KityPikkarit

Info tulevista miiteistä
prosessi

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Niba kirjoitti:jos te ootte ruumahaisia niin kohat tallaan päälle! Vahingossa.
Kuinkas muutenkaan.
Herra Manala

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Onko näissä pikkareissa pillua? Jos on niin millaista? Onko sheivattua?

Jos on niin voitte kaikki tulla meille. Oon paistanut jo popcornitkin valmiiksi. Jos tulee nälkä niin Abdul toimittaa pitsaa turkkilaisen kaksvarttisen eli suomalaisen kokotunnin kiirevarauksella.

Hei ihan totta! Kaikki meille!!????!! Voin varaa pöydän jos saan tietää monta ois tulossa. Enttu, laske!

Tiedättekö muuten mikä mussa on hauskinta? No tietenkin se, että oon uskomattoman hauska! Haahahaaha! Panisin jos voisin.
ninnithequeen

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Järkätkää mitä järkkäätte, ja ilmotatte sitten vaan mihin ja millon, haluan tulla kyllä.

Mä en järkkää enää mitään, siitä ei saa kuin huudot ravintolasta, haukut teiltä, ja pahan mielen. Ja ison laskun. Joten joku toinen hoitakoon joo.
BettyB.

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vaatiii....hirvittäväää......itsehillintäää.....pysyä... pois...ketjusta....vittuilemasta... aaaarrrrggghhhhh..... pinnistelen....uuuuhhh..... älä.... ei..... nghhhh.... ggrrrrlll.... *kuristaa itseään*
Geetzu

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Ajattele Manalan munaa tai sen munan hauskuutta noin muuten. Rauhoittaa kummasti.
BettyB.

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:^ Ajattele Manalan munaa tai sen munan hauskuutta noin muuten. Rauhoittaa kummasti.
Eih, sen seurauksena alkan tirskua ja homohihittää!
Bliss

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä kannatan ehkä kuitenkin Invitation Only -bileitä... silläkin uhalla, että kutsua ei tule :D
Geetzu

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bliss kirjoitti:Mä kannatan ehkä kuitenkin Invitation Only -bileitä... silläkin uhalla, että kutsua ei tule :D
Kyllä Enttu sut varmaan kutsuu, taidat tietää sen. :]
BettyB.

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Mä kannatan ehkä kuitenkin Invitation Only -bileitä... silläkin uhalla, että kutsua ei tule :D
Meillä oli kyllä sellaiset viime jouluna, toimi vallan mainiosti. Pitäisköhän uusia?
Bliss

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä kannatan ehkä kuitenkin Invitation Only -bileitä... silläkin uhalla, että kutsua ei tule :D
Kyllä Enttu sut varmaan kutsuu, taidat tietää sen. :]
Varaan oikeuden myös kieltäytyä :D
elco

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja elco »

Olette lämpimästi tervetulleita pitämään nuo kekkerit kotiini. Ilmoittakaa, jos tulette niin tiedän lähteä esim. Suomeen bileiden ajaksi.
BettyB.

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti:Olette lämpimästi tervetulleita pitämään nuo kekkerit kotiini. Ilmoittakaa, jos tulette niin tiedän lähteä esim. Suomeen bileiden ajaksi.
Saanko jäädä pidemmäksikin aikaa, olis 4 vkoa talvilomia pitämättä...?
elco

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti: Saanko jäädä pidemmäksikin aikaa, olis 4 vkoa talvilomia pitämättä...?
Tavallaan viehättävä ajatuskulku kertoa kotona, notta yksi kaveri vaan tulee käymään ja sitten sieltä tulisikin hengaamaan kuukaudeksi tissinainen, jota itseasiassa en oikeastaan tunne.

Mutta tervetuloa vaan.
BettyB.

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti:Mutta tervetuloa vaan.
Kiitti! Voin nukkua teidän välissä :]
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Näinkö on kitinän miitti elämä kuihtunut ettei edes pikkareita ole? ..tai ehkä ne sit on sellaset invitation only..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Enttu

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Enttu »

KisSandra kirjoitti:Näinkö on kitinän miitti elämä kuihtunut ettei edes pikkareita ole? ..tai ehkä ne sit on sellaset invitation only..
Ei kai sitten ole tai sitten jakaannutaan menestyjien ja luuserien pikkareihin ihan niiQ viime vuonnakin :P
BettyB.

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Enttu kirjoitti:jakaannutaan menestyjien ja luuserien pikkareihin ihan niiQ viime vuonnakin :P
Näinhän siinä taitaa käydä.
Pyry-Matias

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:
Enttu kirjoitti:jakaannutaan menestyjien ja luuserien pikkareihin ihan niiQ viime vuonnakin :P
Näinhän siinä taitaa käydä.
Ei mene tasan nallekarkit.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

BettyB. kirjoitti:
Enttu kirjoitti:jakaannutaan menestyjien ja luuserien pikkareihin ihan niiQ viime vuonnakin :P
Näinhän siinä taitaa käydä.
Heh.. Jos ei jommatkummat pikkarit ole ens keskiviikkona niin minua ei tarvitse laskea kumpiinkaan :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Rahkapussi

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Edith kirjoitti:Mulle riittää ne toissa vuoden pikkujoulut. Ne oli ihan ykköset ja ylittämättömät. Uusia en kaipaa.
Yhdyn tässä Edithiin, rajusti ja takaapäin.
ninnithequeen

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miulle kelpaa joulut ku joulut, viime vuonna ruoat oli enemmän kuin hyvät, samoin seura (Sipsiiiiii :h:). Vaan ans kattoo taas. Onko tämä ensimmäinen vuosi ilman ainuitakaan pikkujouluja mulle??? Ennen oli kahen firman pileet, lisäksi naapurikippoloiden pikkarit, risteilyt ja kaikki...nyt ei oo mitään, IIK!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kitypikkarit pois jalasta mars!
Pyyhin Netikettiin..
Googlebot

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Mun puolesta voitais vaikka mennä jollekin pikkujouluristeilylle vaikka tuossa Itsaripäivän nurkilla? Katsellaan siellä muita känniääliöitä, pidetään hauskaa tai "hauskaa", ja sitä rataa.
Vihtahousu

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Googlebot kirjoitti:Mun puolesta voitais vaikka mennä jollekin pikkujouluristeilylle vaikka tuossa Itsaripäivän nurkilla? Katsellaan siellä muita känniääliöitä, pidetään hauskaa tai "hauskaa", ja sitä rataa.
Et ollut City-risteilylle kuiteskaan sit menossa? Sehän olis samaan aikaan.
Kitinän joulut saa osaltani jäädä väliin, trickshottikin on kiinni :cry: :cry: :cry:
Chap

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Chap »

Googlebot kirjoitti:Mun puolesta voitais vaikka mennä jollekin pikkujouluristeilylle vaikka tuossa Itsaripäivän nurkilla? Katsellaan siellä muita känniääliöitä, pidetään hauskaa tai "hauskaa", ja sitä rataa.
Kuulostaa hyvälle. Mua niin etoo tollainen jako menestyjien ja luusereiden pikkujouluihin. Eikö keskiluokalla muka ole oikeuksia pikkujouluihin ollenkaan? Keskiluokan pikkujouluissa voivat insinöörit ja putkimiehet seurustella opettajien ja sihteereiden kanssa. Lakimiehiä, lääkäreitä, sairaanhoitajia ja muita yläluokkaisia sinne ei kutsuta.
Vastaa Viestiin