CITYCooper

Info tulevista miiteistä
Aito_Johanna

CITYCooper

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ajattelin osallistua ensi lauantaina CITYCooperiin, koska se on ilmaista ja koska oikeasti vähän kiinnostaa tietää, mikä Cooper-tulokseni mahtaa olla.

http://www.city.fi/cooper/

Kai paikalle saadaan Kitinästä jonkinlainen edustus niin että voidaan vertailla tuloksia palstalla? :wink:
Jos saan huonomman kuin tuloksen "hyvä", selitän sitä sillä, että olen tottunut juoksemaan vain pitkiä, hitaita matkoja enkä ole treenannut vauhtia, seli seli.
Edith

Re: CITYCooper

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jotenkin kiinnoistaisi kyllä, mutta jos tuttuja kertyy paljon, en kehtaa. Elämässäni oon siis kerran ainoastaan juossut yhden kierroksen pururataa ilman, että oli koulun liikuntatunti, ja tuolloinkin olin vielä peruskoulussa. Eiku, edit, ainiin, kävin mä pari vuotta sitten muutamalla sellaisella kävele 500 metriä, juokse 50 metriä -lenkillä.
Bhven

Re: CITYCooper

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tämä nyt tuli vähän äkkiä. Polveni on vielä toipilaana, joten skippaan. Varmasti kyllä kunto on parempi kuin armeija-aikana, jolloin juoksin 2850000000 mikrometriä. Jossain vaiheessa syksyllä käyn juoksemassa eläintarhan kenttää 12 minuuttia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: CITYCooper

Viesti Kirjoittaja Niba »

Osallistuisin mielelläni, mutta olen lauantaina juomassa olutta Rautalammilla, Varkaudessa, Ylämyllyllä, Joensuussa tai Kiteellä tai luultavammin joka paikassa niistä..
Menee ensi vuoteen Cooper.. 8)
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin