22.9. Itämaiseen syömään

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:Päätin just että säästän ääntäni päivän voidakseni hurmata teidät illalla jutuillani! Ja Ramppa tulee sit kans, eikö?=)
Ainahan se on tullu miitteihin!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Myöhästyisin liikaa! Ja vaikka se sopisikin (teille), en itse tykkää olla niin myöhässä. En saanut 4-peliin sijaista ja pääsisin vasta n. klo 19.45.

Tuo eka aikamäärä klo 20.00 olisi sopinut mulle kuin pallo silmään!

Olisi ollut kiinnostavaa ja kivaa nähdä teitä "tuttuja" virtuaalipersoonia,
MUTTA sit ensi kerralla!

Eli hyvää iltaa teille!
:)
toivottaa

SA
tyytyy kotilepoon kenties väsyneenäkin pelistä!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:Myöhästyisin liikaa! Ja vaikka se sopisikin (teille), en itse tykkää olla niin myöhässä. En saanut 4-peliin sijaista ja pääsisin vasta n. klo 19.45.

Tuo eka aikamäärä klo 20.00 olisi sopinut mulle kuin pallo silmään!

Olisi ollut kiinnostavaa ja kivaa nähdä teitä "tuttuja" virtuaalipersoonia,
MUTTA sit ensi kerralla!

Eli hyvää iltaa teille!
:)
toivottaa

SA
tyytyy kotilepoon kenties väsyneenäkin pelistä!
Normaali pers-oona käytös "emmä nyt ehikää"..a'la statinparska!
Ja mä en muuten ehikää! HILARIOUS!
Pyyhin Netikettiin..
Googlebot

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Voi ei... olo on eilisen jäljiltä kyllä sellainen että joudun ilmeisesti sittenkin vääntäytymään paikalle. Itkujen itku. :( Olis ollut niin kiva jäädä pois, mutta pakko kai mikä pakko. Byäää, mä en ala! Miks mun aina käy näin!

Pitäkää kuitenkin muut paikallaolijat hauskaa minusta huolimatta.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

nowaysis kirjoitti:Päätin just että säästän ääntäni päivän voidakseni hurmata teidät illalla jutuillani! Ja Ramppa tulee sit kans, eikö?=)

Hidasta on keuruulta tulla helsinkiin :wink: olin ysiltä vast himassa.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
prosessi

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kivaa oli, kiitos.
Enttu

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Kivaa oli taas nähdä ihmisiä ja ruoka oli hyvää :)
Googlebot

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Ensin huonot ja sitten hyvät uutiset:

- Ruoan jakelussa sekoiltiin monta kertaa. Meinasin saada punaviiniä tilaamani valkoviinin sijasta, joidenkin alkukeitto oli väärä jne.

- Pääruoka (jotain broilerinpalakuutioita pinaattimuhennoksessa) oli yllättävänkin mautonta ja vetistä. Maistui halvalta einekseltä, mutta sitä oli paljon ja se vei nälän.

- Laskutus tökki ja oli hidasta, jälkiruokani oli eksynyt toisen laskuun jne.

- Äkkilähtö jatkoilta vastapäisestä Willian K:sta johtuen yllättävästä väsymystilasta, vaikka olin juonut illan aikana vain valkoviiniä (24cl) ja yhden oluen. Nukahdin kotona sohvalle klo 23. Pahoitteluni niille kolmelle jotka jätin yllättäen jälkeeni nähdessäni ulkopuolella bussini olevan juuri lähdössä.


Plussat:

+ Ruoka oli suht edullista ainakin mihin olen tottunut ulkona syödessäni. Ei tosin kovin paljoa kokemusta tai muistikuvaa nepalilaisista/intialaisista ravintoloista, ehkä hintataso oli sama kuin muissakin vastaavissa?

+ Alkuruoka (friteeratut kasvikset) ja jälkiruoka (rommilla liekitetty banaani jäätelöllä ja kermavaahdolla) olivat herrrkullisia.

+ Pehmeä (tandoori?)leipä oli maukasta ja täyttävää.

+ Porukan lapsoset, etenkin pienimmäinen, olivat suloisia.

+ Aikuisempikin ruokaseura oli hyvää. Kiitos kaikille.

+ Sekoiluista huolimatta ainakin naispuolinen tarjoilija oli palvelualtis, vaikka vaikuttikin olevan hiukan pinna kireällä (kiire ilta, muiden tarjoilijoiden möhläykset tilausten kanssa?)


En muista mitään muuta tärkeää. Iltaa olisi ollut kiva jatkaa pidempäänkin vaikka isommalla jatkoporukalla, mutta väsy tuli odotettua aikaisemmin ilmeisen univajeen takia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voi kun en päässyt ottamaan osaa Napallilaiseen miittiin..

Jouduin tyytymään..
3 vuoden parhaaseen makkaraan..
Makulihan Kevyeeseen kesämieheen,Pajuniemen Bratwustiin ja]HK:n grillibalkan chili-sinihomejuuston..
Saksalaiseen perunasalaattiin..
Hapankaaliin..
8 olueeseen..Lapin kulta(premium), Warsteiner,Franziskaner Kristall Clar, Paulaner Octoberfest. jne.
kossusnapsiin, vadelmaviinaa, konjakkiin V.S.O.P...
Olen pahoillani ettei minulla ollut mahdollisuutta osallistua muuhun tapahtumaan..
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Voi kun en päässyt ottamaan osaa Napallilaiseen miittiin..

Jouduin tyytymään kaikkeen paskaan...
Siis jösses. Äijä keulii jollain popsin kuorettomilla kevytnakeilla ja lapparilla. Kyllä sulla on nyt ollut joulu!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Voi kun en päässyt ottamaan osaa Napallilaiseen miittiin..

Jouduin tyytymään kaikkeen pastaan...
Siis jösses. Äijä keulii jollain popsin kuorettomilla kevytnakeilla ja lapparilla. Kyllä sulla on nyt ollut joulu!
Et voi väittää lapin kullassa tapahtuneen korjaantumisen mahdottomuuteen!

Kevyt kesämies voisi 11% rasvaisuudellaan sopia myös laajentuneeseen pötsiisi? :wink:
Hookoon pallikan oli muuten tosi chilinen(jalopenaa) että varmaan paremmin chilia kuin fredan napalilaisessa..
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Et voi väittää lapin kullassa tapahtuneen korjaantumisen mahdottomuuteen!

Kevyt kesämies voisi 11% rasvaisuudellaan sopia myös laajentuneeseen pötsiisi? :wink:
Hookoon pallikan oli muuten tosi chilinen(jalopenaa) että varmaan paremmin chilia kuin fredan napalilaisessa..
- Lapin kulleissa olevat makuvirheet saa näppärästi korjattua tuotteen viemäröinnillä.
- 11% rasvaa on melko paljon tuotteesta, josta iso osa on jauhoja ja "lihaan verrattavissa olevia" valmistusaineita, eli nahkaa ja suolia. Sisäfileen lihapitoisuus on 100% ja siinä on rasvaa 2%.
- Homechilikabanossissa ole tulisuutta kuin nimeksi.
SaintJohnPerse

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Et voi väittää lapin kullassa tapahtuneen korjaantumisen mahdottomuuteen!

Kevyt kesämies voisi 11% rasvaisuudellaan sopia myös laajentuneeseen pötsiisi? :wink:
Hookoon pallikan oli muuten tosi chilinen(jalopenaa) että varmaan paremmin chilia kuin fredan napalilaisessa..
- Lapin kulleissa olevat makuvirheet saa näppärästi korjattua tuotteen viemäröinnillä.
- 11% rasvaa on melko paljon tuotteesta, josta iso osa on jauhoja ja "lihaan verrattavissa olevia" valmistusaineita, eli nahkaa ja suolia. Sisäfileen lihapitoisuus on 100% ja siinä on rasvaa 2%.
- Homechilikabanossissa ole tulisuutta kuin nimeksi.
Mutta Niba tykkää makkarasta... Makkaraa voi grillata..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Niba »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Et voi väittää lapin kullassa tapahtuneen korjaantumisen mahdottomuuteen!

Kevyt kesämies voisi 11% rasvaisuudellaan sopia myös laajentuneeseen pötsiisi? :wink:
Hookoon pallikan oli muuten tosi chilinen(jalopenaa) että varmaan paremmin chilia kuin fredan napalilaisessa..
- Lapin kulleissa olevat makuvirheet saa näppärästi korjattua tuotteen viemäröinnillä.
- 11% rasvaa on melko paljon tuotteesta, josta iso osa on jauhoja ja "lihaan verrattavissa olevia" valmistusaineita, eli nahkaa ja suolia. Sisäfileen lihapitoisuus on 100% ja siinä on rasvaa 2%.
- Homechilikabanossissa ole tulisuutta kuin nimeksi.
Mutta Niba tykkää makkarasta... Makkaraa voi grillata..
Nyt olisin halunnut kokeilla savustuksen mahtia..
Kokeilin ruottalaista savustuspussia uunissa, kalat hautuivat kuin makkarat, suomalainen version savustuskannessa ollut savustuspanos antoi paljon savuisemman vaikutuksen kypsään kalaan..(syön kalaa siis kerran viikossa)

Ainiin kesämiehessä on 90% lihaa eikä lihaa korvaavia aineksia ollenkaan, kertoi makulihan makkaramestari itse..so.
Viimeksi muokannut Niba, 25.09.2007 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: 22.9. Itämaiseen syömään

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kiitos vaan kaikille paikallaolijoille; seura ja ruoka olivat mainioita ;)
Täytyy koittaa Vaolan tilaamaa annosta seuraavalla kerralla. Huomasi muuten aika hyvin miten suosittu ravintola on kun jengi jopa jonotti vapaita pöytiä. Mitään tekemistä sillä, että me veimme 15 paikkaa, ei tällä ruuhkalla ollut *viheltelyä*
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin