Gattaca-antifanimiitti

Info tulevista miiteistä

järjestetään

Ei järjestetä
6
43%
Totta helvetissä
4
29%
E. V. K. K.
4
29%
 
Ääniä yhteensä: 14

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Gattaca-antifanimiitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu kun muotia on niin fasistiiin miitteihin järjestetään aina vastamiitti!
Tunteet tai niitten rippeet peliin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca-antifanimiitti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Niba kirjoitti:Juu kun muotia on niin fasistiiin miitteihin järjestetään aina vastamiitti!
Minä voin osallistua seuraavin ehdoin:
Olen ollut E-tuhma, ansaitsen Rangaistuksen!
Tehtäisiinkö näin:

Ekaksi minut riisuttaisiin nakuksi.
Minua pilkattaisiin ja piiskattaisiin.
Sekä tytöt että pojat saisivat pissata päälleni.
Lisäksi (jos teille sopii, anelen) päälleni myös kakittaisiin, niin että haiseva suolikuona valuisi ihanan nöyryyttävästi pitkin alastonta vartaloani. Sitten minut painostettaisiin syömään paskaa. Ja kaikki pilkkaisivat: "Kahtokee! Kahtokee kaekki! Hullu syö paskoo!" (Murreasu lapsuuteni kokemuksista Savossa)

Lopuksi se kaikkein massiivisin Kitinäbodari (kuka?) panisi minua kynäniskaa perseeseen.
Osaisitko tehdä sen Edestäpäin, niin että näkisin kauniit kasvosi samalla kun pilkkaat pieniä vehkeitäni jotka läpsähtelevät vatsaasi vasten samalla kun Häpäiset minua?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Deleted-811

Re: Gattaca-antifanimiitti

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Gattaca kirjoitti: Lopuksi se kaikkein massiivisin Kitinäbodari (kuka?) panisi minua kynäniskaa perseeseen.
Niin se loppujen lopuksi gattacakin tulee komerostaan. Taisi vihdoin selvitä sekin,miki mies ei ole pillua ikinä saanut. - Mitäs se pillulla, kun kyrvän perään mieli enemmän.
PerttiMakimaa

Re: Gattaca-antifanimiitti

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

kipeä ukkeli kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Lopuksi se kaikkein massiivisin Kitinäbodari (kuka?) panisi minua kynäniskaa perseeseen.
Niin se loppujen lopuksi gattacakin tulee komerostaan. Taisi vihdoin selvitä sekin,miki mies ei ole pillua ikinä saanut. - Mitäs se pillulla, kun kyrvän perään mieli enemmän.
Tuon kaapin ovat kyllä irtosivat saranoiltaan samantein.

Kylläpä oli tuollaista uutta itsensä löytämisen riemua Gayttagan viestissä. :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca-antifanimiitti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

:shock:
Hei siis kuulkaa kyllä voi olla naisia himoitseva saamaton Hetero ja silti yleisestä Alistuksesta vaikka hermadofriiddien tai buffaloiden taholta haaveileva täyshetero yhtä aikaa eikä mikään vitun piiloHOUMOU!! Ratkaisu toki on niinkuin ennenkin, että tapan kaikki paitsi että ensin panen naisia. Terveheteroa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Deleted-811

Re: Gattaca-antifanimiitti

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Gattaca kirjoitti:eikä mikään vitun piiloHOUMOU!! .
Ethän sä mikään piilohomo enää ole, vaan standardimallin homokarjapaimen maastureineen ja flanellipaitoineen suoraan Brokeback Mountainilta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Gattaca-antifanimiitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Se on pienestä kiinni, sanoin Edelmann kusella..
Olen provo, kiihottaja, mutta tämän perusteella joskus lopputulemat ovat kovin mielenkiintoisia joskus!
Tietenkin jos heteroutta aletaan pitämään sairautena, joka tuhoaa lopulta maapallon tai ainakin ihmiskunnan?
Homoista ei päästä eroon kuitenkaan, koska homojen siskot ovat kiusallaan tuotteliaampia lastensaamisessa..
Seuraavaksi tehtäväksi annetaan kysyä monilapsiselta äidiltä onko veljensä homo/ja?(Ihmeellinen suomenkieli, AJ valaise! veljiensä olisi kaksoisgenetiivi!)
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Gattaca-antifanimiitti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mä tuun jos Ninni tulee ja jos saan Niban pallogrillissä kärventynyttä jauhokäyrää. Muuten en tuu.

Ja älkää nyt saatana kukaan vääntäkö tulla-sanasta mitään mahdollisimman ilmeistä ja väsynyttä orkkuläppää...
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 06.06.2007 18:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Gattaca-antifanimiitti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:Mä tuun jos Ninni tulee.
Kivaa.
Mä ajattelin tulla illalla tuolla omassa makuuhuoneessani mieheni kanssa, missäs sinä?


:perse:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Gattaca-antifanimiitti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

kipeä ukkeli kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:eikä mikään vitun piiloHOUMOU!! .
Ethän sä mikään piilohomo enää ole, vaan standardimallin homokarjapaimen maastureineen ja flanellipaitoineen suoraan Brokeback Mountainilta.
Nuo mainitsemasi onkin aika houmouta, mutta äijähomoa sentään.

Mutta joo... minussa saattaa olla masopuoli. Mutta se ei välttämättä ole houmouta. Vaan perusfiilis, että eikö jokaisen kiltin ihmisen oikeastaan pitäisi olla poissa kaikkien tieltä ja siis mieluummin KUOLLUT? Välivaiheena sitten että minua häpäistäisiin, päälleni kakittaisiin ja minua pantaisiin perseeseen?

Vaikea dilemma minulle.
Pystyyn noustessani kuitenkin mietin, että ehtiihän tässä vielä olla kuollut sitten kun muutenkin kuolen, ja minulle vastenmielisistä jutuista huolehtii jo ihan muut, ei mun tartte. Ja jos minä luovutan ja alistun maailmalle kuin omaa itseäni ei olisikaan, niin sehän en enää ole MINÄ vaan olemattomuus, ja olemattomuuskin pärjäilee ilman minuakin. Ei mun tartte sen hommia hoitaa.

Niin ja sitten tulee mieleen panna ihkuja naisia takaapäin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin