KityPikkarit

Info tulevista miiteistä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Chap kirjoitti:Mua niin etoo tollainen jako menestyjien ja luusereiden pikkujouluihin. Eikö keskiluokalla muka ole oikeuksia pikkujouluihin ollenkaan? Keskiluokan pikkujouluissa voivat insinöörit ja putkimiehet seurustella opettajien ja sihteereiden kanssa. Lakimiehiä, lääkäreitä, sairaanhoitajia ja muita yläluokkaisia sinne ei kutsuta.
Päivän paras ajatus tähän mennessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Storia

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Storia »

BettyB. kirjoitti:
Enttu kirjoitti:jakaannutaan menestyjien ja luuserien pikkareihin ihan niiQ viime vuonnakin :P
Näinhän siinä taitaa käydä.
:jee:
Tix

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Tix »

Missä ne pikkarit viipyy? Stringikuvat olis jees. (no homo)
BettyB.

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Missä ne pikkarit viipyy? Stringikuvat olis jees. (no homo)
Oliko mun hotpantseissä jotain vikaa? Vai niiden hyvinmuodostuneessa sisällössä? Mitä häh??
Tix

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:Missä ne pikkarit viipyy? Stringikuvat olis jees. (no homo)
Oliko mun hotpantseissä jotain vikaa? Vai niiden hyvinmuodostuneessa sisällössä? Mitä häh??
Ei. Ne on vaan kadonnu!
Googlebot

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Vihtahousu kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Mun puolesta voitais vaikka mennä jollekin pikkujouluristeilylle vaikka tuossa Itsaripäivän nurkilla? Katsellaan siellä muita känniääliöitä, pidetään hauskaa tai "hauskaa", ja sitä rataa.
Et ollut City-risteilylle kuiteskaan sit menossa? Sehän olis samaan aikaan.
Voi vittu meinasin kokonaan unohtaa! Oli lähellä ettei tullut lupauduttua kahdelle päällekkäiselle risteilylle, mahdollisesti jopa samaan laivaan.
Vihtahousu

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Googlebot kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Mun puolesta voitais vaikka mennä jollekin pikkujouluristeilylle vaikka tuossa Itsaripäivän nurkilla? Katsellaan siellä muita känniääliöitä, pidetään hauskaa tai "hauskaa", ja sitä rataa.
Et ollut City-risteilylle kuiteskaan sit menossa? Sehän olis samaan aikaan.
Voi vittu meinasin kokonaan unohtaa! Hyvä ettei tullut lupauduttua kahdelle päällekkäiselle risteilylle, mahdollisesti jopa samaan laivaan.
Niin, olis joutanut katsomaan Runggareita tuplana, ihan kuin wiskishotteja tiskillä! "Miiiks tää laiva keinuu, hik?... ja sä näyt kahtena vaikka kello ei ole kuin seitsemän iltapäivällä."
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 26.11.2007 12:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetz

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Googlebot kirjoitti:Voi vittu meinasin kokonaan unohtaa! Oli lähellä ettei tullut lupauduttua kahdelle päällekkäiselle risteilylle, mahdollisesti jopa samaan laivaan.
Voi sitä hihityksen määrää kun kalliit tiketit kourassa arpoo kumpaan settiin nyt lähtiskään, hiiiiiiiih.
Pyry-Matias

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti: Kitinän joulut saa osaltani jäädä väliin, trickshottikin on kiinni :cry: :cry: :cry:
Ei kai tuossa julkista vetistelyä tarvita. Äjjällä on tuore vakipesä, joten why bother.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Pyry-Matias kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: :cry: :cry: :cry:
Ei kai tuossa julkista vetistelyä tarvita. Äjjällä on tuore vakipesä, joten why bother.
Duumiis! Onko sulla uus tyttiis? :)
(mistä kaikesta tässä on tipahtanutkaan kun hetkeks selkänsä kääntää, ihmiset sikiävät, menevät naimiaisiin ja ikisinkut löytävät kumppareita :shock: )

Joo joo. oli öfftöpiK mut ette te muutenkaan ikinä aiheessa pysy..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vihtahousu

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Kitinän joulut saa osaltani jäädä väliin, trickshottikin on kiinni :cry: :cry: :cry:
Ei kai tuossa julkista vetistelyä tarvita. Äjjällä on tuore vakipesä, joten why bother.
Miten mun vakipesä liittyy kitinän pikkujouluihin? Ei jassa sitä palstakatkeruutta, vihjailua, vittuilua ja kaikkea muuta paskaa mitä Kitinäpikkarit tuo tullessaan, joten olen suosiolla poissa niistä. Itkusat simmut tulee tosiaankin Trickshotin puolesta joka sulkeutui jokunen viikko/kuukausi sitten, toinen kantispaarini meni kiinni, tottakai voin surra.

Pyris tykkää taas lukea tekstejäni kuin piru raamattua, olen aika suoraan sanonut lähiaikoina mitä tunnen ja sitten se tulkitaan tekopyhäksi hurskasteluksi. Ei saa olla niin kyyninen, prkl!


edit: ja kissandralle tiedoksi että tuskasta asti olen tapaillut/seukkaillut.
1108

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:edit: ja kissandralle tiedoksi että tuskasta asti olen tapaillut/seukkaillut.
ihQ, Mylwinille terveisiä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu ja mä e.
Mut terviset kuitenki.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Vihtahousu kirjoitti:edit: ja kissandralle tiedoksi että tuskasta asti olen tapaillut/seukkaillut.
No eihän tuossa sitten enää mtn tuoretta oo, kusettivat perkeleet :) Mäkin olen tuo jälkeen kerran rakastunut ja rakkaudesta riutunut kun ero tuli vaikken olis tahtonut niin :cry: mutta siitä huolimatta ihQ juttu :h: että olet siis löytänyt ihmisen jonka kanssa on hyvä henkailla :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tuleeko pikkarit vai ei? En tosin tiedä tulenko minä. Riippuu onko rutto vai ei. Ja Swirlin haluan treffata ennen sitä :h:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Onx mus jotain vikaa ku kukaan ei vastaa, häh!?!?!? NYYH!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kreitsu kirjoitti:Tuleeko pikkarit vai ei?
No sitä Homiekin ihmettelee. Jos tulee, tulen paikalle ja olen kovassa kännissä, as usual. :miitti: :beer: :perse: :hep:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
bedlam

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulla ei tänäkään vuonna taas ollu yksiäkään pikkujouluja! Nyyh! Itse asiassa ne Kityn toissavuotiset pikkujoulut taitaa olla muistaakseni "aikuisiän" ainoat, missä on tullut oltua. Ja niistäkään en muista mitään.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

bedlam kirjoitti:Mulla ei tänäkään vuonna taas ollu yksiäkään pikkujouluja! Nyyh! Itse asiassa ne Kityn toissavuotiset pikkujoulut taitaa olla muistaakseni "aikuisiän" ainoat, missä on tullut oltua. Ja niistäkään en muista mitään.
Etkö muista että kättelit kaikkia? :paijaa:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
bedlam

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Homeboy65 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mulla ei tänäkään vuonna taas ollu yksiäkään pikkujouluja! Nyyh! Itse asiassa ne Kityn toissavuotiset pikkujoulut taitaa olla muistaakseni "aikuisiän" ainoat, missä on tullut oltua. Ja niistäkään en muista mitään.
Etkö muista että kättelit kaikkia? :paijaa:
Ai niin, joo. Paitsi taisin epäonnistua siinäkin.
Edith

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mennäänkö lauantaina vetään perseet? Elämää kestä selvin päin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:Mennäänkö lauantaina vetään perseet? Elämää kestä selvin päin.
Ai paska mulla on syndet (ei omat) sillon, mutta voinen yhtyä seuraamme, jos perseet on oljille kiepsahautettavana?
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Edith kirjoitti:Mennäänkö lauantaina vetään perseet? Elämää kestä selvin päin.
Joo, komppaan joten mennään vaan! Ainoa vaan et mä ajattelin mennä täällä Turussa. Mutta olen ainakin hengessä mukana!
Herra Manala

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pidetään lauantaina ex-tempopikkujoulut. Tällä kertaa ei äänestetä ajasta eikä paikasta vaan pikkujoulut alkavat kello 19:oo hienolla ruokailulla keskuskadun Chillissä. Ruokailun jälkeen mennään baariin ryyppäämään.

Tässä agenda. Suorittakaa.
1108

Re: KityPikkarit

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hapokasta, ei pysty.
Vastaa Viestiin