytöllä, josta tulikin mieleeni ne nurmimatot siellä Lintisillä, voimme kustannuksellani levähtää niihinkin ja kun lahjon koneen käyttäjät, voin melkein luvata etteivät lähde ilmaan.

Vessoihinkin voin piffata. Jos haluatte vippinä sisään niin tytöt vaan poikien vessaan ja päin vastoin. Toimii aina!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja Niba »

plumps kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Viihtyisämpi luonnossa kuin paperilla tai näytöllä.
Minä en ole ihan varma miten mulla toi menee. Helpompi kuvitella itsestään suuria näin näytöllä, josta tulikin mieleeni ne nurmimatot siellä Lintisillä, voimme kustannuksellani levähtää niihinkin ja kun lahjon koneen käyttäjät, voin melkein luvata etteivät lähde ilmaan.

Vessoihinkin voin piffata. Jos haluatte vippinä sisään niin tytöt vaan poikien vessaan ja päin vastoin. Toimii aina!
Wha'a generous offer! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Quarter

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Onks tää miitti nyt niinku tulos vai ei? Xibbe? Teetkö jonkun ilmottautumisketjun tms?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäkimiitti - alustavan päivämäärän etsintää

Viesti Kirjoittaja Niba »

Quarter kirjoitti:Onks tää miitti nyt niinku tulos vai ei? Xibbe? Teetkö jonkun ilmottautumisketjun tms?
Oot tulossa? Teeppä lista, älä inise.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin